Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Vedia, že mobil spraví diametrálnu zmenu v ich odtienoch farieb aké zakaznik chce a dostane a nemaju tam upozornenie alebo odporúčanie. Objednávaje LEN CEZ PC.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar mi neprišiel.

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša zlá skúsenosť s našim eshopom. My sme tovar odoslali hneď ako sme obdržali vašu objednávku, ale tovar stál 4 dni na depe prepravcu. V tomto predvianočnom čase je možnosť meškajúcich zásielok oveľa väčšia ako počas ostatného roka, no 4 dni je aj tak veľa. Ospravedlňujem sa za spôsobené komplikácie a dopravcu som už upozornil na túto chybu.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dodali iné množstvo ako som objednal,pri reklamácii za nákup e-schope,mi nechceli poskytnúť objednávku cez internet a odvolávali sa len na vystavenú faktúru.Objednaný tovar na druhý deň už na internetovej stránke sa nenachádzal.

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    ťažko sa nám reaguje na túto zlú recenzie, keďže sme dodali tovar včas (do 30min. od otvorenia odberného miesta)a presne podľa objednávky zákazníka. Zákazník si zle objednal tovar a z nejakého dôvodu to dáva za vinu obchodu. Samozrejme sa stávajú aj takéto veci, že si zákazník zle objedná tovar, a preto sa dá u nás tovar vrátiť do 30 dní od zakúpenia. Žiaľ zákazník to radšej riešil zlou recenziou ako vrátením tovaru.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    tešil som sa na nákup, cena bola fajn. čo fajn nebolo bolo dodanie. sms mi bola doručená, že kurier sa zastaví medzi 11 a 14 hodinou, to by bolo časovo v poriadku.kedže kurier mal prísť od 11 hod, nebol som doma. Kurier volal ešte pred 10 tou hodinou, volal.... no asi 2 x prezvonil.... ked som mu volal naspať, tak len hrubo uviedol, že on tie sms neposiela a že už je mimo mesta.... kvoli kurierovi som si vzal voľno.,,,

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Ľutujeme, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s dodaním tovaru. Chápeme Vaše sklamanie a frustráciu. No čas doručenia kuriérom je iba približný a môže byť ovplyvnený viacerými faktormi. Bohužiaľ, nie vždy máme plnú kontrolu nad priebehom doručenia, ktoré zabezpečuje externá spoločnosť. Ospravedlňujeme sa za nevhodné správanie kuriéra. Tovar ste nakoniec neprevzali aj keď vám bol ponúkaný závoz na ďalší deň. Tovar sa nám vrátil ako neprevzatý.
    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Objednal som si okrem ineho aj vedro a mriezku (nedalo sa zistit rozmer vedra,iba objem v litroch) a mriezka mi nevojde do vedra. Tak bolo by fajn minimalne upozornit kupujuceho ze si vybera nevhodne vedro na velkost mriezky alebo tam dopisat rozmery mriezky a vedra.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Posielate po záruke 4 mesiace

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí že z našej strany prišlo k chybe a poslali sme vám tovar po záruke. Chybu sme si priznali a posielame vám nový kus ku ktorému vám pribalíme aj darček, ako drobné odškodnenie. Omyl sa nestal úmyselne, ale celá várka od distribútora bola už po záruke. Obratom to aj my reklamujeme. Chyba sa spravila, veď sme len ľudia. No vieme si ju priznať a aj napraviť.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • je hned pri ceste

    - tak neochotny personal som este nezazil
    - aj ked tam je clovek sám, nikto ani bú ani mú
    - vedia pokazit den výborne

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša zlá skúsenosť s našim personálom. Podľa popisu ani ako kebyže to nie je z našej predajne. Práveže väčšina recenzií chvália našich zamestnancov, ako vedia pomôcť a poradiť. Pomohlo ba nám ak by ste nám napísali meno zamestnanca, ktoré majú na pracovnom oblečení, aby sme vedeli upozorniť konkrétneho zamestnanca na nevhodné správanie a tým zlepšili naše služby. Dúfam že nám ešte dáte šancu, aby sme vás presvedčili, že máme skvelí personál.

