Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    velka krabica, nožnice boli mimo obalu

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Obchod by mal zvážiť, či si nechá kaziť meno kurierskou službou, ktorá doteraz nebola schopná doručiť tovar…

    Samotný obchod má dobrú ponuku, ale dnes už nie je bežné, aby dopravca tak dlho doručoval zásielku… (prevzatá 13. 2., doteraz (19. 2.) nedorucená

  • Pri objednávke ponúkate možnosť platiť pri doručení ale potom v oznámení o prijatí objednávky sa objaví text že objednávku začnete vybavovať až po zaplatení. Aj to dolu malými písmenami takže zákazník to ľahko prehliadne.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Vo vašom prípade sa jednalo o sadenice, tak ako je na stránke uvedené (je to uvedené pri každej sadenici) hneď na začiatku, zvýraznené hrubým písmom a kurzívom, aby to bolo neprehliadnuteľné , že sadenice sú objednávané na základe zálohovej faktúry - čiže je to potrebné uhradiť platbu prevodom na účet.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Z karty mi strhli peniaze hoci objednavka im nenabehla so systemu, peniaze vracali skoro 2 tyzdne az na opakovanu urgenciu. Po uspesnom zaevidovani objednavky poslali na neaktualnu adresu, nastastie byvaly kolega prevzal 20 kg zasielku... ospravedlnenie/satisfakcia od nich ziadne.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň, pán Peter, ďakujeme za Vašu objednávku a za Vašu recenziu. Čo sa týka strhnutia peňazí z Vášho účtu, určite to nebolo úmyselné, nakoľko musela nastať systémová chyba. Vy ste si robil objednávku u nás (tá ktorá neprešla) 31.7.22, následne ste nás vo štvrtok 4.8.22 kontaktoval a hneď na to vám boli peniaze ráno 5.8.22 vrátené na účet, dokonca sme vám o tom zaslali aj na email výpis z účtu, že peniaze boli vrátene. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar mi bol doručený, no keď som si rozbalil jednotlivé časti - pôvodom som chcel sádzačku na cibuľku - zistil som, že je to drahá hračka pre môjho 5 ročného vnuka, takže ho komplet vrátim !

    Reakcia obchodu Oslavan

    Vážený zákazník, ďakujem Vám za Vašu objednávku a za Váš názor. Daný sejací strojček máme v ponuke už niekoľko sezón, sejací strojček je žiadaný a zatiaľ sme neevidovali žiadnu reklamáciu. Tak ako je názov strojčeka, že je to sejací strojček, tak tento strojček slúži na siatie semienok, čiže aj na siatie semienok cibulky. Na sadenie cibulky máme v ponuke ručný sadzač, ktorý je stavaný na sadenie cesnaku a cibuliek.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Ponua perfektná ale balné a poštovné- teda manipulačné poplatky riadne zdražujú tovar, ktorý sa dá objednať inde. Za malý nákup servis predstavuje 1/5 ceny tovaru. Ak niektoré e-šopy môžu ponúkať 1/4 ceny za tieto služby a omnoho váhovo ťažší tovar, tak si zbytočne odlákavate zákazníkov , ktorí nemôžu mať osobný odbor. Škoda.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Vážený zákazník, ďakujeme za Váš názor. Snažíme sa zosúladiť cenu za prepravu, ktorá sa odvíja od viacerých aspektov, či to je základná cena od nášho prepravného partnera, nárast cien pohonných hmôt a podobne, tak aby to bolo k spokojnosti našich zákazníkov a aj nás ako predajcu. Preto sa snažíme v najbližšej budúcnosti rozšíriť ponuku prepravcov, aby to bolo výhodne hlavne pre zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pani ktorá vydávala tovar si mohla nasadiť respirátor nakoľko Banovce nad Bebravou sú v tejtodobe označené ako čierny okres.ˇUplná arogancia!

