Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar za Viac ako 800 euro pokazený, nefunkčný, musím reklamovat

    Nefunkčný tovar, ide na reklamaciu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Objednal som si robotický vysávač Dreame L20 za 810€ prišiel použitý, špinavý, so zamotanými vlasmi a myslím si že, krabica bola podľa jej stavu už minimálne 2x vrátená asi skúšajú komu sa to nezochce vrátiť a nechá si to.
    • Nikdy by som nič neprevzal bez toho, aby mi to kuriér dovolil skontrolovať a odmietnuť prevzatie, tento tovar som kúpil do firmy takže nebolo by možné ho ani vrátiť do 14 dní myslím si že to tiež nie je náhoda
    • No a ako ospravedlnenie mi napísali, že to bol omyl :)) omyl? Prvý eshop som mal v roku 2010 a taká vyhovorka ma len urazila, omyl? Posielate namiesto nových vysávačov staré a ono to je omyl? Omyl či biznismodel keďže ešte lepšie a nové modely refubrishované idú v poľsku po 300€ ale poliak ho pošle aspoň čistý jj omyl, že ste ho nevyčistili, aby vyzeral ako nový.

    Pre mnňa sklamanie, nenakupoval som tu prvýkrat pred tým nákupy ok. No výhovorka, že sa im miešajú staré produkty s novými ma skôr ešte viac zarazila.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neschopnosť dodať objednaný tovar

    Objednaný notebook bol deklarovaný na sklade s doručením do 24 hodín. Na tretí pracovný deň (medzitým bol sviatok, ktorý nerátam) som bol po mojej urgencii informovaný, že tovar vlastne nebol na sklade a má byť dodaný. Po ďalších 2 dňoch nasledovala informácia o poškodení naskladneného tovaru a bol mi ponúknutý notebook vystavený na predajni, čo som odmietol.

    Reakcia obchodu Extreme Computers

    Vážený zákazník,
    úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie a nepríjemnosti.
    Notebook bol odoslaný z nášho externého skladu, avšak počas jeho prepravy kuriérskou spoločnosťou došlo k poškodeniu. Snažíme sa minimalizovať riziko takýchto situácií, avšak niektoré okolnosti jednoducho neovplyvníme.
    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Nereaguju na emailovu komunikaciuu ale ze vodec,a ked im zavolate tak z vas robia jeba ze vlastve sa nic nedeje a je v poriadku to ze musite volat a doprosovat sa informacci kde je vas produkt.
  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keby im nenapíšem email ohladom objednávky tak ani nedajú vedieť, že s tovarom je nejaký problém. Ďalší im mal prísť koncom minulého týždňa, zatiaľ ma neinformovali či prišiel a či mi tovar bude doručený, pritom na ich stránke píšu že dany produkt majú skladom 1ks.

    Reakcia obchodu Extreme Computers

    Dobrý deň, žiaľ objednávka bola vybavená so sklzom 8 dní. Ospravedlňujeme sa za zdržanie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednal a zaplatil 2 týždne dozadu. Po týždni píšem e-mail v akom stave je moja objednávka, žiadna odpoveď neprišla. Po ďalšom týždni skúšam volať a nedovolám sa.
    Peniaze som poslal a tovar ani info nikde.

    Reakcia obchodu Extreme Computers

    Dobrý deň, mrzí nás to, no disk bol poškodený. Keď sme nezabezpečili nový, tak sme objednávku stornovali a peniaze vrátili. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • k výrobku Epson Perfection V-19 je priložené inštalačné CD, ja nemám CD mechaniku,musím si to dať konvertovať na USB kľúč alebo disk

    Reakcia obchodu Extreme Computers

    Dobrý deň, v tomto prípade stiahnete vždy najnovšie ovládače priamo z webu výrobcu. Je to veľmi jednoduché a rýchle.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednala som si zariadenie a vybrala som vyzdvihnutie v predajni, co ma nemilo prekvapilo, bolo to, ze si dokonca aj za osobne vyzdvihnutie uctuju peniaze.

