Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie, 100% spokojnosť
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Bezstarostné zakúpenie tovaru
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Super rýchle doručenie
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Obchod píše do kedy môžete mať tovar, ale termín nevie ani ovplyvniť, nie ešte garantovať. Samozrejme ak tovar nedorazí na čas, obchod napíše, že to nie je ich chyba a podľa zmluvných podmienok to nie je dôvod k odstúpeniu od objednávky. Dopravcu si môžete vybrať iba jedného, Packeta. Tak mi to príde ako zavádzanie zákazníkov. V neposlednom rade fotky nie úplne zodpovedajú realite. Príde mi to ako spôsob obchodovania, pošlite peniaze a potom už za nič nemôžem, všetko je v poriadku.

    Reakcia obchodu indarceky.sk

    Dobrý deň,
    Vaša zásielka meškala 1 pracovný deň, pretože vo Vašom regióne je nedostatok pracovnej sily a vodičov. Kuriér, ktorý mal Vašu oblasť na starosti mal zdravotné problémy, ktoré mu neumožňovali v daný deň nastúpiť do práce a vykonávať svoju prácu. Preto ho zastupoval iný kuriér, ktorý Vám zásielku priniesol s 1 dňovým oneskorením. Tisíce zásielok bolo doručených na čas, dokonca 90% skôr, ako je deklarované. Za posledných 30 dní meškali len dve zásielky z niekoľko tisíc zaslaných objednávok. Buďme prosím ľudia a nie nepretržite sa sťažujúce bytosti, ktorým ľudskosť a pochopenie nič nehovorí. Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete kedykoľvek, vy ste sa nám však do e-mailu vyhrážal, že si balík neprevezmete. To sú dva odlišné právne aspekty nutno dodať. Moja kolegyňa situáciu preverila ihneď po prijatí Vášho mailu, obvolala dopravcu, zistila 1 dňové meškanie z interných dôvodov na strane dopravcu. To sa bohužiaľ stáva a stávať bude. Obzvlášť v lete, keď sú dovolenky, ľudia potrebujú prestávku, na chvíľku zastaviť, oddýchnuť si. Aktuálne tak mešká menej, ako 1% zásielok, čo je bilancia, s ktorou sme nadmieru spokojní, pretože cez Slovenskú poštu meškalo 30% zásielok z toho 5% sa definitívne stratilo. Vybrať si môžete aj osobný odber, kde doručenie trvá iba 1 deň, takže ani tu nemáte pravdu, že by sme neumožňovali možnosť výberu. Je logisticky náročnejšie vyložiť 200 balíkov na 200 rôznych miestach zákazníkov, ako vyložiť 200 balíkov na 20 miestach pre osobný odber, preto je to rýchlejšie, čo je uvedené aj na našej stránke. Ak vyžadujete bezchybnosť, dokonalosť, 100% presnosť doručenia, v takomto prípade žiadny eshop nebude podla Vašich predstáv a neodporúčam Vám nakupovať na internete. Pretože kým sme ľudia a nie stroje, chybka sa vždy nejaka nájde. Od toho sme ľudia, aby sme chyby odstraňovali a robili lepšie zajtrajšky. Nevyužili ste ani možnosť vrátenia poštovných nákladov, ktoré Vám kolegyňa ponúkla ako reklamáciu u dopravcu. Takže sťažovať sa, rozhadzovať rukami, poukazovať na chyby pri meškaní chorého vodiča budete, ale o nič konkrétne Vám nejde, len napísať negatívnu recenziu obchodu, ktorý získal certifikát kvality za naše služby, prístup. Názor na relevanciu tohto hodnotenia si tak urobí každý sám. Prajem Vám trochu viac pochopenia v živote a elementárnej empatie.
    Patrik Macko – Riaditeľ obchodu
    Indarceky.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Ok

    Ok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali mi nepodarok a na reklamáciu reagovali že tomá tak byť

    Reakcia obchodu indarceky.sk

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Preverovalsom náš reklamačný systém, do dnes ste nám nezaslali žiadnu reklamáciu, nevyplnili ste ani reklamačný protokol, formulár, nezaslali tovar na reklamáciu, vôbec nič. Prišla nám od Vás len správa, že máte pocit, že Vám chýbajú na produkte magnety. Kolegyňa utekala do skladu, spočítala náhodne magnety v 6 rôznych produktoch, všade ich bolo 9. Preto Vám napísala, že normálne je v balení 9 magnetov. Taktiež môžete využiť právo odstúpenia od kúpnej zmluvy, nič z toho ste nevyužili. Produkt má navyše minimálnu reklamovanosť / aktuálne 1,7% produktov sa reklamovanlo, čo je výborná bilancia, no chápem, že neurobiť nič a len kritizovať, nadávať je novodobá cesta, ako získať finančné prostriedky mnohokrát aj v prípade, že tovar je v poriadku. Bohužiaľ sa s týmto javom stretávame čoraz častejšie a mrzí ma to, že ste nevyužili žiadne zo svojich spotrebiteľských práv, veľmi radi by sme v prípade zisteného nedostatku Vám zaslali nový tovar, robíme to radi a úplne samozrejme. Na záver by to chcelo trochu sebareflexného zamyslenia a vyhodnotiť si relevantnosť tejto situácie. Prajem Vám všetko dobre, hlavne veľa radosti.
    Patrik Macko – Riaditeľ obchodu

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie, spokojnosť

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie
    • Nedostupnosť niektorých položiek
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Kupoval som prvý krát,som spokojný.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar bol rýchle a bez problémov doručený

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Prehľadný, dobrý výber a slušné ceny

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • všetko ako má byť
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rychle dodanie
    • dobra komunikacia
  • Odporúča obchod

    100 %

    ok

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rýchlosť
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rychle vybavenie a bezproblemova komunikacia
  • Odporúča obchod

    80 %

    • rýchle dodanie
  • Odporúča obchod

    80 %

    Tento dáždnik poznám dlhšie, je výborný pri práci na záhrade, najmä počas slnečného počasia.

    • nedodali ste ani hovno ste obyčajná sľubotechna

    Reakcia obchodu indarceky.sk

    Dobrý deň,
    Váš balíček bol odoslaný deň po vytvorení Vašej objednávky t.j. 23.5.2023 pod podacím číslom Z3726854991 čo si môžete overiť na stránke packeta.sk v časti sledovanie zásielok. O tejto skutočnosti sme Vás informovali e-mailom. Odporúčam kontaktovať priamo dopravnú spoločnosť, ktorú ste si vybrali na tel. 02/21201135
    Každopádne za meškanie prepravnenj spoločnosti žiaľ ako eshop nemôžme, a preto ma veľmi mrzí Vaša nespokojnosť a vulgárny prejav, ktorý ste si vybrali. Pre každého nášho zákazníka robíme prvé a posledné.
    Každopádne nech sa Vám veľmi darí a prajem krásny deň
    Patrik Macko – Riaditeľ internetového obchodu indarceky.sk