Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodaný tovar nezodpovedal opisu z e-shopu

    Po tejto skúsenosti neodporúčam nákupy na tomto e.shope.

    Reakcia obchodu GIGACOMPUTER a.s.

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se Vám za komplikace spojené s nákupem u nás. Vaše recenze nás trošku zarazila. Objednal jste si novou brašnu na notebook do velikost 17,3". S tímto sortimentem nebyl nikdy problém. Proto nám, prosím, dejte vědět, čím se brašna lišila v popisu s realitou? Kolegyně Vám už psala e-mail. Prosím, ozvěte se jí a vše vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Váš GIGACOMPUTER

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Rýchle dodanie objednaného tovaru
    • Aj napriek tomu že objednaný tovar mal byť kategórie A sú tam malé poškodenia,inak funkčnosť je dobrá.
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kategória ,,A,, notebooku nezodpovedá výbornému stavu ako deklaruje predajca. Notebook je poskriabany, dosuchany a ma rôzne iné vizuálne nedostatky, ktoré nezodpovedajú kategórii ,,A,, ako uvádza predajca.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Uvádzajú ze hardware je skontrolovany a monitor k nemu nerátajú takže vypálené pixle im nevadia co je hardware

    Uvádzajú záruka a kontroka hardwaru ale monitor s vypalenymi pixlami neberú don..

    Reakcia obchodu GIGACOMPUTER a.s.

    Dobrý den, Romane,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s nákupem u nás, ale obáváme se, že došlo k nedorozumění. Ano, veškeré kusy u nás kontrolujeme, testujeme a čistíme. Během tohoto procesu se zboží rozdělí na A-kategorii (zboží jako nové), a B-kategorii (zboží, které může mít kosmetický nedostatek nebo částečné funkční omezení). B-éčko je pak díky tomu mnohem levnější. Na kvalitu jsme velmi přísní, proto pokud zboží vykazuje větší kosmetiku, do prodeje se vůbec nedostane. Napadá nás, neobjednal jste omylem zboží z B-kategorie? Protože v objednávce vidíme LCD právě v jakosti B. Kolegyně Vám už psala, pokud budete mít zájem o A-čkový kus, ráda Vám vyjdeme vstříc.

    S pozdravem
    Vaše GIGA Rodina

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som tablet a odpoveď -ten nemáme, ale máme iný, stačí zaplatiť, tak som poslal peniaze a vaša odpoveď - objednávka bola zrušená. Ale pozitívne na vás je, že ste mi poslali ďalší mail, super ponuka, môžem si objednať dačo ďalšie. To ako fakt?

    Reakcia obchodu GIGACOMPUTER a.s.

    Dobrý deň,

    Váš prípad už je vyriešený k Vašej spokojnosti. Ešte raz sme Vám chceli veľmi poďakovať za Váš čas aj ochotu vzniknutú situáciu riešiť. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme a sme radi, že momentálne už je všetko v poriadku. Mrzí nás, že tu zostala negatívna recenzia visieť aj napriek Vašej spokojnosti. Pokiaľ by sme pre Vás mohli ešte niečo urobiť alebo by ste do budúcnosti potrebovali s čímkoľvek poradiť, neváhajte sa na nás obrátiť. Keď môžeme, radi pomôžeme.

    S pozdravom
    Váš GIGACOMPUTER

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mínus - Do obchodu sa nedá dovolať.... na 8x možno.... keď to zodvihnú pani sa s Vami rozpráva ako automat a číta odpovede z papiera...
    Mínus - Faktúra v českých korunách, dobierka v €uro, zbytočné komplikácie v účtovníctve...
    Mínus - dodacia doba, skôr príde dotazník z heureky ako tovar

    Reakcia obchodu GIGACOMPUTER a.s.

