Reklama

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nekomunikujú a číslo 02/22200215 neexistuje.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Od objednávky, ktorá bola potvrdená ani bú ani bé. Nikto sa mi neozval, tovar dodaný nebol. Objednávka je už vyše mesiaca v stave prijatá. Nikdy viac
  • Neodporúča obchod

    Tovar mi zatiaľ nedoručili.neda sa tam dovolať a na email neodpovedajú.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zial som dost sklamany nakolko som im pisal kvoli stavu objednavky, vobec neodpovedaju ani si neviete co s nou je .ak tam volate zapne sa klasicky nedostupnost obchodnikov a potom vas to vypne ,dost zly pristup ale aj to je riesenie Tak asi tolko ,nastastie som neplatil vopred za tovar ....davajte pozor platit vopted nedoporucujem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikdy viac , tovar bol zaplatený, nedodaný, komunikácia pod úroveň, telefóny nedvíhajú, na maily nereagujú, objednávku zrušili, peniaze vrátili asi až po 1 mesiaci

  • Neodporúča obchod

    • Tovar vyplateny a nedoruceny
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne informacie o stave objednavky nemam...tovar som objednala 4.7. dnes je 17.7. a stale ho nemam !
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si tovar dňa 3.7.2019,zaplatila som na účet 4.7.2019 a do dnešného dňa 17.7.2019 sa nik neozval, hoci som písala na e-mail [email protected]. Na telefóne uvedenom na potvrdení objednávky 02/222 002 15 sú stále všetci operátori vyťažení a po po minúte vyhrávania Vás zrušia. Neodporúčam tento obchod.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútne žiadna komunikácia.
    Na žiadnu z mojich otázok ohľadom objednaného tovaru som nedostala odpoveď.
    V dnešnej dobe považujem takýto spôsob komunikácie so zákazníkom za celkom "odvážny".

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar mal byt skladom, ani po 10 dňoch sa nezmenil stav objednávky a tovar stále nedorazil
    • na email nikto nereaguje
    • na uvedené konkaktné telefónne číslo sa nedá dovolať

    Neodporúčam, nulová komunikácia a zavádzanie zákazníka. Na webstránke je uvedená adresa Ivánska cesta, ale fotografie prevádzky sú ešte z čias, kedy bola v Petržalke na Dolnozemskej

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bez udania dôvodu mi bola zrušená objednávka, ktorú ale predtým potvrdili.
  • Neodporúča obchod

    • Je smiešne zisťovať spokojnosť, pokiaľ tovar nebol doručený

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pán Peter
    veľmi pekne ďakujeme aj za Váš názor. Vzniknutá situácia nás mrzí. Tovar bol na objednanie od nášho dodávateľa, ale žiaľ nám ho nedodal. O tejto skutočnosti sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme.
    Dúfame, že v budúcnosti budete mať s našim e-shopom len dobré skúsenosti.
    Neustále na sebe pracujeme.
    Tím InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nízke ceny
    • dobrý výber tovaru
    • slabá komunikácia
    • tovar nedodaný ani po 6-týždňoch
    • objednávka zrušená

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pán Marek
    veľmi pekne ďakujeme aj za Vašu recenziu. Za spôsobené omeškanie sa Vám ospravedlňujeme.
    Skladové priestory nám nedovoľujú mať všetok tovar skladom. Objednávka bola na Vašu žiadosť zrušená.
    Za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na tovar čakám celý mesiac
    • Neodpovedaju na spravy
    • Slubuju ze tovar dodaju do 7 dni a ked nedodaju odkladaju termin na dalsi a dalsi...

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pani Veronika
    ďakujeme aj za Váš názor. O stave Vašej objednávky ste boli priebežne informovaná.
    K objednávke Vám bol pribalený aj darček ako ospravedlnenie za spôsobené omeškanie.
    Vaša objednávka bola dňa 09.05.2019 expedovaná na Vami zvolenú adresu.
    Dúfame, že v budúcnosti budete mať s našim e-shopom len dobré skúsenosti. Zapracujeme na každom našom nedostatku.
    Tím InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    • žiadna komunikacia.
    • žiadna komunikacia.

    Tovar som objednal viac ako 20 dní.Žiadna reakcia.

