Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    keci, keci. Tovar podľa stránky skladom po objednaní nie je skladom - ale pošleme v piatok. Poslali to vraj v utorok prostredníctvom Geis ale keďže nedorazil a ani sa z Geis neozvali asi neposlali. Jediné pozitívne je že ma hneď informovali že to skladom nemajú.

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, žiaľ neviem, kde nastal problém, no škoda, že sem neviem vložiť print screen zo sledovania Vašej zásielky od prepravenej spoločnosti Geis, ktorú mám práve otvorenú, aby bolo vidno, že my sme balíček odovzdali 16.4.2019, 17.4.2019 Vám mal byť doručovaný o 14:53 pri tomto čase je napísané: Nedoručenie príjemca nezastihnutý, 18.4.2019 bola sobota a cez víkend sa nepracuje, tým pádom Vám nemohla byť zásielka doručená. My sme zásielku odovzdali a na druhý deň Vám mala byť doručená, žiaľ podľa rozpisu čo bolo s Vašou zásielkou, Vy ste neboli zastihnutý, preto Vám balíček nemohol kuriér odovzdať a nastal problém v komunikácii prepravnej spoločnosti a Vami.

  • Neodporúča obchod

    10 dní po objednaní a zaplatení tovar neprišiel žiadna reakcia obchodníka.

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, mrzí nás táto situácia, práve som si otvorila Vašu objednávku a emailami ohľadne stavu, o prijatí platby, ste boli upozorňovaný, mohlo sa stať, že ste zadali nesprávny email a preto Vám maily nechodili, táto situácia sa stala už viacerým zákazníkom, prípadne mohli správy skočiť do SPAM.

  • Neodporúča obchod

    Tovar bol doručený poškodený. Nie je možne doručiť na mailovú adresu obchodu reklamáciu, stále sa vracia chyba

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, maily sme dostali , problém bol v tom, že ste maili písali v nedeľu a vyžiadali ste si našu odpoveď hneď obratom , keď nám bude doručený váš MAIL, žiaľ bola nedeľa a my v nedeľu nepracujeme, máme to na našej stránke uvedené. Reklamácia sa rieši, peniaze za poškodený drez, Vám budú samozrejme vrátené, už bol od Vás vyžiadaný aj IBAN, bolo iba potrebné počkať do pondelka, keď sa nám začne pracovná doba. Poškodený tovar nás samozrejme mrzí, žiaľ musel to poškodiť kuriér, kedže sme drez odovzdali v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • informovanie

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Ďakujeme za Vašu recenziu, žiaľ nevieme ovplyvniť dodávateľa, no v každom prípade nás veľmi mrzí neskoré dodanie.

  • Neodporúča obchod

    Tovar mi bol doručený poškodený... A nechcú ho vyreklamovat lebo som si neskontroloval tovar pred kuriérom...

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, z našej strany Vám bol vystavený dobropis a peniaze boli za tovar vrátené späť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nie su schopny dodat tovar

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, veľmi nás mrzí Vaša zlá skúsenosť s našim obchodom, vo Vašom prípade bol veľký problém s dodávateľom i výrobcom ktorý nám tovar nedokázali doručiť v termíne, ktorý s nimi máme dohodnutý.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar na fotke vyzerá väčší ako je v skutočnosti. Domov mi dorazili uzučké úchytky ktoré sa nikam nehodia. Úchytka bola poškodená ( aj keď v originál nepoškodenom obale), čiže výstupná kontrola u dodávateľa je nedostatočná, alebo žiadna.