    Dobrý deň,

    v prvom rade by sme Vám chceli poďakovať za nákup a za Váš čas, ktorý ste venovali zhodnoteniu nákupu. Veľmi to pre nás znamená. Len vďaka Vašej spätnej väzbe môžeme odchytať muchy, ktoré nie sú ideálne a tým zlepšovať náš prozákaznícky prístup. Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie počas nákupu u nás. Kolegyňa už Vám písala, prosím, ozvite sa jej a určite spoločne nájdete riešenie. Mrzí nás, že vnímate kolegov zo zákazníckej podpory ako roboty. Je pre nás dôležité, aby každý, kto komunikuje so zákazníkom, mal na vysokej úrovni ľudský prístup, trpezlivosť, ochotu a ústretové konanie. Jedna z veľkých priorít je zachovanie pokoja v akejkoľvek situácii. Podľa nahrávky Vášho rozhovu kolegyňa konala presne podľa našich požiadaviek. O to viac nás Vaše pocity mrzia. Čo sa volania týka - dohľadali sme z Vašej strany dva telefonáty a oba boli spojené s našimi operátormi. Ak ste k nám volali ešte aj z iného čísla, prosím, pošlite nám ho a preveríme to. Je to pre nás veľmi zásadné – pokiaľ sa k nám zákazník nemôže dovolať, musíme to riešiť s vedením. Preverili sme aj dodaciu lehotu Vášho tovaru. Objednávku ste odoslali 4.4.2023 vo večerných hodinách. My sme expedovali 5.4.2023. Za normálnych okolností by Vám prepravná spoločnosť zásielku doručila 6.4.2023. Kvôli Veľkej noci, kedy prepravné služby nedoručujú, k vám mala zásielka doraziť prvý pracovný deň po Veľkej noci. Za faktúru v Kč sa ospravedlňujeme. Faktúry v eurách náš systém zatiaľ neumožňuje, ale pracujeme na tom. Na túto skutočnosť Vás upozorňujeme aj v košíku. Mrzí nás, ak ste si to nevšimol. Odovzdáme na správu webu, aby premysleli, či túto informáciu viac nezvýrazniť. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie a veríme, že všetko doriešime k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Váš GIGACOMPUTER

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení obchodu.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ani po dvoch tyzdnoch tovar nedorazil, bez normalnej komunikacie, neda sa zistit ci vobec pride. Samotny obchod vyzeral v poriadku, rychle vybavenie a poslanie ale ich vyber dorucovacej sluzby je katastrofa. Nie su schopni dohliadnut na svojich partnerov.

    Reakcia obchodu GIGACOMPUTER a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za zhodnotenie Vášho GIGA nákupu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spojené s nákupom. Bohužiaľ sme od Vás nenašli žiadny telefonát ani e-mail, že by ste postrádal zásielku. Bez toho sa nemáme ako dozvedieť, že tovar zákazníkovi nedorazil. Zistíme to až v momente, keď sa nám zásielka vráti. Ak doručovacia služba balík nedoručí, neinformuje nás o tom. Vyzerá to, že Vašu zásielku na SK prevzala partnerská spoločnosť DHL. V systéme vidíme, že sa zásielku nepodarilo doručiť. 8.7 vidíme, že bol tovar na ceste k Vám. 12.7 bol balíček nedoručený. 12.7 prebehol nový pokus o doručenie zásielky - opäť nedoručené. Chcela som sa Vás opýtať, dorazil už balíček alebo ho stále nemáte? Ak tovar stále nedorazil, ozvite sa nám na našu zákaznícku linku a pošleme Vám zariadenie znovu od nás. A na to pôvodné počkáme, až sa k nám vráti. Ozvite sa, prosím, kolegyňu, písala Vám e-mail. Veríme, že všetko vyriešime k Vašej maximálnej spokojnosti.

    S pozdravom a prianím hlavne zdravie
    Váš Rudolf a celá GIGA Rodina

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol dodaný poškodený , nepoužiteĺný !!!

    Reakcia obchodu GIGACOMPUTER a.s.

    Pekný deň,

    ďakujeme Vám za veľmi dôležitú spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spojené s nákupom. Od kolegov máme informáciu, že ste na riešenie situácie dohodnutí. Aj napriek tomu, že sa nám závada doteraz neprejavila, sme Vám notebook vymenili a mal by byť už na ceste k Vám. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za nepríjemnosti spojené s nákupom a veríme, že na nás nezanevrite a dáte nám ešte niekedy šancu to napraviť. Keby ste kedykoľvek čokoľvek potreboval, neváhajte sa na nás obrátiť. Veríme, že spoločne vždy nájdeme riešenie.

    S pozdravom a prianím hlavne zdravie
    Vaša GIGA Rodina

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.