-
Ahojte, chcem sa tiež podaliť o zlú skúsenosť s týmto obchodom. Kúpil som si Apple AIRDPODS PRO sluchádlá, dva mesiace pred skončením záručnej reklamácie, som poslal sluchadlá na reklamáciu
na adresu: DMcomp
Budovateľská 1278/19
093 01 Vranov nad Topľou
A výsledok ?
Adresát neznámy.
Vyhnite sa tomuto obchodu. Pán očividne podniká ako sa jemu páči.
Nečakajte že pokazený tovar vyriešite, nakoľko tovar Vám príde späť k odosielateľovi.
dodanie, platba všetko ok, až na to že nikto s vami nekomunikuje ked je už problém napr s rekmamáciou, udané tel číslo na faktúre je vypnuté.
Podal som tiež toto na SOI
s pozdravom Vás nespokojný zákazník-
Nebuď prekvapený ak si ich dáš overiť do autorizovaného servisu že to budú fake airpody...po prečítaní starších príspevkov to je pri airpodoch od firmy DMcomp bežné.
-
Podľa živnostenského registra si totižto pán podnikateľ Dušan Marhulík pozastavil činnosť od 01.01.2023 do 31.12.2024 a IČO v obchodnom registri nenájdené. to ale neznamená, že povinnosti ktoré firma mala zrazu neexistuú.
Podľa § 15 zákona o ochrane spotrebiteľa pri zrušení prevádzkarne je predávajúci povinný informovať najneskôr sedem dní pred zrušením prevádzkarne umiestnením oznamu v prevádzkarni na mieste, kde je uvedená prevádzková doba, o tom, kde a kto je povinný vyrovnať záväzky voči spotrebiteľom, najmä kde môžu spotrebitelia uplatniť svoju reklamáciu a o dátume zrušenia prevádzkarne.
Toto spoločnosť DMcomp s.r.o nesplnila !
-
-
Môžem len potvrdiť, 09.01.2023 som poslal na reklamáciu slúchadlá airpods zakúpené v spoločnosti DMcomp, s. r. o. z dôvodu že prestalo nabíjať jedno sluchátko a do dnešného dňa bez vyjadrenia, nemám ani peniaze ani sluchátka airpods, danú skúsenoť som už nahlásil na SOI.
-
Dmcomp zaručí dobré ceny a rýchle dodanie a tam ich služba končí. Nekupujte určite u nich veľkú technika, robotické vysávače ponúknu za výhodnú cenu, ale po par mesiacoch z nejakého dôvodu ( ten dmcomp pozná, ale neprizná!!!!) prestane fungovať. Ak ste napr. zo západného Slovenska, máte poštou poslať výrobok a oni to vraj v rámci servisu vo Vranove nad Topľou opravia. Je to vhodné iba pre obyvateľov Vranova. Komunikácia s obchodom žiadna. Najmä, ak ide o servis. Elektrickú zubnú kefku za 50 eur oželiete, ale 500 eur za vysávač uz ťažko. Vyhnite sa zďaleka tomuto obchodu, ak investujete viac ako 100 eur. Neodporúčam.
-
Zdravím, ako jeden z mnohých aj ja som naletel pánovi Marhulíkovi z Vranova nad Toplou , produkt ktorý som si kúpil (air pods pro) bol vyhodnotený technikmi z Istores a SWISSU ako falošný , keďže to čo tento pán robí je nielen nemorálne , ale aj dokonca trestoprávne , tak som sa to rozhodol riešiť ,aby tento pán už nikoho ďalšieho neoklamal a neobohacoval sa nad ľuďmi. Aby toho nebolo málo , číslo ktoré pán Marhulík na faktúre uvádza je neexistujúce a nereaguje na žiadne maily. Preto by som Vás chcel poprosiť ak máte podobnú skúsenosť neváhajte ma kontaktovať na mailovej adrese [email protected] pokiaľ sa nás nazbiera aspoň zopár bude možné to riešiť ako trestný čin a dosiahneme spravodlivosti.
-
Pridavam sa
-
Obratil som sa aj na heureku... ponukaju sluzby garancie takze uvidim....
-
-
Opatrne pri nákupe. Ja som objednala pre synov na Vianoce 2x slúchadla apple air pods. Jedne fungovali bezproblémovo a druhé bol problém s nabíjaním. Zaniesli sme ich do autorizovaného servisu Swiss v Košiciach a zostali sme šokovaní keď pracovník zadal do PC sériové číslo slúchadiel a povedal že nám ich nevyreklamujú nakoľko sú to fake slúchadla . Tam na mieste zistil že sériové číslo na krabici v synovej aplikácii aj na nabíjačke sú všetky rozdielne. V spoločnosti sa v mailovej komunikácii pan Lukáš tváril prekvapene , že sa im to ešte nestalo a prisľúbil vrátenie peňazí, dávala som im do dnešného dňa šancu keďže peniaze neprišli idem to riešiť . Za mna tento obchod neodporúčam .