    S pozdravom Farlesk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sekundové lepidlo Pattex bolo roky po záruke a samozrejme vyschnuté. Tento obchod pre mňa skončil !!!!!

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň, pravdepodobne ste si pomýlili dátum výroby s dátumom spotreby. Všetky lepidlá, ktoré máme skladom boli vyrobené 01/2022 a záruku majú 24 mesiacov. Tento produkt pravidelne nakupujeme a má vysokú obrátkovosť . Je nepravdepodobné, že by bolo po záruke. Poprosím vás skontrolujte si ešte raz záruku a ak je ozaj po záruke kontaktujte nás a my vám pošleme nové lepidlo, alebo vrátime peniaze. Samozrejme kontaktujte nás aj keď bolo lepidlo vysušené, alebo inak poškodené. Vašu reklamáciu budeme riešiť.
    S pozdravom Farlesk.

    Doplnenie 28.7.2022:
    Zákazníka sme kontaktovali s výsledkom, že výrobok je v plnej záruke ešte ďalších 17 mesiacov. Zákazník si pomýlil výrobné šarže s dátumom výroby.
    Nakoniec ani lepidlo nebolo vyschnuté, ale aktivátor(fixka) lepidla vyzerala vyschnutá. No tá je chránená membránou proti vyschnutiu a púšťa tekutinu do špičky až pri použití(zatlačení). Na prvý pohľad môže vyzerať, ako vyschnutá, ale paradoxne ju to práve chráni proti vyschnutiu a aktivačná tekutina sa do špička dostáva iba pri použití.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Čakal som dlhšie ako zvyknem čakať na iné objednávky.
    • Tovar bol až veľmi zabalený, ťažko sa to rozbalovalo. ( Veľa plastu a papiera.)
    • Napriek dobrému baleniu. Som mal jednu farbu poškodenú a vytiekla mi.

    Nákupom som ušetril len pár euro... A ešte mám ztoho kopec obalov... A jednu poškodenú farbu. A ešte som aj dlho čakal na objednávku. Čiže radšej sa oplatí nakúpiť v predajni, ako cez net.

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša zlá skúsenosť. Tovar ktorý ste si objednali bol deklarovaný ako na objednávku s dodaním do 2-3 pracovných dní. Od vás sme obdržali objednávku 24.5. v noci a od nás bola expedovaná 26.5. Ak by ste sa rozhodli pre tovar skladom, mali by ste ho na ďalší pracovný deň doručený.
    Tovar, ako aj píšete, sa snažíme zabaliť čo najdôkladnejšie. No napriek tomu sa niekedy poškodí. V tom prípade treba nás kontaktovať a budeme riešiť vašu reklamáciu, napr. zaslaním nového balenia poškodeného produktu, alebo spätnej zľavy.
    Ak je to možné tak na balenie používame recyklované materiály, alebo materiály ktoré sa ľahko recyklujú.
    Píšete samé nevýhody nákupu cez eshop, no sú aj výhody ktoré ste nespomenuli, napr:
    - šírka ponuky a možnosť výberu, čo nie je samozrejmé v kamennej predajni
    - tovar si objednáte z domu nemusíte chodiť do predajne, ak tovar nemajú v predajni, tak musíte tam prísť 2x, šetríte čas a náklady na cestu.
    - hodnotný darček k objednávke
    - doprava zdarma(vo vašom prípade)
    - v neposlednom rade (čo aj píšete) ste ušetrili peniaze oproti nákupu v kamennej predajni

    S pozdravom Farlesk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Balík mi prišiel zabalený tak že obsah oboch fľasiek bol vyliatý pretože fľaše s náterom boli uzavreté VIEČKOM od MINERÁLKY RAJEC čiže vyhodené peniaze + Boh vie čo bolo v tých fľašiach naliate keďže neobsahujú originálne balenie.
    • v žiadnom prípade NEODPORÚČAM nakupovať odtiaľto

