Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- komunikácia obchodu
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený pán,
v prvom rade by som sa Vám chcel ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Veľmi ma mrzí, že som Vám týmto nedopatrením spôsobil nepríjemnosti. No nedalo sa s Vami spojiť volali sme Vám, ako aj poslali info mailom , tovar sme nemali skladom, museli sme ho objednať a do 9 dní sme objednávku vybavili.
Ešte raz sa ospravedlňujem a pevne verím v našu ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom
Daniel Friebert -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- obchod je v pohode ako aj komunikácia
- žiadna
Aj keď som objednala podla toho že mi to malo pasovať nebolo to tak. Nič nepasovalo.Muselo sa to všetko prerábať aby sme to dali dokopy.Teraz ani termostat nevypína no neviem uvidíme.Obchod za to nemôže má súčiastky
s parametrami ktoré bohužial nie všade fungujú.Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený zákazník,
ďakujeme Vám za 100% hodnotenie- obchod je v pohode ako aj komunikácia, ktoré nás vždy poteší a zároveň si vážime Vašu prejavenú dôveru a využitie našich služieb. Už teraz sa tešíme na našu ďalšiu spoluprácu!
s pozdravom Daniel Friebert -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Tovar mi došiel použitý, platil som za nový asi všetko.
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený pán,
Pokiaľ zákazník obdrží tovar, ktorý mu nevyhovuje, nemáme problém s výmenou tovaru, poprípade s vrátením peňazí. V tomto prípade je potrebné nás kontaktovať mailom na [email protected] alebo na telefónnom čísle 0917 368 497. Kontaktné údaje sú prístupné na našej stráne v časti KONTAKT. Vzhľadom na to, že ste nás nekontaktovali, nemali sme skadiaľ vedieť, že ste nespokojný s Vami objednaným tovarom.
Prajem Vám pekný zvyšok dňa.
S pozdravom,
Daniel Friebert. -
Neodporúča obchod
Tovar zatiaľ nedorazil
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený zákazník,
Tovar aktuálne nie je na sklade čo ste aj pri objednávaní videl, čakáme na dodanie od dodávateľa, dúfam že sa ním podarí Vašu objednávku čim skôr vyriešiť a tovar dodať.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a pevne veríme, že toto nedorozumenie neovplyvní našu budúcu spoluprácu.
S pozdravom Daniel Friebert. -
Neodporúča obchod
- Pisu ze tovar maju na sklade ale vobec ho nemaju.
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený pán Xxx,
v prvom rade by som sa Vám chcel ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Veľmi ma mrzí, že som Vám týmto nedopatrením spôsobil nepríjemnosti. Preveril som Vašu objednávku máte pravdu pri aktualizácii zásob sa stala chyba ktorú sme odstraňovali aj počas Vašej objednávky - namiesto aktuálneho stavu zásob nám násobil program stavové zásoby napr. stav 2 boli za dva dni 128 000 ks.
Ešte raz sa ospravedlňujem a pevne verím v našu ďalšiu spoluprácu. Rád by som Vám chcel poskytnúť 10% zľavu na Vašu ďalšiu objednávku. Poprosím Vás uviesť túto skutočnosť do poznámky pri Vašej ďalšej objednávke.
S pozdravom,
Daniel Friebert. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Včasné doručenie zásielky.
- V objednavke i fakture bol odtieň požadovaný, doručený bol však odtieň iný. Tovar som odoslal späť 30.8., dodnes nemám spätnú reakciu.
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený pán,
mrzí nás táto nepríjemnosť. Chyba sa stala u nás, vzhľadom na to, že bol nesprávne zatriedený tovar. Vami odoslaný tovar nám bol doručený len dnes, a to slovenskou poštou. Pokiaľ by ste nás kontaktovali telefonicky, poprípade mailom, okamžite by sme zabezpečili zvoz tovaru na naše náklady.
Správny tovar Vám dnes odosielame. Ešte raz sa ospravedlňujem za nepríjemnosť, ktorú sme Vám spôsobili.
