Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- rýchlosť doručenia
- neseriózne označenie produktov
- predražené produkty
Po zlých skúsenostiach s náhradnými sedákmi a strieškami k záhradnej hojdačke VIP od výrobcu Happy green ktoré vydržali len jednu sezónu, som hľadal niečo pevnejšie a spoľahlivejšie. Na stránkach Kinekus som ich našiel s označením "Sedák - látka na hojdačku VIP, rozmer 115x93 cm" a "Poťah na striešku hojdačky VIPKA" s rozmermi 165x105 cm.
Keďže tieto produkty boli aj výrazne drahšie (za 19 € ) ako inde (každý až o 7 € viac), na stránkach Kinekusu mali len perfektné recenzie a uvedené rozmery boli iné ako u Happy green, bol som presvedčený, že sa jedná o kvalitnejší produkt iného výrobcu.
Aké však bolo moje sklamanie, keď mi boli znovu doručené produkty Happy Green s oficiálnymi rozmermi 114x93 a 163x110 cm, ktoré boli uvedené na obale. Keby som bol vedel (a čo mal predajca jednoznačne uviesť), že sa jedná o produkty Happy green a správne rozmery, tak by som ich nebol kúpil u predajcu Kinekus také predražené.
Takže som dostal opäť nekvalitné produkty Happy green, ktoré vydržia jednu sezónu, zato u Kinekusu drahšie spolu o 14 € viac ako inde.
Tovar vracať nebudem, lebo iný sa asi zohnať už aj tak nedá a tá predražená cena mi nestojí za tie naťahovačky a poštovné. Ale Kinekus ostane u mňa zapísaný ako neseriózny predajca. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Ani jedno pozlátené viečko nechytilo. Museli sme vymeniť všetky viečka. Kopec práce navyše.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Rýchle doručenie
- Nekvalitné vyrobky
Reakcia obchodu Kinekus
mrzí nás, že nie ste spokojný s kvalitou našich výrobkov.
Môžete však využiť reklamáciu, alebo odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Mal som tam zopar poloziek. Jedna vsak neprisla a namiesto toho tam boli dva kusy niecoho co som neobkednaval. Po pisani, ze som mal neuplny balik tak prisiel druhy avsak poslali mi to co v orvom baliku, ale neposlali to co zabudli poslat. Cize nikdy viac KINEKUS.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- cena, veľký výber
- plastový stôl prišiel poškodený, jedna noha nedolieha
Reakcia obchodu Kinekus
Namiesto písania recenzií by bolo lepšie kontaktovať predajcu-nás.
Takéto problémy riešime výmenou tovaru.
Treba nás však kontaktovať a odoslať fotografiu poškodenia. -
Neodporúča obchod
- Tovar s poškodeným poklopom pekáča, odlomený cca 1 cm2 z oblasti úchopu. Nepoškodený obal ani vnútorné oddelenie misy a poklopu, ale sklenené úlomky v krabici/zvonka nepoškodenej/ tj. Pekáč niekto poškodil pri vkladaní a vykašľal sa na to.
Vzhľadom na to, že mám 80 rokov a nemám možnosti si počítačovo dopisovať s obchodom budem pekáč používat s patričnou dávkou opatrnosti pri manipulácii s poklopom.
Reakcia obchodu Kinekus
Vzniknutá situácia nás mrzí, bohužiaľ sa stáva, že sa tovar pri preprave poškodí.
Hlavne keď sa jedná o krehkejšie veci. Často to ani nie je vidno na balíku.
Reklamáciu sme samozrejme vybavili výmenou za nový tovar.
Čo sa týka vybavenia reklamácie, alebo iných nejasností v pracovných dňoch od 7:30 do 15:30 funguje aj telefonická zákaznícka linka. Telefónne číslo je k dispozícii na stránke v záložke "kontakty" -
Neodporúča obchod
dlhá dodacia doba
Reakcia obchodu Kinekus
tento zákazník mal objednaný tovar od nášho externého dodávateľa, preto tam bola dlhšia dodacia doba. Pri uzatvorení objednávky sme ho o termíne dodania informovali mailom. Tovar sme expedovali skôr ako bol predpokladaný termín doručenia.
-
Neodporúča obchod
- Nepodarok
Reakcia obchodu Kinekus
Veľmi nás mrzí, že aku-postrekovač ktorý bol zakúpený u nás, nefungoval ako mal. Bohužiaľ aj to sa stáva. Zákazníkovi sme však hneď reklamáciu vybavili a vrátili plnú sumu za nákup, vrátane poštovného.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- V ponuke majú balenie 10 kusov,poslali mi jeden kus.
Reakcia obchodu Kinekus
vzniknutá situácia nás mrzí, chyba bola v názve na stránke, zákazníkovi sme samozrejme vrátili plnú sumu za nákup
-
Neodporúča obchod
Nedostatočne zabalený tovar,bol mi doručený poškodený,rozbité zrkadlo.
Reakcia obchodu Kinekus
veľmi nás mrzí, ž tovar nedorazil v poriadku. Zákazníka sme kontaktovali a odoslali mu nové zrkadlo.
-
Neodporúča obchod
- objednávka z domu
- cena sa navyšuje o kuriera
Reakcia obchodu Kinekus
bohužiaľ, kuriéra nemáme ani my zadarmo, na našej stránke je však možnosť aj využiť Packeta-boxy a Zásielkovne.
