Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

    • Nie som spokojna
  • Prisla mi objednavka jedna polozka tam chybala a som zaplatila celu sumu

    Reakcia obchodu Kallos

    Dobrý deň
    Stačí napísať do obchodu a problém by sa vyriešil . Nič neevidujeme z Vašej strany !

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikacia na bode mrazu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    dva produkty prisli nefunkcne

    Reakcia obchodu Kallos

    Dobrý deň
    Nikto nás neinformoval. Stačilo zavolať a reklamácia mohla byť vybavená .
    s pozdravom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    tovar prisiel poslodeny tuzidla ani jedno nestrieka iba vytekaju nerobia penu a tecu po bokoch vrchnakov

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Doručený nekompletny balík , zaplatila som za veľké 1l balenie balzamu , doručené bolo najmenšie balenie.
    • V maily o doručení bola správa, že balík bude určite možné platiť KARTOU kuriérovi. Avšak kuriér nemal terminal ..

    Reakcia obchodu Kallos

    Dobrý deň

    Pokiaľ Vám bola niečo nedoručené, tak určite bola chyba napravená ! ale to ste to tu nespomenuli ako vidím ?

    To, že kuriér nemal akurát terminál s tým mi nič nemáme.

    1000 ľudí je spokojných, len Vy ste nespokojná .

    s pozdravom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prisiel mi jeden sampon a objednala som si dva. No druhy este nedosiel I ked je zaplateny
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bol mi doruceny po zaruke tovar.

    Reakcia obchodu Kallos

    Prosím ???

    v skratke ešte raz bolo to už asi x krát vysvetľované

    PD - je dátum výroby

    Pokiaľ tu takéto veci píšete ,mali by ste si to preveriť či mate pravdu a trošku porozmýšlať že všetky výrobky boli označené PD

    Na výrobkoch kallos sa exp. neuvádza .
    Pri čiarovom kóde je symbol otvoreného teglíka a je tam bud 6m/12m/24m/36mesiacov/ to znamená že expirácia produktu je toľko mesiacov ,KOĽKO TAM JE UVEDENÉ ale vždy od otvorenia produktu .
    s pozdravom

    Žiadame o ospravedlnenie .

  • Neodporúča obchod

    100 %

    S obchodom som spokojný, ale nie s tovarom. Ten produkt čierna maska Pilaten je čistý nezmysel a vôbec nie je účinná tak, ako beží reklama na soc.sieti. Je to klam a blud.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • nebol dodaný všetok tovar v požadovanom množstve

    zákazník nebol vopred upozornený na zmenu obsahu tovaru

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Som nespokojná lebo som si kupila melirovaci prasok,ktory bol uvedený na stranke ako fialovy, znicila som si uplne vlasy lebo prasok nebol fialovy ale obycajny zosvetlovaci prasok. Dala som za pol kila 10 eur a mozem to vyhodit a aj vlasy mam zbytocne znicene.

    Reakcia obchodu Kallos

    Dobrý deň

    Výrobok - melír ktorý ste si zakúpili je fialový .
    Na obale je napísané ,,violet ,, - fialová
    Nemôžeme za to ,že ste si výrobok naniesli neprofesionálne čo nás mrzí .

    Je rozdiel neodporúčať obchod a neodporúčať výrobok.

    s pozdravom

  • Neodporúča obchod

    60 %

    objednala som si farbu na vlasy, ktorá sa mi vymyla ešte v ten deň.. neodporúčam!

    Reakcia obchodu Kallos

    Dobrý deň

    Dovoľte ,aby sme sa zasmiali vtipná recenzia :)

    Pravdepodobne ste nedodržali návod na použitie farby.


    s pozdravom

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • ziadne informacie o dodavke, objadnavku som spravila pred 10 dnami, ziadne platobne podmienkny

    Reakcia obchodu Kallos

    Dobrý deň

    Problém sme vyriešili a vysvetlili.
    Taká situácia sa nám malo kedy stane ešte raz prepáčte.