Zobraziť recenzie

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Prehľadna stránka
    • Moderný dizaj
    • Istota originálnych produktov
    • Informacny system asi nefunguje spravne (skladom, vypredane, atd)
    • Nulova komunikacia. Ziadne odozvy na telefon alebo maily, konkretne na eshop
    • Tovar neprisiel a netusim ani ci je skladom, ci bola objednavka vybavena. Nulova ochota informovat zakaznika o objednavke

    Objednaval som obal na iPhone 14 Pro. Mal byt skladom v Bratislave. Po platbe som dostal mail o vytvoreni objednavky a tam to skoncilo. Pisal som mail po par dnoch, ziadna reakcia. Volal som niekolkokrat, prvykrat bola linka obsadena, dalsi krat uz som sa nedovolal. Keby mi obchod da vediet, prepacte objednavka meska lebo to a to, som uplne v pohode s tym a nepisem tuto negativnu recenziu. Samozrejme opak je pravdou, verim ze aspon tato recenzia pohne lady a ak nie tak zvazujem dalsie kroky.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nezodpovedajú na telefonat aj keď tam volám 10x za sebou, nedošiel potvrdzovací mail ale peniaze z účtu už dávno odišli, neodporúčam nikomu aby si od nich niečo objednávali lebo sa nedokážu rovnako ako ja už 2 týždne

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prepacte, ale toto nie je funkcny eshop! Cele zle.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, ktory bol podla webu na sklade ani po 10 dňoch od objednavky a platby stale nedorazil, na mail mi nikdo neodpoveda a telefon nikdo nedviha. Komunikacia ziadna.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    absolutne nespolahlivy obchod - tovar mi ani po vyse mesiaci stale neprisiel

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Spájali sa s mzone a trpí zakaznik. Majú bordel v objednávkach čo som zistila aj po tel. komunikácii. Dúfam že sa to do buducna zlepší. Žiadny prehľad stavu objednávky ani po prihlásení do účtu istyle.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nulová informovanosť
    • Od 2. 12. 2023 časť firmy je spoluvlastníkom iStyle Cyprus Limited, vaše peniažky idú za hranice

    Posledný nákup v mojom živote s touto firmou, osobne si myslím, že by im mali odobrať licenciu z apple, lebo toto nie je premium resaller. A o to viac, keď vidím, že toto nie je o jednom, dvoch zákazníkoch.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Otras!!! Žiadna komunikácia pri 3000 objednávke

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bohužial žiadna komunikácia zo strany obchodu

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dorazila neskoro

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Systemova chyba pri objednavke. Tovar ukazovalo na sklade a pritom nebol. A dodnes nedorazil.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som objednala 27.12 zatiaľ bez odpovede alebo informácii o odoslaní.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar vždy dorazil a nikdy nebol problém
    • Na predajne sa dá dovolať, personál ochotný, ale k objednávkam z e-shopu nevedia povedať skoro nič – objednávka je v systéme a treba vydržať, tak si držme palce.
    • Neviem v akom stave je objednávka a kedy asi príde. Aj keby prišla o 3 týždne, chcel by som to vedieť.
    • Zo systému mi prišla informácia o vyzdvyhnutí produktu, síce som objednal dopravu a teda nakoniec bude asi doručená, ale to nikto nevie.
    • Zjavne majú nejaký problém po spojení s m:zone.

    Nikdy som nemal s m:zone a iStyle problém, nakupoval som na predajni priamo. Posledná objednávka zo zač. devembra cez e-shop pekne prišla, ale priznávam, tiež som nevedel čo je s objednávkou, zrazu prišla. Aktuálne ale neodporúčam, pokiaľ nevyriešia problém s objednávkami a nepovedia zákazníkom pravdu prečo sa im nedá dovolať, prečo neodpisujú na e-maily a prečo aj tu v heuréke píšu ľudia, že nevedia čo je s ich objednávkou – toto je marketingová katastrofa. Niekedy stačí naozaj málo, jeden post, jeden banner na web a povedať – nestíhame, pokazil sa systém ... trochu strpenia do utrpenia. Držím palce, rád zmením hodnotenie v budúcnosti keď sa služba "premium" predajcu dostane späť do hodnoty "premium".

