Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar som objednala tyzden pred Vianocami, mali napisane, ze je skladom. Platila som na ucet hned, aby sa cely proces nezdrziaval, aj potvrdenie prislo, ze platbu obdrzali a odvtedy nic. Pisala som im, ze cakam za tovarom, neodpovedali a do Vianoc tovar ani nedorazil… takze stale cakam .. jedine co mozem povedat, ze mali cenu lacnejsiu nez vsade inde. To ich ale neopravnuje nekomunikovat a nechat cloveka cakat.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Cena, jednoznačne.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    9 pracovných dní od úhrady - tovar doteraz nezaslaný, pritom uvedený ako skladom u dodávateľa.. zvažujem zrušenie objednávky a nákup inde

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • nedostupnosť
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakala som 10 dní, a tovar nebol ani odoslaný, ani nevedeli mi povedať že kedy to vôbec bude
    Kvôli zbytočnému čakaniu mám problém teraz kúpiť taký tovar aby mi stihli ho odoslať ešte v tomto roku
    Pekne ďakujem!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Spoločnosť nebola schopná v priebehu 2 pracovných týždňov od objednania tovaru ho aj doručiť. Spoločnosť sľúbila dodať tovar za cca. 1 týždeň od jeho objednania. V priebehu spracovania objednávky spoločnosť svojvoľne zmenila požiadavku platby na platbu vopred, pričom v objednávke bola určená platba pri dobierke. Call centrum spoločnosti bolo nefunkčné - t.j. nefungoval ani vyzváňací ani obsadzovací tón. Pre mňa sa spoločnosť stala nedôveryhodnou a nákup v tejto spoločnosti už nebudem v budúcnosti realizovať ani svojim známym odporúčať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V cenach nemaju konkurenciu okrem gigastore, right deal a mozno aj ine - sidlia na rovnakej adrese v Prahe.

    Nedostanete ziadnu zalohovu fakturu a ked obchod objednavku zrusi tak podla obchodnych podmienok zadrziavaju peniaze legalne po dobu ( napr. 14 dni ) uvedenu v spominanych VOP.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    - nikam sa neda dovolat
    - na email pride automaticka odpoved
    - peniaze za tovar mi stale nevratili
    - funguje este vobec ten obchod??? mam obavu ze uz len beru peniaze od zakaznikov a nic neposielaju.
    - URCITE TAM NIC NEKUPUJTE

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Cena.
    • O dosť dlhšia doba dodania tovaru než bolo deklarované v podmienkach, no dočkal som sa ;-)
  • Odporúča obchod

    40 %

    • Už prešiel čas dodania,no zatial ani ň.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neaktualizovane produkty
    • neochota
    • zle vyhladavanie
    • poplatok pri doprave zadarmo
    • zlavove kupony nefunguju
    • clenstvo bez vyhod
    • objednavkovy system nefunguje

    pred par rokmi ol obchod dobry, nozial nieco sa snim stalo

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Fajn cena a hne ma informovali o objednavke
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Velmi zla komunikacia , telefonna linka ziadna
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zavadzanie zakaznika. Protirecenie si v komunikacii.

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Výrazne nižšie ceny ako v iných obchodoch
    • Vzhľadom na to, že tovar je na sklade u dodávateľa a treba platiť cez bankový prevod, tak doprava trvá približne týždeň.

    Reakcia obchodu INGRAM

    Vážený zákazníku,

    velmi pěkně děkujeme za kladné hodnocení e-shopu.

    S pozdravem,
    INGRAM.SK

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • Dobra cena (kava Lavazza Kvalita Oro 1 kg)
    • Dlha dodacia doba

    Tovar mi bol doruceny, aj ked po viac ako troch tyzdnoch. Platila som prevodom na bankovy ucet, keby som kupovala elektroniku alebo drahsi tovar, asi by som zvolila dorucenie s platbou na dobierku.

    Reakcia obchodu INGRAM

    Vážený zákazníku,

    velmi si ceníme Vašeho hodnocení. Pracujeme na tom, aby již nedocházelo k logistickým opožděním za které se velmi omlouváme.

    Přejeme krásný den,
    INGRAM.SK

  • 10 %

    Ingram a GIGASTORE je jedna a ta ista firma. Už ste pozerali tie dlhy čo majú na DPH? https://www.finstat.sk/44374623
    Firmám zašlú FA z inej firmy a konečnému spotrebiteľovi inej firmy prečo asi?
    Prečo asi im to tak dlho trvá kým dodajú tovar? Pravdepodobne už im nikto nechce predávať tovar zo zahraničia .
    Nechápem ľudí ako môžu z tak zle hodnotených eshopoch objednávať tovar.

    Už sú to len posledné vzdychy tohto eshopu do pol roka nenájdete o ňom nič len dlhy.

    Reakcia obchodu INGRAM

    Vážený zákazník,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost, ale z důvodu anonymity nemůžeme danou recenzi prověřit, proto prosíme aby Jste se obrátil na [email protected], kde Vám zodpovíme veškeré nejasnosti.

    S internetovým e-shopem Gigastore.sk nemáme nic společného, jedná se o konkurenční firmu.
    Co se týče fakturace, tam je vše v pořádku.

    S úctou
    Ingram.sk

    • Mierne vyhodnejsia cena
    • Nedodany tovar.
    • Obchodu na kontaktne tel. sa neda dovolat. Po prezvoneni linku zrusi automat.
    • V ramci emailovej komunikacie doteraz nikto neodpovedal o case dodavky.

    Neodporucam, aj ked na webe maju o par eur lacnejsie produkty ako konkurencia

    Reakcia obchodu INGRAM

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás negativní hodnocení. Vaše objednávka je připravena k odeslání a nakládka k expedici proběhne nejbližší pracovní den.
    Odeslání očekáváme v pondělí. Budete automaticky informován SMS + e-mailem po vyexpedování objednávky.

    V případě zaslání e-mailu Vám v co nejkratší možnou dobu zodpovíme veškeré Vaše dotazy.

    Děkujeme za Váš čas a pochopení,
    INGRAM.SK

  • v podstate nemam co hodnotit - objednany tovar mi zatial nebol doruceny a ani 11 dni po objednani nemam info kedy sa tak stane

    Reakcia obchodu INGRAM

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás negativní zkušenost. Objednávka je připravena k odeslání, kdy expedice proběhne cca v pondělí.
    Budete informován e-mailem + SMS zprávou.

    Děkujeme,
    INGRAM.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vypitali zálohu a nič

    Reakcia obchodu INGRAM

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás negativní hodnocení. Objednávku jste si přál stornovat " Dobrý deň chcem vrátiť peniaze na účet z dôvodu nedodanie tovaru- zálohu" tak jsme obratem učinili. Zálohu vrátíme v co nejkratší možnou dobu.

    Děkujeme za pochopení a Váš čas.
    INGRAM.SK