Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Rýchle dodanie
- Nadštandardný prístup pri vybavovaní objednávky
- Dostal som problémový kus a prístup pri riešení problému bol prinajmenšom neprofesionálny
Veľmi dobrý a poctivý prístup pri vybavovaní objednávky, hovor od chlapíka z firmy kde sa so mnou porozprával a ochotne mi vysvetlil veci bola skúsenosť ktorú som ešte pri inej firme nemal. Avšak nanešťastie som obdržal kus ktorý mal problém s udržaním pripojenia pri bluetooth zariadeniach a prístup na ktorý som narazil potom bol už veľmi iný. Nedostal som odpoveď na mail, tak som volal na servis, a pri vysvetľovaní problému, pri ktorom sme sa s druhou stranou zrejme spočiatku nepochopili pri opise problému, mi technik vravel vety typu "väčšiu somarinu som ešte nepočul" (a podobnú vetu počas hovoru nepovedal len raz) a akoby prečo volám im keď je notebook od asusu. Ak aj odhliadnem od vyjadrovania, myslím, že je úplne prirodzené ak zákazník volá firme od ktorej produkt dostal a prístup ktorý som dostal po telefóne bol asi jeden z tých najhorších čo som kedy mal. Nie som typ zákazníka ktorý by sa chcel hádať a volal namosúrený ak dostane zlý produkt, sám pracujem v gamingovom shope a viem, že podobné veci sa stávajú, volal som s prístupom, že mám problém a potrebujem pomoc s vyriešením, no horší prístup ako tu som už nikde dlhšie nemal. V podstate som pri riešení problému neporiešil nič, iba to, že mám volať do asusu. Celkovo však hodnotím firmu 3 hviezdičkami, pretože prístup spočiatku bol skutočne nadštandardný, dodanie objednávky bolo rýchle a ceny sú super. Viackrát už však tu objednávať nebudem.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.