Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Tovar mi bol doručený po 8-9 dňoch. Volal som tam viackrát ale nikto mi nedvihal.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu. Mrzí nás vaša skúsenosť. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí s objednávkou alebo produktom neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.
Matúš, team iNohy.sk -
Neodporúča obchod
tovar este nemam
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Tibor,
ospravedlňujeme sa za oneskorené dodanie objednávky, ktorá už je na ceste k Vám.
Zajtra bude doručovaná. -
Neodporúča obchod
- Velmi dlhy cas dodavky. Ani po 6 dnoch od nakupu a uhrady nemam tovar.
- Nepodarilo sa mi ich kontaktovat.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Zuzka,
ďakujeme za recenziu.
Máte pravdu. Ospravedlňujeme sa. V predvianočnom období nedokážeme expedovať 100% objednávok do 24 hodín.
Polepšíme sa. -
Neodporúča obchod
Obchod prebehol v poriadku.
Ale pomôcka ,to je čista katastrofa,nepoužiteľne,tlačí aj v šľapkeReakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Daniela,
ďakujeme za konštruktívnu recenziu.
Uvedená pomôcka je v našej ponuke niekoľko rokov a patrí k produktom, ktoré si ľudia kupujú opakovane. Predpokladáme teda, že pomôcka týmto ľuďom zlepšuje život.
Uvedomujeme si, že 1000 ľudí = 1000 chutí a môže sa stať, že niekomu táto pomôcka nesadne a nerieši jeho problém. Práve pre tieto momenty sme v iNohy.sk vytvorili 30 dňovú garanciu vrátenia peňazí ak sa Vám produkt nepozdáva.
Preto Vás prosím, ak nie ste s pomôckou spokojná tak prosím využite našu 30 DŇOVÚ GRANCIU. Viac informácii nájdete tu: https://www.inohy.sk/30-dnova-garancia-spokojnosti/ -
Neodporúča obchod
Dlha doba dodania
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu. Mrzí nás vaša skúsenosť. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí s objednávkou alebo produktom neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.
Matúš, team iNohy.sk -
Neodporúča obchod
Čakám na tovar, neviem sa s obchodom skontaktovať a príde mi mail, ako ohodnotím ten daný tovar …
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu. Mrzí nás vaša skúsenosť. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí s objednávkou alebo produktom neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.
Matúš, team iNohy.sk -
Neodporúča obchod
- Bol mi doručený iný tovar ako som si objednala
Objednala som si čistiacu sadu na bicykel 24€
Plus vložky do topánok 0,99€
Oni mi poslali
6kusov vložiek do topánok ale úplne iné
Čistiaca sada tam nebolaReakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Janka,
ďakujeme za recenziu.
Zjavne došlo k chybe pri kompletizácii Vašej objednávky. Telefonicky sme Vás kontaktovali a ubezpečili, že problém vyriešime k Vašej spokojnosti. -
Neodporúča obchod
Obchod je OK, ale produkt je SHIT. Zle ušité, nedá sa to obuť, ťahá prsty. Šlendriánska robota.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu Peter,
Názor zákazníkov si ceníme a berieme ho do úvahy pri tvorbe našej ponuky.
Ak nie ste s produktom spokojný, prosím využite 30 dňovú GARANCIU SPOKOJNOSTI.
Formulár pre vrátenie produktu nájdete tu: https://www.inohy.sk/reklamacie/ -
Neodporúča obchod
- Dlhe dodanie tovaru, cakam druhy tyzden od zadania objednavky
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu Marianna.
V objednávke ste mala produkt na objednávku (dodacia lehota 7 až 12 pracovných dní). Dodacia lehota je zvýraznená aj v popise produktu (hrubým písmom aby ľudia dopredu vedeli, že budú čakať). -
Neodporúča obchod
No hruza ako prvy krat som nespokojny z tovarom hned po prvom noseni sa mi odlepila vlozka ako prepacte ja dam 18eu za vlozky do topanok a hned po prvom pouziti sa mi roztrhne spodok teda odlepi....hruza naposledy som si u Vas objednaval....bosh vlozky mi vydrzali rok....
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Igor,
ďakujeme za recenziu.
Je mi úprimne ľúto čo sa Vám stalo. Sama viem aký je to pocit keď sa mi pokazí nový produkt, preto sa Vám ospravedlňujem.
Tento produkt je medzi našimi zákazníkmi veľmi obľúbený a zbieral zatiaľ len slová chvály. Jedná sa o prvý prípad reklamácie uvedených vložiek.
Máte šťastie, že ste vložky kúpil v iNohy.sk pretože máme 30 dňovú GARANCIU SPOKOJNOSTI. Problém s vložkami vyriešim k Vašej spokojnosti. Hneď v pondelok Vás kontaktujem a navrhnem riešenia.
Ešte raz sa Vám ospravedlňujem a spravím všetko čo je v mojich silách aby sa Vám dobre chodilo. -
Neodporúča obchod
- Dlhý čas (viac ako 48 hodín) od zaplatenia po vyskladnenie tovaru, aj keď je tovar uvedený "na sklade".
