Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • mali lacný tovar ako ostatný, ale aj ceny sa už pokazili
    • ingram.sk aj gigastore.sk fičali bez problémov a zrazu im preskočilo a už iba vyberajú peniaze a tovaru sa nikto už nedočká, aspoň mohli vybaviť zaplatené objednávky

    mne od januára 2023 neprišiel zvyšok tovaru z objednávky a už sa odmlčali, už ani na mejl neodpisujú, predtým aspoň chodili výhovorky. Som zvedavý ako budú vybavovať reklamácie... asi nijako... uvidia ostatný ešte nejaký tovar alebo peniaze???

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia
    • Tovar žiadajú uhradiť vopred
    • Nedodanie tovaru už viac ako 2 mesiace
    • Peniaze nevrátili
  • Neodporúčam tohto predajcu.
    Nákup u tejto spoločnosti považujem za vysoko RIZIKOVÝ!!!
    Peniaze za poškodený tovar nemám späť ani po takmer 5. mesiacoch od prvotnej objednavy tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodaný tovar ani po dvoch mesiacoch

    POZOR!!! NEKUPUJTE!!! PODVODNÍCI!!! Len zhrniem rovankú skúsenosť, ako prakticky všetci podvedení zákazníci - lákajú na nízke ceny, tovar nedodajú, peniaze nevrátia, na e-maily nereagujú, na t.č. sa nedá dovolať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar skladom stále po mesiaci nedoruceny.Skoda,že som si recenzie neprečítala skôr.Platbu ani tovar nemám.

  • 10 %

    • Jajaaaaaj co sa s nimi stalo..cele zle.
    • Absolútne netuším, ci mi dorazi, co som si objednala a zaplatila vopred.. na maily absolutne neodpovedajú, dovolať sa tam NEDA .. a objednávka samozrejme nedorazila už tretí týždeň.
    • Určite toto nie..vyhnite sa obchodu oblúkom.
    • Veľmi rada napíšem, ak tovar dorazi...aby som upokojila tích, co si tak isto ako ja neprecitali recenzie na tento eshop a zaplatili obj. dopredu

    Tento obchod určite neodporúčam. nie je ziadna komunikácia možná.. des fuj

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bez potvrdenia objednavky, ziadna komunikacia...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • katastrofalna komunikacia
    • na objednany tovar mi stale pisali, ze meska a ked som objednavku zrusila, ani po mesiaci mi nevratili peniaze
    • na maily neodpovedaju, neda sa s nimi spojit ani cez zakaznicku linku
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekupovat! PODVOD!
    Zakupili sme si pred dvoma mesiacmi dva notebooky, cize podvodnicka strana nas okradla o 1500 Eur. V minulosti sme kupovali uz z tejto stranky, preto sme nekontrolovali hodnotenia. Nechapeme, ako moze obchod este figurovat na HEUREKE, po tolkych negativnych hodnoteniach!
    Ideme na policiu to nahlasit, ked ste sa stali sucastou podvodu, kontaktujte nas a spojme sa v tejto veci [email protected]

  • Žiaľ nepozrel som si recenzie na Heureke pred tým ako som tu objednával. Objednávka je zaplatená už asi mesiac a po tovare ani slichu.
    Určite tam neobjednávajte. Nechápem ako je možné že stránka stále beží a príjima platby, keď už eshop nevybavuje objednávky.
    Stratil som cca 14 eur.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • výborné ceny
    • nespoľahlivosť

    V minulosti som v tomto obchode Ingram (a jeho dvojičke Gigastore) objednával už mnoho ráz súkromne i pracovne, vždy všetko dopadlo dobre, pokiaľ bol tovar skladom a ušetril som kopu peňazí. No ak tam má dodaciu dobu čo i len pár dní, v praxi to môžu byť aj mesiace.