Tento spôsob doručovania je lacnejší ako kuriér ktorého zákazník zvolil. -
Neodporúča obchod
- Ceny
- Tovar dodaný za 9 dní
Reakcia obchodu Kinekus
Objednávaný tovar bol od externého dodávateľa, v takýchto prípadoch je vždy dlhšie dodanie.
O predpokladanom termíne dodania však informujeme pri uzatváraní objednávky, aby zákazníci vedeli kedy môžu očakávať doručenie a tento termín bol dodržaný. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Kreslo bolo na 2 miestach polámané.pritom zásielka bola dôkladne zabalena
Uvidím ako dopadne reklamacia
Reakcia obchodu Kinekus
nás samozrejme mrzí, že tovar nedorazil v poriadku, v takýchto prípadoch zákazníkom tovar okamžite odosielame znova, väčšinou stačí k vybaveniu reklamácie fotografia poškodenia. Nie je však celkom fér voči nášmu obchodu hodnotiť nás zle, keď tovar poškodil kuriér, my sme si svoju prácu spravili dobre, tovar sme zabalili ako najlepšie sa dalo a objednávku sme vybavili rýchlo. Zákazníkov nezaťažujeme reklamovaním doručovania pri poškodení zásielky či jej strate. Tieto záležitosti vybavujeme vždy my ako eshop.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- nedostatočná komunikácia
Neviem načo som vám poslal číslo môjho mobilu,keď ste so mnou komunikovali iba mailom.o dodaní mojej objednávky som sa dozvedel iba minútu pred dodaním objednávky,keď mi zavolal kuriér.Ja čítam maily iba každý večer,takže som ráno nevedel,že mi bude v tento deň doručená.Našťastie som bol v piatok doma,lebo od pondelka som mimo domova.Váš nespokojný zákazník Gužák.
Reakcia obchodu Kinekus
Mailová komunikácia, respektíve oznámenia o stave objednávky sú štandardné pri nákupoch na všetkých eshopoch, my v tom nie sme výnimka. Zákazníkov kontaktujeme telefonicky len v prípade, že niečo potrebujeme upresniť, prípadne sa vyskytne nejaký iný problém. Telefónne číslo slúži prioritne pre kuriéra, aby Vám zavolal, že doručuje tovar. Pokiaľ ste vyťažený odporúčam využívať z-boxy, alebo zásielkovne, tam si tovar môžete vyzdvihnúť kedykoľvek Vám to vyhovuje.
-
Neodporúča obchod
Objednávku zrušil obchod a do dnešného dňa ani nevrátil peniaze
Reakcia obchodu Kinekus
Zákazník mal vytvorené 2 rovnaké objednávky, ale na 1 z nich mu neprešla platba, to znamená, že nebola uhradená a preto sme ju zrušili.
Tú druhú-uhradenú sme expedovali. Určite by sme si nedovolili zrušiť zaplatenú objednávku bez upovedomenia zákazníka. Ak už aj rušíme zaplatenú objednávku peniaze VŽDY vraciame späť na účet. -
Neodporúča obchod
20 robena objednavka,hned zaplatena tovar stale nedorazil…,
Reakcia obchodu Kinekus
mrzí nás, že tovar ešte stále nebol doručený, od nás odišiel 25.3. a dnes už mal byť doručený. Kontaktovali sme kuriéra a urgovali sme doručovanie.
-
Neodporúča obchod
Tovar bol zle zabalený,očakávala by som,aby bol celý v obale,nie aby drevená rúčka bola bez obalu a kuriér to mal len tak hodené v aute.Nebolo to poškodené,ale obalená bola len železná časť.
-
Neodporúča obchod
- Objednáte niečo , čo je v ponuke a dostanete v inom prevedení
Kuriér prvý termín nedodržal, bez vysvetlenia. Dodal az po 24 hodinách
Reakcia obchodu Kinekus
Mrzí nás, že nie ste spokojný s dodaným tovarom, pri nespokojnosti s tovarom nás však treba vždy kontaktovať, tovar sa dá vymeniť, alebo do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu.
Čo sa týka doručovania, na zodpovednosť a spoľahlivosť jednotlivých kuriérov dosah nemáme. Pokiaľ však nerobia svoju prácu dobre posúvame tieto informácie ďalej, aj pre nás je dôležité, aby nami objednaná a hlavne platená služba bola vykonaná tak ako sa patrí. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Krabica poškodená
- Nekvalitne zabalené
- Rozbitý pohár na milión kúskov
Reakcia obchodu Kinekus
Vzniknutá situácia nás mrzí, v takýchto prípadoch nás treba vždy kontaktovať. Na spokojnosti zákazníka nám vždy veľmi záležalo. Väčšinou stačí poslať do mailu fotku poškodeného balíka, tovaru a my obratom odosielame nový tovar.
-
Neodporúča obchod
tovar prišiel poškodený
Reakcia obchodu Kinekus
aj napriek našej snahe ochrániť tovar sa bohužiaľ stane, že sa tovar pri preprave poškodí.
So zákazníkom sme komunikovali, ponúkli sme výmenu aj zľavu-pretože sa jedná o dopredajové kusy a na sklade už nemáme žiadny v 100% stave. Tieto možnosti nevyužil, takže peniaze za tovar mu vraciame v plnej sume.