Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Objednávka 12.12.2021 ,
    dnes 30.12.2021,
    tovar nedodaný a vôbec nik s Vášho obchodu sa neozval čo sa deje.
    Smutné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako moze niekto ponukat nieco,,co vobec nema na predaj.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    V súčasnosti sa upravuje naša stránka , z toho dôvodu je potrebné sa informovať emailom ohľadom dostupnosti tovaru u nášho dodávateľa.
    O vypredaní tovaru ste boli informovaná obratom.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dobrá cena.
    • Po pár dňoch, kávovar-konvicu pouzivam
    • Pekne vyzerá, dizajnovo
    • Nech sa vám darí!..
    • Odporúčam obchod s vami!

    Kvalitný výrobok, cena je veľmi dobra. Už som vodu varil,časové skôr, zdá sa, že neberie toľko elektriky, uhladny výrobok.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Eshop plný tovaru.
    • Ani jeden objednaný tovar nedokázali dodať.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    Nakoľko nám neprebiehajú aktualizácie na stránke (na odstránení chyby sa pracuje), eshop zobrazuje aj produkty, ktoré nie sú dostupné. Pri vytvorení objednávky informujeme obratom každého zákazníka o stave objednávky.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle jednanie a dodanie
    • Cena
    • Ponuka

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena

    pre mňa neznámy obchod. Kupoval som procesor. Ich cena bola najnižšia. Milo prekvapili. Pár hodín po objednávke zavolali a potvrdili objednávku.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Spoločnosť

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Reagujú veľmi pohotovo
    • Reagujú na nové požiadavky

    Doslúžila nám 45-cm zabudovaná umývačka Electrolux.
    Chceli sme obdobný typ - kvôli jednoduchšej výmene.
    Objednal som si, objednávku zaregistrovali, avšak ozvali sa mi, že mnou vybraný model je vypredaný.
    Našiel som v ich ponuke podobný typ a ešte aj o 35 € lacnejší.
    Doručili za pár dní, úplná pohoda.
    Už umývame v novej.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Rýchlo dodané a cenovo prístupné

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Cena
    • výber
    • neprehladnost
    • chybajuci popis alebo aspon preklad do slovenciny

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti. V súčasnosti pracujeme na vylepšení nášho interného systému aj webových stránok. Pri chýbajúcom popise ho radi poskytneme telefonicky alebo emailom.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Výborná komunikácia
    • Rýchlosť dodania

    Maximálna spokojnosť. Napriek deklarovanej dobe dodávky 2 týždne som mal tovar o pár dní doma. Najväčšie plus je to, že som poslal 2 objednávky po sebe s odstupom jedného dňa a sami mi zavolali, že mi ich spoja. Tým pádom som ušetril jedno poštovné. Určite odporúčam tento obchod.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Prvý raz objednaný tovar veľká spokojnosť

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Spokojný, veľmi dobra komunikácia, rychle dodanie, dobrá cena

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Podrobne ma informovali o stave objednávky , tovar došiel skôr ako predpovedali čas dorucenia

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dobre ceny
    • Doprava rýchlejšia ako bolo napísané na stránke
    • Komunikácia ok

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    70 %

    • Ok

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Všetko prebehlo v poriadku.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, niekedy je potrebné platbu dohľadať podľa výpis z banky, dátumu a sumy úhrady.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    70 %

    Komunikácia s e-shopom v poriadku , ale som sklamaná z kuriérskej spoločnosti resp.s kuriérom ,ktorý mi mal doručiť zásielku .Najprv napísal že bola zlá doručovacia adresa , potom namiesto po 13 hodine priviezol zásielku po 12 a na tretí krát mi ju nedoručil vôbec.Samozrejme ani raz ma nekontaktoval aby som mala možnosť sa s ním dohodnúť o prevzatí zasielky

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    Vzniknutá situácia nás mrzí, boli sme s Vami v telefonickom kontakte, o doručovaní sme informovali a žiadali kuriérsku spoločnosť, ktorá napriek našej urgencii tovar nedoručila v dátume a čase Vami určenom.
    Ospravedlňujeme sa, veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    S pozdravom Grr.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena
    • komunikácia
    • rýchlosť dodania (o 3 dni skôr, ako sľúbili)
    • nevedeli nájsť moju platbu, posielal som potvrdenie z banky

    super, nakúpim aj na budúce

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, za Vaše pozitívne hodnotenie Vám ďakujeme. Veríme, že sa na nás radi obrátite s Vaším nákupom aj v budúcnosti.
    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, niekedy je potrebné platbu dohľadať podľa výpis z banky, dátumu a sumy úhrady.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar dorazil, ale...

