Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Kamenné predajne Kinekus mám rád a vždy tam nájdem čo potrebujem
- nedodali kompletnú objednávku z webshopu
Kamenné predajne Kinekus ma doteraz nikdy nesklamali. Našiel som tam praktické produkty, ktoré v iných obchodoch nie sú bežne v ponuke.
Bohužiaľ eshop Kinekus a moja prvá objednávka sú pre mňa obrovské sklamanie. Objednal som si v objednávke dve veci, prišla mi jedna.
Poštovné 4.16Euro, 1 produkt prišiel 1 chýbal v balíku (šnúra na prádlo za 2.83 Euro). Viac krát webshop určite nevyužijemReakcia obchodu Kinekus
Vzniknutá situácia nás mrzí, zákazníkovi sme chýbajúci tovar odoslali na naše náklady.
V takýchto prípadoch sa treba obrátiť na našu zákaznícku linku. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Namiesto 3-poschodovej dozy mi bola dorucena 2-poschodova.
Reakcia obchodu Kinekus
Chyba pri balení nás, mrzí. Zákazníkovi sme opakovane doručili správny tovar.
-
Neodporúča obchod
Hlboko sklamaný z doručovacej služby! Môj balík, plánovaný ako darček, neprišiel a ani kuriér nebol schopný zavolať. Nespravodlivý označil balík za neprebratý. Absolútne neprijateľná skúsenosť, ktorá ma veľmi nahnevala. Zlyhanie firmy v zabezpečení spoľahlivej doručovacej služby.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Vešiak prišiel v zlom stave , spodné piate rameno nedržalo , je velmi nekvalitný a ani neverím že udrží päť uterákov . Dózy sú fajn , len pri obj mali len žltý vrchnák a mne prišli farebné , čize bez možnosti výberu farby .
Reakcia obchodu Kinekus
V prípade nespokojnosti s kvalitou, alebo vzhľadom dodaného tovaru má zákazník možnosť na odstúpenie od zmluvy a vrátime plnú čiastku za nákup.
-
Neodporúča obchod
- Tovar
- nedorazil a žiadne informácie
Reakcia obchodu Kinekus
objednávka bola doručená 14.12.2023
-
Neodporúča obchod
OBCHOD ZIADA PLATBU VOPRED, A TOVAR NEDORUCI
Reakcia obchodu Kinekus
zákazník má vždy možnosť nastaviť si aj platbu na dobierku. pokiaľ si zadá platbu kartou alebo na predfaktúru tovar doručujeme až po úhrade. V tomto prípade platba neprebehla, preto sme tovar nedoručili.
-
Neodporúča obchod
Obchod nemusí byť zlý,ale formičky, ktoré som si objednala majú ostré okraje,hrany pri umývaní sa na nich dá porezat,čo sa mi aj stalo, neodporúčam,tento tovar kupovať,aj keď je lacný LP
-
Neodporúča obchod
Objednávka 23.11.2023, dodnes 30.11.2023 tovar stále nedorazil a nikto nás k tomu nekontaktoval z akého dôvodu. Po telefonickej urgencii sme dostali odpoveď, že to preveria a budú nás informovať, opäť nás nikto nekontaktoval.
Reakcia obchodu Kinekus
Spätne sa nedá kontrolovať, či boli všetky naše balíky doručené, preto ak sa náhodou niečo také stane, je vždy na zákazníkovi, aby nás kontaktoval. Ak sa balík stratí po ceste, čo sa občas stáva, vždy odosielame tovar znova, aby zákazník nečakal príliš dlho. To sa stalo aj v tomto prípade. Zákazníčka volala 30.11.23 a hneď sme tovar expedovali. Balík jej bol doručený 1.12.2023
-
Neodporúča obchod
Zaplatenu objednavku cakam od 16.11. Ziadna sms ziaden mail.
Reakcia obchodu Kinekus
v tomto prípade sme bohužiaľ doplatili na nespoľahlivosť kuriéra 123kuriér. Tovar sme zákazníkovi opakovane odoslali cez inú zásielkovú spoločnosť.
-
Neodporúča obchod
Žiadna možnosť komunikácie, len mail. Žiadna rada ani pomoc v momente vytvorenia objednávky.
Reakcia obchodu Kinekus
s týmto si dovolíme nesúhlasiť, máme aj zákaznícku linku ktorú veľa našich zákazníkov využíva
-
Neodporúča obchod
- Tovar som objednala 7,11,23 v ten den som aj uhradila a tovar do dnesneho dna nedorazil , dnes je 14,11,23
Tovar som objednala 7,11,23 v ten den som aj uhradila a tovar do dnesneho dna nedorazil , dnes je 14,11,23
Reakcia obchodu Kinekus
Veľmi nás mrzí keď sú naši zákazníci nespokojní, obzvlášť keď sa snažíme vždy všetko vyriešiť k ich spokojnosti.
V tomto prípade zásielka nebola doručená preto, že zákazník v objednávke nevyplnil správne adresu, automatický systém triedenia v na depe kuriéra ju teda nemohol zatriediť na doručovanie. Keď už sa však niečo také stane, zásielkovňa vždy adresáta vyzve na potvrdenie adresy a to sa bohužiaľ v tomto prípade tiež nestalo. Zákazníčke sme jej objednaný a zaplatený tovar odoslali na naše náklady znova. -
Neodporúča obchod
- Dlhé doručenie, na tovar čakám už 10dni a netuším kde sa nachádza
Reakcia obchodu Kinekus
Tovar bol od nás expedovaný 27.10.2023. Občas sa to stane, v takých prípadoch treba určite kontaktovať náš eshop, my sa vždy snažíme situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie.
