Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- vela produktov, ktore som potreboval ku kvapkovej zavlahe, nemali dostupne
- nedostatocny popis produktov - kvapkova hadica je z pevneho plastu, musi mat vacsi polomer zatacania. Cakal som makky plast/jednoduche ohybanie.
- balik mi sice prisiel poctivo zabaleny vo folii, avsak vo vnutri balika bola voda. Nechapem ako sa tam dostala.
- na otazky k produktom zaslane cez ich formular na stranke mi neodpisali
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Zle zabalene, obal hnojiva prasknuty(hnojivo po celej krabici)...
-
Neodporúča obchod
- Výborné ceny produktov
- Drahé doručenie
Spojojnost je velka no 10 € za dovoz to je zdieranie
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie a nákup.
Cena prepravy za tovar ktorý je ťažký alebo objemný pre štandardnú dopravu je verejne dostupná na našej stránke a zodpovedá nákladom na prepravu. Zákazník pri vytváraní objednávky na tento tovar je o tom informovaný ešte pred uzatvorením objednávky.
KD GARDEN -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
Osobný odber, po zaplatení objednávky v predajni zistili v sklade , že Hnojivo ICL ProTurf JESEŇ - 25 Kg - NEMAJÚ.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
mrzí nás chyba pri príprave objednávky. Tovar vám bol zdarma poslaný.
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
- Dlhé doručenie, zlá komunikácia, chaotické informacie
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
mrzí nás vaša skúsenosť, ale chcel by som vás poopraviť a uviesť detaily procesu vybavenia objednávky, keďže k doručovaniu objednávky na základe vašej požiadavky ani nedošlo.
Objednávka bola prijatá a uhradená online 29.7.2024 o 22:06 hod, spôsob doručenia kuriérna služba. Následne ste nás informovali, že si objednávku vyzdvihnete osobne na predajni v Nitre. Niekoľko krát sme vás vyzvali na prevzatie objednávky. Objednávku ste si prevzali 8.8.2024 teda na 10-ty deň od objednania. Doručenie bolo zmenené vami na osobný odber a tak sme nastavili aj status objednávky. Vrátili sme vám aj sumu za dopravu. Po podrobnom poskúmaní Pokladám z našej strany celý proces za korektný a aj nadštandardný.
Ing. Branislav Dančo
konateľ spoločnosti -
Neodporúča obchod
- Tovar zatial neprisiel
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
je nám ľúto chybu pri dodaní zo strany dopravcu, situáciu preveríme o vyriešime. -
Neodporúča obchod
- Dlha doba dodania
- Problemy s kurierom
- Tovar ani po tyzdni nemam
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
je nám ľúto že nemáte objednaný tovar, ale máme záznam, že vás kuriér nezastihol ani na uvedenom telefónnom čísle ani na adrese. Urgovali sme kuriérsku spoločnosť, aby vám zásielku doručila čím skôr. Ďakujem za pochopenie.
25.03.2024 06:56:07 - Zásielka v rozvoze - BRA - 02
25.03.2024 05:47:42 - Príjem na sklad - BRA - 02
22.03.2024 15:46:01 -Príjem na sklad -BRA - 02
22.03.2024 13:17:37 -Nedoručená (Nezastihnutý) -BRA - 02
22.03.2024 07:32:21 - Zásielka v rozvoze -BRA - 02
22.03.2024 06:51:37 -Príjem na sklad - BRA - 02
21.03.2024 15:42:58 -Smer HUB -NIT - 03 -
Neodporúča obchod
Kupil som Filter KING 3P 10" s vložkou sieť ATLAS NET PROFI - 50 mcr.Tento produkt nesplna požiadavky na zachytenie nečistot vo filtri , nakolko vložka sa vo filtri volne pohybuje a neni pevne uchytena medzi tesneniami aby nedochadzalo prenikaniu nečistot dalej do systemu,.....
Reakcia obchodu KD GARDEN
----------------
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie a nákup.
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
Pisu zaruka 2 roky ale poslu vyrobok 10 mesiacoc stary ked som sa stazoval tak my napisali ze sa to da pouzivat aj po zaruke samozrejme mam aj dokaz
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie a nákup. Záruka na výrobok je 2 roky od dátumu zakúpenia nie neplynie od doby kedy je výrobok vyrobený.
