Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Tak,ako začať....
    Objednal som si tovar ,ktorý deklarovali skladom s dodaním do Vianoc.Objednávka prebehla v poriadku aj keď mali len posledný kus.Prešli dva dni a nič ani mail,či vôbec vedia,že ho majú aspoň stiahnuť s ponuky ,keď ešte svietil na stránke a nie zabaliť a poslať.Tak som im napísal môžem objednávku očakávať do Vianoc.Odpoveď žiadna.Až deň pred Vianocami zrazu mail ,že tovar už nie je skladom a ponúkajú mi náhradný tovar,asi tri možnosti.Ale bola tam aj možnosť výberu toho istého typu aj parametrov akurát inej farby,mimochodom tiež posledný kus.Tak si hovorím ok.
    Napísal som im teda ,lebo dovolať sa tam nedá ,že akceptujem ponuku ,nech mi teda pošlú náhradu, len v inej farbe.Lebo platnosť ponuky bola,len 5 dní.Tak čakám,čakám a nič.Medzitým ten ponúkaný tovar ako náhrada ,ten posledný kus čo mi ponúkli zdražel o 40%.
    Tak si vravím však mám ho objednaný,nevadí.Ale kdeže,zase mail,keďže som si nevybral tak mi objednávku zrušia.A dodatok ako majú postupovať..?
    Tak znovu píšem ,že nech mi pošlú tú náhradu čo som si vybral,v tej cene ako bolo v objednávke ,len inej farby.Zase žiadna odpoveď.Čistá psychiatria.
    A bodka na záver ,keďže nechcem asi mali na mysli ten predražený posledný kus tak tú objednávku rušíme a basta.
    Tak ak má niekto záujem sa takto zabaviť tak vrele odporúčam týchto zúfalcov.

    • Dobrý den,
      mrzí mne popisované komplikace u Vaší objednávky. Zašlete nám prosím její číslo na adresu [email protected] společně s tímto textem, situaci pro Vás rádi ověříme.

      S pozdravem
      David

  • V obchode Hej.sk nakupujem uz dlho, ale posledneho polroka je to tu coraz horsie. Posledna skusenost len potvrdzuje neseriozne a klamlive informacie uvedene na webe pri produkte.

    - Objednavam tovar (telefon), pri vyrobku je uvedena informacia "Skladom", dodanie na vydajne miesto v datarte plus asi 3 dni. Na zaklade tejto informacie odoslem objednavku. V zaslanom emaile dostanem potvrdeny datum podla web stranky.
    - Na druhy den nahodou najdem v ucte informaciu o doruceni, kde je uz v tichosti zmeneny datum dorucenia na plus 14 dni od datumu zakupenia. Neprislo ziadne upozornenie ze by sa termin menil.
    - Po kontakte obchodu k terminu dodania, len dostanem konstatovanie s datumom dodania dlhsim este o dalsie 4 dni.

    To je jednanie seriozneho obchodu? Do odoslania objednavky sa tvaria ako je vsetko skladom, ked ju poslete tak zrazu realita uplne ina ale informacia na stranke stale ostava ako je vsetko skladom a mozem mat na dalsi den alebo o 3 dni na vydajnom mieste.

    • Dobrý den, mrzí mne obtíže ohledně Vaší objednávky. Zašlete nám prosím její číslo na adresu [email protected]
      Situaci pro Vás rádi ověříme.

      S podzravem
      David

    • Ja som ale uz vcera ohladom terminu dodania pisal prave cez adresu co spominate. Tam mi prisiel termin este o 4 dni dlhsi ako ukazuje aktualne stranka v zakaznickej sekcii.

  • ... ak ste VIP zákazník HEJ.SK, dávajte si pozor na čudné praktiky tohto obchodu !
    Pri nedávnej kúpe kávovaru som si všimol, že ako VIP zákazníkovi mi dali vyššiu cenu ako náhodnému zákazníkovi.
    Teraz som chcel kúpiť televízor za cca 1000€ s dopravou zadarmo, no akonáhle som sa prihlásil ako VIP, pripočítali hneď aj cenu dopravy ?!?
    Na reklamáciu predmetnej praktiky som asi od "robota" dostal nasledovnú odpoveď: " cena a sleva u produktů, které vidíte po přihlášení do VIP účtu, je tvořena konkrétně pro daný produkt a zohledňuje naši maximální slevu, kterou jsme schopni na produkt poskytnout. Často se jedná o nejlepší ceny na trhu, ale garantovat to u všech produktů nemůžeme "
    Rozumie tomu niekto ??? To sa musím zakaždým prihlasovať ako anonymný zákazník, aby mi dali lepšiu cenu ako "VIP" ???
    j.

    • Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Prosím o zaslání více informací na email [email protected] abychom mohli prověřit.

      Zdeňka

    • JM

  • Úplne úprimne chválim tento obchod.
    Objednal som v predvianočnom čase televízor pre svokru, ktorý bol skladom a z linky som sa dozvedel že je v Senci v sklade. Objednal som ho a bolo mi sľúbené doručenie do 1-2 pracovných dní. Na druhý deň mi prišiel email a svokre sms, že toho majú veľa takto pred Vianocami a pravdepodobne bude tovar meškať. Volal som na linku, povedali, že z 2 dní sa to asi predĺži na 4, ale nie sú si istí. Na ďalší deň svokre zazvonil kuriér s televízorom. Stihli to v super krátkom čase, podľa pôvodného prísľubu a už pri prvom pochybení či to stihnú nás informovali. Naozaj pochvala za komunikáciu.
    Odporúčam.

    • Dobrý den,
      děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že se nákup povedl a i přes komplikace s dodáním se podařilo brzy doručit. Věřím, že se zbožím budete spokojení.
      S pozdravem
      Jana

  • Tento obchod NIKDY VIAC. Zial som sa neponaucila prvy krat, ze cas dodania tovaru nemaju sancu splnit, kedze tovar (objednavam si casto rozne krmiva pre psa) zozbieravaju z viacej miest. Objednala som si druhy krat, cas dodania bol pisany v pondelok, tovaru som sa dockala o dva tyzdne nato, lebo jednu vec stale nemohli zohnat, ponukli mi moznost stornovania polozky, ze mi dopredu zaplatene peniaze vratia, suhlasila som. Tovar som obdrzala, peniaze nevratili, za to mi prislo viacej pamlskov a nejaka divna faktura na dalsich 8 EUR ci kolko. Pamlsky som brala ako kompenzaciu, nakolko som ich urgovala, meskali s dodanim a nedodali vsetko a peniaze za nedodanu polozku nevratili. Po case ma kontaktovali, ze im dlzim 8 EUR a ziadaju to zaplatit. Poslala som ich kade lahsie, s tym, ze ja som svoj objednany tovar zaplatila. Napokon priznali chybu, ospravedlnili sa ale ze aby to mali uctovne v poriadku, ze nadalej by chceli aby som im to zaplatila a daju mi 10eurovy kupon na dalsi nakup. Ako keby som mala este niekedy zaujem u nich nakupovat. Neskutocna drzost toto.

    • Dobrý den,

      potíže s objednávkou nás moc mrzí. Pokud nejste spokojena s řešením, pošlete nám prosím veškeré informace na mail: [email protected]. Záležitost pro Vás rádi prošetříme.

      S pozdravem
      Adam

  • Dobry den Damy a Pani. My sme si pred par rokmi kupili Kuchynsky robot Eta Maxi Pasta seriove cislo 0291606549860. Potrebovala by som vymenit prevodovku pretoze nefunguje. Prevodovku som uz kupila priamo od hej.cz len sa neviem dopatrat tu na Slovensku na service, ktory by mi to vymenil. Budem vam velmi vdacna ked ma kontaktujete a to bud na email [email protected] alebo na tel.cisle 004915156267740
    S kuchynskym robotom som bola velmi spokojna, no teraz dufam ze ma presvedcite aj o vasej profesionalite a pomozete mi. Dakujem a ostavam z pozdravom Hromadkova Katarina

    • Dobrý den,

      jsme rádi, že jste spokojena s výrobky ETA. S tímto požadavkem se prosím obraťte přímo na e-mailovou adresu [email protected]. Na této e-mailové adrese Vám poradí s Vámi uvedenou situací. Vaší přízně si vážíme.

      S pozdravem
      Michal

  • Môj manžel objednal zaplatil tovar píšu do 24hodin a dnes je 5den a nič neprislo

  • Spolocnost odmieta vystavovat faktury podla platnej legislativy. Viac nenakupujem.

  • Je mi jasne, ze som im ukradnuty, ale tento pristup je katastrofa. Objednam si tovar od nich, kedze dodanie na stranke informuju, ze zajtra. Cakam 6 dni a nic. Volam na infolinku, ze tovar presuvaju z CR. 6 dní?!?!?!?! Vravim, ze na stranke tam mate stale, ze tovar dodate zajtra, tak preco zavadzate? Preto som si to kupil u vas a nie u konkurencii.... Mlady muz na druhej strane linky nic, ticho! Ani ospravedlnenie, ze prepacte, NIC!!!!!!! Vsak stane sa, konkurencny internetovy obchod mi tiez dorucoval zasielku namiesto 2 dni tyzden, ale sa ospravedlnili, dokonca mi poslali peniaze za dopravu. Nejde o peniaze, ale o ten princip! Som velmi sklamany!

