Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • dobre ceny, super rychle dodanie
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Bol to môj prvý nákup v tejto spoločnosti. Bola som veľmi milo prekvapená, keď som dosť neskoro večer mala problém s objednávkou - nemohla som ju ukončiť. Písala som mail s opísaním problému - o pár minút som dostala odpoveď, ako problém vyriešiť a objednávku zdarne ukončiť. Objednávka mi bola doručená k mojej spokojnosti.
    S takýmto ústretovým správaním som sa už dlho nestretla. Palec hore.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle a bezproblémové dodanie
  • Odporúča obchod

    80 %

    Cena zodpovedá prevedeniu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod tri dni nekomunikuje.

    Obchod sa za tri dni nerozhodne či môže poslať tovar na dobierku, aj keď to majú v možnostiach platby. Za tu istu dobu som obdržal tovar z Čiech. Toto sa mi stalo pri slovenských firmách častejšie . Prečo to funguje v zahraničí a ale na Slovensku sa treba doprosovat obchodu. A to vraj majú certifikát spokojnosti zakaznikov.

    Reakcia obchodu FP Interier

    Vážený zákazník,

    ako som Vám napísal do mailu, tovar ktorý ste si u nás objednali sme nemali skladom v dostatočnom množstve. O tom, že tovar nemáme v dostatočnom množstve ste dostali automatickú správu okamžite po odoslaní objednávky. Toto je situácia ktorá sa môže stať každému predajcovi, bez ohľadu na to v ktorej krajine sídli.

    Od Vás sme dostali len jednu správu s textom "Dobrý deň. Nehnevajte sa ale obchod ako vy by mali zatvorit. Tovar z Čiech mam namontovany a vy ste sa nerozhodli ci my ho pošlete? Tak si ho nechajte. Takym obchodom ako vy v živote nepošlem peniaze vopred. Toto je možné iba na SLOVENSKU."

    Nie je pravda, že nekomunikujeme, mail sme dostali 27.09.2023 o 09:20, na Vašu správu som odpísal ten istý deň o 09:43.

    To, že ste email o dočasnom vypredaní Vami objednaného tovaru dostali svedčí aj to, že ste si tovar objednali tiež u iného predajcu (ktorý ho mal na sklade v dostatočnom množstve). Nevidím žiaden iný logický dôvod na to, prečo by ste si mali tovar objednávať u dvoch rôznych predajcov okrem toho, že ste vedeli o tom, že Vami objednaný tovar nemáme aktuálne skladom v dostatočnom množstve.

    Neviem, či je to, že sa nám niečo dočasne vypredalo dôvod na to aby ste nám dávali negatívne hodnotenie, či je dôvod na to aby nás niekto zatváral..podľa mňa je to prirodzená vec, na celom svete sú milióny firiem a každá z nich má občas niečo vypredané, od dedinského obchodu v Himalájach po najväčšie výrobné závody Volkswagenu, Toyoty či akéhokoľvek iného výrobcu. Takéto situácie sa stávajú dokonca aj v zdravotníckych zariadeniach, či pri životne dôležitých liekoch. Je to proste prirodzená vec ktorej sa každý snaží vyhnúť no nie vždy sa to podarí.

    Vybavenie Vašej objednávky nebolo o našom rozhodnutí či chceme daný tovar odoslať alebo nie, bolo to o tom, že sa nám dočasne vypredal tovar ktorý ste si objednali, o čom sme Vás informovali. Vašu objednávku sme mali v pláne odoslať v deň v ktorý ste nám poslali email.

    Teším sa však, že takmer každý zákazník dokáže takúto situáciu pochopiť. Predsa len pár koliesok pod nábytok nie je oblička či iný k životu dôležitý orgán bez ktorého sa nedá vydržať deň - dva navyše.

    Áno, zlatý certifikát spokojnosti máme, je to certifikát na ktorý sa ťažko pracuje a je potreba veľa veľmi spokojných zákazníkov, sme hrdí na to, že sa nám darí udržať si ho už niekoľko mesiacov. Je za tým ťažká práca všetkých našich zamestnancov, od skladu cez zákaznícku podporu až po produktových špecialistov. Bohužiaľ, ani najlepší z nás nedokážu uspokojiť potreby každého zákazníka, dôkazom toho je aj pán Jozef ktorý napísal túto recenziu.

