• Neodporúča obchod

    10 %

    Nemá tovar,obchod zrušil objednávku.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,
    vytvorili ste si u nás objednávku na tovar ktorý máme skladom. V poznámke ste dopytovali ešte ponuku vrtákov ktorú Vám náš kolega-predajca poslal obratom na mail. O pár dní sme Vás mailom opäť kontaktovali či teda môžeme Vašu objednávku odoslať aj bez vrtákov, nakoľko ste nereagovali -vašu objednávku sme stornovali.
    Letková Sandra
    HURTÍK s.r.o

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za 7 dní od objednávky sa obchod neozval.Objednávku potvrdil.

    Som sklamaný s prístupom k zákazníkovi ,ak sa do 2 dní obchod neozve objednávku ruším.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,
    naša prevádzka bola žiaľ začiatkom roka dlhšie zatvorená kvôli prebiehajúcej inventúre ktorú sme avízovali aj na našom eshope. Na plné obrátky sme začali vybavovať objednávky od 13.1.2025 - kedy sa dostala na rad aj Vaša objednávka. Veríme že ste s tovarom spokojný.
    Pekný deň
    Letková, Hurtík s.r.o

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Bol mi poslaný iní tovar v nižšej cene ako som si objednal

    Kúpil som mačku vo vreci.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    Po telefonickej komunikácií so zákazníkom, bola zákazníkovi ponúknutá alternatíva z dôvodu dlhodobej
    nedostupnosti objednaného produktu. So súhlasom zákazníka bola objednávka následne odoslaná na požadovanú
    adresu a rozdiel vrátený v plnej výške poštovou poukážkou (z dôvodu nevlastneného bankového účtu zo strany zákazníka).

    V prípade ak zákazník s alternatívou produktu nesúhlasí, je objednávku možné stornovať alebo naďalej evidovať
    s pôvodným produktom v objednávke.

    Hurtík s.r.o.
    Medgyesi Viktor

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúkajú tovar, ktorý nemajú,ani sa nedá objednať!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    Zákazník je vždy pred nákupom produktu upozornený na dostupnosť tovaru. V prípade ak sa jedná o tovar ktorý je "na objednávku" (nedostupný), je upozornený aj v košíku, nasledujúce pracovné dni aj telefonický. Vysokú nedostupnosť tovaru, počas tohto špecifického roku nie je v našich ani distribútorových možnostiach nijako ovplyvniť.

    Ponúkanie aj nedostupného tovaru sa tento rok stalo štandardom. Vzhľadom k zvýšenému dopytu si zákazníci, ktorý majú vážny záujem o daný tovar zámerne objednávku vytvoria do poradia / čakačky a tak majú isté, že ihneď ako nám tovar príde na sklad ho aj dostanú.

    Hurtík s.r.o.
    Medgyesi Viktor

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ponúkajú tovar čo nevedia dodať,samozrejme za výbornú cenu aby vás zaujali a vstúpili ste do e-shopu ,čo je jasný účel výbornej ceny výrobku

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    V rámci dostupnosti je zákazník počas celého nákupného procesu informovaný, či je produkt skladom alebo je nedostupný.
    Zákazník bol o nedostupnosti tovaru dodatočne informovaný aj telefonický a súhlasil so stornovaním objednávky na základe dlhodobo nedostupného produktu aj u distribútora.

    Hurtík s.r.o.
    Medgyesi Viktor

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nemali požadovanú kosačku v zmysle mojej požiadavku ktorú hodnotím

    Neodporúčam

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    V zákazníkovej odoslanej objednávke sa nachádza kosačka STIGA 48 SQ s koncernovým motorom STIGA . Zákazníkovi bola doručená objednaná kosačka STIGA 48 SQ. Počas celého nákupného procesu aj po nákupnom procese, je zákazník informovaný o stave a položkách v objednávke.

    Hurtík s.r.o.
    Medgyesi Viktor

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Obchod je blízko pre prípad reklamácie

    Zavoláte , oni poradia, vy kúpite oni majú zisk, tovar príde a nie je to celkom tak ako oni poradili, zavoláte znovu dajú vám druhé číslo zavoláte raz-neberú, druhý-tretí krát nič, zavoláte opäť do obchodu (tu vysvitlo že poradca čo dobre poradil je "pilot "a predáva "ponorky") že majú moje číslo zavolajú mi späť, prešlo 6 dní a telefón nosím pri sebe ako debil. Problém mi pomohol vyriešiť český výrobca ktorému som zavolal.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň prajem,

    vzniknutá situácia nás úprimne mrzí. Zákazník zakúpil benzínový motor VARI XP 200, nie ponorku... :o)
    Motor potreboval napojiť na prevodovku z 80desiatych rokov minulého storočia... v takomto prípade
    je potrebné k motoru potrebné dokúpiť Nit pre uchytenie motora (pôvodná prevodovka Tera): cena je cca 5€.
    Predajca mu v tomto nevedel pomôcť, preto zákazníka odporučil na servis.
    Preťažený servis však nevedel obratom zareagovať, ospravedlňujeme sa.

