Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • tovar bol dodaný v poriadku, rýchle .
    • chýbala mi informácia o používaní, doteraz som nedostala faktúru za tovar, ktorý som si objednala na dobierku, ktorá bola uhradená bank. prevodom v deň dodávky

    Reakcia obchodu Flexity

    Pekny den prajeme,

    dakujeme za reakciu, sme radi, ze tovar dorazil rychlo a bez problemov :)

    Vsetky informacie o pouzivani produktu su dostupne priamo v popise produktu, nasledne este posielame aj emailom niekolko dni po nakupe komplexny navod ako sa starat o medene produkty.
    Faktura sa vystavuje automaticky niekolko hodin po prevzati tovaru. Nakolko to zalezi aj od casu kedy kurier oznaci ako zasielku dorucenu, moze sa cas posunut a nebude presne v dany moment prevzatia. Faktury posielame iba elektronicky, aby sme nezvysovali zataz na zivotne prostredie.

    Zial neevidujeme ziadny bankovy prevod k tejto objednavke, nakolko sa jednalo o dobierku predpokladame, ze to bolo hradene na mieste. Ak by ste potrebovali este dodatocne informacie k pouzivaniu radi Vam pomozeme na nasej zakaznickej podpore. Faktury je zarovne mozne si stiahnut ako z uzivatelskeho uctu tak aj bez prihlasenia cez nasu samoobsluhu. Dakujeme za doveru a pochopenie.

    S uctou

    Tomas, Flexity

  • Prečo mi posielate dotazník predtým, ako dostanem potvrdenie o tom, že si zásielku môžem prísť vyzdvihnúť?

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobry den, zial toto je nastavenie Heureky, ktore nedokazeme ovplyvnit, neumoznuju eshopom si nastavit flexibilnejsie zasielanie dotaznikov, viackrat sme to s nimi riesili :/
    V tomto pripade staci ten dotaznik len ignorovat.
    Dakujeme za pochopenie

    Tomas

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vobec to nepomaha nemá to žiadne účinky. Zbytočné vyhodené peniaze..

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobry den,
    dakujeme za skusenost. Mrzi nas, ze ste nebola spokojna s vyrobkom. Mame uzivatelov, ktori tento produkt hodnotia pozitivne a rovnako tento produkt sme aj sami vo Flexity testovali a pomohol pri zlepseni stavu nosnej dutiny. Odporucame este konzultovat rozne formy aplikacie priamo s ajurvedskymi lekarmi / specialistami. Radi vas prepojime, ked nam napiste na [email protected].

    S pozdravom

    Tomas

  • Bohužiaľ, fľaša aj pohár mi z vnútra ocerneli, sú tam fľaky, čo s tým???

    Reakcia obchodu Flexity

    Pekny den prajeme,
    na uvod by som chcel potvrdit, ze medene produkty v nasej ponuke maju certifikaty a su testovane na kvalitu:
    https://www.flexity.sk/user/related_files/sgs.pdf
    Meď v priebehu času oxiduje, čo môže viesť k zafarbeniu zvnútra i zvonku. Je to úplne prirodzený proces a prípadná patina nie je zdraviu škodlivá ani nemá negatívny vplyv na kvalitu pitnej vody.
    Detailny postup na udrzbu medenych produktov poskytujeme na stranke:
    https://www.flexity.sk/faq-poradna/ako-cistit-dezinfikovat-pomocky-na-cvicenie/#med
    Verim, ze sa Vam podari oba produkty bezpecne vycistit a vratit k pouzivaniu.
    dakujeme

    S pozdravom
    Tomas Sokol

    • ...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Majú vypnuté telefóny. Tovar mi nedorazil a ja som uhradila vopred.

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobry den p. Maja,

    dovolte nam reagovat na Vase hodnotenie.