  • Internetovy obchod Hej.sk absolutne neodporucam!
    Dna 12/11 som si objednala a riadne zaplatila tovar, 13/11 mi prisiel email o storne duplicitnej objednavky, ktoru som nikdy neurobila!
    Na email som ihned reagovala, zakaznicky servis vsak do dnesneho dna neodpovedal. 16/11 som opatovne kontaktovala zakaznicky servis v akom stave je moja objednavka a odpoved bola ze ju stornovali pretoze tovar je vypredany!
    Pytam sa otazku - preco predavate tovar, ktory je vypredany?
    Zakaznicky servis je totalne zly a taktie po 6 dnoch peniaze neboli vratene!
    NIKDY VIAC HEJ.SK !!!!!!

  • Nedávno sme kupovali sporák cez Hej.sk ale doniesli nám ho z Datartu neviem prečo ale kuriér bol tak arogantný a hnusný, že to som ešte nevidel. Že on sa ponáhľa, že nemá čas správanie nula bodov. Chceli sme aby nám ho vyniesol na druhé poschodie. Že suma 15 eur. V minulosti sme kupovali sporák cez Okay a vynesie sporáka do bytu bolo grátis a zapojili nám ho. A plus ešte k tomu nám ukázali ako všetky funkcie fungujú. Tento kuriér bol totálne neochotný. Našťastie sme mali vozík tak vyniesli sme si ho sami do bytu. Celkový čas vynesie do bytu cca 3 minúty. On chcel za 3 minúty 15€?? No nech ide do prdele. S Datartom som mal v minulosti zlé skúsenosti, prestal som tam nakupovať a po tomto incidente prestávam nakupovať na Hej.sk. Jednoznačne NEODPORÚČAM!

  • Dobrý deň,

    určite nekupujte bazény na hej.sk. Ide o preležané výrobky. Ihneď po zakúpení nám kruhový límec fučal. Je to malá dierka, nedá sa zistiť kde to fučí.
    Chcel som sa dohodnúť na zľave, ale s operátormi call centra sa nedá nič dohodnúť. Robia ako živé roboty, žiadny ľudský prístup.
    Ani mi neprišiel žiadny hodnotiaci formulár, ako som spokojný, keďže som podal reklamáciu. Iba si vyberajú pozitívne hodnotenia.
    Tu je reakcia hej.sk.

    Je nám ľúto, že sa na zakúpenom výrobku objavila vada. Výrobok môžete zaslať k reklamácií na adresu:
    ELEKTROSPED a.s.
    Logistické centrum Senec
    Prologis Park Senec
    Diaľničná cesta číslo 6, budova DC 10B
    903 01 Senec
    Poprípade ho môžete odovzdať na niektorom z našich odberných miest:
    https://www.hej.sk/osobny-odber/
    Do balenia prosíme priložte kópiu daňového dokladu a sprievodný dopis, v ktorom popíšete zistenú vadu a zvolíte spôsob riešenia (oprava, výmena alebo vrátenie platby).
    Zvolený spôsob požadovaného riešenia nie je pre predajcu záväzny.
    V prípade akýchkoľvek nejasností nás prosím kontaktujte.
    S priateľským pozdravom
    Zuzana Bartoňová, operátor zákaznického servisu

    Na www.hej.sk sme si kúpili nasledovné:
    Základné údaje Vašej objednávky
    Číslo objednávky 202833721
    Spôsob doručenia Slovenská pošta - balík na adresu
    Spôsob platby Dobierka / hotovosť
    Celková cena 81,10 EUR
    Fakturačná adresa
    xxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    Dodacia adresa
    xxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    Tovar a služby objednané v tejto objednávke
    Bazén kruhový Marimex Tampa 3,66 x 0,91 m bez filtrace presun tovaru 1 ks 79,90 EUR
    Doprava/dobierečné 0,00 EUR/1,20 EUR
    Celkom 81,10 EUR

  • Hej nikdy viac tv kúpený v tomto obchode 2x opravovaný a zas tá istá chýba a tretiu reklamáciu nie a nie vybaviť a hej vám povie riešte s výrobcom.Co má výrobca s tým to neviem.komunikacia Obodov ochota žiadna jeden špinavý obchod nič viac s tadiaľ ani šnúrky do topánok nekúpim a nikto koho poznám takú vám spravím reklamu banda neschopná.