    Reakcia obchodu Oslavan

    Vážený zákazník, ďakujeme za upozornenie, ospravedlňujeme sa na vzniknutú situáciu. Pani býva v kancelárií sama, nakoľko sme e-shopový obchod (osobné odbery sú len po dohode) a v danom okamihu si to neuvedomila a respirátor si nenasadila. Dúfam, ale že s vybavením, kvalitou a dobou doručenia bola z vašej strany spokojnosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Tovar mi síce doručený bol, ale nie kompletne. objednal som 10 ks zavrtávacích kotiev 802. poslali len 5 s tým, že ďalších 5 príde z iného skladu. Za 2 mesiace neprišlo nič.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň, kotvy vám boli odoslané, tak ako sme sa bavili, boli odoslané aj od nás aj z centrály, tým pádom sme objednávku považovali za vybavenú. Nakoľko ste sa až teraz ozval, tak to ideme preverovať a mohlo sa stáť, nie je to jediný prípad, kedy zásielka kdesi uviazne. My sme podali reklamáciu na prepravcu a vám teda zašleme kotvy znova. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy. Ďakujem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    v deň objednávky bol tovar dostupný skladom, na druhý deň mi volala nejaká pani, že kliešte nemajú, neviem prečo bolo teda uvádzané skladom, ani po 11 dňoch od objednávky mi stále nebolo nič doručené a ani oznámené.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň, pán Pavol, ja som vás kontaktovala a vysvetlila vám vzniknutú situáciu, taktiež som vám povedala koľko budete čakať, súhlasil ste a bolo vám povedané, že ako náhle bude tovar na osobný ober, budeme vás kontaktovať, medzitým bola Veľká noc a my cez sviatky nepracujeme. Ďakujem za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar mi bol doruceny po 9 dnoch.

    Tovar na e-sope bol skladom, nakoniec ho nemali. Za tovar som platil dopredu v nedelu, po 3 dnoch potvrdili platbu na zaklade iba mojho telefonatu cize v stredu, opytal som sa ci mi tovar dokazu dodat do piatku, ze nie ze az buduci tyzden. V ten isty cas v nedelu sice na dobierku som objednaval z dalsich dvoch internetovych obchodov tovar, ten tovar som mal doruceny hned v utorok po nedeli. Nakoniec potvrdenie dorucenia som dostal az na moje vypytovanie sa kde je tovar v piatok.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pán Juraj,

    veľmi nás mrzí, že sme nedokázali vybaviť objednávku k Vašej úplnej spokojnosti. No bohužiaľ, Vy ste vo svojej objednávke uviedol spôsob platby - platbu prevodom vopred. Ako máme na našej internetovej stránke a aj v obchodných podmienkach uvedený oznam, prevod medzi jednotlivými bankami bežne trvá 2-4 pracovné dni. Ihneď ako bola Vaša platba pripísaná na náš účet, tovar Vám bol expedovaný.
    Čo sa týka dostupnosti Vami objednaného tovaru, tento tovar nebol dostupný u nás na sklade, ale bol dostupný na našom centrálnom sklade v CZ, odkiaľ Vám aj bol po prijatí platby expedovaný.
    Ak by ste pri objednávke uviedol spôsob platby na dobierku, tovar by Vám bol expedovaný v deň prijatia objednávky.
    Mail s informáciami o stave Vašej objednávky ( potvrdenie prijatia, expedícia, storno atď.) je odosielaný automaticky z nášho systému.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Tím e-shopu Oslavan s. r .o.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Sortiment
    • Slaba komunikacia
    • Objednavka bola vybavena po 8 dnoch dovtedy ziadne info
    • Objednavkovy system pada cize objednavka neprejde

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň, ďakujeme za objednávku na našom e-shope. Nakoľko si zákazník objedná tovar a uvedie platbu prevodom alebo GP webpay, my musíme počkať, kým nám platba príde fyzicky na účet (čo niekedy trvá 2-3dní) a až potom môžme expedovať. Je nám ľuto, že ste bol neskokojný, ale snažili sme sa vašu objednávku vybaviť v čo najkratšom čase, momentálna situácia okolo corona vírusu a začínajúca sezóna, spomaľujú dodávky tovaru k nám a následne k zákazníkovi. Akonáhle mi predáme tovar kuriérom, oni už kontaktujú zákazníka o doručení. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Slabá informovanosťpredajcov o dostupnosti tovaru
    • Neochota predajcu navrhnúť iný spôsob rýchleho dodania tovaru

    Reakcia obchodu Oslavan

    Vážený zákazník,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, no bohužiaľ v čase Vašej objednávky systém nebol zaktualizovaný a nevidel ste aktuálnu dostupnosť jednotlivých náhradných dielov. Avšak hneď po prijatí objednávky Vás naši pracovníci kontaktovali o dostupnosti tovaru a o predbežnom dátume dodania, s ktorým ste súhlasil.

    S pozdravom tím Oslavan s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod sa veľmi zhoršil,ceny sú dosť vysoké oproti iným obchodom.
    • Za dopravu si účtujú vysokú cenu,z iného obchodu za taký istý tovar som zaplatil len tretinu ako chcel Oslava.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Trávne osivo poslali po záruke.Osivo boli vyzdvihnúť kuriérom a peniaze mi vrátili. Žiadnu kompenzáciu neponúkli. Takéto trávne osivo iný predajca neponúka, takže som bol nútený spraviť druhý pokus a dúfať, že druhé osivo už nebude po záruke.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pán Peter,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, no keďže nám stúpol počet objednávok a snažíme sa všetkých zákazníkov vybaviť k ich spokojnosti, nevšimli sme si, že osivo, ktoré sme Vám poslali bolo cca týždeň po dátume spotreby. Ihneď po Vašom oboznámení nás s tým, že nastala takáto chyba sme Vás kontaktovali a všetko vyriešili k Vašej spokojnosti.

