Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • Zdá sa, že podvodníci

    Tovar objednaný 31.10. 2024. 5.11.2024 príde upozornenie, že som nezaplatila ... ale kam, keďže neráčili poslať číslo účtu? Tak som zaplatila, 11.11.2024 potvrdili, že objednávka je zaplatená. 11.11.2024 zaslali e-mail s info Predpokladaný čas doručenia je 2 - 4 pracovné dni. 26.11.2024 som písala e-mail, bez odpovede, dnes 28.11.2024 som sa celý deň snažila dovolať - raz hluchý, raz pípanie, raz chrčanie ...
    Takže to vyzerá na podvodníkov ....

    Do dnes 1.1.2025 bez komunikácie - tovar nedodaný, peniaze nevrátené ...

    Tu je link v obchodnom registri na firmu, ktorá vlastní tento eshop (one man show s.r.o. - ABC STORES s. r. o.): https://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=410596&SID=6&P=0

  • 10 %

    • Nedodaný tovar

    Žiadne dodanie tovaru, výhovorky, telefón neberú. Neodporúčam

  • 10 %

    • Pomalé dodanie
    • Neodpovedaju na e- maily
    • Neodpovedaju na volanie

    Stále som nedostala objednavku. Už je to 8 dni a stále nič.

    Najradšej by som tú objednávku zrušila.

  • 10 %

    • Nič
    • Mizerná komunikácia
    • Podvod

    Veľmi slabá komunikácia zo strany obchodu. Po vrátení nevyhovujucého tovaru mi do dnešného dňa nebola doručená suma za vrátený tovar /asi 1,5 mesiaca/ pritom v obchodných podmienkach obchod uvádza 10 dňovú lehotu na vrátenie peňazí. Urgoval som to u nich už 3x a stratil som s nimi trpezlivosť. Podal som podnet na SOI a pripravujem súdnu žalobu za porušovanie ich obchodných podmienok. Absolutne NEODPORÚČAM tento obchod! Dajte si na to pozor!

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a upozornenie na problém, ktorý ste mali s naším obchodom. Chápeme, že situácia mohla byť frustrujúca a chceli by sme sa Vám ospravedlniť za spôsobené nepríjemnosti.

    V dôsledku nedávnej zmeny našej prevádzky došlo bohužiaľ k oneskoreniu pri spracovaní niektorých vrátení tovaru, vrátane vášho. Akonáhle sme sa dozvedeli o Vašej situácii, urobili sme všetko, čo bolo v našich silách, aby sme ju čo najrýchlejšie vyriešili. Môžeme Vás ubezpečiť, že suma 10,65€ bola okamžite po zistení chyby vrátená na Váš účet.

    V iNohy.sk dbáme na to, aby sme zabezpečili najlepšiu možnú zákaznícku skúsenosť a vždy sme tu, aby sme pomohli vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré by mohli vzniknúť. Je nám ľúto, že ste v tomto prípade neboli úplne spokojný, a chceme vás ubezpečiť, že sme prijali opatrenia na zlepšenie našich interných procesov, aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala.

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie v tejto záležitosti. Dúfame, že napriek tejto skúsenosti nás budete považovať za dôveryhodného partnera pri Vašich budúcich nákupoch. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom,

    Tím iNohy.sk | Obchod pre Vaše nohy

  • 10 %

    • Žiadna
    • Žiadna komunikácia
    • Neodpovedajú na e-mail
    • Telefón stále vypnutý

    Objednala som si tovar na dobierku, myslela som že je to bezpečná forma a nemá sa čo pokaziť. Ale predsa sa da. Namiesto tovaru ktorý som si objednala som dostala úplne niečo iné. Čo som zistila samozrejme po zaplatení dobierky a otvorení balíka. Obchod som viac krát kontaktovala, neodpovedajú. Určite neodporúčam. Sú to klamári !

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Vážená zákazníčka,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás čo spôsobila chyba na našej strane. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a je nám veľmi ľúto, že sme tentoraz nesplnili Vaše očakávania.

    Chyba sa stala počas kompletizácie Vašej objednávky, za čo sa Vám srdečne ospravedlňujeme. Hneď ako sme sa o chybe dozvedeli, zabezpečili sme odoslanie správneho tovaru. V duchu zákazníckeho servisu a na základe našej chyby sme Vám tiež umožnili ponechať si chybne zaslané produkty bez nutnosti ich vracať.

    Po telefonickom kontakte sme sa uistili, že ste dostali korektný tovar a veríme, že sme týmto vyriešili vzniknutý problém k Vašej spokojnosti. Ešte raz sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré Vám táto chyba mohla spôsobiť.

    Chápeme, že naše chyby môžu ovplyvniť Vaše vnímanie nášho obchodu, ale dúfame, že napriek tomuto incidentu nám dáte šancu ukázať Vám, že naša bežná úroveň služieb je oveľa vyššia. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať.