    Tovar síce dorazil rýchlo, no kvalita nezodpovedá očakávaniam

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, ak sa aj stala taká vec a bol problém s tým, že úchytky neboli podľa Vašich predstáv, všade funguje to, že máte právo 14 dní od nákupu vrátiť tovar bez udania dôvodu, tým pádom by sa Vám peniaze vrátili. Kľudne ste tak mohli urobiť, prípadne ste nás mali v prvom rade kontaktovať, že nastal tento problém a verím, žeby sme sa spoločne dohodli a našli vhodné riešenie. Vďaka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar plní funkciu ale je mierne poškodený

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, práve som čítala recenziu, ktorú ste nám napísali. Píšete, že krabica bola poškodená alebo natrhnutá, ak ste niečo také videli alebo zbadali mali ste ju otvoriť pred kuriérom, skontrolovať a ak by bola poškodená spísať s kuriérom protokol o poškodení, nato ste boli upozornený mailom vopred pred doručením, akonáhle by ste tak urobili nebol by problém s výmenou. Pri preberaní tovaru od kuriéra ste svojím podpisom potvrdili, že tovar preberáte v poriadku a nepoškodený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pisany tovar skladom, realna dostupnost oznamena 3dni po objednavke 3tyzdne.
    Neseriozne, neodporucam.

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, žiaľ my neovplyvníme informáciou od dodávateľa o zmene termínu dodania, ktorú som Vám oznámila hneď ako mi ju oznámil, tým pádom som sa ju dozvedela presne vtedy ako Vy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedodany napriek opakovaným sľubom že ho majú na sklade.

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, žiaľ mrzí nás, že Vám tovar nebol dodaný ale dodávateľ nám dával informácie, že skladom je a my sme podávali info od dodávateľa a to žiaľ my ovplyvniť nevieme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam, tovar bol zaplatený a stále nie je dodaný.

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, mrzí nás že nastala táto situácia, ale žiaľ my nevieme ovplyvniť informácie od dodávateľa a ich naskladnenia skladu, ohľadne zaplatenia tovaru, áno tovar bol zaplatený, pretože ste si vybrali úhradu na účet a peniaze za neoddaný tovar Vám boli riadne vrátené späť.

  • Neodporúča obchod

    Cakat 10 dni na vyexpedovanie zasielky je moc

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, mrzí nás, že sa to stalo, ale žiaľ my nevieme ovplyvniť informácie, ktoré som dostala od dodávateľa o presune dátumu dodania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • najhorší internetový obchod iný tovar nesedí s objednávkou a termíny dodania to nedokážu na čas splniť nikdy viac nič spoločne s touto firmou
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nebol problém zrušiť objednávku
    • Nedodaný tovar.
    • Prekladanie objednávky 3x

    Požadovaný tovar ktorý mali expedovať do 24 hod lebo bol skladom nakoniec nebol skladom. Odložená objednávka 2x. Nakoniec som objednávku zrušil lebo ju preložili aj tretí krát. Telefón nedvíhali, na mail prišla odpoveď až keď som ich oslovil cez chat.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponukaju tovar ktori nevedia dodat. A to uplne bezne. Nasledne rusia objednavky ...

    Reakcia obchodu JF Nábytok

    Dobrý deň prajem, žiaľ mrzí nás táto situácia, ale my nevieme ovplyvniť informácie od dodávateľa, ktoré nám poskytol ohľadne tovaru. Objednávku sme teda museli zrušiť.

  • Neodporúča obchod

    • Nevyhodou je ze reklamujete tovar ktory nemate na sklade

    Vobec nie som spokojny. Pekny den

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • Tovar bol omylom doručený inému adresátovi a zamestnankyňa ma vyvolávala, aby som prebrala tovar, ktorý vymenili, aby som zaplatila za kľučky a preberiem vodovodnú batériu a potom následne mi tovar vymenia. Môže sa stať, že sa pomýlia a zamenia adresy na balíkoch, ale nech ma nenútia prevziať cudzí tovar a zaplatiť za môj tovar.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zákazník, ktorý nie je zbehlý v nákupoch cez internet si ani nevšimne, že pri tovare nemusí byť vyobrazený obrázok zakúpeného tovaru, ale iba ilustračný obrázok. Mne sa to stalo pri nákupe odpadkových košov výsuvných.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakám už vyše mesiaca na pár úchytiek

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar, označený "na sklade" vôbec na sklade nemali, nemal ho ani dodávateľ a ďalšiu lehotu na dodanie predĺžili o "čerpanie dovolenky"