Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.
-
Odporúča obchod
Veľmi dobrá orientácia v e-obchode.
Nedostatkom sú zle nastavené farby v e-shope - nie sú verné, zle sa z nich vyberalo. K jednej z montáží som nenašiel návod alebo video, už vyriešené zaslaním e-mailom.
Výroba bola expresná.
Doprava bola expresná a tovar nepoškodený..
Reklamácia bola rýchlo a bezchybne vybavená.
P.S. Používam k spokojnosti K-žalúzie 20 rokov v dome, preto opakovane dostali moju dôveru. -
Odporúča obchod
Maximálna spokojnosť, určite odporúčam
-
Odporúča obchod
- Všetko O.K.
-
Odporúča obchod
Odporúčam, veľmi rýchlo vybavená objednávka.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Jedna žalúzia sa rolovala šikmo. Zle navinutá stuška. Musel som opraviť.
-
Odporúča obchod
Váš poradca bol ochotný a trpezliví objednávku som poslal bez problémov. R.
-
Odporúča obchod
bez problémov, rýchlo a perfektne
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Rychlost vybavenia objednavky
- Prehladnost produktov
-
Odporúča obchod
v pohode
-
Odporúča obchod
- Nemal som žiadny problém objednávka vybavená rýchlo
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Napriek tomu, že som objednal tovar do zasielkovne, tak mi bol doruceny to ich kamennej predajne. Nasledne poziadavka z ich strany aby som si ho prisiel vyzdvihnut, co som samozrejme odmietol (navyse som platil za dorucenie). Na moju ziadost ale poslali tovar na druhy krat spravne.
Reakcia obchodu K-žaluzie.sk
Vážený zákazník KJ, ospravedlňujeme sa Vám za chybu, ktorú zapríčinila naša pracovníčka pri prepise objednávky do systému. Vaša objednávka bola skutočne nesprávne dodaná na naše výdajné miesto. Fakt, že sme Vás kontaktovali, či si zásielku nechcete prevziať na našom výdajnom mieste nebol ničím iným, ako ponúknuť Vám možnosť, či chcete zásielku rýchlejšie, alebo ju presmerujeme na kuriéra. Nič iné za tým nebolo. Nešlo o požiadavku, len otázku, či si želáte rýchlejšie vybaviť osobným odberom. Odpovedal ste, že nie, že chcete kuriérom a tak sa aj stalo.
V konečnom dôsledku bola Vaša zákazka vybavená presne takým spôsobom dodania, ako ste si želal, len s niekoľkodňovým oneskorením. Preto nás mrzí, že napriek našej ochote hodnotíte celú zásielku negatívne. -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Obchod super jednanie rýchlosť dodania
-
Odporúča obchod
Uz som 2x objednaval v tomto podniku. Dobry navod. Mal som problemy so zaplatenim cez danu aplikaciu. Zaplatil som prevodom. Platba sa musela dohkadat. Inac vsetko velmi dobre zorganizovane. Mohol by byt pri fa. QR KOD. INAC VELKA SPOKOJNOST.
-
Odporúča obchod
OK, vyrobené na mieru podľa starších.
-
Odporúča obchod
- Veľmi príjemný prístup k zákazníkovi, rýchle vybavenie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Z domova si objednám, spoľahlivý obchod K-žalúzie mi pošle rýchlo objednaný tovar. Nie je to moja prvá skúsenosť, vždy som bol spokojný.
- Nevidím žiadnu nevýhodu obchodu.
Dobre sa objednáva cez K-žalúzie web stránku, je prehľadná, ľahko sa dá nájsť čo treba.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- veľmi prehľadný obchod s podrobným návodom
- tovar na mieru
- pribalené montážne príslušenstvo
- objednávala som už 3krát, max. spokojnosť
- kvalitný materiál
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Nízke ceny
- Akcie
Som spokojný a odporucam
-
Neodporúča obchod
Neprimerane vysoka cena za tovar. Poplatok 4,50 Eur za osobny odber.
Reakcia obchodu K-žaluzie.sk
Vážený pán Martinický,
dňa 25.6.2024 ste si u nás objednal náhradné diely a túto objednávku ste 26.6.2024 stornoval. Nepovažujeme Vaše hodnotenie za korektné. V prípade, že nesúhlasíte s našimi VOP netreba objednávať. Účtovanie dopravného je bežný štandard pri objednávke. Tak ako iné výdajné miesta, ktoré poskytujú služby ako napríklad Packeta a prináleží im za to odmena, tak aj naše výdajné miesta požadujú odmenu za poskytované služby. -
Odporúča obchod
- Vedia dodať diely, ktoré nemá iný eshop
- Nieje možné doručiť sieťky na okná cez kuriéra, argumentujú tym, že je moc krechá, avšak v iných e-shopoch to vedia zabaliť
- Výdajne miesto v BA malo nejakú dvojtýždňovú dovolenku o ktorej na webe nepisali, avšak predsa mi objednávku vydali
Reakcia obchodu K-žaluzie.sk
Vážený zákazník,
V minulosti sme aj my doručovali siete cez kuriéra, 99 % zákaziek prišlo poškodených. Množstvo reklamácií kuriér neuznal, lebo zákazník zistil poškodenie neskôr – neprekontroloval si ihneď zásielku. Táto služba nám vygenerovala množstvo nespokojných zákazníkov, ktorí museli na siete čakať dlhšie, ako očakávali a škodu, ktorú sme prestali vyčíslovať. V každom prípade, skutočnosť, že siete proti hmyzu patria k najobľúbenejším produktom našich zákazníkov, svedčí o tom, že iné e-shopy majú problém s distribúciou. Našou veľkou výhodou je sieť výdajných miest, ktorú sa snažíme neustále rozširovať, aby sa siete dostali k našim zákazníkom čo najbližšie.
Výdajné miesto v Bratislave nemalo od začiatku roka žiadnu výluku a k dispozícii sú tam traja pracovníci, to znamená, na prevádzke vždy niekto je aj keď niekto z nich dovolenkuje ak nie je na web stránke uvedené inak. Objednávku ste zadal dňa 14.5.2024 a 29.5.2024 bola k dispozícii k prevzatiu dňa 29.5.2024. O doručení na prevádzku posielame SMS, ktorú ste pravdepodobne prehliadol. Zásielku ste si osobne prevzal až 7.6.2024.
Ďakujeme za Vašu dôveru a veríme, že s kvalitou našich výrobkov ste spokojný.