Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Bicykel prisiel nedoladeny. Podla manualu som si ja mal dotiahnut uz iba riadidla a este nejake veci, ale bicykel nema dobre nastavenu prehadzovacku a brzdy.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Bicykel objednaný cez net...bohužiaľ som od BA...takže doprava kuriérom..Bicykel síce prišiel nepoškodený...ale vôbec nebola nastavená prehadzovačka a ďalšie veci...neviem ale u bicykla za 3300€ by si mohli dať námahu aspoň základné veci pozrieť pred predajom

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    Mrzí ma, že nieste spokojný a ospravedlnujem sa.
    Každý jeden predany bicykel či cez kamennu predajnu alebo cez eshop skontrolujeme, nastavíme, urobíme predpredajny servis. Niekedy sa stane, u cca 1% , ze pri preprave sa čosi rozhodi... aj na to mame servisnych partnerov po celom Slovensku - v Bratislave je ich 6 :
    https://kubicasport.eu/clanok/odberno-servisne-miesta-kubicasport

    kubica martin

  • Neodporúča obchod

    80 %

    ponukany produkt nebol na sklade, dodat sa uz nedal, skoda ze neponukli nahradu, riesenie, zrusili sme objednavku

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakám na tovar,ale zatiaľ nič.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si len obyčajný blatník a pedále.A doteraz nič.

    S obchodom mám veľmi dobré dlhoročné skúsenosti.Ale teraz to fakt pokazili.Keby aspoň niečo napísali mailom.Neviem teda,v čom je problém.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • dobrý výber tovaru
    • dlhá dodacia dodacia doba
    • slabá komunikácia obchodu ohladom stavu objednávky

    Objednal som si viacero položiek avšak bol som informovaný že niektoré z nich (nebolo špecifikované ktoré) nie su skladom a čaká sa na dodávateľa. Avšak už vyše týždna sa mi nikto neozval s tým, kedy daný tovar príde prípadne by som uvítal ponuknutie alternatívneho tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zrezané (skrátené) rajdy na novom MTB, zistil som to pri výmene gripov

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    Zakazník kupoval testovací bike. Bike si zakazaník pred kupou vyskušal, bike mu sadol, dali sme ho do pôvodného stavu a zaplatil... Je bežné, že u velkostí rámov S a M sa rajdy skracuju, pretože si ich kupuju nižší zákazníci + jedná sa o XC bike. Rajdy boli zrezané o 1,5 cm z každej strany ... Stačilo povedať a rajdy by sme vymenili. Ale rajdy vieme vymeniť aj teraz dodatočne. Stačí napísať mail alebo zatelefonovať - kupoval som od Vás bike typ, značku, chcel by som tam širšie riaditka alebo pôvodné nezrezané....
    My nemáme problém ich vymeniť za širšie nezrezané.
    Kubica Martin

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keď si objednáte 2 veci a zavolajú Vám z obchodu že ani jednu nemajú....
    A to teda bohužiaľ nestalo sa mi to u nich prvýkrát...
    Tak to je na zamyslenie sa nad takým skladovym systémom a e-shopom ktorý používajú

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar prisiel poskodeny
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar na webe skladom no realita je inde a este maju tu drzost sa dopytovat ci chcem nieco namiesto toho. Inu retaz na svoj bicyjel asi tazko nahodom vy inteligenti na eshooe

    Retardi, nenakupovat

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Bicykel mi bol doruceny rychlo no ma niekolko nedostatkov.Poskriabane riadidla,prehadzovacka komplet rozladena.Vsetko hrkoce, niektore prevody prehodi po minute.Predna brzda sa sucha o kotuc.Takze mam novy bicykel za 760€ a mozem ist rovno do servisu a zaplatit opravu.Dakujem chlapci z kubica sport

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Parametre produktu: Bicykel CTM Charisma 3.0 27,5" 2021, čierna/ružová sú iné ako uvádzajú na svojej stránke (v tomto konkrétnom prípade - Radenie Shimano Altus SL-M310, 8 speed nie je originál, je to "no name" komponent), som sklamaná, daný komponent musím vymeniť...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ceny na stránke e-shopu, nekorešpondujú s cenami ktoré potom od Vás požadujú pri preberaní tovaru.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlouha dodaci doba
    • Zbozi skladom nebylo skladom
    • Kvalita a provedeni tazne tyce je dost. zvlastna
    • Odpadky jako vystelka baleni
    • Ze setu 2 svetel KLS predni nefunguje uz pri vybaleni

    velké zklamání

  • Neodporúča obchod

    Som veľmi sklamaná, pretože na doručenom tovare bola cenovka a cena na nej bola o 10€ nižšia ako cena za ktorú som tovar kupila.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nevedia co maju na eshope.

  • Neodporúča obchod

    • neaktuálna databáza ponuky tovaru
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar ponúkajú ,hoci ho nemajú skladom až po vašej objednávke ho začnú riešiť s dodávateľom .

  • Neodporúča obchod

    Komunikácia s obchodom katastrofálna - nedovoláte sa tam, vyzváňa to a nikto nedvíha, keď nakoniec zdvihnú povedia vám že to voláte na nesprávne oddelenie (lebo som skúšala volať na všetky čísla, pretože nedvíhajú) alebo že musia zháňať zodpovedného kolegu. Potom sľúbia že vybavia ale nič z toho neplatí.
    Omylom som uhradila faktúru na ich druhý účet (pozor-majú min.2 účty), vzápätí som im volala či si môžu uvedenú platbu preúčtovať a správne zaradiť , samozrejme sľúbili že vybavia. Po 8 dňoch čakania mi neposlali objednaný tovar ale vrátili predmetnú platbu späť na účet. Celé zle!!!

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    Ako všetko aj toto má logické vysvetlenie. Ako to funguje :
    pošlete objednávku s platbou bankovým prevodom , spracujeme objednávku, pošleme fakturu s číslom učtu, ked príde suma na učet, tovar sa snažíme ešte v ten deň poslať kuriérom - na druhý deň je u Vás.
    Od 1.1.2021 máme novu predajnu s novým bankovým učtom. Asi ste mali zapamataný v bankingu učet druhej predajne a uhradili ste tam.
    Určitý čas trvalo, kým sa na to prišlo , po konzultácii s našim danovým učtovníkom sme Vám sumu hned vratili na učet - o čom sme Vás informovali. Toto všetko trvalo tých 8dní, kým sa Vám vratili peniažky na učet.
    Platbu je potrebné urobiť nanovo na učet na fakture - tovar sme Vám poslali, aj ked ešte nemáme platbu.

    Ohľadne telefonov, snažíme sa dvíhať ako sa dá, samozrejme su uprednostnovaní zákazníci priamo na predajni.
    Po vybavení osobných zákazníkov voláme na neprijaté hovory. Aj ked kolega nevie odpovedať, tak informáciu posunie kompetentnému kolegovi, ktorý Vás kontaktuje - tak bolo aj v tomto prípade.

    Ideálne je preto takéto veci spísať do mailu - odpovedá kompetentná osoba.

    Verím, že tovar Vám bude dobre služiť a ostanete našim zákazníkom.

    S pozdravom Martin Kubica

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Diel mali skladom

    Tovar mi zatiaľ neprišiel, pretože mi zamenili zásielku. Moja prvá objednávka a hneď nie najlepšia skúsenosť.