Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Marcee: Vážený zákazník,

    Každú recenziu si vážime bez ohľadu na to, či je pozitívna či negatívna a vždy sa zákazníkovi slušne poďakujeme za čas, ktorý strávil pri vyplnení dotazníka.

    Z našej strany boli všetky podmienky splnené, objednávku sme odoslali na druhý deň. O odoslaní sme Vás informovali e-mailom. Nemali sme odkiaľ vedieť, že Vám pošta nezanechala oznámenie o uložení balíka, pokiaľ ste nám po skoro 10 dňoch od informácie o odoslaní, nenapísali e-mail.

    Správu ste nám poslali v sobotu, cez víkend nepracujeme. Mrzí nás, že píšete, že nekomunikujeme, náš zamestnanec Vám aj napriek svôjho voľného času v nedeľu odpísal.

    S pozdravom
    lekarenkrasa.sk

  • Dobry den,

    na mojej recenzii nebolo ani jedno slovo neslusne. Preto nerozumiem, preco ma informujete, ze dakujete za neslusnu recenziu.

    Ako vas zakaznik som vam tou recenziou dala vediet spatnu vazbu o vasich sluzbach. Zasielku som nedostala. Co ma zakaznika viac zaujimat????

    Nedostala som listok o ulozeni zasielky, presne tak. Ako zakaznik, co s tym mam? - nedostala som zasielku.

    Som dost slusny zakaznik na to, aby som platila za sluzby a tovar. A nie za to, ze mi napisete, ze povazujete moju recenziu za neslusnu.
    Toto povazujem za drzost.

    Marcela