Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som RS krúžky podla vyobrazenia mali byť svetlo zelene a svetlo fialové a prislo tmavo zelené a tmavo fialové. Nie som spokojna s vyobrazený tovarom a mne dodanym tovarom.

    Reakcia obchodu ergonomickénosiče.sk

    Mila pani zakaznicka,
    nasim zakaznikom sa snazime vyjst maximalne v ustrety pokial vieme o ich preferenciach a poziadavkach. Kazda objednavka obsahuje kolonku pre poznamku, kde moze zakaznik doplnit svoje preferencie ci poziadavky. Preto nas prekvapuje, ze sa az tu dozvedame informaciu, ze ste mali zaujem o svetlozelene a svetlofialove kruzky. Keby sme takuto informaciu mali, urcite by sme Vam radi poskytli dalsie doplnujuce fotografie a pripadne odfotili by sme Vam kruzky este pred odoslanim, aby ste sa rozhodli ci Vam vyhovuju alebo nie. Avsak kedze sme nemali z vasej strany ani v poznamke pri objednavke, ani emailom, ani telefonicky informaciu, ze mate zaujem len o svetle farebne prevedenie produktov, takto ste nam nedali vy moznost reagovat na vas zaujem o kupu len svetlych produktov.
    Radi by sme upriamili vasu pozornost aj na popis vyrobkov, kde v popise je uvedena farba zelena a fialova. Zmienka o svetlozelenom a svetlofialovom kruzku sa tam nenachadza. Kedze vyrobca nam poskytuje prezentacne fotografie, ktore su profesionalen nafotene a distribuovane, musia byt adekvatne nasvietene, aby fotografia nebola tmava. Taktiez i nastavenie obrazovky a farebnej skaly na kazdom jednom pocitaci, tablete ci mobile je velmi individualne a taktiez moze dochadzat k inemu zobrazovaniu farieb.
    Dodaciu dobu sme tiez splnili, nakolko ako deklarujeme v obchodnych podmienkach, tovar bol odoslany hned na dalsi pracovny den po uhrade.

    Mame za to, ze toto hodnotenie nie je objektivne a nezobrazuje realne vybavenie objednavky. Ako sme uz spominali vyssie, nasim zakaznikom vychadzame maximalne v ustrety a pokial vieme o ich poziadavkach a doplnujucich otazkach, reflektujeme na ne.

    PS: Kazdy zakaznik, ktory nakupuje tovar cez internet ma zakonne pravo na vratenie nepouzivaneho tovaru bez udania dovodu do 14 dni. Prave preto, ked sa tovar nakupuje cez internet, zakaznik nema moznost si realne pozriet tovar a nemusi mu vyhovovat farba, velkost, material a podobne, prave preto je toto pravo pre kazdeho zakaznika v ramci celej Europskej unie a nech sa paci stale mate moznost toto pravo vyuzit.

    S pozdravom
    ergonomickenosice.sk