Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Objednávka 12.12.2021 ,
    dnes 30.12.2021,
    tovar nedodaný a vôbec nik s Vášho obchodu sa neozval čo sa deje.
    Smutné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako moze niekto ponukat nieco,,co vobec nema na predaj.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    V súčasnosti sa upravuje naša stránka , z toho dôvodu je potrebné sa informovať emailom ohľadom dostupnosti tovaru u nášho dodávateľa.
    O vypredaní tovaru ste boli informovaná obratom.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Eshop plný tovaru.
    • Ani jeden objednaný tovar nedokázali dodať.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    Nakoľko nám neprebiehajú aktualizácie na stránke (na odstránení chyby sa pracuje), eshop zobrazuje aj produkty, ktoré nie sú dostupné. Pri vytvorení objednávky informujeme obratom každého zákazníka o stave objednávky.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar dorazil, ale...

    Kupil som rychlovarnu konvicu pre mojich rodicov, tovar som ihned zaplatil, kedze pracujem v zahranici, uz som sa o to viac nezaujimal a bol som si isty ze za nejake tri dni bude tovar doma, ale na moje obrovske prekvapenie po dvoch tyzdnoch, ked som pomali na to aj zabudol, mi volaju s otazkou ze ci som to zaplatil, vravim, ze samozrejme, oni ze aby som poslal potvrdenie, tak ako chceli som poslal potvrdenie a az potom to odoslali, takze po vyse dvoch tyzdnoch co uz mali moje peniaze a este ja som im musel potvrdenie posielat, nikto sa mi neospravedlnil a az ked poslali tovar, cize ked uz bol na ceste tak mi poslali vyhrazny az strach nahanajuci vyhrazny e-mail, citujem:
    " Ak prevezmete tovar v poškodenom balení bez výhrad, ďalšie reklamácie na mechanické poškodenie budú ZAMIETNUTÉ.
    Neprevzatie alebo bezdôvodné odmietnutie tovaru sa berie ako porušenie uzatvoreného zmluvného vzťahu zo strany spotrebiteľa a bude mu zaslaný doklad k úhrade sankčnej pokuty 8 € ako náhrada za náklady spojené so zaslaním a manipuláciou tovaru. Ak táto pokuta nebude uhradená v lehote uvedenej na zaslanom doklade, bude následne postúpená na vymáhanie prostredníctvom externej spoločnosti."
    Vsetko su pritom absolutne nezmysli protizakonne, niesom pravnik, ale mam nastudovane zakony o ochrane spotrebitela a vsetko co pisu, ze napriklad nieje mozne alebo ze budu uctovat poplatky su protizakonne dristy. Dalej, co ma strasne zarazilo bol fakt, ze by som pochopil, tieto dristy keby ich mali uvedene na stranke, alebo niekde pred uzatvorenim obchodu keby to mali aby si to clovek mohol precitat, aby sa vedel dopredu rozhodnut ci to tedakupi pri takych podmienkach alebo nie. Vtedy by som to pochopil, ze sa chcu chranit, ale preco to tam nemaju? Ja viem preco, lebo je to protizakonne pisat take dristy a SOI-ka (Slovenska obchodna inspekcia) by si to hnedmohla skontrolovat a dat im okamzite pokutu. Alebo keby aspon mi to povedali do telefonu, ked mi volali a pytali sa ci som to zaplatil, predtym ako mi to poslali, ani vtedy mi to nepovedali. Takze z toho usudzujem, ze konali vedome s cielom uviest ma do omylu a tak isto sa domievam ze taketo dristy nepisu len mne, ale kazdemu zakaznikovi, tak som podal podnet na SOI a pisem sem absolutne negativny komentar.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    Objednávku ste uzatvorili dňa 6.2.2020. Dňa 7.2.2020 sme Vás informovali o čakaní na úhradu Vašej objednávky, 11.2. sme Vám poslali email, nakoľko sme od Vás platbu neevidovali, aby sme mohli tovar doručovať, nakoľko čakal na sklade na expedovanie. Potvrdenie ste poslali 17.2. a po tomto termíne sme tovar doručovali.
    V emaile o expedovaní upozorňujeme zákazníkov, aby neodoberali od kuriéra tovar, ktorý je značne poškodený (obal roztrhnutý, preliačený, poškodený).
    Zákazníci, ktorí tovar prebrali, obal bol v poriadku, ale následne zistili poškodenie tovaru, nás informovali emailom alebo telefonicky. Následne sme pristúpili k vráteniu peňazí alebo objednaniu náhradného kusu tovaru.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • cena
    • informacie

