-
Prosím vás zmeňte dodávateľa na doručenie balíkov nikdy viac DPD nie je to prvý raz čo boli problémy keď som si objednávala vás tovar lidl strácate určite aj zákazníkov na dodávateľovi
-
preco klamete zakaznikov? date mi do aplikacie kupon na zlavu parkside 15 percent,po zadani mi zobrazi kupon neplatny - 28,3,2024 4,00hod
poslete kupon na zlavu vianocky a na riacianskej v BA mi povie obsluha nedodali nam....................
tovar objednany 17,3,2024 a zaplateny nemam dodnes ani info co sa deje.... prisli ste o klienta -
Cena uhlovej brusky parkside performance včera - 59.99€
Dnešná cena - 64,99€ + možnosť uplatniť 10% zľavový kód LETOJETU, teda cena po “zľave” - 59,49€ -
Lidl mi neopravnene zablokuje sumu na ucte ktora mu nepatri (spravili dve platby v rade) a nasledne nema zaujem to kompenzovat ziadnym sposobom. Zakaznicky support sa vyhybal odpovedi viac krat za sebou. Je toto v poriadku?
-
Dobry den, stretol sa niekto s podobnou situaciou? 15.9. som objednala tovar, doteraz mi boli dorucene dve veci z crlej objednavky. Zvysok stale nedodali, iba posielaju spravy, ze tovar meska. Zakaznicky servis hovori ze nevedia ziadne blizsie info, ze maju vela objednavok. Bezdovodne zmenili prepravcu z DPD na Slovensku postu.
-
Vrátila som objednaný tovar späť do LIDLa a 02.03.2022 mi prišla správa o vystavení a zaslaní dobropisu. Keďže mi dobropis nechodil, po týždni som napísala mail, na ktorý mi samozrejme nikto do dnešného dňa neodpovedal. Volala som 11.03.2022, kde mi povedali, že to trvá trochu dlhšie, že v nasledujúcom týždni mi bude doručený dobropis. Nič. volala som 18.3.2022, kde mi bolo povedané, že vznikol nejaký problém s odosielateľom v Nemecku, dobropis mi príde nasledujúci pondelok, utorok. Nič. Dnes 24.03.2022 po troch týždňoch som volala opäť a na moje prekvapenie operátorka mi nevedela povedať, kde nastala chyba. Či ešte v Nemecku pri odoslaní alebo na pošte pri prijímaní. Jednoducho absolútne žiadna informácia. Proste taký štýl, že nič neviem, nemám to kde zistiť a jednoducho čakajte, peniaze Vám budú neviem síce kedy ale budú zaslané. A to mi dlžia 60,-€. Kľudne môžete kedykoľvek zavolať. Takúto všeobecnú, stále sa len ospravedlňujúcu operátorku môžem robiť z domu pre x spoločností. Tak toto som ešte nezažila, hrozné. Už nikdy v živote si u nich nič neobjednám a určite ich nebudem nikomu odporúčať. Napíšem to aj na facebook. Nerozumiem, ako sa mohli dostať na 96% spokojných zákazníkov. Pre mňa vrcholne neseriózna spoločnosť.
-
NEODPORÚČAM!!! Už tri a pol mesiaca sa neviem dostať k svojím peniazom! Ešte v polovici decembra r. 2021 som spoločnosti LIDL zaslal späť nefunkčný tovar, čo uznali a peniaze mi "zaslali" späť. Po cca. troch týždňoch keď peniaze nechodili som kontaktoval ich "hotline". Odpovedali mi, že mám čakať, lebo poukážka bola určite vygenerovaná a zaslaná. Chodieval som na poštu sa informovať, či majú o tej poukážke nejaké informácie...samozrejme nemali nič. Po cca. mesiaci mi bol doručený e-mail s tým, že sa poukážka vrátila, aj keď na pošte o nej nemali, ani páru. Po týždni na to ma vyzvali, aby som im zaslal číslo účtu, že mi to vrátia zaslaním na účet. Po dvoch týždňoch čakania, kedy mi neboli doručené peniaze, ani na účet som opäť kontaktoval "hotline". Odpovedali mi, že mi OPÄŤ zaslali poukážku, nechápem! Načo potom žiadali ČÚ, aby mi zaslali peniaze na účet a aj tak sa to nestalo. Dnes je 04.03.2022 a stále sa neviem dopracovať k peniazom. Ten ich "hotline" je na úrovni hotline-u Demokratickej republiky Kongo, ak nie horší! Neboli mi schopní za tri a pol mesiaca vrátiť peniaze. Poraďte prosím, čo robiť ďalej, vyzerá to byť začarovaný kruh. Stále dookola len polopravdivé informácie a čakanie na Godota...
Ďakujem -
Dobry ďen chcela by som sa informovať ak niekto ma skusenosti s kotaktovanim lidlshopu prosim poradte mi. Najlespie telefonicky by som sa s nimi spojila. Objednala som si totiž to veci ktore boli online dostupne a pride mi iba polovica z celej objednavky. Rada by som to riesila lenze na email mi neodpisuju a tel. Kontakt žiadny.