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    So spôsobom komunikácie nie som vôbec spokojná. Absolútne nemám povedomie o stave objednávky. Okrem zaregistrovania objednávky mi neprišli žiadne ďalšie informácie, pričom od zadania online objednávky prešlo 6 prac.dní. Na telefónne číslo som sa aj po dvoch dňoch stále nedovolala. Produkt som si zakúpila už osobne v inej predajni. O tovar už nemám záujem. Ďakujem

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    30 %

    No musím povedať, že som veľmi sklamaný z postupu vybavovania mojej objednávky, ktorú mi zrušili a ani ma o tom neinformovali. Keď som tovar objednával, tak mali uvedené, že je skladom. Čakal som na informáciu o tom, že je pripravený na vyzdvihnutie. Objednávku som robil 14.12.23. Na druhý deň som sa bol na predajni spýtať, či nie je náhodou pripravená, že mám počkať na sms. 19.12.23 mi to už nedalo a po x telefonátoch ( nedalo sa k nim dovolať a s5 nevolali, čo by som vzhľadom na typ a povahu obchodu očakával ) som sa konečne dovolal. Bolo mi oznámené, že moja objednávka je zrušená..... Ale, že mám šťastie, lebo akurát môj objednaný tovar dostali a môžem si preňho prísť. Keď som prišiel, tak ma čakala ďalšia nemilá informácia, že tovar síce dostali, ale iný typ, ktorý je žiaľ o 30€ drahší.... Naveľa naveľa mi ponúkli, že mi ho predajú za rovnakú cenu ako som mal objednaný.
    Pracujem tiež v oblasti služieb a tento prístup považujem za veľmi neprofesionálny!

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar skladom. Týždeň žiadna info ani zmena stavu objednávky. Telefón nik nedvíha, na email neodpovedá. Po vyše týždni mi prišiel mail, že je tovar pripravený v BA na predajni aj keď som zadal v objednávke dopravu kuriérom. Naďalej nik nedvíhal a nereagoval na maily, tak som objednávku zrušil a objednal inde.

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dodnes nebol doruceny, ani sme neboli informovani o stave zaplatenej objednavky

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Telefón som si zakúpil v auparku v Žiline. Doma som zistil že keď sním zatrasiem, niečo vňom sa hýbe. Volal som, nikto nedvíhal,písal som maili na ktoré mi doteraz nikto neodpovedal tak ja neviem

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchlosť doručenia
    • Cena
    • Komunikácia
    • Celkom zmiešané recenzie na obchod

    Čítal som rôzne recenzie na obchod ale mne bol produkt doručený dokonca mi odpovedali aj na mail

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia so zákazníkom. Na telefón nereagovali a na mail neodpovedali. Pri tak značnej platbe som nemal istotu či platím na legálny účet, alebo či som sa nestal obeťou podvodníkov ktorých je stále viac

    Reakcia obchodu iSTYLE SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Aj napriek tomu, že je veľmi vysoko negatívna, tak si uvedomujeme, že opodstatnená.

    Oficiálnou cestou, by sme sa Vám chceli ospravedlniť za komunikáciu a rýchlosť vybavovania Vašich objednávok, počas uplynulých dvoch mesiacov - decembra a januára. Od 1.12.2023 došlo k fúzii spoločností m:zone a iStyle a množstvo zmien neprebehlo tak, ako by sme si predstavovali. Veľmi nás mrzí, že sme sklamali Vašu dôveru a pevne veríme, že ju dokážeme získať späť. Aktuálne chytáme druhý dych a robíme všetko preto aby sa podobná situácia už nikdy nezopakovala.

    Vážime si druhú šancu, ktorú nám venujete.

    S pozdravom
    iStyle eCommerce tím