Extrémne dlhý čas (viac ako 48 hodín) od zaplatenia on-line po vyskladnenie tovaru, aj keď je tovar uvedený "na sklade". Zaplatila som v stredu cez PayPal, v piatok mi prišlo oznámenie, že tovar bol prevzatý zásielkovou spoločnosťou.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Lívia,
ďakujeme za recenziu.
Máte pravdu! Ak by bola objednávka na druhý den u Vás bolo by to fantastické. Musíme sa ešte viac snažiť. -
Neodporúča obchod
Obchodu sa neviem dovolať už týždeň. Som rada, že som objednávku nezaplatila vopred. Tieto vložky poznám, sú výborné, určite ich odporúčam.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Paula,
ďakujeme za názor. Súhlasíme, že musíme zlepšiť dostupnosť zákazníckej podpory. -
Neodporúča obchod
V košíku udávaná veľkosť 42-47, v popise 40-46, keďže som potreboval 47 a prišli 46 som nespokojný.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu. Mrzí nás vaša skúsenosť. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí s objednávkou alebo produktom neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.
Matúš, team iNohy.sk -
Neodporúča obchod
Neviem čo mám hodnotiť, tovar som ešte nedostal.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Rudolf,
ďakujeme za konštruktívnu kritiku.
Je pravda, že sa vyskytol problém s položkou, ktorú máte v objednávke.
Určite rátajte s 10% zľavou na každý produkt v objednávke. (+ 10% k množstevnej zľave, ktorú ste už mal - spolu 20% zľava)
Vaša objednávka bude expedovaná v najbližších dňoch. -
Neodporúča obchod
- Komunikácia na nulovej úrovni
- Telefón tam majú na okrasu, volal som tam v príbehu dňa 3krat po 20 minút, nikto sa neunuval zdvihnúť telefón
- Tovar skladom, ktorý údajne odosielaju do 24 hodín mi poslali po 4och pracovných dňoch.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň Kristián,
ďakujeme za konštruktívnu kritiku.
Máte pravdu. Potrebujeme sa zlepšiť v rýchlosti expedície. Nie vždy sa nám podarí expedovať do 24 hodín.
Aktuálne pracujeme v obmedzenom režime (pre COVID 19) a môže sa stať, že sa zákazník nedovolá. Na email odpíšeme vždy. -
Neodporúča obchod
nedržia tvar
Reakcia obchodu iNohy.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za názor.
Mrzí nás, že pred Vašou negatívnou recenziou neprebehla komunikácia s obchodom.
Aj napriek uplynutí doby na odstúpenie 14 dní Vám ponúkame možnosť vrátiť nevyhovujúce vložky a my Vám refundujeme všetky finančné prostriedky.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom tím iNohy.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
tovar - podpätenka vylieza počas chôdze z topánok.
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu. Mrzí nás vaša skúsenosť. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí s objednávkou alebo produktom neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.
Matúš, team iNohy.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
U nas v lekarni som videla ten isty produkt za podstatne nižšiu cenu
Reakcia obchodu iNohy.sk
Ďakujeme za recenziu. Mrzí nás vaša skúsenosť. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí s objednávkou alebo produktom neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.
Matúš, team iNohy.sk -
Neodporúča obchod
Bola tam informácia 2 v 1 Akcia 1 + 1, ktorá však je podľa mňa zavádzajúca.
Zakúpený tovar je párový, a teda som očakával, že jedna znamená jeden pár, a nie 1/2 páru!
Aj cena je premrštená jeden pár takejto pomôcky sa v Číne predáva za 1 - 2 USD! A tu je v AKCII 15,80 €! Čo je nehorázne!!! zdieranie! Lenže pre bežného spotrebiteľa, ktorý potrebuje jeden pár sa nedá tovar z Číny doviesť, pretože väčšina výrobcov ponúka min. množstvo 100 ks.Reakcia obchodu iNohy.sk
Veľmi nás mrzí, že tejto negatívnej recenzii nepredchádzala žiadna komunikácia zo strany zákazníka smerom k nám. Vždy sa snažíme, aby boli zákazníci s nákupom v iNohy.sk spokojní. S týmto vedomím ráno vstávame a chodíme do práce.
Tiež nás mrzí, že prišlo k nesprávnej interpretácii počtu kusov, ktoré v objednávke obdržíte. Spravili sme okamžitú nápravu a k pôvodným dvom vetám popisujúcim počet kusov, ktoré si objednávate sme pridali tretiu.
Cena vždy bola, je a aj bude citlivá téma, ktorá vzbudzuje vášne. Cena produktu aj cena dopravy je známa pred tým, ako si zákazník tovar objedná. Záujemca o produkt môže svoj súhlas / nesúhlas s cenou jednoducho vyjadriť tým, že si tovar objedná / neobjedná.
Riešenie:
Zákazníka sme kontaktovali a ponúkli možnosti vyriešenia nespokojnosti s nákupom. Z týchto riešení bolo zákazníkom jedno akceptované.
Vážime si každého jedného zákazníka a k riešeniu prípadnej nespokojnosti pristúpime vždy zodpovedne.
V iNohy.sk máme našich zákazníkov radi.