    Pokusali ste sa s nami telefonicky spojit mimo otvaracich hodin, pricom hned v dany den sme Vas kontaktovali.
    V tomto pripade bola zasielka stratena a vidime v systeme, ze nam dorazila az 28.2.2023 naspat, pricom sme Vam vratili hned financie ako sme zistili problem.
    Mrzi nas vzniknuta situacia, no z nasej strany sme robili vsetko co bolo mozne v danej situacii.

    s uctou

    Tomas Sokol

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som 1 kus a ani ten nemate na sklade.mal to byt darcek.stojite za nic

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobrý deň p. JC,

    dostupnost vsetkych tovarov transparentne ukazujeme aj s odhadovanym casom dorucenia. Vo Vasom pripade ste si zvolili produkt, ktory prave nebol na nasom sklade, ale na sklade u dodavatela. Podla udajov z prepravy Vam bol doruceny dokonca o niekolko dni skorej ako bol odhadovany termin dorucenia v case objednavky. Mrzi nas takato reakcia na celkovy obchod, kde sa snazime rychlo posielat dostupny tovar a ponukat sirsi vyber s uvedenou casovou dostupnostou a informujeme zakaznikov o kazdom kroku a pohybe tovaru, stave objednavky.

    S uctou

    Tomas, Flexity

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Slovenská klasika.. eshop bez tovaru na sklade a po objednaní a zaplatení začnú zháňať na Aliexpresse.. a potom oznámia že bohužiaľ tovar už nebude..

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobrý deň prajeme,

    preverovali sme danú stiuáciu a podľa záznamu v systéme ste si objednávali tovar, ktorý sme už nemali skladom, čo bolo aj uvedené pri danom produkte v čase objednania. Je možné, že ste prehliadli presný počet pri danej variante a predpokladali ste, že ten daný vzor bol skladom (je možné, že bol práve iný vzor skladom v danom počte ako ste mi hovorili do telefónu keď sme sa pýtali na situáciu)

    Vo Flexity dávame všetky informácie transparentne dopredu a ihneď po prijatí objednávky informujeme o spracovaní a predpokladanom dátume doručenia. Vo Vašom prípade bola lehota na doručenie cca 2 týždne, tovar sme stihli poslať ešte skôr - 8 dní od zadania objednávky.

    Mrzí nás prirovnávanie ku "slovenskej klasike", tovar takisto nezháňame na Aliexprese po objednaní a nepísali sme o tom, že "tovar nebude" ale o tom, že čakáme na dodanie od dodávateľa (značky Bodhi - jednej z najväčších značiek pre tento segment v Európe so sídlom v Nemecku).

    Chceli sme takto uviesť veci na správnu mieru, rovnako sme Vám volali aby sme lepšie pochopili situáciu z Vašej strany a snažili sa vysvetliť ako to bolo na našej strane.

    S úctou
    Flexity

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zial, dotaznik o spokojnosti dorazil skor, nez objednavka samotna. Dodnes nemam ani len potvrdenie o odoslani...ubehlo 10 dni a pytate sa ma, ako som spokojna s mojim objednamym tovarom :D

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobry den, zial nevieme ovplyvnit dorucenie tohto dotanizku - je to zo stranky Heureky, upozornujeme na to v potvrdeni objednavky, v pripade, ze tovar sme nemali skladom a doobjednavame ho od dodavatela.
    Potvrdenie objednavky prijde vzdy hned po odoslani, niekedy sa moze stat, ze spadne do SPAMU alebo bol preklep v email adrese.
    Mrzi nas, ze ste nemali vsetky informacie o objednavke, zrejme doslo iba k technickej chybe.
    Objednavka bola nakoniec uspesne dorucena, tak verime, ze vsetko v poriadku :)

    S pozdravom
    Tomas Flexity

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodanie rýchle, ale nekvalitný tovar, medené poháre mali čierne dno, v druhých zase vonkajší vzhľad odpudzujúce. Hodnotím poháre za absolútne nevyhovujuce!!!

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobry den prajem,

    mrzi nas, ze ste nebola spokojna s dodanym tovarom, nakolko ide o rucne robeny produkt v Indii moze mat urcite farebne odchylky.

    V takychto pripadoch vzdy vieme najist riesenie a vymenit produkt.

    Dakujeme za pochopenie

    S pozdravom

    Tomas
    Flexity

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Keď som sa okolo tretej poobede chcela opýtať na stav objednávky na kontaktnej linke, pri ktorej bolo uvedené, že ste k dispozícii do 17tej, pani mi podráždene odvrkla, že nevie, lebo už nie je v práci. Keď sa spýtala, o aký tovar šlo a povedala som jej, že jogamatka, prerušila ma ironicky "to mi ale nepomôže potrebujem kód tovaru". Bola to maličkosť, ale veľmi nepríjemná. Očividne eshop nie úplne zvláda komunikáciu so zákazníkom na profesionálnej úrovni.

