Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • .
    • Podvod

    Za tovar som zaplatiť vopred na IBAN, od vtedy sa nikto neozýva, neodpovedá na telefón ani mail. Samozrejme tovar dodnes nebol dodaný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke uvedené doručenie do 8.6.2021 pričom doteraz mi nebol doručený pričom tovar bol skladom. Snažil som sa dva dni dovolat na ich uvedené číslo, samozrejme neúspešne, na mail neodpovedajú. Najhoršie je na tom všetkom že objednaný tovar je už uhradený. Preto v žiadnom prípade neodporúčam objednávať z GSPORT!!!

  • 10 %

    • Nedodanie tovaru
    • Zlá komunikácie
    • Neodporúčam obchod

    Tovar objednaný zaplatený zhruba pred mesiacom. Nedvíhaju telefóny a nereagujú na e-maily. Podávam ďalej na patrične úrady! Neobjednavat a neplatiť vopred!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna

    Obchod nekomunikuje, nedvíha niekoľko týždňov telefonáty, neodpovedá na maily, objednávka je už 3 týždne zaplatená, tovar nedodaný, žiadna spätná väzba (ani bú ani mé), ideme rušiť objednávku

  • 10 %

    • žiadna
    • obchod zákazníkov zavádza

    Objednala a zaplatila som tovar dna 2.5.2021 na co mi nasledne prisiel mail ze objednavku a platbu eviduju a tovar bude v najblizsich dnoch expedovany. Odvtedy ani obraz ani zvuk... Kedze sa neviem dovolat na ziadne dostupne cisla, viackrat som predajnu kontaktovala mailom - ziadna reakcia.
    Ako citam, takto dopadli skoro vsetci ostatni. Idem preto poslat odstupenie od zmluvy a davam navrh podnet na Ochranu spotrebitelov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zaplatila online platbou a odvtedy som od predajcu nepočula. Nedvíha mi telefón neodpovedá mi na maily.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V deň objednania mi prišiel email že tovar sa pripravuje. Od vtedy sa neozvali , na e-mail nezodpovedajú, tel neberú.
    • Zlá komunikácia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedorčenie tovaru
    • obchodník opakovane nereaguje na email ani telefon

    Tovar po viac ako týždni od objednania a zaplatenia nedorazil, obchodnik nereaguje na žiadnu komunikaciu. Bohužial za mňa velmi zlá skúsenosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    Neodporúčam nákup v obchode.Tovar mi síce doručili,ale až po trojnásobnej urgencii objednávky a pohrozením odstúpenia od zmluvy.Pritom som u nich nakupoval aj vlani a všetko bolo OK.Ale viac tu už nakupovať nebudem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala 4.4.2021. Do dnesneho dna 14.4.2021 nebol doručený. Obchod nereaguje vôbec na emaily ani telefonaty.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Odo dňa vytvorenia objednávky a jej následného zaplatenia uplynulo takmer 17 dní, dodnes mi tovar nebol doručený, nemám o objednávke žiadne informácie, neodpovedaju na mail, neprijali telefonický hovor, a dnes už je tel. číslo nedostupné. Často nakupujem v eshopoch ale takúto zlú skúsenosť som ešte nemala.

  • Neodporúča obchod

    stale cakam na tovar

  • Odporúča obchod

    100 %

    spokojna

  • 10 %

    • Doručenie jednej objednávky
    • Dlhé doručenie tovaru, ktoré vôbec nespĺňa stanovenú lehotu na stránke
    • Nedoručenie tovaru, ktorý mal byť na sklade a stále nie je doručení ani po uplynutí 3 týždňov od dňa objednania
    • Nedovoláte sa na telefón a ani na pevnú linku
    • Neozvú sa Vám ani na emailovú komunikáciu
    • Nedostupnosť tovaru aj keď je uvedené, že je skladom

