Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Hi friends greeting from Apollo Hospital India (Dr. Leo Gomez).
    Specialist hospital that buy human kidney.
    If you are Interested in Selling or buying Kidney
    Please do not hesitate to contact us. Email: [email protected]
    Phone number : +919167859153

  • Melissa Graham: Ty chamtivý a nenažraný hajzel. Kde všade si ešte chceš nastrkať reklamu na odoberanie orgánov a vyťahovanie obrovských súm z nešťastia chorých ľudí, ktorí sú v zúfalstve a v dúfaní pomoci schopní uveriť aj takým zdieračom.

  • K rukám ,

    Vitajte na Pyramid Medical Center

    Máte záujem predávať svoje obličky prekonať všetky svoje finančné problémy , Vitajte na Pyramid Medical Center . Ponúkame zadarmo , žiadny záväzok pomoc medzinárodných pacientom nájsť prvotriedne lekárske ošetrenie World Wide . špecializujeme sa na špičkového lekárskeho ošetrenia , ako je srdcový chirurgia , Cancer Care , chirurgia Spinálna fúzia , rukáv gastrektómii chirurgii , a ďalších významných operácií . Pyramída Medical Center ponúka bezkonkurenčnú cenu a kvalitu výhody , pretože má na svetovej úrovni nemocníc a globálne vyškolených a skúsených lekárov naprieč všetkými špeciality . Či už uvažujete o krčnej náhradný disk operácii , nádor na mozgu chirurgie , srdcové chlopne náhradu bedrového kĺbu , alebo prostaty liečba rakoviny v , ponúkame podporu a služby s cieľom uľahčiť starostlivosť , ktorú potrebujete . Pomôžeme vám nájsť najlepšiu srdce nemocnice v IVF , nemocnice , alebo najlepšie nemocnici na rakovinu . kontaktujte nás na adrese : [email protected]

    veľa šťastia

    Akonáhle sa rozhodnete , my vám pomôžu naplánovať schôdzky , a tiež náš zdravotné stredisko bude finančná všetky potrebné účet excpet registráciu darcov , ktoré budú zoradené podľa teba . Veľa šťastia na vás .

    MELISSA GRAHAM
    PYRAMID MEDICAL CENTER

  • ja mam taku skusenost predaj ceny maju super ale som im vratil tovar v lehote 7dni a peniaze mi do 15dni nevratili a slubuju každy den ze dnes mi ich urcite poslu

  • robert: to je presne to čo si myslím aj ja že Nb ktorý som kúpila bol síce riadne zabalený ale môj osobný názor je, že bol repasovaný. Myslím si to aj preto, lebo keď som prišla do BB že ho chcem vrátiť lebo nepracuje dobre tak mi neumožnili klasické odstúpenie od zmluvy, ale to že mi vrátia iba časť peňazí a niečo si ponechajú , nejaké poplatky, aby ten Nb dali do pôvodného stavu. Z toho vyvodzujem, že ten Nb chceli proste iba prebaliť a ďalej predať :(

  • Takže update k reklamácii. Až teraz v marci mám NB konečne v servise..Údajne im neprišiel odo mňa žiadny mail..Ok beriem. Stáva sa to a stalo sa už sa neodstane. Nakoľko som už písala že už som zakúpila zlý NB tak moje tramtárie žiaľ bohu pokračujú. Ale mám isté vyjadrenia k veci od istých orgánov takže viem čo mám robiť a nebojím sa pretože sú tam pre mňa veci pozitívne, takže už ďalej to tu riešiť nejdem, chcem iba toľko, že som veľmi sklamaná 1. prístupom Ausu servisu nejdem to tu rozmazávať ale proste stovky eur si nebudem platiť za opravy na NB ktorý bol opravovaný už týždeň po kúpe, čo hovorí o kvalite akú som kúpila samo za seba hoci u jednej veci by som ešte pochopila že to chceli spoplatniť a to konektor..ok to by som ešte brala..ale iné veci čo mi napísali neberiem, proste nedovolím aby si servis na mne znižoval svoje náklady nezmyslami a 2. som sklamaná Epicomom ako takým pretože nechcela som to ešte takto písať pretože je fakt že sa mi o reklamáciu zakaždým postarali, ale proste odmietajú si priznať chybu a proste mi vrátiť peniaze, čo ma zaráža pri obchode s titulom obchod roka a s ich ziskami, len si neuvedomujú že paradoxne ten prvý servis a jeho uznanie Asusom, ktorý sa konal hneď po kúpe je dôkazom že NB nebol ok hlavne preto, lebo mi tam hneď menili diel, reinštalovali win a neviem čo a pod..ale to je jedno to už je moje plus. Čo ma ale najviac mrzí je že keď som prvý krát osobne merala cestu do BB keď som chcela v zákonnej lehote odstúpiť od zmluvy a vrátiť NB , čo sa mi ale bohu žiaľ nepodarilo, pán konateľ nebudem menovať ktorý je to jedno mal v ten deň prísť do kancelárie kde som ho čakala a neukázal sa, údajne sa mu nedalo. Môže byť stáva sa ale dnes už mám pocit, že možno nechcel pretože aj teraz nakoľko nesúhlasím s priebehom a záverom reklamácie a stále bojujem o to aby mi za tento nepodarok vrátili peniaze , ktoré mne z neba nespadli a ani som ich Epicomu ani Asusu nedarovala len tak zo srandy, sa mi mal predvčerom alebo včera ozvať a vyjadriť sa ohľadne momentálne naozaj už vážnej situácie ale opäť sa mu asi nejako nezadarilo sadnúť si na 5-10 minút ka mailu a venovať sa mi. Moja rodina žije elektronikou máme toho za tie roky nakúpeného a odskúšaného od mobilov cez televízory stolné počítače, notebooky, až po bielu techniku až až aj ja mám kadečo za sebou, ale nikdy som nekúpila takýto nepodarok a môžem povedať,že dokonca som nikdy nič ešte ani nereklamovala až tu a poviem vám je to o držku. Nechcem Epicom špiniť ani nikoho odhovárať aby tu nenakupoval, je to každého osobná vec aj recenziu som dala pozitívnu ale to bolo asi príliš skoro a trochu to ľutujem,. Len chcem povedať že ja osobne by som tu už drahšiu elektroniku ako za 100 eur nekúpila a ani tak nie preto že by som sa bála že majú všetko zlé. lebo to si nemôžem dovoliť tvrdiť, ale preto, že vás v podstate majú na saláme, pretože pre žiadny takýto veľkoobchod nemôže byť problém proste vrátiť peniaze alebo vymeniť kus za kus pokiaľ sa samozrejme nejedná o vymýšľanie zákazníka ale vážny problém o to viac,že ako som už písala práve tá prvá reklamácia, ktorá mi neumožnila odstúpenie od zmluvy paradoxne potvrdila moje tvrdenie o závadách NB a teda mám dosť dobrá dôkaz na to aby som dokázala výrobnú závadu. To ostatné sú len výhovorky.