    Digestor bez slovenskeho navodu, po polsky neviem :) parametre na heureke sa nezhoduju s parametrami v navode, obchod nema ani k jednemu produktu popis na stranke, len prevadzkuje bez namahy dropshipping, inac ma ale na druhej strane najlepsie ceny, co cakat teda.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    Popisy priebežne dopĺňame. Ak ste mali záujem o nejaký popis, ktorý chýbal, bolo potrebné nás kontaktovať a tiež v prípade, že ste nedostali návod v slovenskom jazyku. Balenie od dodávateľa neotvárame, z toho dôvodu nemôžeme vedieť, či je v balení vložený návod.
    V súčasnosti máme na stránke technické problémy, ktoré sa budeme snažiť v čo najkratšej dobe odstrániť.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • cena
    • dlhá dodacia lehota
    • tovar prišiel v dezolátnom stave, čierny prášok z tonera bol všade
    • pri výmene toneru za nový funkčný požadovali zrušenie zmluvy, kópiu faktúry
    • dodacia lehota nového tonera dlhá
    • nakoniec som to riešil zrušením zmluvy
    • vrátenie platby sľúbili za dva týždne
    • že nie je niečo v poriadku signalizovali každý deň nové statusy o stave objednávky, ale tovar nechodil

    Obchod neodporúčam, dlhé dodacie lehoty, zložitá administratíva

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň.
    Objednávku ste vytvorili 8.2., expedovali sme ju 13.2. Dňa 10.2. ste dostali informáciu o spracovaní objednávky, následne sme ju 13.2. expedovali. O termíne dodania ste boli informovaný emailom.
    Nakoľko tovar nerozbaľujeme a pri toneroch to ani nie je možné, nie je možné zistiť ich obsah. Navrhli sme Vám zaslanie nového kusu, nakoľko však máme tovar na externých skladoch, nie je možné objednať a doručiť ho v priebehu 24/48 hod.
    Platba bude vrátená na Vami zadané č. účtu.
    Dodacie lehoty sú uvedené na našej stránke, taktiež podmienky pri odstúpení od zmluvy alebo pri reklamácii.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nekompletný tovar, chýbala nožička

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknutý problém ,nakoľko sú výrobky dovážané priamo do výrobcu z externých skladov je potrebné nahlásiť reklamáciu priamo na náš obchod - najlepšie formou emailu.
    Vašu reklamáciu sme neprijali čo nás mrzí , že ste ne-kontaktovali náš obchod - ale uviedli problém len do dotazníka na heuréke.

    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Mali sme objednané granule Royal canin medium junior a prišli nám medium puppy. Ale neriešila som to pretože sme potrebovali tie granule hneď. Nabudúce si ich objednám s iného obchodu.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    vaša objednávka bola splnená správne. Avšak výrobca zmenil obal produktu - tento obal máme znázornený aj na našej stránke.

    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Príliš dlhá doba dodania... 10 dní

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    o termíne doručenia ste boli informovaný v deň vytvorenia objednávky . Tovary sú odosielané zákazníkom z externých skladov , preto je termín doručovania uvedený aj na našej stránke pri každom produkte.

    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar vôbec nedošiel. Obchod má ani neifirmoval o stave objednávky. Strašne niečo.
    • Nekomunikujú vôbec.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    pán Peter absolútne nerozumieme Vašej recenzii , nakoľko naši zákazníci boli viacerými spôsobmi ! informovaní o tom, že náš obchod bol v rámci Vianočných sviatkov "zatvorený " od 20.12.2018-7.1.2019
    No z našej strany ste boli telefonicky kontaktovaný 7.1.2019 kde Vaša objednávka bola spracovaná a a dnešným dňom aj expedovaná, kde o všetkých krokoch sme informovali formou e-mailu.
    Je škoda , že na základe tohto ste dali nášmu obchodu negatívnu recenziu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednal som v hnedej farbe, dodali cierne reproskrine.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    danú skutočnosť sme preverili, - došlo k zámene produktov na našej výdajni.
    Ihneď sme sa s Vami skontaktovali a z vašej strany nám bolo oznámené , že vzniknutá chyba pre vás nie je problémom a tovar si ponecháte.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie
    S pozdravom
    Grr.sk