    Ďakujem
    František Miškovič
    Karkama s. r. o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Pohodlný nákup z domu, ochotný prístup k zákazníkovi.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Nikdy nebol problém

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Dostupnost tovaru
    • Prijatelna cena kupovaneho vesiacika
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle doručenie
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Super ceny,kvalita
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Všetko bolo tak, ako sme sa dohodli
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • rýchle doručenie, tovar z externého skladu do 5 dní
    • dobrá komunikácia, na e-mail odpovedali takmer okamžite
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar poslali na fakturačnú adresu a nie na dodaciu
    • Neposlali faktúru k objednávke.
    • Nekomunikujú - do teraz neodpovedali na mail, keď som si žiadal zaslanie faktúry.

    Reakcia obchodu FP Interier

    Vážený zákazník

    Ospravedlňujem sa za všetky chyby, nižšie popíšem dôvod, avšak ku každej chybe je jednoduché riešenie.

    - Tovar sme poslali na inú adresu - balík je možné jednoducho presmerovať v systéme dopravcu, tak ako ste nám napísali v maili, aj ste túto možnosť využili a vôbec to nebola pre Vás prekážka.
    - Neposlali faktúru - poslali včera (17.07.2023)
    - Nekomunikujú - komunikujú.

    Z dôvodu fyzického sťahovania skladu a súčasného sťahovania fakturačného programu na iný server sme mali technické problémy pri vystavovaní faktúr. Mali sme dve možnosti ako vybavovať objednávky - počkať na program a hromadiť objednávky, alebo ich expedovať obratom bez vystavovania faktúr ktoré dopošleme po odstránení technických problémov. S vystavovaním faktúr je spojený aj problém s expedíciou a z tohto dôvodu sa nám stalo, že sme túto objednávku expedovali ručným vpisovaním údajov do systému dopravcu a z dôvodu ľudskej chyby nášho pracovníka sme ju vyexpedovali nesprávne. V každom prípade, zákazník má možnosť presmerovať zásielku v systéme dopravcu, čo aj tento zákazník využil, ako písal v maili..nemal s tým žiaden problém a balík mu bol doručený správne.

    Ak je podľa zákazníka dôvod na neodporúčanie obchodu to, že sme mu poslali faktúru s meškaním 7 dní, ale aj tak v tom istom mesiaci, teda bez akéhokoľvek vplyvu na účtovníctvo, tak prosím. Ale podľa mňa je dôležitejšie to, že sme tovar vyexpedovali v deň objednania a doručený bol nasledujúci pracovný deň po odoslaní.

    Každopádne, za každú chybu sa ospravedlňujem a pevne verím, že teraz, po odstránení problémov vyhovieme každému zákazníkovi.

    František Miškovič
    Konateľ
    Karkama s. r. o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Som spokojný
  • Odporúča obchod

    100 %

    Mali presne to čo som potreboval a aj za relevantnú cenu. Tovar mali síce na externom sklade, ale objednávka bola vybavená expresne rýchlo a v poriadku. Takže za mňa pozitívna skúsenosť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Skvelá cena a rýchle dodanie
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • To bola rychlovka
  • Neodporúča obchod

    10 %

    E-mail na ohodnotenie tovaru dosiel, ale samotny tovar ani po 12 dnoch nie, aj ked na stranke bolo dorucenie do 4 dni. Mailom som zistoval stav taktiez ziadna odpoved.

    Reakcia obchodu FP Interier

    Dobrý deň,

    pri tovare ktorý ste si objednali nie je uvedená doba dodania 4 dni ale 14 dní.

    Ospravedlňujem sa za chýbajúcu odpoveď, z dôvodu sťahovania sme mali nedostupnú zákaznícku linku od 19.06. do 23.06.2023.

    Ďakujeme za porozumenie

    František Miškovič

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • rýchle dodanie
    • vopred upozornili že v balení nie sú montážne podložky
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchlosť
    • cena