-
Cely e-shop je jeden velky klam, okradanie ludi. Pozitivne recenzie si tu vypisuje pan majitel.
-
Už som sa poučila radšej zaplatím viac ale od overeného predajcu.
-
-
Pán Dušan Marhulík sa rozhodol pred Vianocami okradnut co najviac ludi! Predava tovar, ktory nema na sklade a nasledne si nechava peniaze! Ludia sa uz kontaktuju pre pravne kroky!
-
Neskutočné niečo. :(
-
-
Obchod neodporúčam. Komunikácia žiadna. Tovar som zaplatila dňa 03.12.2021 doteraz mi neprišiel a je 13.12.2021. V obchodným podmienkach zavádzajú. Dnes sa idem obrátiť na obchodnú inšpekciu. Majiteľ Bc. Dušan Marhulík - DMcomp nereaguje na maily. Škoda, že som si neprečítala recenzie, ale cez Heureku objednávam pravidelne a ani vo sne ma nenapadlo, že sa tu nájde aj takýto nezodpovedný predajca.
-
Dobrý deň, asi sme tu viacerí, ktorí boli podvedení, presne môj prípad. Tovar som objednala v domnení, že je to obchod s certifikátom a teda spoľahlivý. Tovar bol skladom, uhradila som ho hneď bankovým prevodom. Nemám ani tovar a ani peniaze, na maily nereagujú.
-
-
Rád by som sa informoval o stave objednávky 202133483 zo dňa 26.11.2021 .. tovar zaplatený, ale info žiadne. Keď čítam ostatné príspevky tak som neni jediný evidentne.
-
Komunikácia žiadna. Objednával som si produkt, ktorý som neskôr potom stornoval pretože som chcel tam ešte niečo pridať. Napísal som tam asi 4 e-maily a do dnešného dňa neprišla žiadna odpoveď. Prišla mi sms že aj stornovana zásielka je na ceste.
-
Rada by som zistila co je s mojou objednávkou číslo 202 133 684 zo dňa 28.11.2021!? Nemám tovar ani informácie ani peniaze. Poslala som už neviem koľko mailov. Žiadam o storno objednávky a vrátenie mojich peňazí.
-
Tento shop nikomu neodporúčam. Tovar ktorý mi zaslali bol chybný. Poslal som ho späť, no žiadna odpoveď. Na stránke nemajú žiadne číslo a na emaily nereagujú. Nemám tovar ani peniaze. A bývam na opačnom konci krajiny. Určite by som od nich už nič nekúpil.
-
Dobrý deň, dňa 24.6.2021 som objednávala tovar, za ktorý som zaplatila, doteraz nemám informácie k mojej zásielke, napriek tomu, že som posielala 2 maily. Na akom tel. čísle Vás môžem kontaktovať aby som zistila stav objednávky?
-
Dobrý deň prajem. Zašlite nám prosím číslo objednávky na email : [email protected]. Preveríme to.
DMcomp.sk
-
-
Here's my story with DMcomp:
3/5: I purchased a ROIDMI robot vacuum for 373 Eur from your store.
5/5: No communication ever ensued regarding even shipping, something I chased repeatedly to take place. A random SMS arrived after a couple of days and the vacuum was delivered.
18-19/5: After contacting both Roidmi and Xiaomi Helpdesks and being offered solutions I could not proceed with, I was advised to return the product and request a refund from you.
23/5: I contacted you for the first time, sharing all the above information, asking for a solution/advice on your end as the retailer (seller) of the product.
25/5: I touched base with you for a second time, requesting information and debating on a solution.
27/5: Was the 3rd time.
1/6: Was the 4th time. This time I requested a refund, inquiring about the steps to proceed.
2/6: Today is the fifth time I reached out to you! (Subsequently, I do not feel comfortable sending back the vacuum by
post with 0 communication beforehand - A process detailed in your website).
(E-mail communications took place to both [email protected] and [email protected])
Can I get someone from your business to do the obvious (contact me) or do we need to escalate this further by legal means?
Thank you!-
Hello. Process for RMA is written on our website. We also sent you email regarding the adress and RMA form. Sory for delay, our employee, who used to receive email can not speak english, so he probably could not reply to your first email. We are Slovakia based shop , most of the support is given in Slovak language. But whole process of RMA and warranty is written on our website, where you can easily translate it.
-
-
Ako môže seriózny obchod predávať ps5 za 800+ € ..... len ďalši skalpersky eschop ktorý sa vezie na vlne nedostatku tovaru.
-
Komunikácia 0 dobou zo strany predajcu, tovar mi poslal už použitý tak som mu ho poslal naspäť prešlo 2 týždne a nemám ani tovar ani peniaze.
Určite neodporúčam tento eshop-
Po preverí informácií podaných od zákazníka bola zistené, že zákazník tovar zaslal na nesprávnu adresu, nie na adresu skladu.
-
-
Super