  • Neodporúča obchod

    nemajú tovar

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nespokojnosť, neochota

    Reakcia obchodu Extreme Computers

    Dobrý deň, objednávku ste neuhradili a žiadali ste o platbu na predajni, to Vám bolo aj poskytnuté. Následne ste boli na predajni, avšak nahnevaný ste sa otočili, keď sme chceli vedieť o akú objednávku sa jedná. Objednávok je veľa a systém nefunguje tak, že zákazník príde a povie, mám tu nejaké hodinky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Katastrofa....

    Pri objenaní, píšu že majú tovar skladom a že tovar expedujú hneď, po prijatí platby, keď som po štyroch dňoch ich nečinnosti zavolal, že ako to vyzerá z mojou objednávkou, ktorú som hned pri objednani zaplatil, tak mi povedali že preverujú dostupnosť a že mi dajú vedieť a zase sa vôbec, nič žiadne info, tak som tam znova zavolal a potom mi povedali že tovar nemajú. Keby som nebol volal a nepýtal sa, tak z ich strany nič žiadne info.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Produkt bol otvorený so stopami, ktoré už boli použité, SIM karta bola obviňovaná zo súpravy, takže klient nevidel, že výrobok bol použitý

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neschopný expedovať tovar do 48hodín
    • nekontaktujú vás v prípade že nemajú tovar skladom

    objednávka natablet vytvorená v stredu, s očakávaním expedovania do 48hodín predpokladáte doručenie najneskôr v pondelok. Skladová dostupnosť uvedená: 20 kusov

    do piatku žiadna odozva obchodu o expedícii tovaru.

    v sobotu som objedávnku zrušil, na čo som mal hned odpoved, že chybu opravili a boli by schopní expedovať to v pondelok..
    neskoro

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dostal som čo som si objednal
    • Doručenie vopred vyplateného tovaru nebolo nijako zabezpečené
    • Nedostatočné balenie

    Tovar mi prišiel, čo som si objednal, to som aj dostal, avšak doručenie nebolo nijako zabezpečené. Nedošiel mi nijaký PIN a pri prevzatí sa ma nikto nepýtal ani na meno, takže to pokojne mohol prevziať hocikto.
    Samotný tovar je ale v poriadku.

    Reakcia obchodu Extreme Computers

    Dobrý deň,

    kuriér Vás kontaktoval na telefónnom čísle zadanom v objednávke predpokladám, aj Vám tovar priniesol na adresu, ktorú ste zadali, takže asi kvôli tomu sa Vás nepýtal na meno, prípadne možno preto, lebo k Vám nosí balíčky častejšie a pozná Vás. Bohužiaľ správanie a konanie kuriéra nedokážeme ovplyvniť a taktiež ani to, či od Vás vyžaduje PIN alebo nie. Objednávky sa vždy snažíme zabaliť tak, aby sme predišli poškodeniu zásielky. Ospravedlňujeme sa, ak tomu vo Vašom prípade tak nebolo.

    Veríme, že v budúcnosti Vás nesklameme a s nákupom budete spokojný.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Po voľbe zaplatit On line nenabehla platobná brána a ani odkaz či treba kliknúť na ikonu platobnej karty.
    • Predajca odpovedal po týždni až na druhu vyzvu.

    Pred rokom pri nákupe pozitívne skúseností, v tomto prípade predajca vôbec nereagoval a až oneskorene.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Nedoporucil by som asi uz lebo prva vec prisla mi sms ze mozem vyzdvihnut ale v skutocnosti to este nebolo takze az na 2 pokus a zadalsie osobny odber na prevacke 1.4€ no boha to de ame Alza 2.Dakujem nabuduce nie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný pred 7 dňami a zatiaľ mi nič nedošlo aj keď bolo uvádzané odoslanie 1-2 dni:( na mojej strane veľké sklamanie keďže som to potrebovala hneď. Dúfam, že mi to dorazí lebo je to zaplatené .

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ani po troch tel. hovoroch som nedostal odpoveď. Stále preverím a dám vám vedieť a tým ich komunikácia skončila