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobry den prajeme,

    mrzi nas tato skusenost, slo o mierne nedorozumenie v komunikacii, ktore sme si nakoniec vysvetlili telefonicky.

    S pozdravom

    Tomas
    Flexity

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • kávové konvičky medené boli otlčené s niekoľkými priehlbinami na dne/najvačšia 2,5 cm/ a silne zoxidované, čistenie mi zabralo hodinu
    • pri zvare chýbal prstenec, okolie bolo čierne, to sa nedalo vyčistiť

    Chcela som kúpiť kávovú konvičku na pouźívanie a nie starožitnosť, bola som veľmi sklamaná

    Reakcia obchodu Flexity

    Dobrý deň pani Tanya,

    mrzí nás Vaša nespokojná reakcia na produkt: https://www.flexity.sk/ocistne-pomocky-sat-karmy-joga/flexity-neti-pot-medena-konvicka-250-ml/

    Všade pri produkte bolo uvedené, že účel konvičky je očistná sprcha nosa používaná v ajurvéde. Produkt bol ručne robený v Indii, takže spracovanie materiálu ako aj vlastnosti tomu odpovedajú.

    Žial tento produkt nie je primárne určený ako kávová konvička, v našom eshope slovo káva dokonca nemáme ani 1x použité, nakoľko sa špecializujeme na jogové, pilates, meditačné ajurvédske a pod. produkty.

    Písali sme Vám email, že ak ste nebola spokojná s produktom môžete ho bezplatne vrátiť.

    Ak by ste usúdili, ž v tomto prípade Vaše hodnotenie nie je patričné nakoľko nám takto neodôvodnene znižuje celkové hodnotenie na portáli Heureka, poprosíme Vás napísať na [email protected] , ID recenzie a nové znenie. Z našej strany ako eshopu žial nemáme možnosť nijakým spôsobom ináč postupovať, jedine sa vyjadriť k recenzii a ponúknuť Vám všetky možnosti o ktorých vieme. My Vašu recenziu nemôžeme zmeniť, ani keby napíšeme Heureke, jedine tak, že napíšte Vy.

    Ďakujeme za pochopenie

    S úctou

    Tomáš Sokol
    majiteľ Flexity

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • When I confirmed my payment I was told I will get my item in two days. The next day I got an email saying I'll get my item in one month! As I noticed that many of their items were sold as last pices in the warehouse I wonder is it a tactic of the company to pretend they can deliver fast when they infact can't.

    Reakcia obchodu Flexity

    Dear Marina, we are very sorry for your bad experience, we would like to kindly explain you this situation as we believe it was only misunderstood. You have ordered one item that was on the stock and one that was not, but was able to pre-order on demand. In this case you have recieved confirmation first, but we do not mention delivery time in email only within product page (so i one case it was 2 days - on stock and in second case it was 2-3 weeks), that is why you have recieved second email with notification about estimated time of delivery. This time is always a bit longer, because we order the goods from other EU contires. As you could see we have delivered whole order in 2 weeks (not one month). I can assure you that there is no shady tactics here, in contrary we are offering our clients a possibility to choose from wide range of producst from our partners even if they are not on our stock. We hope you will understand this sitaution and in case you are satisfied with products update this review. Thank you for understanding. With kind regards. Tomas Co-founder of Flexity.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zaplatil som vopred, tovar mi ani po 2 týždňoch neprišiel. Komunikácia s predajcom minimálna, samé výhovorky. Obťažujú so zasielaním reklamných mailov.

    Reakcia obchodu Flexity

    Mrzi nas, ze ste nemali pozitivnu skusenost a neodporucate nas obchod. Tovar, ktory ste si objednali bol na stranke uvedeny ako na objednavku na 2 tyzdne, o com ste boli informovany a rovnako som Vam aj osobne pisal dovody a ospravedlnil sa za nenaplnene očakávanie rýchlejšieho dodania. Napriek tomu, ze sa snazime o maximalne dodrziavanie lehot, musime sa rovnako spolahnut na dalsie strany v celom procese. Tovar Vam bol zaslany ku koncu tohto obdobia.

    Každopádne ďakujeme za Váš podnet, bude nás to motivovať ešte viac zlepšiť naše procesy a služby do budúcna.

    S uctou

    Tomas