Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Doprava prevýšila cenu tovaru 4 násobne.
Reakcia obchodu Floramix.sk
Dobrý deň p. Turek.
Veľmi nás mrzí Vaša reakcia. Bohužiaľ ak si objednáte 2 sáčky semienok kuriérom a na dobierku, tak cena dopravy prevýši objednávku, pretože ich cena je minimálna. Dopravu nám zabezpečuje externá firma a cenu, ktorú si účtujeme sa rovná našim nákladom, takže aj keď si objednáte za minimálnu cenu, tak nám to náklady za dopravu nezmení. Vám bola účtovaná najnižšia možná sadzba, pretože išlo o zásielku do 1 kg. Potom sa cena navyšuje v závislosti od hmotnosti.
Pred potvrdením objednávky máte možnosť pozrieť si vyúčtovanie celej objednávky, kde vidíte koľko platíte za dopravu a dobierku, takže nerozumiem prečo neodporúčate náš obchod, keď stačilo objednávku nepotvrdiť. Mali ste možnosť zvoliť si aj lacnejší spôsob dopravy formou zásielkovne a zaplatiť vopred. V tom prípade by doprava vyšla o skoro 2/3 lacnejšie.
Ďakujem za pochopenie.
S pozdravom
Oravcová, floramix. -
Neodporúča obchod
- Rychle doručenoe
- Zle sa mi objednavalo vždy mi vypadol nejaký tovar z košíka a nebola mi ododlaná celá objednávka ,miesto kopru som dostala mangold
Reakcia obchodu Floramix.sk
Dobrý deň.
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, aj keď nás mrzí, že nie je pozitívna. Bohužiaľ sme si nevšimli, že kôpor a aj mangold sú oba pod menom LUKULLUS a pri plnení objednávky sme automaticky vložili viac predávaný mangold. To sa občas pri takom množstve semienok stane. Našu chybu samozrejme radi napravíme a posielame Vám chýbajúci kôpor na vašu adresu. Mangold, ktorý je "navyše" máte od nás ako darček. Čo sa týka nakupovania v e-shope, tak popracujeme na jeho zlepšení a zjednodušení, tak aby fungoval na 100 percent.
S pozdravom
Schnellyová, www.floramix.sk