    Ďakujeme za Vaše pochopenie.

    S pozdravom,

    Tím iNohy.sk | Obchod pre Vaše nohy

  • 10 %

    -Nedodali tovar
    -nekomunikuju
    -ignoruju emaily

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, hoci nám nedáva príležitosť konkrétne riešiť Vaše problémy, keďže ste zostali anonymný. V našom systéme dôkladne sledujeme všetky objednávky a komunikáciu so zákazníkmi, a môžeme s istotou povedať, že sa snažíme riešiť všetky otázky a sťažnosti, ktoré nám naši zákazníci adresujú.

    Pokiaľ máte konkrétny problém s nedodaným tovarom alebo nedostatočnou komunikáciou, prosím, poskytnite nám viac informácií, aby sme Vám mohli efektívne pomôcť. Bez vašej identity alebo ďalších podrobností je nám ťažké vystopovať a riešiť problém.

    Rovnako je dôležité si uvedomiť, že recenzie na internete môžu byť niekedy zavádzajúce alebo manipulatívne. Ľutujeme, že musíme spochybňovať pravosť tejto recenzie, ale v minulosti sme zažili útoky konkurenčných e-shopov na našu značku prostredníctvom falošných recenzií.

    Práve pre takéto aktivity sme sa rozhodli odísť z niektorých recenzných portálov, ako napr. Heureka.sk.

    Znovu zdôrazňujeme, že našim hlavným záujmom je zabezpečiť kvalitnú a spoľahlivú službu pre našich zákazníkov. Ak máte nejaké skutočné problémy s našimi službami, radi by sme vám pomohli ich vyriešiť. Prosím, kontaktujte nás priamo, aby sme mohli čo najlepšie riešiť vaše obavy.

    S pozdravom,

    Tím iNohy.sk | Obchod pre Vaše nohy

  • 10 %

    • Majú dostupné rôzne veľkosti vložiek
    • Nedodali tovar
    • Nebolo možné sa dovolať o 8:50 ráno
    • Nekomunikujú žiadne vysvetlenie k objednávke mailom

    Je 21.11.2022, tovar som si objednal 13.11. 2022.

    14.10.2022 mi prišiel mail o technickom probléme na strane dodávateľa, ktorý sa podľa slov dodávateľa podarilo vyriešiť a objednávka bude doručená v najbližších pracovných dňoch.

    Prešlo teda 8 dní od objednania a tovar nebol ani len odoslaný.

    Vedel by som to pochopiť v prípade vyťaženosti pred sviatkami, no dodávateľ sa neunúval komunikovať, preto hodnotím negatívne.

    Odporúča iným kupujúcim zvoliť maximálne platbu na dobierku ako som to urobil aj ja, keďže sa mi predajca (na základe informácií na e-shope) zdal nedôveryhodný.

    Uvidím ako sa situácia vyprofiluje a zvážim podnet na príslušný orgán SOI.

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a chválime Váš prístup k platbe na dobierku. Je to vždy múdra voľba, ktorá môže pomôcť chrániť zákazníkov pred podvodnými praktikami e-shopov.

    Ospravedlňujeme sa za čakanie na Vašu objednávku. Značka iNohy.sk sa síce zaväzuje k zabezpečeniu vysoko kvalitných služieb, ale v čase Vašej objednávky sme bohužiaľ čelili dočasnej nefunkčnosti nášho skladového systému, ktorý spôsobil značné oneskorenie vo vybavení objednávok.

    Chápeme, že čakanie na tovar môže byť frustrujúce a ľutujeme, že komunikácia o tejto situácii nebola jasná. Ceníme si Vašu trpezlivosť a pochopenie v tejto záležitosti.

    Skontrolovali sme Vašu objednávku a podľa záznamov bol Váš tovar doručený 24. novembra 2022 o 07:30:42. Dúfame, že tovar je podľa Vašich predstáv a že nám v budúcnosti dáte opäť šancu.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať. Ďakujeme za Vašu úprimnosť v recenzii.
    S pozdravom,

    Tím iNohy.sk | Obchod pre Vaše nohy

  • 10 %

    • po urgencii doporucenym, dopisom vratili peniaze
    • Absolutne nereaguju na telefonaty,
    • neda sa do obchodu dovolat
    • ignoruju emaily
    • tovar nebol dodany

    Velice opatrne s tymto obchodom!
    absolutna nespokojenost.

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, hoci nám nedáva príležitosť konkrétne riešiť Vaše problémy, keďže ste zostali anonymný. V našom systéme dôkladne sledujeme všetky objednávky a komunikáciu so zákazníkmi, a môžeme s istotou povedať, že sa snažíme riešiť všetky otázky a sťažnosti, ktoré nám naši zákazníci adresujú.

