Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- nekvalitné produkty
-
Neodporúča obchod
Tovar som si objednala 15.10.2020. Dnes je 26.10.2020, tovar mi nebol doruceny a nedostala som ani ziadne info k jeho pripadnemu doruceniu a info v akom stave objednavka je ♀️.
Takze ziadne odporucania pozitivne dat NEMOZEMReakcia obchodu www.futons.sk
Dobry den,
priamo na eshope mate napisane aka je dostupnost tovaru ktory sa musi vyrabat a nieje skladom. Vo vasom pripade tam je 30 dni. Cize cca mesiac od objednavky. To, ak to sucastna situacia dovoli, aj bude dodrzane. Pevne verim, ze futon Vas svojou kvalitou presvedci a dlhsia cakacia doba bude jedina negativna skusenot ;)
Pekny den prajem -
Neodporúča obchod
- Objednany futon bol o 10 cm kratsi
Objednala som si futon 180cm x 200cm s potahom. Ked som futon dala do potahu, skratil sa o 10 cm, cize na 200cm posteli mi chyba 10 cm futonu. Predavajuci na moju staznost napisal iba jeden mail, potom nereagoval. Kedze futon ma 30 kg, velmi tazko sa reklamuje. Futon asi nikdy nebude mat uplne presny rozmer, ale ked chyba 10 cm dlzky, je naozaj vela. Dalsie futony sme objednavali z internetového obchodu, ktory ma sidlo v nasom meste.
-
Neodporúča obchod
- Skvela komunikacia
- Zial obchod neuvadza, ze predava vyrobky z Polska, akonahle som sa to dozvedel, objednavku sa mi podarilo este zrusit (pri atype)
Reakcia obchodu www.futons.sk
Dobrý deň,
futony šijeme v PL z dôvodu že nikto ich na Slovensku šiť nevie. Aj po viacerých skúškach nikto zo SVK dodávateľov nedokázal ponúknuť kvalitu akú máme teraz. Nie je proste v kapacitách Slovenska vyrábať všetko. Kvality ručnej práce pri výrobe ocení každý kto náš futon aspoň skúsi.