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Tovar nám bol doručený ale žiaľ po 7 dňoch používania sme zistili že z čerpadla tečie voda a preto opakovane strácame vodu .... Čerpadlo tieklo asi už aj predtým, len sme nevedeli že tá voda pod čerpadlom tečie odtiaľ. Dnes sme volali do predajné aby sme zistili ako máme postupovať pri nahlásení poškodeného prístroja .Stretli sme sa s aroganciou !!!! Internetový obchod odmieta prevziať zodpovednosť a dokonca ani nevedia či nám neposlali už pokazený prístroj. Máme vraj priniesť do Nitry čerpadlo acto bývam pri BA a vraj majú 30 dní na reklamáciu!!!! Ja nereklamujem chcem späť peniaze alebo nové čerpadlo!!! Predaj cez internet !!!! Mám zo zákona nárok na vratenie peňazí!!!! A to že mám doma 5 ročné dieťa a že je zima ich nezaujíma...
Reakcia obchodu KD GARDEN
Vážený zákazník,
mrzí nás, že máte takýto pohľad na danú záležitosť, chápeme nepríjemnú situáciu, ale dovoľte nám uviesť pre vás aj iných zákazníkov naše vyjadrenie k danej situácii:
1. dňa 23.11.2023 ste nám telefonicky oznámili, že máte poruchu na výrobku, na ktorý sa vzťahuje záručná lehota. Oznámili sme vám ako postupovať a že reklamáciu musíme prijať a určiť je oprávnenosť cez vyjadrenie autorizovaného servisu.
2. zavolali ste nám znova o pár minút neskôr, že chcete teda odstúpiť od kúpnej zmluvy na čo máte nárok, pokiaľ tovar spĺňa podmienky. Ako ste uviedli v prvom telefonáte, tovar vykazuje poruchu a následne ste ho chceli vrátiť ako primerane použitý kus na zistenie jeho povahy a vlastností. Na to sme vás upozornili, že vrátený tovar sa testuje a preveruje jeho funkčnosť a okrem toho to nepovažujem za seriózne.
Navrhli sme vám maximálne úsilie na vyriešenie problému, ale vaša odpoveď je toto stanovisko, ktoré hovorí o tom, že pokiaľ nemáme súčinnosť druhej strany spolupráca je o to ťažšia.
Ctíme a ceníme si každého zákazníka a taktiež jeho práva, ale chcem spomenúť že má aj nejaké povinnosti alebo minimálne ochotu riešiť problém ak sa objaví.
Verím, že vašu situáciu vyriešime k spokojnosti.
Ing. Branislav Dančo
majiteľ spoločnosti
I&B TANDEM s.r.o. -
Neodporúča obchod
Tovar mi nebol dodaný 7 dní od objednania, ani neviem kde je, veď faktúru aj s poštovným som uhradil hneď. Po telefonickom dohovore a eshop stránke KD Garden o výške poštovného mi bolo povedané, že poštovné je paušálne 12,-€ na kus pri mojej objednávke (tak je aj uvedené v cenníku na ich stránke), no pri objednávaní je cena 15,95,-€/kus. Túto vec som napísal do formulára firmy KD Garden – žiadna reakcia. Na stránke je uvedené doručenie do dvoch pracovných dni (všeobecné obchodné podmienky som musel odkliknúť) no do teraz som tovar nedostal, aj keď so riadne zaplatil nie malú sumu. Ja som si doručovateľa nevyberal – je to asi zazmlúvnené predajcom vzhľadom na nadrozmer. Uvažujem o kúpe tovaru od iného predajcu.... Chodia mi len SMS správy o doručovaní a nič, kuriéri na tel. č v SMS správach mi povedia, že tovar nemajú. Neviem, či mi to bolo poslané, ale e-mail o odoslaní som dostlal.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za neskoré dodanie spôsobené kuriérnou službou a jej chyby. Poštovné bolo účtované správne, podľa platného cenníka. Pre kontrolu ho môžete nájsť tu:
https://kdgarden.sk/content/8-doprava-a-platba -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Objednával som 2x a zakaždým som musel riešiť reklamáciu.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
je nám ľúto, že ste mali túto skúsenosť. Samozrejme reklamáciu dodavky sme vybavili neodkladne. Je pravdou, že tovar chystá skladník a môže urobiť chybu. Rozumiem, že ak sa to stane 2 x je to nepríjemné.
Budeme pracovať na zlepšeni kvality.
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- tovar mal mať 50m2 nemala som rezervu mal byť akurát,z tovaru chýbalo
- obal bol poškodený, to mi nevadilo, tovar nebol poškodený
Reakcia obchodu KD GARDEN
--------------
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste mali problém s objednávkou.
Je však škoda, že ste nás nekontovali, pred napísaním tohto hodnotenie a nedal iste nám možnosť situáciu riešiť.