    • Tovar 16 teho stale nieje doma .t.j 10/dni po zaplateni

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    vaša objednávka je pripravená na expedovanie , avšak z vašej strany došlo k uhradeniu neúplnej sumy .
    V prípade bankového prevodu , je potrebné skontrolovať či bola uhradená celková suma, aby nedošlo k podobnému pochybeniu.
    Je nám ľúto ,že na základe tejto skutočnosti ste uviedli takúto recenziu, keďže z našej strany boli dodržané všetky termíny a čakali sme len na Vašu úhradu .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po štyroch dňoch čakania mi zavolali,že tovar sú schopný doručiť až o týždeň a 2 dni pred doručenim mi zavolali,že k ním prišiel poškodený a či stornuju objednávku,alebo počkám do januára?podotykam,že tovar som objednával 4 decembra.ale aspoň komunikovali po telefóne.

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za dané skutočnosti, ktoré však nevieme ovplyvniť. Došlo k poškodeniu viacerých produktov z technických príčin.
    Mrzí nás , že sme sklamali Vašu dôveru a nevedeli daný tovar doručiť do nami uvedených termínov.
    Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa vzniknuté komplikácie

    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi po 2 týždňoch nedorazil, už asi ani nedorazí..
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Velmi dlha dodacia doba

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    po preverení doručovacej doby bolo dodržaných 7 pracovných dní. Túto informáciu sme mali uvedenú aj na našej stránke , a taktiež ste boli informovaná opakovane v telefonickom potvrdení.
    Vieme , že je doba 7 pracovných dní je dlhšia , avšak naši zákazníci sú na to upozornení na našej stránke.

    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • veľmi dlhá doba dodania, cca 2 týždne,
    • nemožnosť platiť kartou, alebo PayPal

    nemožnosť platiť kartou, alebo PayPal, veľmi dlhá doba dodania, cca 2 týždne,

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    o doručovaní je každý zákazník informovaný už pri vložení tovaru do košíka- kde tovar doručíme do 7 pracovných dní.
    Tento termín bol dodržaný aj v prípade Vašej objednávky.
    Je nám ľúto , že na základe tejto skutočnosti o ktorej ste boli informovaný už pri vytvorení a potvrdení objednávky ste uviedli negatívnu recenziu.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar bez suhlasu v predajni otvorili. My sme nechceli pretoze sa potom spatne prenasa a...

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, pri potvrdení objednávky ste v maily boli upozornený nato, že pri osobnom odbere, ktorý ste si zvolili, je potrebné pri preberaní skontrolovať tovar. Keďže je tovar z nášho skladu do domácnosti prenášaný priamo zákazníkom, za mechanické poškodenie tovaru náš obchod neznesie zodpovednosť.
    Po kontrole naši zamestnanci zabalia tovar tak, aby sa to dalo bez problémov preniesť.
    S pozdravom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • prístup obchodu pri zistovani kompatibility a dodacej doby
    • kupil som D-link DWR-116, ktory ma rovnake oznacenie ako orginal vyrobok
    • nikde nebolo uvedene ze sa jedna o polsky klon od Cyfrowy Polsat
    • pozor ci kupujete klon alebo orginal vyrobok!
    • nikdy viac

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň, na nami predávané produkty máme niekoľkých dodávateľov. Tovar nie je určený výlučne pre Slovenskú republiku, ale na distribúciu pre celú EU. Z tohto dôvodu je niekedy možné, že tovar, ktorý je nám dodaný od dodávateľov je aj z distribúcie pre poľský trh avšak je plne funkčný aj pre SR.
    S pozdravom Grr.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    jeden mop prisiel bez tesniacej gumicky ktoru som si sama dokupila aby som ho mohla na vianoce darovat

    Reakcia obchodu Veľkoobchod Grr

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutý problém, avšak tovar doručujeme v originál balení od dodávateľa a teda ho nerozbaľujeme. Z tohto dôvodu sme problému nedokázali predísť. V tomto prípade bolo potrebné nás kontaktovať a o vzniknutej situácii nás informovať. Chýbajúcu časť by sme tak mohli komunikovať s našim dodávateľom a vyriešiť dodanie tovaru k Vašej spokojnosti.
    S pozdravom Grr.sk