Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na piaty pracovny den som objednavku zrusil, nakolko mi obchod neposlal slubenu informaciu, kedy a ci vobec bude tovar pripraveny k vyzdvihnutiu.

    • Ponúkajú tovar, ktorý nevedia doručiť. Ešte že som ho nezaplatil dopredu.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar nám chceli dodať, ale za cenu vyššiu ako mali uvedenú, po vytvorení objednavky nám oznámili, že tovar dodajú, ale len v prípade, že súhlasíme s navýšením ceny, ideálny prípad pre SOI

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zakupovaný mal byt na sklade, po úhrade mi prišla sprava, že na druhý deň bude rxpedovany a obdrzim ho na nasledujúci deň. Keď tovar nedorazil, kontaktovala som obchod, kde sa ospravedlnili, že tovar im ešte neprišiel a v priebehu budúceho týždňa by mohol byt doručovaný. Dnes vôbec neviem, či tovar do Vianoc a či vôbec uvidim.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponuka na eshope,realne nedostupne
    • Komunikacia
  • Neodporúča obchod

    20 %

    zavadzajuci popis produktu. predajca uvadza v popise "prilezitostne skartuje spinky". Skutocnost je taka, ze vyrobca priamo zakazuje skartovat v danej skartovacke spinky pretoze hrozi znicenie pristroja.

    Reakcia obchodu Fullshop

    Vážený zákazník,
    v popise produktu sa uvádza " Príležitostne možno skartovať zošívacie spinky" výrobca v návode zakazuje skartovať kancelárske sponky čo sú dve rozdielne veci. Mrzí nás, že ste si zle vysvetlil špecifikáciu, ale popis produktu na našej stránke je správny - udávaný výrobcom.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • tovar mali uvedeny ako skladom, do 24h mi prisiel email ze tovar nemaju a naskladnia za 14 dni co by bolo ok bo sa stava, ale na druhy den som pozrel ich webstranku a tovar mali stale vedeny ze je skladom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Nedalo sa to nalepit na screen, nebolo vystrihnuty.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar nedorazil, obchod nereagoval na mail co je s objednavkou

    Reakcia obchodu Fullshop

    Vážený zákazník, nerozumieme Vašej negatívnej reakcii na náš e-shop, nakoľko na prvý mail ste reagoval, no na druhý mail sme sa odpovede nedočkali. Z toho dôvodu sme objednávku ďalej nevybavili.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Poslali predfaktúru a až po uhradení tovaru oznámili, že ho nemajú.

    Už nikdy viac

    Reakcia obchodu Fullshop

    Dobrý deň, objednaný tovar bol označený v našom e-shope že je na objednávku. Spätne sme Vás mailom informovali, že uvedený tovar nebude možné dodať nakoľko je vypredaný. Uhradená suma Vám bola vrátená na účet.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod predáva tovar čo nieje na sklade, napriek tomu udáva že dostupnosť je 1 týždeň. Po objednaní vám napíšu, že ste si mali pozrieť počet kusov.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Dodali mi iný tovar, ako som objednal.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neviem o žiadnych.
    • Možno len slušné ceny
    • Objednal som si inú dopravu ako ste mi zaslali ten tovar - asi chyba servera. Ja som si objednal o zaslanie tovaru na poštu do Holíča

    Bolo by dobré o preprogramovanie vašej dopravy!
    Už som si objednal asi 60 produktov z domácich, 40 z českých serverov a cca 15 z ebaya a takto hlúpo to nepokazil žiadny.Zatiaľ ten tovar nemám - neprišiel! Čakám do do 15.7.2016, po tomto termíne to už od vás nechcem!

    Reakcia obchodu Fullshop

    Mrzí nás táto situácia, ale nakoľko ste nereagoval na telefonickú ani mailovú komunikáciu nebolo možné tovar doručiť správne.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchla komunikácia
    • Čakacia lehota na daný tovar
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • moze sa vam stat ze na vas pozabudnu, musite sa ozvat aj po objednani a zaslani faktury

    cakal som 3 tyzdne, objednavam v inom obchode znova

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Neda sa platit kartou v obchode kde pracovnicka nevie pocitat je to fatal
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nemá žiadne výhody
    • veľa slabín

    neodporúčam je to hrôza

    Reakcia obchodu Fullshop

    Vážený p. Kalfas

    Nakoľko neevidujeme objednávku s Vaším menom, upresnite nám dôvod Vašej nespokojnosti pre skvalitnenie našich služieb.

    S pozdravom

    FULL SHOP

    • Nedostanete nič, čo je výhoda. lebo neminiete peniaze.
    • Dodnes som nedostal tovar, čo už je 10 dní, nik mi neoznámil, okrem automatického potvrdenia objednávkou čo je s objednávkou a či ju vôbec ešte dodajú.