    Ospravedlňujeme sa za prípadné vzniknuté komplikácie.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Prajeme pekný deň.

    Tím Oslavan s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar posielaju na predfakturu, neumoznily nakup na dobierku

    ak nemaju tovar vymyslaju a zvaluju to na koronavirus

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pán Juraj,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, no COVID-19 žiaľ nie je žiadny výmysel a ovplyvnil celý svet a chod viacerých firiem.

    V čase vytvorenia Vašej objednávky boli už slovenskou vládou schválené určité nariadenia a obmedzenia, ktoré ovplyvnili ako chod viacerých našich dodávateľov tak aj medzištátnu dopravu. Nakoľko produkt, ktorý ste si objednal vo väčšom počte je dovážaný zo zahraničia a ktorý sem v tom čase skladom v tomto počte nemali, boli pri jeho dodaní určité obmedzenia, ktoré sme nevedeli ovplyvniť.

    Preto sme Vás telefonicky kontaktovali a snažili sa s Vami dohodnúť na ďalšom postupe.

    A čo sa týka platby formou dobierky, tak sme len konali podľa obmedzení od kuriérskych spoločností, ktoré neumožňovali z dôvodu šírenia vírusu COVID-19 a tým spojenej ochrany svojich zamestnancov tento spôsob platby.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Prajeme pekný deň.

    Tím Oslavan s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ako mozem hodnotiť tovar, ktorý prezentujete a nedodávate

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pán Tomáš,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, no ako Vás kontaktovala naša technická podpora, určitý druh tovaru z Vašej objednávky sme sťahovali z našej ponuky, kvôli problémom s dodávateľom o čom sme Vás telefonicky informovali a dohodli sa, že sa Vám bude expedovať len tovar ktorý máme skladom.

    Nakoľko sme zaviedli nový systém automatického potvrdzovanie expedície objednávok a tým, že ste mali urobené dve objednávky v rovnakom čase systém ich zaevidoval pod jedným externým číslom a pri expedícii potvrdil, že vám bol expedovaný tovar, ktorý bohužiaľ už v ponuke nemáme. Preto nastalo toto nedorozumenie a Vám prišlo hodnotiť tovar, ktorý Vám nebol dodaný.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Tím Oslavan s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako mám hodnotit, ked 6.5. 2019 bola objednávka potvrdená ale doposiaľ nebola doručená ČAKÁM
    Ďakujem

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pán Ľubomír,

    na Vami objednaný tovar je dostupnosť 14 dní a túto skutočnosť uvädzame aj na stránke, zrejme ste si to nevšimli. Tovar práve naskladňujeme, teda Vám bude doručený v nami garantovanej lehote dodania. Ďakujeme za hodnotenie a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu objednávku.

    Váš tím Oslavan

  • Neodporúča obchod

    20 %

    neviem doposiaľ, v akej fáze je moja objednávka, či vôbec dorazí, zo strany obchodu nemám žiadnu informáciu

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pani Valéria,

    nakoľko sa Vám nevieme dovolať, bol Vám našou zákazníckou podporou zaslaný email. Na Vami objednaný tovar je dostupnosť 14 dní a túto skutočnosť uvädzame aj na stránke, zrejme ste si to nevšimli. Budeme čakať na Váš email, v ktorom nám potvrdíte telefonický kontakt, aby sme Vám mohli tovar expedovať. Ďakujeme.

    Váš tím Oslavan

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar po viac ako 7. dňoch nedoručený.

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pán Miroslav,

    objednali ste aj tovarovú položku, na ktorú na stránke uvádzame dostupnosť 10 dní. Po našom telefonickom kontaktovaní našou zákazníckou podporou, Vám zasielame celú objednávky okrem tej tovarovej položky. Ďakujeme za objednávku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar som nedostala

    Reakcia obchodu Oslavan

    Dobrý deň pani Ľubica,

    dovoľte prosím ešte raz naše úprimné ospravedlnenie. Po tom, ako Vás bezodkladne telefonicky kontaktovala naša zákaznícka podpora a vysvetlila dôvod zdržaia, Vám dnes objednávku expedujeme.
    Ďakujeme za pochopenie a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu objednávku.

    Tím oslavan