Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Bosorka nám bola doručená s rozpáranym pulovrikom na chrbte, mal to byť darček.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cast tovaru mi prisiel poskodeny.hned som na stranke hladala kontakt ale kedze tam bol len moznost napisat nazor tak som im napisala co sa stalo a ze by som rada reklamovala dany tovar.do dnesneho dna sa mi nik neozval

    Pri reklamacii sa nedovolate ziadnej reakcii

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar prišiel poskodeny
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Tovar poškodený už pri výrobe,nakoľko odlomený zobáčik na kačičke bol aj pretretý farbou.Čiže vada nemohla byť spôsobená pri preprave.

    Dobrý deň.Nakupoval som v tomto obchode prvý krát,no asi aj posledný.Netvrdím že obchod neponúka aj kvalitný tovar,no tovar nespĺňal moje predstavy o kvalite ktorú som očákaval. No v prvom rade som stratil dôveru v personál obchodu.Myslím si,že ak zákazník platí za tovar alebo službu,mal by byť spokojný.A predávajúci je povinný pred odoslaním tovar skontrolovať.Viem že tovar možno reklamovať.No taká položka mi nestojí za ďalšiu starosť a čas.No aj tak prajem obchodu veľa spokojných zákazníkov,ktorý budú mať s obchodom len kladné skúsenosti.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • vysoké poštovné
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Dve z troch dodaných položiek nezodpovedali objednaným.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ŽIADNE !!! žiadna komunikácia - pisal som reklamaciu absolutne sa neozvali - otrasny eshop
    • tovar posiela nekvalitný, nekomunikuje ked clovek reklamuje vadný tovar, kaslu na vas hlavne ze ste zaplatili za tovar a potom uz ste pre nich nezaujímavý

    žiadna komunikácia - pisal som reklamaciu na vadný nekvalitný tovar - absolutne sa neozvali - otrasny eshop - pozor na nich.
    Nekomunikuju neodpovedaju na emaily ked clovek reklamuje vadný tovar, kaslu na Vas hlavne ze ste zaplatili za tovar a potom uz ste pre nich nezaujímavý. V zivote tam uz nic nekupim. Čínske braky predavajú.

    Reakcia obchodu Homepoint

    Touto cestou sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu,
    ktorá nastala z dôvodu nedoručeného mailu. Je nám ľúto, že o reklamácii sme sa dozvedeli prostredníctvom zlej recenzie. Reklamácia je k dnešnému dňu doriešená, tzn. za vrátený tovar Vám bola finančná čiastka poukázaná na účet. Touto cestou sa Vám opätovne ospravedlňujeme a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    neodporucam, keramicka doza bola na viacerych miestach obita. tovar som nevratila, nakolko balenie, postovne by bolo drahsie ako samotna doza

    Reakcia obchodu Homepoint

    Dobry den. Poslite nam prosim Vas kontakt a cislo objednavkyna [email protected]. Posleme darcek ako odskodne a preverime tento pripad s kurierom.