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    všetky naše výrobky sú z oficiálnej distribúcie na Slovensku. Predávame tovar iba v originál baleniach a garantujeme jeho kvalitu. K všetkým výrobkom máme aj kompletnú technickú a bezpečnostnú dokumentáciu. Ak ste dostali poškodený tovar mali ste nás ihneď informovať a riešili by sme vašu reklamáciu. Vaša reakcia prišla 5 mesiacov po doručení tovaru! To už je veľmi dlhý čas na dohľadanie Vami uvedeného problému.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Tovar mi ne doručili uz 2 tyzden a vyplatil som dopredu podvo

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za neskoršie dodanie tovaru. Do objednávky ste nám uviedli nefunkčné telefónne číslo na ktoré sa vám kuriér nevedel dovolať. Tam nastala aj chyba prepravcu ktorý následne zle označil balík a vrátil nám ho späť ako nedoručený v deň vašej reakcii na Heuréke. Čiže ani my sme nevedeli že je problém s doručením. V deň vrátenia balíka sme vás kontaktovali emailom a tovar vám opätovne zaslali aj darčekom ako ospravedlnenie. Vaša objednávka nám prišla 29.3. a po opätovnom zaslaní ste ju prevzal 5.4. Objednávku ste dostali do 6 pracovných dní aj problémami ktoré nastali a nie ako píšete po 2 týždňoch. Ak by ste nás kontaktovali skôr, boli by sme ešte rýchlejšie reagovali a problém riešili.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Z troch sprejov jeden červeny bol bez tlaku nepoužitelný.

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň p. Laco,

    mrzí nás že tovar zakúpený u nás bol závadný. V takom prípade treba nám napísať reklamáciu, ktorú budeme riešiť napr. výmenou tovaru, alebo vrátením peňazí. Žiaľ so žiadnou reklamáciou ste sa na nás neobrátili. My nedokážeme pri expedícii skontrolovať tlak v náplni spreju.
    S pozdravom Farlesk.

  • Maly tovar zabaleny vo velkej krabici a vnutry vela vypchavacieho smradlaveho papieru. Arogantna odpoved nejakeho sasa ked som sa na to stazoval. Typicky slovak neurobit nic extra pre zakaznika a este aj picovat bude

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň p. Miroslav Ondrejíček,

    stále netuším čo vás tak extrémne vydráždilo k vašej reakcii a ani čo extra bolo treba spraviť pre vás ako zákazníka. Už váš prvý email bol veľmi útočný. Snažil som sa vám vysvetliť prečo bola v krabici papierová výplň. Podotýkam, že výplň netvorí "smradlavý papier" , ale čistý recyklovaný papier. Preto vám ešte raz preposielam moju kompletnú odpoveď z emailu, pre porozumenie prečo bol použitý výplňový materiál v balíku.

    Odpoveď na email:
    Dobrý deň,

    Netuším čo vás tak veľmi vydráždilo k reakcii ktorú ste nám napísali, ale výplňový materiál je potrebné dať do krabíc. Tovar k vám ide kuriérskou spoločnosťou a slúži aby prišiel nepoškodený, teraz v zime aj aby nezmrzol. Papier použitý na výplň je recyklovaný a veľmi ľahko ho môžete aj vy dať na recykláciu ak ho umiestnite do správneho kontajneru. Stále je to najekologickejší výplňový materiál. V ponuke máme tisícky produktov v rôznych veľkostiach a nedokážeme mať na každý produkt krabicu, preto sa niekedy musí použiť aj o dosť väčšia, ako je produkt a vtedy sa tam musí ísť viacej výplne.

    S pozdravom,

    František Marciš

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    nebol priložený návod na použitie,ventil na výrobku nefungoval

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    výrobok sme kontrolovali a je na ňom kompletný návod na použitie v slovenskom jazyku. Vo vašom prípade bol problém so sprejom na textil a to že ste si nevšimli bezpečnostnú poistku. Na obale je jednoznačný piktogram, ktorý znázorňuje jej odstránenie pred použitím. Je to bezpečnostná poistka ktorú dáva na výrobok výrobca. Má zabezpečiť aby sa sprej pri transporte nepoškodil. Mohli by ste nás kontaktovať telefonicky, alebo emailom a obratom by sme vám poradili poistku odstrániť.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Jedna farba mi prisla rozliata a boli ma nej aj v nej zaschnute ciastocky . Rovno sme ju vyhodili

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    žiaľ vôbec ste nás nekontaktoval ohľadne reklamácie, takže sme nemali ani ako zareagovať. Tovar vám prišiel kuriérom a niekedy sa stane, že sa balík poškodí. Reklamácie vždy riešime a veľmi často aj nahrádzame škodu zákazníkovi.