Veľmi nás mrzí, ale omeškanie vzniklo na strane kuriéra.
Doručovanie sme urgovali. -
Neodporúča obchod
Tovar objednaný 14.10..Mal prísť za 1-2 dni,dnes je 21.10. tovar stále nemám.
Reakcia obchodu Kinekus
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Balíček sa stratil. Dnes expedujeme znova.
-
Neodporúča obchod
- je 7 dní po objednaní tovaru, tovar nedošiel, aj ked so tam uz raz pisala
Reakcia obchodu Kinekus
táto situácia nás veľmi mrzí, ale náš eshop toto zdržanie nespôsobil. Doručovanie omeškala zásielková spoločnosť. Kuriéra sme kontaktovali a žiadali o nápravu a okamžité doručenie.
-
Neodporúča obchod
- Objednávku som zrušila z dôvodu, že mi nebol uplatnený zľavový kupón a pri takmer 100 eur. obj. účtujú platbu za kuriéra 4,99 a dá sa vyzdvihnúť zdarma len na predajni, nemám v blízkosti bydliska. Napriek tomu mi balík doručovali, ale neprebrala som.
Reakcia obchodu Kinekus
zákazníčka si objednávala cez inú stránku ( Tipli)ktorá ju presmerovala na našu stránku. Tipli ponúka kupón na zľavu pri 1.nákupe a tá je vyplácaná formou cashback po úhrade objednávky. Takže keď si objednaný tovar na dobierku neprevzala, zľava jej poskytnutá nebola. Keby mala priamo náš kupón ten by si uplatnila priamo v košíku. O výške poštovného má každý zákazník informáciu hneď v košíku a zľavu na poštovné dávame až pri nákupe nad 200 Eur. O tomto informujeme vo všeobecných podmienkach na našej stránke. Balík sme doručovali pretože nás zákazníčka o zrušení objednávky kontaktovala, až keď bol balík expedovaný a o podmienkach cashback vrátenia sme ju tiež informovali, napriek tomu, že sa mala obrátiť priamo na Tipli.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Nákup na predajni OK, ale cez E-SHOP už radšej nie. Tovar mi prišiel poškodený a nik nechce zobrať zodpovednosť. Obchod sa vyhovára na prepravcu, prepravca na obchod. Ale ak chýba kus, jedna časť, z doručeného tovaru, a dodaný tovar je zabalený od predajcu, ale originálny obal tovaru od jeho výrobcu je poškodený a chýba tam jedna časť, tz. že niekto pri balení tovaru vedel že nie je dodávaný tovar kompletný a má roztrhaný obal od výrobcu. Ale veď mu to pošlem, možno si to nevšimne. A komunikácia s reklamačným oddelením, veď pošlite fotografie a my to dáme na posúdenie, alebo to vytrhnem z iného kusu a pošlem, ale musíte zaplatiť prepravu. Ak je o tomto Váš obchod, tak ďakujem Veď nabudúce bude chýbať niečo iné, veď v KINEKUSE je to normálne.
Reakcia obchodu Kinekus
Toto celé je chyba komunikácie. Zákazníka sme kontaktovali a opakovane mu vysvetlili postup. Od zákazníka sme chceli fotku len preto, aby sme mohli tovar reklamovať. Je to bežný postup. V prípade, že tovar sťahujeme k nám zákazník poštovné neplatí. My posielame kuriéra, aby tovar vyzdvihol. Jediné čo zákazník musí spraviť je to, že tovar zabalí a odovzdá.
-
Neodporúča obchod
Už dva dni avizujete ,že tovar mi dnes príde a nič mi neprišlo.
Reakcia obchodu Kinekus
Zákazník zadal nesprávne tel.č. do objednávky. Kuriér sa nevedel zákazníkovi dovolať.
Po dodaní správneho čísla zásielku opakovane odošleme -
Neodporúča obchod
Zboží bylo v e katalogu, ale ne na skladě. Klasická klamavá reklama.
Reakcia obchodu Kinekus
Je nám ľúto, že sme nemohli splniť požiadavky zákazníka. Tovar skladom máme aj sme mali, len zo SR do ČR nevieme tovar zasielať na dobierku. Zákazníkovi bola odporučená naša česká stránka z ktoré si ten istý tovar vie objednať aj na dobierku. Túto možnosť však nevyužil.
-
Neodporúča obchod
- Nebol mi doručený klobúčik na komín
Reakcia obchodu Kinekus
Tovar v originálnom balení od výrobcu neotvárame. Nie je v našich silách všetko kontrolovať. Spoliehame sa na to, že výrobca nám tovar doručí v požadovanom množstve a kvalite. Zákazníkovi sme samozrejme komínový klobúk doposlali.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- výhodná cena produktu
- tovar prisiel poskodeny, nekvalitne zabaleny
- uctovana paletova preprava tazkych zasielok ale dorucene beznym kurierom
Reakcia obchodu Kinekus
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás mrzí. Zákazníka sme kontaktovali a samozrejme sme mu zaslali nový tovar. Ako ospravedlnenie navyše sme vystavili poukážku v hodnote 10€.
Tím kinekus.sk