    HURTÍK s.r.o.
    DUBAY Andrej

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Prvýkrát prišiel iný tovar ako bolo objednané .Po výmene prišiel správny ale už bez darčeku ktorý k prvej objednávke bol pribalený.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    Po skontaktovaní sa so zákazníkom, bol ihneď zákazníkovi odoslaný výmenný balík so správnou kosačkou.
    Správne doručený darček bol zákazníkovi ešte raz dodatočne odoslaný na adresu.

    So zákazníkom bolo všetko k spokojnosti telefonicky odkonzultované a vyriešené.

    Hurtík s.r.o.
    Medgyesi Viktor

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neinformovali ma o tom,že Firmu VARI zavreli a výpadok bude pretrvávať minimálne tento rok.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    pracujeme v zložitom období kedy korona kríza zasiahla všetky odvetvia. Zvýšený dopyt po výrobkoch, nedostatok tovaru, neurčité dodacie termíny, personálny výpadok nám sťažujú rýchle vybavenie každej objednávky . Žiaľ v tomto prípade výrobca ukončil výrobu rotavátorov a neboli nám dodané, alternatíva je zatiaľ v riešení.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Strašne dlho trvá dodanie tovaru . Keby som vedel tak to objednám niekde inde. Hlavne že to je už aj zaplatené .

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    aktuálna situácia COVID-19 znamená veľké výpadky vo výrobných závodoch, tým aj značné výpadky tovaru, ďalšie výpadky sú na úrovni personálnej... Pri tovare, ktorý je "Na objednávku", nie je v našich možnostiach zabezpečiť rýchle doručenie tovaru.

    Hurtík s.r.o.
    Andrej Dubay

  • Neodporúča obchod

    Ak nie je tovar na sklade je potrebné stiahnuť ho z ponuky.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    Zákazník je vždy pred nákupom na e-shope informovaný, či je produkt:
    - skladom
    - na ceste
    - na objednávku
    - na objednávku s predbežným termínom dodania

    , aktuálny stav dostupnosti je možné sledovať pri každom produkte.

    Hurtík s.r.o.
    Medgyesi Viktor

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • vcelku rychle vratenie penazi na ucet, kedze tovar nemali
    • tovar nebol skladom
    • tovar bez originalneho balenia a vystaveny na predajni predavali ako novy
    • nie uplne vhodny styl komunikacie

    Velmi zvlastna skusenost, objednal som si tovar ako novy (za plnu cenu), oznaceny ako naskladneny. Na druhy den mi volal zamestnanec obchodu, nech sa necudujem, ze to bude zabalene v inej krabici. Po mojom dalsom dotazovani vyslo najavo ze sa jedna o vystaveny kus a nemaju originalne balenie. Ja som sa rozhodol objednavku zrusit comu bolo vyhovene. Komunikacia nebola moc prijemna, v zmysle ze predajca mi radsej posle ten vystaveny, ze mu nic nie je a je to bezna prax takto to predavat, resp. ze zakaznici to vyhladavaju. Ocakaval som skor ze predajca prizna, ze spravil chybu a ze nie je vhodne predavat vystaveny kus ako novy. S takymto pristupom k zakaznikovi pri nie lacnom tovare som sa este nestretol (a v podstate pri spravnom jednani mi mohol byt ponuknuty podobny tovar apod.). Zvolil som ineho predajcu.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    Ak je posledný kus skladom, vždy zákazníka kontaktujeme predom. Pretože sa môže stať ,že posledný kus z daného produktu je vystavený u nás na kamennej predajni (bez krabice) a v takomto prípade sa zákazníka pýtame, či s tým súhlasí. Produkty ktoré sú vystavené na predajni sú nové - nepoužívané. Rozlišujeme výstavný (nový) a predvádzací (požitý) stroj. V prípade ak zákazník príde na kamennú predajňu, tak ocení, že si predom nový vystavený stroj môže "ohmatať" a zakúpiť už poskladaný.