-
Tovar objednaný 13.5.2021 dnes je 12.6.2021 a po dvoch urgenciách na infolinke žiadna informácia o doručení tovaru. Vraj prepravca sa ešte nevyjadril.
-
Objednal som si plynový gril, kde pri objednavke písalo dodaciu lehotu 3 až 4 dni. Teraz je tomu 10 dní a gril nemám. Zatial je to pre mna sklamanie.
-
Neodporúčam Lidl shop ..kúpil som si tovar za 135e ktoré mi zablokovali ako ako rezervácia platby kartou ..s tými peniazmi neviem nič robiť ...potom mi samovoľne rozdelili balík a stiahli mi postupne 100e a potom ďalších 35e ako posielali balíky ....takže mi stiahli ďalších 135 ..po telefonáte na infolinku mi povedali že do 7dni mi tu rezerváciu vrátia na dotaz či toto majú napísané niekde na e shope povedali že je to v obchodných podmienkach čítal som ich a nenašiel som tam že mi môžu zablokovať peniaze na účte a samovoľne si sťahovať ...7DNI budem mať na účte zostatok dva centy ,ešte by ma zaujímalo ako je možné stiahnuť peniaze z účtu samovoľne ...totálne som rozčúlený som zvedavý ktorý obchod na ZEMEGULI takto funguje
-
Neodporucam. Objednala som si 2 podprsenky velkost 90D na vysacke bola oznacena tato velkost ale na podprsenke je jedna velkosti 90C a druha 85B .
Namiesto toho aby mi napisali ze danu velkost nemaju poslu to co im pride pod ruku. A ja mam teraz zbytocne starosti. Nepaci sa mi tento pristup. Myslela som ze lidl je na vacsej urovni. -
N E O D P O R Ú Č A M....... prvý a posledný krát som niečo nakúpila cez e-shop .... tovar mi mal byť doručený na adresu. Nakoľko si obchod vôbec nepotrpí na zabalenie objednaného produktu, veď čo hlavne, že mi máme peniaze musela som merať cestu 30 km do okresného mesta, nakoľko krabica s tovarom sa v polke cesty rozpadla a pošta mi to odmietla doviesť domov ako bolo v objednávke. Po dovolaní sa na linku bol zase problém, že zásielka bola na manželovo meno, preto sa ja ako jeho manželka nemôžem sťažovať, no ja som bola tá , ktorá sa trepala na poštu vzdialenú 30 km, nakoľko manžel je v zahraničí, keby som bola vedela ich postoj nechám im ten balík na pošte, nech si pekne preň idú oni. NIKDY VIAC
-
Po poslednej skusenosti neodporucam.Nedaju sa zmenit udaje v objednavke,neda sa s nimi dohodnut,aj kurierska firma absolutne hrozna,vobec neupozornia na donasku emailom v ten den,iba sms (ziadna aj tak nebola,zistene casom) zaplateny tovar ich chybou vrateny Lidlu,ale zo.strany Lidlu ziadna snaha normalnu dohodu,ano vratia peniaze(mozno,ale ak nie,tak to budu ine tanecky) treba kontrolovat pred odoslanim vsetky udaje inak mate smolu,a dohody sa nedovolate... Velke sklamanie
-
Neodporúčam. Robia s absolútne najhoršou kuriérskou firmou, ktorá balík držala týždeň na sklade a potom došiel v stave, za ktorý sa hanbil aj kuriér. Okrem toho poplietli objednávku a poslali nesprávnu veľkosť. Ako riešenie ponúkli, že JA to mám poslať na pošte a potom spraviť novú objednávku. A k tomu ako bonus blahosklonne ponúkli kupón na dopravu zdarma, ktorá zdarma aj tak je. Príšerný klientsky servis, ale čo sa dalo od Lidla čakať, že? Zrejme im stojí za tie hlúpe štyri eurá strata kredibility, mne určite nestoja za to, aby som sa takto namáhal. Ale som v šoku. Hanba.
-
Veľmi zlá skúsenosť, objednal som darčeky na Vianoce v dostatočnom predstihu. Objednávku mi neodoslali, na moje e-maily a telefonaty reagovali len sľubmi, že sa na to pozrú. Po sviatkoch mi oznámili, že sa moja zásielka stratila v ich prekladisku a peniaze mi vrátia. Nikdy viac
-
Bohužial lidl eshop ma sklamal tym,že pri vrateni tovaru mi poslali potvrdzujuci email,kde bol uvedeny iny vrateny tovar než som vratila.Tym padom aj vratena suma nesedela a bola v moj neprospech nižšia.Viackrat som tam pisala,dovolat som sa nemohla,zatial to nevyriešili a poslali mi peniaze ako nespravne naučtovali.Tak uvidim či to ešte v zakonnej lehote opravia.Inak s tovarom ako takym aj dodanim som bola spokojna.