  • Objednala som si a zaplatila mraznicku. Povedali, ze do 2 dni dovezu. Zistila som zavcas, ze mraznicka je moc siroka, tak som si telefonicky dohovorila vymenu za ten isty typ,ale mensiu. Uz je to tyzden, ale nic sa nedeje. Telefony neberu, na emaily neodpvedaju. Stalo ma to skoro 200 eur.
    Co mam robit ?
    Nemam mraznicku ani peniaze.

  • Hej.sk už nikdy viac. Objednala som si fitness náramok, pri ktorom nebolo uvedené, že ho nemajú na sklade. Zistila som to, keď mi prišlo potvrdenie objednávky na mail. No a tu nastal problém, už druhý deň sa snažím dovolať na info linku (skúšam to niekoľkokrát denne a nechám čakačku pokiaľ ma to samé nezruší) a samozrejme, že ma to neprepojí nikam. Napísala som aj mail, na ktorý nikto nereaguje a keďže som zaplatila vopred a nemám žiadne informácie o mojom tovare, neviem ako vyriešiť túto situáciu. Najhorší internetový obchod cez aký som kedy nakupovala. NEODPORÚČAM!

  • Objednali sme chladničku, prišla s preliačeným rohom. Zmohli sa na max 1 mail denne. Sme bez chladničky, postupne vyhadzujeme pokazené potraviny. Takže určite neodporúčam, skomplikovali nám fungovanie domácnosti. Nikdy viac.

    • Dobrý den, uvedená situace mne mrzí, prosím o zaslání více informací na email [email protected]. Prověříme kde se výměna zdržuje. Zdeňka

  • Je hamba, ze sa neda recenzovat tento obchod. Mam uz za sebou stovky nakupov cez internet aj cez hej, ale od teraz u vas nekupim nikdy nic. Kupil som si u vas umyvacku elektrolux. Mam vela spotrebicov elektrolux a toto je moja konkretne tretia umyvacka od danej znacky. Zle umyva, spinava voda tecie spat z hadice do umyvacky. Normalne zblnkoce ako sa vracia cez hadicu. V umyvacke stoji voda. Technik nevedel opravit. Zavada sa prejavila skoro hned po kupe len nie v prvom tyzdni. Alebo sme to vtedy nespozorovali. Vymenit za iny tovar ani vratit peniaze odmietate aj ked ide o poruchu vzniknutu hned po kupe. Uz sa s vami natahujem mesiac a stale nic. Absolutne vas nikde neodporucim. Taka spolocnost velka ako vy a robite si takuto hambu a vizitku komunikacie. Hamba.

    • Dobrý den,

      mrzí mne starosti se spotřebičem. Prosím zašlete nám bližší informace s číslem objednávky a servisními listy na e-mail [email protected] Situaci ověříme. Děkuji.

      S pozdravem
      Jana

    • Poslal som a zase ziadna odpoved. Klasika. Ludia vsimnite si to. Absolutny nezaujem zo strany hej riesit danu situaciu.

    • Dobrý den,

      v případě, že jste zaslali e-mail 15.10. 22:28. Tak vidím, že situace byla řešena s naším reklamačním oddělením, výrobek svezen 18/10 a momentálně je v servise.
      Věřím, že se vše vyřeší co nejdříve.

      S pozdravem
      Jana

  • Absolútna neschopnosť !!! komunikácia nulová, prístup nulový .. 2 mesiace čakám na notebook, po mojom dopytovaní ma ubezpečujú že príde príde, a po dvoch mesiacoch mi napíšu, že je nedostupný a nepríde? absolútna NESPOKOJNOSť !

    • Dobrý den, pane Klenko,

      mrzí mne nespokojenost a nevydařený nákup. V případech, kdy výrobek nemáme skladem, je zajišťován u dodavatele. Je mi líto, pokud se i zde vyprodal a omlouvám se za starosti. V případě, že nám zašlete číslo objednávky na e-mail [email protected] rádi celou situaci ověříme.

      S pozdravem
      Jana

  • mam zaplateny komfortny dovoz a po telefonickom oznameni ze do hodiny pridu cakam uz viac ako 40 min a telefon nikdo neberie.

    • Dobrý den,

      to je nám líto :/ Pro rychlé řešení doporučujeme příště v podobné situace nás kontaktovat https://www.hej.sk/o-nas/kontaktne-informacie/

      S pozdravem
      Alena

  • Najhorsi obchod ako som kedy zazil. Objednany tovar prisiel poskodeny a uz tyzden nam nieje nikto schopny tovar vymenit. Odporucam vsetkym nenakupovat.

    • Dobrý den, Ivo,

      mrzí mne, že Vám výrobek nedorazil v pořádku. Prosím pošlete nám bližší informace na e-mail [email protected], záležitost ověříme.

      S pozdravem
      Jana