    Hurtík s.r.o.
    Medgyesi Viktor

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar nam mali expedovat v urcity dohodnuty den. Tovar expedovali o den neskor co nam sposobilo problemy, kedze sme tovar ocakavali v slubeny den.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    V tomto prípade išlo o nadrozmerný balík, na ktorý objednávame nákladnú prepravu deň vopred. Z tohto dôvodu bol dodací termín o jeden deň dlhší ako štandardne. Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

    Hurtík s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikacia 0 bodov. Pondelok prisiel mail o zrusenej objednavke lebotovar nebude a v utorok volal kurier ze ma premna objednany tovar. Medzitym som kupil v kamennej predajni.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za nedorozumenie. Vznikol u nás technický problém a Vaša objednávka sa zdvojila.
    Jedna sa Vám odoslala a druhú sme v systéme stornovali, čím si vysvetľujeme ten automaticky vygenerovaný mail pri stornovaní objednávky.

    Hurtík s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nemožnosť platby kartou cez internet a pri zadaní platby prevodom neprišli platobné údaje.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    V našom eshope je v súvislosti so spôsobom platby niekoľko možností ako platiť bezhotovostne.
    Ak je pri objednávke zvolená platba prevodom, sú hneď v prvom emaily inštrukcie pre prevod.

    HURTÍK s.r.o.
    DUBAY Andrej

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dobrá cena výrobku
    • Dlhá doba dodania i keď je tu Covid takto dlho som ešte nečakal. 10 dní a zatiaľ ani ťuk

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    tovar zákazník objednával 29.04.2020. Pri produkte bol uvedený stav: "na objednávku", vtedy sa doba dodania predlžuje... Zákazníkovi bol obratom odoslaný informačný mail, že tovar bude dostupný u dodávateľa do 7-dní...

    Medgyesi Viktor
    HURTÍK s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišlo mi úplne inakšie balenie aké som chcel

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň prajem,

    tovar ktorý bol z našej firmy odoslaný nebol rovnaký ako na objednávke, chyba nastala u nás... na druhú stranu zákazníkovi prišla drahšia – výkonnejšia varianta nabíjačky ako si pôvodne objednal.

    So zákazníkom bolo všetko telefonicky odkonzultované poslanú (výkonnejšiu) nabíjačku k spokojnosti používa...

    Medgyesi Viktor
    HURTÍK s.r.o.
    Husova 1
    984 01 Lučenec

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Zásielka bola doručená po 7. dňoch od objednania.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň prajem,

    tovar z tejto objednávky bol z našej firmy expedovaný dňa 13.12.2019 - piatok.
    Objednávka na tovar bola vytvorená štvrtok večer 12.12.2019 / 17:42 hod.
    Tovar bol doručený v pondelok 16.12.2019.

    Toť podrobná história prepravy na základe čísla balíka...


    DUBAY Andrej
    HURTÍK s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • tovar dodaný týždeň po zaplatení
    • úhrada bola 30. septembra, ale faktúra 2. 10. so splatnosťou 16 dní

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň,

    pri úhrade bankovým prevodom sa dodací termín predĺži o dobu, kým sa platba pripíše na náš účet a zaúčtuje v účtovníctve. Túto informáciu dostanú zákazníci pri vytvorení objednávky v automatickom potvrdzujúcom maily.

    Pre rýchlejšie vybavenie objednávky doporučujeme platbu prostredníctvom dobierky, SporoPay, Tatrapay či služby TrusTpay . Pri výbere úhrady z týchto možností , keď je tovar skladom a objednávka vytvorená v doobedňajších hodinách, je obvykle tovar doručený na druhý pracovný deň.

    Za pochopenie ďakujem.

    s pozdravom

    Ing. Miroslav Fridrich
    HURTÍK s.r.o.
    Husova 1
    984 01 Lučenec

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • tovar doruceny s odlomenou plastovou castou. Oznamene mailom, no ZIADNA reakci od obchodu.
    • poslali uz raz rozbaleny/znovuzabaleny tovar, no na webe o tom nepisali nic, ponukali ho ako novy.

    Reakcia obchodu Hurtík, s. r. o.

    Dobrý deň prajem,

    so zákazníkom som všetko potrebné telefonicky odkonzultoval - kosačku k spokojnosti užíva.
    K riešeniu sme pristúpili na základe tejto negatívnej recenzie, lebo email zákazníka skončil v nevyžiadanej pošte...

    Nakoľko robíme DOPREDAJ ZÁSOB 2019 - túto informáciu aktuálne uvádzame aj pri všetkých kosačkách,
    ktorých sa to týka (na našom webe a tiež na Heureke). DOPREDAJ ZÁSOB znamená atraktívnejšiu cenu,
    jedná sa vždy o nové a nepoužité modely. V prípade, že expedujeme úplne posledný kus, takýto model
    je priamo z výstavy v našej kamennej predajni.

    DUBAY Andrej
    HURTÍK s.r.o.