    Posledná objednávka však akosi zlyhala - dostupnosť do 3 dní sa natiahla na jeden a pol mesiaca, nemám ani peniaze, ani tovar a nik neodpovedá, už sa nedá ani prihlásiť do systému, ani dovolať na linku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nereaguju na emaili
    • neda sa im dovolat

    neda sa prihlasit ,zrusili ucet.peniaze za objednavku mi nevratili !!
    nepisu nic ,co sa snimi deje.hlavne ze nakupovat sa da

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Je to uz 14 dni od objednavky. Na email nikto nereaguje, telefon nefunguje. Cakam na vyjadrenie, nakolko platba prebehla ☹️. Zatial velka nespokojnost
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Je to podvodný obchod. Úhradu požadujú vopred na účet SK18 8330 0000 0025 0130 5207. Po zaplatení sumy 71,73 € oznámia, že dodajú tovar vo vyššej cene 80,12 € . Po odsúhlasení vás následne vyzvú k zaplateniu novej čiastky (80,12 € ) za ten istý výrobok!!! Objednávku evidujú pod pôvodným číslom objednávky!!! Keď ich upozornite že máte doplatiť len rozdiel 8,39 € vyzvú vás na uhradenie tohto doplatku.
    • Na výzvu, aby vám zaslali daňový doklad nereagujú, na telefónne číslo Helpdesk, pani Michaela Suchá: 02 / 33 04 69 14 sa nedovoláte!!! a peniaze vám, po niekoľkých výzvach, nevrátia.
    • Na webstránke menia Prevádzkovateľa obchodu:
    • 1. V čase mojej objednávky číslo 20381758 mali dňa 24.4.2023 na webe uvedeného prevádzkovateľa obchodu: iSales EU a.s., Holečkova 789/49, Praha 5 - Smíchov 150 00, Česká republika, IČO: 03117324 DIČ: CZ03117324
    • 2. Dnes 13.5.2023 majú na webe uvedeného prevádzkovateľa obchodu: MIMONI s.r.o., Stará Vajnorská 3338/17, 831 04 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 50703129 DIČ: 2120466227

    PODVODNÝ e-shop: ingram.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ceny tovaru
    • Dlhá doba doručenia tovaru

    Z tejto stránky som objednávala aj pred 2 rokmi a bez problémov, tak mi ani nenapadlo čítať recenzie. Keby som tak urobila, určite by som tu nenakupovala.
    Čakať na obyčajný fotopapier 4 mesiace je už smiešne. Objednávku som chcela 2x zrušiť, avšak zakaždým ma presvedčili, že mám ešte počkať. Súhlasila som len preto, že som tovar nepotrebovala súrne. Jediné plus je, že na moje maily odpovedali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vôbec mi neprišiel tovar..!
    • Podvodníci..!
    • Nič neobjednavajte..!!!!

    Celé zle ..!!!!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Moje skúsenosti s obchodom sú: tovar som objednala 15.3.2023 zaplatila som ale tovar mi dorazil 24.4.2023. Po viacerých mailoch mi odoslali tovar. Žiaľ som neprečítala recenzie pred objednávkou nakoľko som už pred niekoľkými rokmi objednávala z tejto stránky a vtedy všetko prebehlo v poriadku. Chvála bohu mi to poslali ale už nikdy viac odtiaľto neobjednám nič.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nemožnosť platiť na dobierku
    • na stránke majú neaktuálne
    • obchod zrušil objednávku
    • vrátenie platby trvalo extrémne dlho

    Objednaný tovar nebol dodaný. Obchod zrušil objednávku až po 3 dňoch od objednávky tovaru. A najväčší problém, vrátenie platby. Obchod vrátil platbu až po 59 dňoch!!! A to až po tom, čo som im napísal, že budem kontaktovať políciu, daňový úrad a SOI. A to nešlo o malú sumu, bolo to takmer 350 Eur. NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ V TOMTO OBCHODE!!!

    • neodpovedaju na emaily, nefunkxny telefon
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar som objednal aj zaplatil a čakal... zbytočne... eshop mi najskôr síce objednávku potvrdil, ale asi po týždni čakania na doručenie mi zrazu poslali email, že sa cena zvyšuje aj napriek tomu že bol tovar uz zaplatený a či mám aj napriek tomu záujem ... Podľa mňa veľmi neseriozne jednanie a tak som objednavku zrušil...

    tovar som objednal aj zaplatil a čakal... zbytočne... eshop mi najskôr síce objednávku potvrdil, ale asi po týždni čakania na doručenie mi zrazu poslali email, že sa cena zvyšuje aj napriek tomu že bol tovar uz zaplatený a či mám aj napriek tomu záujem ... Podľa mňa veľmi neseriozne jednanie a tak som objednavku zrušil...