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- expedícia trvá príliš dlho.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
ďakujem za hodnotenie, mrzí nás že ste nespokojný s dodacou dobou. Doručenie bolo za 2 pracovné dni, čo je úplný štandard dodania pri takom type sortimentu, ktorý ponúkame.
Výpis z histórie vašej objednávky.
Platba prijatá - 13.08.2023 14:21 (nedeľa)
Odoslané - 15.08.2023 10:15 (utorok)
Prevzatie - 16.8.2023 14:25 (streda)
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
- Dodaný nekompatibilný výrobok. (predĺženie trysky ako odporúčané k postrekovaču v jednej objednávke). Odpoveď servisáka, ktorý na vás kašle a a nie je ochotný ani prezistiť, čo vám to poslal: pošlite to naspäť. To viem aj sám, bez 1,5 hodiny práce posielania mu fotiek a pripomínania sa a skladania rôznych kombinácií bez dodania návodu .. Poštovné tvorí polovicu ceny, alebo dokup si redukcie sám.
Cena ako čo, niečo sa oplatí. servis nula bodov.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
je nám ľúto vašej skúsenosti s nákupom u nás. Škoda, že ste sa neporadili o objednávke pred objednaním, keď ste nemali o tovare dostatočnú odbornú znalosť.
Za doručenie ste platili 0 €. Tak ako uvádzame nižšie z kópie sumáru objednávky, čiže uvádzate neopravdivo že ste platili poštovné.
Produkty 256,53 €
Doručenie 0,- €
Platba 0,- €
Spolu 256,53 €
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- 1 predavač na rajóne a zvysok obchodu sa skrýva za regalovou stenou kde sa len rozprávajú v rade čaká XY ľudí personál ma čas a keď sa ich chce zákazník nieco opýtať tak ho pošlú na pokladňu kde je fronta . skladníci buď nečítajú nechápu alebo chcú zákazníka oklamať tým že mu nevydajú všetok tovar podľa zaplateného bloku.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
je nám ľúto že máte tento dojem z nákupu, ale na vysvetlenie nasledovné:
Podľa našich podkladov a záznamov ste boli na predajni vybavený štandardne. U nás si vážime každého zákazníka rovnako a každý je obslúžený v poradí, v ktorom prišiel. Nikto, a ani vy nemáte nárok, aby ste predbiehali zákazníkov, ktorí prišli na nákup pred vami. bez ohľadu nato, čo potrebujete. To sme vám zamietli, tak preto píšete toto hodnotenie. Ak vám niečo vadilo pri nákupe mali ste podať sťažnosť prípadne si vyžiadať vedúceho prevádzky. To ste neurobili a hodnotenie píšete dodatočne "anonymne" z domu.
Ohradzujem sa, aby ste verejne vyjadrovali, že vás chce niekto u nás oklamať. To sa nestalo, okrem toho vy ste tiež zodpovedný za tovar, ktorý si prevezmete.
majiteľ spoločnosti KD GARDEN -
Neodporúča obchod
- Keď sa ukázala chyba tovaru v 14 dňovej lehote, tvrdia, že dopravu späť si hradí zákazník a prestali komunikovať. Zákon hovorí, že dopravu hradí predajca.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
Tovar je potrebné reklamovať, pokiaľ vykazuje poruchu. Reklamácia nebola zatiaľ u nás podaná.
Doporučujeme si pred objednaním prečítať obchodné podmienky, s ktorými ste pri objednávke súhlasili.
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
- tecka a zatky nepasuju na 16 mm hadicu
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň,
mrzí nás že ste si objednali nesprávny tovar a neporadili ste sa pred objednaním. Nevyžili ste ano možnost vrátenia alebo výmeny tovaru či reklamácie ak tovar nebol podľa požiadaviek.
Neteší nás že hodnotíte našu spoločnosť negatívne i keď ste nevyužili žiadnu možnosť na nápravu.
KD GARDEN -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Piniova kôra došla strašného zloženia. Tych častíc s garantovanou veĺkosťou 60-100 mm bolo velmi malo. Čistý humus. Z tych dvoch vriec som vyhodila necele jedno vrece.
Pre ostatnych kupujúcich- neobjednávať túto koru.
Reakcia obchodu KD GARDEN
Dobrý deň, ďakujeme za hodnotenie a nákup. mrzí nás že vám tovar nevyhovuje, ale pred hodnotením ste nám tovar mohli vrátit bez akýchkoľvek vašich nákladov, keďže na tento tovar máme veľmi vysoký zákaznicky dopyt a spokojnosť zákazníkov.
KD GARDEN