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pán Marcel
    ďakujeme aj za Váš názor. O stave Vašej objednávky ste boli telefonicky informovaný. Hneď ako k nám Vami objednaný tovar dorazí budeme Vašu objednávku expedovať.
    Dúfame, že v budúcnosti budete mať s našim e-shopom len dobré skúsenosti.
    Za spôsobené omeškanie sa Vám ospravedlňujeme. Neustále na sebe pracujeme.
    Tím InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia obchodu
    • Nefunkčný telefonicky kontakt

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pán Peter
    veľmi pekne ďakujeme aj za Váš názor. O stave Vašej objednávky ste boli telefonicky informovaný našou operátorkou.
    Na Vašu žiadosť bola objednávka zrušená.
    Dúfame, že v budúcnosti budete mať s našim e-shopom len dobré skúsenosti.
    Tím InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Moja objednávka bola potvrdená 23. marca, od toho času ani po 5-dňovej dodacej lehote nedorazila.
    • Dnes je 2. apríla 2019. Objednávku ruším (náhradné polstre pre slúchadlá KOSS PORTA PRO)

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pán Juraj
    aj Vám veľmi pekne ďakujeme za Váš názor. Objednávka Vám bola potvrdená na 5 pracovných dní. Do týchto dní sa nerátajú víkendy ani sviatky.
    Vaša objednávka bola na Vašu žiadosť stornovaná. Zapracujeme na každom našom nedostatku.
    Tím InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný pred dvoma tyždňami ešte stále nedoručený.

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pán Eduard
    veľmi pekne ďakujeme aj za Vašu recenziu. O omeškaní tovaru ste boli dňa 27.03.2019 telefonicky informovaný našou operátorkou.
    Hneď ako bude Vaša objednávka pripravená k osobnému odberu Vás budeme kontaktovať.
    Pre našich zákazníkov sa snažíme robiť maximum. Pevne veríme, že aj pre svoj budúci nákup si vyberiete práve náš e-shop.
    Tim InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Toto je moja druha objednávka v Interstore a zatiaľ sa vyvíja ako prvá. Na tovar som čakala dva mesiace. Tvrdili že kvôli sťahovaniu skladu. Tovar mi neponáhľal, ale komunikacia zo strany obchodu bola veľmi nekorektná - nereálne termíny dodania a nereagovanie na maily v ktorých som žiadala o upresnenie. Pri tejto objednávke nemám zatiaľ uprate - malo to byt 7 dni a už je to 8. Cena tovaru bola veľmi dobrá a opäť mi neponáhľa aj keď dva mesiace by som čakať nechcela.

    Dobrá cena, veľmi dlha doba dodania, nespokojnosť s komunikáciou zo strany obchodu.

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pani Lenka
    ďakujeme za Váš názor. Dňa 27.03.2019 sme sa Vás snažili telefonicky kontaktovať ohľadom stavu Vašej objednávky 1195498, ale žiaľ neúspešne.
    Pri prvej objednávke ste boli informovaná, že naše predajné sklady sa sťahujú do nových priestorov a doba dodania sa žiaľ predĺži.
    O tejto skutočnosti sme Vás informovali telefonicky a taktiež ste dostali odpoveď na Váš e-mail.
    Dúfame, že v budúcnosti budete mať s našim e-shopom len dobré skúsenosti.
    Tím InterStore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na tovar som čakal 3 mesiace. Od objednávky 23 decembra až do 1 marca.
    Prvý krát na mňa zabudli kôli sviatkom a inventúre. Druhý krát im zrejme zlyhal dovoz z externého skladu. Za tú dobu so mnou komunikovali iba 2 krát počas prvých 2 týždňov. Zvyšných 2,5 mesiaca som nevedel či mi to vôbec príde.

    Reakcia obchodu InterStore.sk

    Dobrý deň, pán Stanislav
    veľmi pekne ďakujeme aj za Váš názor. Boli ste telefonicky informovaný našou operátorkou o stave Vašej objednávky a predĺženej dobe dodania.
    S dobou dodania ste súhlasili. Vaša objednávka bola dňa 28.02.2019 expedovaná na Vami zvolenú adresu.
    Pevne veríme, že v budúcnosti budete mať s našim e-shopom len dobré skúsenosti.
    Tím InterStore.sk