Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Ani po 30 dňoch tovar nedošiel
- Neodpovedajú na email
- Neberú tel.
Reakcia obchodu hypart.sk
Vážený zákazník,
boli ste riadne upozornení,že výrobok ETA Gratussino 0023 90080 je nedostatkový tovar a už je veľká pravdepodobnosť,že sa nebude už distribuovať.Ak to chcete pod stromček,skúšajte aj inde.Nahodil ste to v šibeničnom termíne.
Bohužiaľ tento tovar nebol v decembri v žiadnom obchode a nie je ani teraz a zrejme ako sme písali ani nebude./Ináč by ste si ho zaobstaral inde./
Pokiaľ sa týka mobilu nemáme tam žiaden odkaz.Možno ste volal na priamu linku.
Lenže my sme tam boli len vybaviť objednávky a odovzdať kuriérovi tovar.
S pozdravom
Hypart.sk -
Neodporúča obchod
- Tento obchod trpí podobným neduhom ako mnoho ďalších, že ponúka tovar, ktorý reálne nemá skladom.
Reakcia obchodu hypart.sk
Vážený zákazník,
Mrzí nás,že ste klikli neskôr a nevedeli ste to uniesť,že to dostal zákazník,ktorý bol pred vami.
Bohužiaĺ stávajú sa aj také veci,systém tomu v učitom intervale nevie zabrániť..Ale u nás má prednosť vždy,kto objednal tovar skôr.
Keby sa dali zohnať,tak Vám ich zoženieme,boli to výbehové sluchadlá,v podstate už nedostupné.
Na dôkaz sme Vám poslali fotky,ktoré vždy zákazníkovi posielame pri vyskladnení.
S pozdravom
Hypart.sk -
Neodporúča obchod
- Nedoruceny tovar ani po 10 dnoch.
Po 10 dnoch od nakupu tovar stale nebol doruceny.ani po niekolkych telefonatoch a sluboch predajcu,ze zajtra..
Problem ja mozno v donaskovej sluzbe dpd,ale asi ani komunikacia medzi obchodom hypart a dpd nie je ok,ked to nevedia zariadit.
Nakupoval som tu poslednykrat!!!Reakcia obchodu hypart.sk
Dobrý deň prajeme.
dobre ste to vystihol,problém je v donáškovej službe a nie u nás.My sme Vám to riadne vyexpedovali so všetkými náležitými informáciami a obrázkami.Nevieme prečo vám kuriér od 3.12-do 6.12.2019 nedoručil zásielku.Dohody medzi Vami a DPD podĺa doluuvedej sledovačky balíka boli.SMS Vám poslali.Bola medzi nami aj telefonická komunikácia ako postupovať a v prípade pretrvávajucich problémov znova sa obrátiť na nás.Musíme si vyžiadať stanovisko DPD a dať prešetriť správanie sa kuriera.
Nepáči sa nám robiť urýchlené závery a dať nám nezaslúženú zlú recenziu.Pretože pri tomto nedostatkovom tovare sme spravili maximum pre Vás.Tovar sme Vám zabezpečili v rámci 3 dní ako sme deklarovali.
Priložené sledovanie tovaru.
06.12.2019 09:46 Ružomberok (SK)
V rozvozovom depe.
05.12.2019 09:55 Ružomberok (SK)
V rozvozovom depe.
04.12.2019 09:47 Ružomberok (SK)
V rozvozovom depe.
03.12.2019 17:00 Ružomberok (SK)
Neúspešný pokus o doručenie.
Dohodnutý dátum.
03.12.2019 16:53 Ružomberok (SK)
Ospravedlňujeme sa, ale vaša zásielka nemohla byť doručená podľa dohody.
Dohodnutý dátum.
03.12.2019 07:05 Ružomberok (SK)
Na rozvoze.
03.12.2019 07:02 Ružomberok (SK)
V rozvozovom depe .
02.12.2019 20:39 Dolny Hricov (SK ...
Na ceste.
Balík je pripravovaný na prepravu.
02.12.2019 18:05 Trenčín (SK ...
Na ceste.
02.12.2019 14:12 DPD datové centrum
Informácie o objednávke boli prenesené do DPD.
S pozdravom Team Hypart.sk