    Neodporúčam nakupovať na tomto e-shope, zrejme sa jedná o podvrh. Staré recenzie o tomto e-shope klamú. Spravil som dve objednávky a jedna objednávka prišla cca po 10-tich dňoch a to bol tovar na sklade. Druhá objednávka neprichádza ani po dobe cez 3 týždne a tiež mali byť produkty na sklade. Nie je možné sa spojiť s predajcom telefonicky ani písomne. Po niekoľkých volaniach ma raz zrušili a poslali správu zavolám neskôr, samozrejme nezavolali. Kontaktujem ich naďalej ale majú ešte týždeň na doručenie tovaru. Už uvažujem o odstúpení od kúpnej zmluvy pri druhej objednávke, ktoré následne budem riešiť cez kompetentné orgány lebo spojenie s predajcom nie je možné. Už teraz som si istý, že sa nedovolám a zo strany predajcu sa nič nebude diať. Určite dopredu zaplatené peniaze za tovar, ktorý nie je doručený nenechám predajcovi. Nebudem ho len zastrašovať ako pán/pani v predošlej recenzii ale budem konať v rámci zákona. Jeho správanie a konanie je nanajvýš neprofesionálne a na/za hranou zákona. Určite sa nenechajte odradiť a stojte si za svojím právom nakupujúceho. Zákony sú aby nás chránili a bola spravodlivosť.

  • 10 %

    • problem s vratenim penazi za vrateny tovar v zmysle lehot
    • v prípade urgencie vrátenia peňazí za tovar - nekomunikujú, odmlčia sa
    • nedodanie tovaru v pôvodne deklarovanom termíne, na čo vás ani neupozornia, musí sa informovať zákazník sám, kde je tovar/čo sa s ním deje

    Už samotné dodanie tovaru nezodpovedalo skutočnému počtu dní pre doručenie ako deklarovali na webe. Po preverovaní si následných termínov dodania sme sa teda aj k doručeniu samotného tovaru dopracovali. Ale, nesadla veľkosť a tovar sme potrebovali vrátiť. V zmysle ich postupu pri vrátení tovaru na webe sme si z ich webu teda stiahli nezmyselný dotazník, vyplnili sme aj to čo sme nemuseli a pekne podľa zverejnených pokynov sme tovar doporučene poslali na požadovanú adresu. Uplynula doba 14 dní na vrátenia peňazí a peniaze nikde, bez akejkoľvek spätnej väzby na naše urgencie k vybaveniu vráteného tovaru. Vôbec sme toto nečakali, však celkom prepracovaný web, pôsobil dôveryhodne... Keď sme začali googliť, recenzie nás len utvrdzovali v našej skúsenosti, tak sme teda e-mailom pritvrdili a odvolali sme sa v ňom, že keď nám do určitého termínu peniaze nebudú pripísané na účet za vrátený tovar, posunieme celú záležitosť kompetentným orgánom. A viete čo sa stalo, peniaze do toho termínu bez všetkého "zrazu" prišli na účet.
    Takže čo z tohto vyplýva: nevzdávajte sa, na tom, na čo máte nárok v zmysle obch.zák. trvajte a pohrozte obchodnou inšpekciou. Keď ani tak nepochodíte, podajte podnet reálne aj na inšpekciu a ľady sa pohnú. Aspoň taká je naša skúsenosť, nevzdávať sa a riešiť to hneď ako náhle nepostupujú v zmysle ich všeobecných podmienok / podľa zákona.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tento nôž bol darček pre môjho syna,je z neho nadšený
    urobil radost takže veľká spokojnost.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Takéto zle skúsenosti som ešte nemala tovar zaplatený nezdvíha ju telefón ak sa náhodou ozvu tak pan povedal zajtra tovar mate a stále nič už im neverím
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil, neodpovedajú na mail ani nedvyhaju telefóny
  • Neodporúča obchod

    • zlá komunikácia, dlhá doba dodania

    1.10. som si tovar objednal, teraz je 12.10. ešte stále tovar nemám a ani sa mi neozývali, dokial som im nezavolal /bolo ťažké sa aj dovolať/

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Dlhá doba dodania aj napriek tomu že tovar bol na sklade.

    Príliš dlhá doba dodania (vyše 2 týždňov) a pri tom na stránke uvádzali, že tovar je skladom. Náročná komunikácia s obchodom, na emaily neodpisovali a dovolať sa bolo tiež náročné. Objednávku ale odoslali a prišla v poriadku. Oznámili to aj telefonicky, že tovar posielajú, ale to čakanie bolo nekonečne.