    Kupil som rychlovarnu konvicu pre mojich rodicov, tovar som ihned zaplatil, kedze pracujem v zahranici, uz som sa o to viac nezaujimal a bol som si isty ze za nejake tri dni bude tovar doma, ale na moje obrovske prekvapenie po dvoch tyzdnoch, ked som pomali na to aj zabudol, mi volaju s otazkou ze ci som to zaplatil, vravim, ze samozrejme, oni ze aby som poslal potvrdenie, tak ako chceli som poslal potvrdenie a az potom to odoslali, takze po vyse dvoch tyzdnoch co uz mali moje peniaze a este ja som im musel potvrdenie posielat, nikto sa mi neospravedlnil a az ked poslali tovar, cize ked uz bol na ceste tak mi poslali vyhrazny az strach nahanajuci vyhrazny e-mail, citujem:
    " Ak prevezmete tovar v poškodenom balení bez výhrad, ďalšie reklamácie na mechanické poškodenie budú ZAMIETNUTÉ.
    Neprevzatie alebo bezdôvodné odmietnutie tovaru sa berie ako porušenie uzatvoreného zmluvného vzťahu zo strany spotrebiteľa a bude mu zaslaný doklad k úhrade sankčnej pokuty 8 € ako náhrada za náklady spojené so zaslaním a manipuláciou tovaru. Ak táto pokuta nebude uhradená v lehote uvedenej na zaslanom doklade, bude následne postúpená na vymáhanie prostredníctvom externej spoločnosti."
    Vsetko su pritom absolutne nezmysli protizakonne, niesom pravnik, ale mam nastudovane zakony o ochrane spotrebitela a vsetko co pisu, ze napriklad nieje mozne alebo ze budu uctovat poplatky su protizakonne dristy. Dalej, co ma strasne zarazilo bol fakt, ze by som pochopil, tieto dristy keby ich mali uvedene na stranke, alebo niekde pred uzatvorenim obchodu keby to mali aby si to clovek mohol precitat, aby sa vedel dopredu rozhodnut ci to tedakupi pri takych podmienkach alebo nie. Vtedy by som to pochopil, ze sa chcu chranit, ale preco to tam nemaju? Ja viem preco, lebo je to protizakonne pisat take dristy a SOI-ka (Slovenska obchodna inspekcia) by si to hnedmohla skontrolovat a dat im okamzite pokutu. Alebo keby aspon mi to povedali do telefonu, ked mi volali a pytali sa ci som to zaplatil, predtym ako mi to poslali, ani vtedy mi to nepovedali. Takze z toho usudzujem, ze konali vedome s cielom uviest ma do omylu a tak isto sa domievam ze taketo dristy nepisu len mne, ale kazdemu zakaznikovi, tak som podal podnet na SOI a pisem sem absolutne negativny komentar.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    Objednávku ste uzatvorili dňa 6.2.2020. Dňa 7.2.2020 sme Vás informovali o čakaní na úhradu Vašej objednávky, 11.2. sme Vám poslali email, nakoľko sme od Vás platbu neevidovali, aby sme mohli tovar doručovať, nakoľko čakal na sklade na expedovanie. Potvrdenie ste poslali 17.2. a po tomto termíne sme tovar doručovali.
    V emaile o expedovaní upozorňujeme zákazníkov, aby neodoberali od kuriéra tovar, ktorý je značne poškodený (obal roztrhnutý, preliačený, poškodený).
    Zákazníci, ktorí tovar prebrali, obal bol v poriadku, ale následne zistili poškodenie tovaru, nás informovali emailom alebo telefonicky. Následne sme pristúpili k vráteniu peňazí alebo objednaniu náhradného kusu tovaru.
    S pozdravom Grr.sk