Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • pali: Objednal som znova kartridž ale už z iného obchodu a tlačiareň už funguje. Takže sa potvrdilo čo som si myslel - vadný čip. Ale asi sa to neberie ako reklamacia lebo moj reklamačný email sa zázračne stratil... Človek dostane odpoved iba na heureke, a aj to je o ničom. Takže treba rozmyslieť lacné nákupy lebo možu stáť oveľa viac.

  • Nakúpil som 4 kartridžov s čipom do tlačiarne EPSON. Vymenil som všetky ale jednu farbu tlačiareň stále ukazuje, že treba vymeniť - asi bude problém s čipom. K tlaču som sa ani nedostal lebo tlačiareň funguje iba keď sú všetky farby v poriadku. Písal som im ohľadom toho na zákaznícku podporu dňa 23.11. ale doteraz som odpoveď nedostal...
    Reakcia obchodu HiPrint
    HiPrint

    Dobrý den,

    na emaily reaguji okamžitě. Váš email jsem neobdržel.
    Objednal jste si kompatibilní kartridže T0715. Za 6 let prodeje neeviduji jedinou vadnou kartridž u této sady T0715.
    Pokud je problém s načtením kartridže, pak stačí očistit čip, nebo přeinstalovat ovladače, popřípadě si stáhnout ovladače novější, nebo zvolit na tiskárně, aby brala neoriginální kartridže.

    S pozdravom
    HiPrint.sk

    Dobrý deň,

    po odoslaní e-mailu na zakaznícku podporu som dostal toto:
    HiPRINT.sk ([email protected])
    [HiPRINT.sk] Vaše zpráva byla v pořádku odeslána #ct233 #tc1gcGXtSgNt0M
    23. 11. 2016, 17:12:31

    Čip som očistil a ako som písal tak iba 1 farbu nepoznáva takže to nebude chyba ovládačov ale podľa mňa vadný čip.

  • ODPORÚČANIE:
    Ak používate plniace kartridže pre Canon, povoľte v nastavení tlačiarne - "Nastavenie kazety" a vypnite "Zisťovať opätovné vloženie kazety".
    Týmto nastavením trochu obmedzíte automatické čistenie trysiek, ktoré sa stále spúšťa.

    Ak niekto vie, ako vypnúť automatické čistenie trysiek u Canon Pixma radu MG, tak budem veľmi rád za každú informáciu.

    Tím HiPrint

  • Mám skúsenosť že predajca reaguje a potvdzuje prijatie e-mailu ale zrejme na ich obsah nechce reagovať. Preto si dovolím zverejniť obsah ktorý by mal byť varovaním pre ďalších ktorí by chceli nakupvať uvedený výrobok
    Dodatočne som si prečítal i Vašu odpoveď na webe až dnes https://obchody.heureka.sk/hiprint-sk/recenze/ lebo aj s odstupom času sa nič na veci a skutočnosti nezmenilo i napriek dodržaniu postupu plnenia atď. Mám dojem že HP tlačiarne keďže poznajú, že majú použité ne- originál náplne o čom vždy tlačiareň dá o sebe na monitore vedieť to zariadil tak ,aby bola tlač nekorektná a chybová pri miešaní farebného odtieňa . Neviem to posúdiť ale programovo v EPROM je to určite možné urobiť napriek tomu že je použitý kompatibilný čip ,ale tlačiareň to vyhodnocuje ako ne- originál náplň !!!
    . Vaša odpoveď ako reakcia , je zavádzajúca v tom, že aj napriek dodržania postupu plnenia ale vôbec i pri použití úplne nových náplní čo som v recenzii takto nenapísal ale nakoniec ako tak rozchodil, tak som to nechcel pôvodne vracať. Znovu píšem a tvrdím, že tlač je neustále úplne nekorektná. nie je možné aby sa neustále malo niečo skúšať ,ladiť a čistiť .Farby sú absolútne nepoužiteľné , ani len na obyčajné grafy, nieto ešte na fotky. Keby som bol vedel do čoho idem tak to nikdy nekúpim a tomu zodpovedá aj Vaša obchodná politika keď to ponúkate za 57% pôvodnej ceny. Ale sú už od Vás aj lacnejší http://www.tonerymaxim.sk/product/hp-364xl-cmyk-sada-4-novych-kompatibilnych-naplni-2262/
    Zákazník na to naletí v dobrej viere ako ja potom mu neostáva nič iné len výrobok reklamovať a dokazovať že chyba je na strane náplní. To sú skutočnosti. Problém je dokonca aj tlačiť len obyčajnou čiernou farbou pretože vždy od samého počiatku je na tlačenej strane nejaká chyba tlače v texte(rozmazaný text),alebo dokonca znečistený list od farby čo pri originál náplniach sa nikdy neprejavilo . Nič si nevymýšľam a preto tvrdím že som kupoval „mačku vo vreci“. Neviem Vám lepšie popísať , že tovar je nepoužiteľný ani len pre domácu občasnú tlač a ak chcete toto isté môžem zverejniť na webe do recenzie. Pre úplnosť dodávam že vlastním HP Photosmart B110