    Pokiaľ máte konkrétny problém s nedodaným tovarom alebo nedostatočnou komunikáciou, prosím, poskytnite nám viac informácií, aby sme Vám mohli efektívne pomôcť. Bez vašej identity alebo ďalších podrobností je nám ťažké vystopovať a riešiť problém.

    Rovnako je dôležité si uvedomiť, že recenzie na internete môžu byť niekedy zavádzajúce alebo manipulatívne. Ľutujeme, že musíme spochybňovať pravosť tejto recenzie, ale v minulosti sme zažili útoky konkurenčných e-shopov na našu značku prostredníctvom falošných recenzií.

    Práve pre takéto aktivity sme sa rozhodli odísť z niektorých recenzných portálov, ako napr. Heureka.sk.

    Znovu zdôrazňujeme, že našim hlavným záujmom je zabezpečiť kvalitnú a spoľahlivú službu pre našich zákazníkov. Ak máte nejaké skutočné problémy s našimi službami, radi by sme vám pomohli ich vyriešiť. Prosím, kontaktujte nás priamo, aby sme mohli čo najlepšie riešiť vaše obavy.

    S pozdravom,

    Tím iNohy.sk | Obchod pre Vaše nohy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Výhoda je široký sortiment, nevýhoda, že tovar ešte nedorazil a netuším, kedy dorazí

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň Katka,
    ďakujeme za recenziu.

    Mrzí ma, že ste si nevšimli informáciu o našej dovolenke a napísali ste nám negatívnu recenziu.

    Podľa našich informácii bola zásielka 31.8.2022 09:17 vyzdvihnutá na výdajnom mieste.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar ešte neprišiel, hlavne, že už mám hodnotiť. Nikto z obchodu mekomunikoval, že budem dlho čakať.

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň Evka,
    ďakujeme za recenziu.

    Mrzí ma, že ste si nevšimli informáciu o našej dovolenke a napísali ste nám negatívnu recenziu.

    Podľa našich informácii bola zásielka 31.8.2022 15:03 vyzdvihnutá na výdajnom mieste.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na poziadavky slaba komunikacia so zakaznikom.

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň Milan,
    ďakujeme za recenziu.

    Mrzí ma, že ste si nevšimli informáciu o našej dovolenke a napísali ste nám negatívnu recenziu.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Rýchle vybavenie a dodanie

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Ďakujeme :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar predražený, ten istý produkt, síce inej značky, sa predáva v istej sieti drogérií za oveľa nižšiu cenu. Žiaľ, zistila som to neskoro.

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň Hanka,
    ďakujeme za recenziu.

    Jednou z výhod nákupu v iNohy.sk je 30 GARANCIA SPOKOJNOSTI. Ak sa Vám niečo v objednávke nepáči, napr. cena alebo samotný produkt, môžete ho do 30 dní vrátiť a my Vám * vrátime peniaze.

    *Nevzťahuje sa na otvorenú a použitú kozmetiku

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dnes som volala celý deň a nikto mi nedvíhal.Pisala som mail a žiadna odpoveď pisala som aj na fb stránku a nikto nič.Nechapem co sa deje lebo som si už objednávala tovar a zatiaľ prišiel

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň Karin,
    ďakujeme za recenziu.

    Vaša objednávka je na ceste, dostali ste notifikačný email.

    Tak ako sme vybavili Vaše objednávky v minulosti vybavili sme aj túto.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Supér rýchly nákup

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Ďakujeme za recenziu. Teší nás Vaša spokojnosť :)

    Matúš, team iNohy.sk

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • dobré ceny

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Ďakujeme za recenziu. Teší nás Vaša spokojnosť :)

    Matúš, team iNohy.sk

  • Odporúča obchod

    40 %

    Zda sa, ze to niekde uviazlo, uz je 10 dni od objednavky a ziadna odozva. Asi tam budem volat, alebo napisem jde to uviazlo.....

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu.

    Ospravedlňujeme sa, za čakanie. Vaša objednávka bude doručená v utorok.

    V objednávke máte samozrejme darček ako ospravedlnenie za čakanie.

  • Neodporúča obchod

    Tovar som nedostal, na list neodpovedali.

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Dobrý deň Olena,
    ďakujeme za recenziu.

    Vaša objednávka je na ceste k Vám.

    Žiaľ žiadny list sme od Vás nedostali.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Všetko OK

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Ďakujeme za recenziu. Teší nás Vaša spokojnosť :)
    Zistíme čo sa stalo a napravíme to.

    Matúš, team iNohy.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dostupnosť tovaru
    • Dobré ceny
    • Rýchlosť dodania

    Pribalový leták bol pri troch rôznych výrobkoch v objednávke stále rovnaký, hoci šlo o rôzne produkty.

    Reakcia obchodu iNohy.sk

    Ďakujeme za recenziu. Teší nás Vaša spokojnosť :)
    Zistíme čo sa stalo a napravíme to.

    Matúš, team iNohy.sk