Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    • Tovar bol poškodený, zlomený!
    • Tovar bol poškodený, zlomený!

    Tovar bol poškodený, zlomený!

    Reakcia obchodu Gradim.sk

    Ďakujeme za hodnotenie.
    Mrzí nás, že jedna čaša z dvoch zasielaných prišla zlomená, i ked bol balík poistený ako "KREHKÝ". Sklo je krehký materiál, a i pri najväčšej opatrnosti sa stane, že dopravcovi balík spadne a nárazom na podložku sa krehká stopka zlomí, tak ako vo Vašom prípade. Žiaľ, zaobchádzanie s balíkmi nevieme ovplyvniť. Po zaslanej reklamácii, kde požadujeme iba foto poškodeného tovaru a údaje zákazníka, okamžite zákazníkovi posielame nový tovar, a my si reklamáciu riešime s dopravcom.
    Veríme, že nový tovar, ktorý Vám bol doručený do 7 dní od podania reklamácie, Vám vynahradí spôsobené nepríjemnosti. Tím Gradim.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • ceny a ponuka
    • nie je k dispozicii...graficky navrh, co je skoda...kazdy si rad pozrie ako to bude vo finalnej podobe alebo keby emailom poslu vzhlad a dotycny sa rozhodne ci suhlasi.

    velke minus je dodacia doba, katastrofa ci uz postou alebo osobne - dlho trva

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • nedodržanie lehoty (z 2-4 týždňov bolo zrazu 7), komunikácia so zákazníkom, nedodržanie spôsobu dopravy

    pokiaľ by sme znova zháňali poháre s gravírovaním, tento obchod by sme oblúkom obišli

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Je smutne, ze nedaju vediet, ked sa pokazi stroj a vy si musite zavolat, ze kdw je tovar a tri dni pred oslavou vymyslat nieco nove.dodacia kehota 4-10 dni? No naozaj manahmevali

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • -rozhodol som sa nakupovať v tomto obchode kvôli reklamám o 100% spokojnosti,bol som sklamaný
    • -s doručením a dopravou problém nebol, čakal som dlho na tovar od dátumu objednávky, ale veľmi zle spracovaný eshop, prišli mi úplne iné tvary pohárov ,aké sme objednali, dokonca sme chceli zafarbené stopky pohárov a táto naša požiadavka nebola taktiež dodržaná

    Ja v tomto obchode už nakupovať rozhodne nebudem, ak už ste sa rozhodli pre nákup tu, robte objednávku telefonicky, pretože ak vám príde iná objednávka -ako mne, odpoveď bude znieť :'Asi ste to tam dáko zle zaklikli.' Na druhej strane so spôsobom dopravy som bol spokojný, tovar mi dodal priamo predajca, ktorý mi ho doniesol až domov.

    Reakcia obchodu Gradim.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš názor a ceníme si ho, i keď je negatívny, nakoľko si môžeme niektoré veci vysvetliť prípadne i napraviť.

    Dodacia doba pri zákazkovej výrobe ako sú napr. poháre na stužkovú slávnosť je dlhšia ako na tovar, ktorý je skladom. Závisí od viacerych faktorov ako napr. od spôsobu dodania, naplnenia objednávok na daný smer a tým aj plánu rozvozu a pod. V každom prípade sledujeme termín stužkovej, tak aby boli poháre dodané aspoň týždeň pred stuzkovou.
    Teší nás, že ste spokojný s našou dopravou, ktorou sme Vám dodali tovar až domov. Výhodou tohto spôsobu dopravy oproti dodaniu kuriétom Sl. pošty je, že tovar je hneď na mieste skontrolovaný prípadne je hneď uplatnená reklamácia. Škoda, že ste Vaše námietky voči tovaru ( " úplne iné tvary pohárov, ... zafarbené stopky pohárov..." ) neuplatnili namieste, prípadne ešte skôr, keď sme Vám poslali preddavkovú faktúru, kde ste si mohli skontrolovť správnosť podľa odoslanej objednávky. Ak sa naozaj stalo, že sme Vám dodali iný tovar, ako ste si objednali, tovar Vám ZDARMA na naše náklady vymeníme za nový. V prípade farebnej úpravy, je možné túto urobiť i na vygravírované poháre. Na zadnej strane odovzdávacej faktúry mate kópiu objednávky, podľa ktorej si môžete skontrolovať objednaný a dodaný tovar. Pošlite nám uvedené číslo, aby sme mohli prípadnú našu chybu napraviť.

    Na záver sa ospravedlňujeme, ak sme naším pričinením stratili Vašu dôveru, a pevne verím, že sa nám ju podarí opäť získať.
    S pozdravom Mišík.