Nájdete to aj na hlavnej stranke v záložke FAQ
https://www.friebert.sk/content/17-faq
Prajem Vám pekný zvyšok dňa.
S pozdravom,
Daniel Friebert. -
Neodporúča obchod
Obiednal som si bateriu do auto kluča bmw a vôbec to nepasuje aj ked podĺa čisla baterie.Asi nieaka čina.Dakujem zbytočne vyhodene peniaze
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený pán,
mrzí nás táto nepríjemnosť. Pokiaľ zákazník obdrží tovar, ktorý mu nevyhovuje, nemáme problém s výmenou tovaru, poprípade s vrátením peňazí. V tomto prípade je potrebné nás kontaktovať mailom na [email protected] alebo na telefónnom čísle 0917 368 497. Kontaktné údaje sú prístupné na našej stráne v časti KONTAKT. Vzhľadom na to, že ste nás nekontaktovali, nemali sme skadiaľ vedieť, že ste nespokojný s Vami objednaným tovarom.
Prajem Vám pekný zvyšok dňa.
S pozdravom,
Daniel Friebert. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
tovar bol odoslaný na inú adresu ako bolo požadované, veľké problémy s komunikáciou, adresou....
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený zákazník,
Pôvodne som chcel napísať inú reakciu ale rád by som objasnil situáciu aj pre ostatných zákazníkov. Tovar, ktorý ste si objednal bol na objednávku s pôvodným termínom doručenia v pondelok. V predstihu som Vám zohnal tovar už v štvrtok s doručením už v piatok. Bohužiaľ prišlo k zámene doručovacej adresy, ako ste nás upozornil a urýchlene sme to doriešili s kuriérom, ktorý Vám doručil tovar v pondelok ako sme boli pôvodne dohodnutý. Týmto ďakujem spoločnosti DHL za ústretovosť a zároveň nás veľmi mrzí nepríjemnosť, ktorú sme Vám spôsobili.
Uzatvárali sme rok, spadol nám systém a Vaša objednávka nám bohužiaľ nabehla nesprávne - zamenila sa fakturačná s doručovacou adresou. Vaša objednávka bola okamžite po Vašom upozornení vybavená a expedovaná na správnu adresu do 24 hod .
Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a pevne veríme, že toto nedorozumenie neovplyvní našu budúcu spoluprácu.
S pozdravom
Daniel Friebert. -
Neodporúča obchod
Tovar objednaný pre dvoma týždňami. Doteraz nedorazil ani po výzve mailom ci to vôbec dôjde. Doteraz nič neviem. Škoda.
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený zákazník,
veľmi nás mrzí nepríjemnosť, ktorú sme Vám spôsobili. Pred sviatkami nám spadol systém a Vaša objednávka nám bohužiaľ nenabehla.
Vaša objednávka bola okamžite po Vašom upozornení vybavená a expedovaná.
Ako ospravedlnenie je cena dopravy samozrejme na naše náklady.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a pevne veríme, že toto nedorozumenie neovplyvní našu budúcu spoluprácu.
S pozdravom Daniel Friebert. -
Neodporúča obchod
- Žiadna odpoved, na info kedy dorazí tovar tiež žiadna odpoved.... stále len čakám
Reakcia obchodu Elektro FRIEBERT
Vážený zákazník,
tovar ktorý ste si objednal bol v čase Vašej objednávky vypredaný a nebol skladom, preto bolo potrebné ho objednať u dodávateľa. Tým pádom sa dodacia doba predlžuje a závisí od dĺžky dodania tovaru od dodávateľa. O tejto skutočnosti zákazníkov vopred informujeme. Vo vašom prípade sme Vám zabudli zavolať, teda nastala chyba z našej strany za čo sa Vám hlboko ospravedlňujeme. Ďakujeme za Vašu recenziu, vďaka ktorej sa poskytovanie služieb našim zákazníkom neustále zlepšuje. Za spôsobené nepríjemnosti sa ešte raz ospravedlňujeme a radi by sme Vám venovali zľavu vo výške 20% pri Vašej ďalšej objednávke.
s pozdravom Daniel Friebert.