Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Zaplatil som za objednávku a opýtal som sa predajcu, kedy približne očakávať doručenie objednávky. Neodpovedá už týždeň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mali na stránke napísané, že majú tovar na predajni. Osobne som prišla na predajňu, kde ich mali mať a predavač mi povedal, že je to chýba v systéme a že ich nemajú. Večer ich ale stále mali uvedené na stránke, že ich majú, tak som si ich objednala a na druhý deň mi zrušili objednávku, že ich nemajú. Zavádzanie zákazníka. Ani po upozornení si na stránke neopravili, že tovar nemajú.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nigdy viac

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar mi dorazil po 2 týždňoch. Kuriér mi poslal správu že tovar doručí medzi 12 a 16h. 4hod. Je veľmi veľké rozpätie.a nakoniec to doručil až na druhý pracovný deň
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar stále nemám
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Dlho sa čaká,kedysi boli objednávky vybavené rýchlejšie.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednal 21.8. a od toho dátumu som nedostal žiadny mail že čo sa deje zo zásielkou
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Do dnešného dňa objednaný bicykel nemám.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Doručený iný tovar ako bol objednaný
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň, vytváral som objednávku na zlaté bezdušové ventily. Tovar sa presúval z LM do ZA. Po 3 dňoch som telefonoval do obchodu v akom je stave objednávka. Bolo mi povedané, že je objednávka v systéme prázdna, ale preveria to a hneď mi dajú vedieť. Už je to 5 dní od telefonátu a nikto sa už neozval. Neodporúčam obchod.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Nedodržuju to čo zakaznik napise do objednavky kedy maju tovar odoslat.a sami kazali aby som to napisal do poznamky a aj tak to poslu ked sa im to zalubi.a clovek aby si potom zhanal hotovost

  • Neodporúča obchod

    10 %

    web deklaroval že to príde minulý týždeň a stále nič!!!

  • Neodporúča obchod

    • Objednávka bez odozvy
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • o výhoda kúpy v tomto obchode neviem
    • Vždy keď som prišiel do obchodu, tak chalani v obchode asi medzi sebou súťažili, ktorých z nich vás viacej oklame - povie, že aj napriek potvrdeniu objednávky nemajú požadovaný tovar ale majú drahší alebo vám jedoducho dajú tavar iný, než ste si objednali - napr. nedávno mi dali iné špajdle a niple a inú reťaz, ktoré som si neobjednával a už tobôž neboli na môj bicykel.

    Tovar som objednal dňa 11.9.2023.
    V tento deň mi aj poslali správu :
    "Po jeho naskladnení vás budeme informovať".
    Keď sa pýtam na ďaľší deň či tovar majú, tak som dostal znova rovnakú odpoveď. A že "Požadovaný tovar nemáme skladom.Je objednaný u dodávateľa"

    Prešiel týťdeň, Myslíte , že ma niekto kontaktoval ? Nikto.
    Ten dodávateľ asi musí byť z Číny, keď tovar ešte nemajú.
    90:% e-shopov - ak nemá tovar na sklade, ho objedná v ten deň
    a na predajni ho majú na druhý deň. Ale Kubica sport nie.
    Buď tam majú v objednávkach riadny chaos a takéto nenodávanie
    je ich štandardný systém práce, alebo majiteľ vôbec nevie,
    čo mu (ne) robia zamestnanci.

    Do obchodu už objednávku nedám, lebo ak objednám tovar
    tak ho naozaj chcem - u Kubicu by som ho nedostal.
    A nechcem byť zase pri pokladni klamaný.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • eshop e tovar ponúkate ale bohužial nebol u dodávateľa
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Riditka na kole jsou namontovany nakrivo...

  • Neodporúča obchod

    Sedadlo ponúkajú na stránke. Keď som ho objednal, za chvíľu zrušili objednávku. Vlastne ponúkajú tovar ktorý nemajú. A teraz mám napísať hodnotenie? Veď som nič nekúpil.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Riešil som telefonicky bateriu na ebiku ktorú som sa rozhodol nechať. Bolo mi prisľúbené potvrdenie emailom, že vedia o chybe koli prípadnej reklamácii a kompenzáciu, ako zľavu na nákup ďalšieho tovaru. Do dnešného dňa mi nič neprišlo.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Bicykel prisiel nedoladeny. Podla manualu som si ja mal dotiahnut uz iba riadidla a este nejake veci, ale bicykel nema dobre nastavenu prehadzovacku a brzdy.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Bicykel objednaný cez net...bohužiaľ som od BA...takže doprava kuriérom..Bicykel síce prišiel nepoškodený...ale vôbec nebola nastavená prehadzovačka a ďalšie veci...neviem ale u bicykla za 3300€ by si mohli dať námahu aspoň základné veci pozrieť pred predajom

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    Mrzí ma, že nieste spokojný a ospravedlnujem sa.
    Každý jeden predany bicykel či cez kamennu predajnu alebo cez eshop skontrolujeme, nastavíme, urobíme predpredajny servis. Niekedy sa stane, u cca 1% , ze pri preprave sa čosi rozhodi... aj na to mame servisnych partnerov po celom Slovensku - v Bratislave je ich 6 :
    https://kubicasport.eu/clanok/odberno-servisne-miesta-kubicasport

    kubica martin