    S pozdravom Farlesk.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Dostal som vynadané od kuriéra farlesk za to, že musel čakať päť minút.
    (Rozumiem logistickej náročnosti a že sa ponáhľa, ale nejakú úroveň rešpektu by to malo mať. aj zákazníci majú povinnosti.)

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    komunikoval som celú záležitosť s našim kuriérom a nebol si vedomý že by vám vynadal, alebo povedal niečo nevhodné. Je to náš kmeňový zamestnanec a máme naňho veľmi dobrú spätnú väzbu od zákazníkov. Je to milý a ochotný človek. Podľa informácie od tohto kuriéra, vás čakal viac ako 15min.(overené aj podľa GPS auta) na mieste, kde ste sa pred tým telefonicky dohodli, že si tovar preberiete. Po desiatich minútach čakania vás znova telefonicky kontaktoval, na čo ste mu rozčúlene odpovedali, že máte aj iné záležitosti ako si preberať tovar od kuriéra. Je možné, že po tejto vašej reakcii nebol na vás veľmi vľúdny a utrúsil poznámku o čase strávenom čakaním, ale určite nebol vulgárny, alebo arogantný.

    S pozdravom Farlesk.

    • Objednal som si 4kg balenie a 2x0,8kg balenie farby ral 2009,prišlo mi 3,5kg balenie a 2x0,7l balenie.

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    tovar bol dodaný v správnych veľkostiach a objemoch. Zákazníka sme kontaktovali a vysvetlili balenia produktov. V tomto prípade boli bázy označené ako 3,5l a 0,8l, no po namiešaní a pridaní pigmentov boli z toho namiešané farby 4l a 1l, tak ako si ich zákazník objednal. Pri predaji vždy uvádzame presný objem farby, ktorý je dôležitý pri výpočte spotreby.

    S pozdravom Farlesk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neodporúčam. Obchod ako taky je ok.. ale dopravca.. No v dnešnej dobe , nechápem ako sa dokáže udržať na trhu..
    Proste žiadna komunikácia.. len rano zvonil nedočkavý kurier.. ani nepočkal či sa niekto ozve.. zmyzol a tovar nehal na sklade v Remaxe.. proste toto je len jedna vec z vecí týkajúcich sa jednej donášky na adresu.. keby že sa dá hodnotiť minus.. tak odomňa majú minus 30..

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša zlá skúsenosť s kuriérom. No v tomto prípade to nebolo iba o kuriérovi. Písali ste nám nahnevaný email, kde ste napísali, že kuriér 2x zvonil a než stačil váš syn zbehnúť dole dve poschodia, tak kuriér bol už preč. Takže kuriér bol na adrese ako mal byť, dokonca 2x zvonil a nikto sa mu neozval. Podľa GPS záznamu sa zdržal na adrese takmer 10min. a nikto mu neprišiel prevziať tovar, tak odišiel. Tovar by vám bol priviezol na ďalší pracovný deň, čo je bežný postup pri doručovaní balíkov.

    S pozdravom Farlesk.

  • Spatne zabaleny.Lepidla se propichala a vytekla

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zakaznicky servis nula bodov

    Reakcia obchodu Farlesk

    Dobrý deň,

    tovar čo ste si objednali sme nedeklarovali že je skladom. Tovar bol na objednávku a po objednaní tovaru nám distribútor oznámil že tovar je dlhodobo nedostupný. O tom sme vás ihneď informovali. Na tovar ste sa rozhodli nečakať, tak vám bola objednávka zrušená. Celá komunikácia a aj zrušenie objednávky prebehlo do 24h od obdržania vašej objednávky. Žiaľ ak tovar nemá výrobca, tak vám ho nedokážeme dodať.

    S pozdravom Farlesk.