  • Lindush Aliana Povinská: takže odpoveď na reklamáciu žiadna...len mi prišiel reklamný mail aby som u nich nakúpila..úžas

  • No chlapci asi sa pridám. V marci som kupovala NB za 800 eur a už po týždni šiel na reklamáciu. Išla som ho zaniesť s tým že ho idem vrátiť a odstúpiť od zmluvy čo už sa samozrejme robí veľmi ťažko. Takže mi nič iné ako reklamácia neostalo. Bolo to 7-mich dňoch. Mal veľa vád, HDD, Win zlý problémy s vypínaním atď atď, pomalý chod, padanie do Biosu bla bla. No môžem povedať že reklamáciu mi vybavili urýchlenú. Budiž. Problém však je že mi prišiel zo servisu v takom istom stave hoci aj win mi dávali nový až naten Bios ktorý som dlho nevidela(aspoň niečo). Problémy s vypínaním, úsporným režimom, s reštartovaním s pomalým chodom a podobne mi samozrejme ostali ale už som nemala síl to riešiť a obratom zas prísť o notebook na 30 dní keďže notebook ma živí čo je pochopiteľné. Je december a posledný týždeň skoro každý deň mi niekoľko krát padá do Biosu a dokonca sa mi rozdrvil na prach zvukový konektor čo som s úžasom neverila vlastným očiam a to už ma fakt naštvalo. Od začiatku ako ho mám ho nemôžem dávať do úsporného režimu pretože ho už nezapnem, proste mi mrzne, hocikedy uprostred práce mi skape a ukáže sa mi bios a error, teraz som musela navyše investovať do nie lacnej externej zvukovej karty lebo konektor mám v prdeli, čo ma ešte čaká? No povedzte mi objektívne a súdne je možné aby toto robil NB ktorý nie je vadný od výroby? Je možné aby bol v servise prakticky hneď po kúpe? Už som poriadne naštvaná dnes som do obchodu mailovala a žiadnu reklamáciu ako servis neakceptujem! Chcem výmenu alebo peniaze, dokonca je na súčasne viac vád nachádzajúcich sa na jednom zariadení zákon ktorý umožňuje aby spotrebiteľ dostal výmenu alebo peniaze. A ak to nepôjde touto cestou pôjde to cez SOI a ja sa nebojím pretože svedkov mám hneď 4 roch už od kúpy, že sa iba trápim s tým notebookom a znalecký posudok si kľudne a rada zaplatím.

  • Dobrý deň.

    Nezvyknem sa sťažovať, no dnes je 70 hodín od potvrdenia došlej platby za tovar. Tovar som mal obdržať podľa Vašich informácií do 24 hod od zaplatenia. Keďže sa mi to už včera nezdalo v poriadku napísal som Vám, keby som tak nespravil ani sa nedozviem príčinu meškania. Som veľmi sklamaný nakoľko som Vaše služby využil vzhľadom k spomínaným 24 hodinám. Doteraz tovar nemám, objednával som ho nakoľko sme ho potrebovali pri včerajšej dokumentácii školenia - a to som ešte myslel, že ho objednávam so zbytočným predstihom.

    Verím, že na môj dotaz zareagujete a bude mi poskytnutá nejaká kompenzácia.

    Zostávam s pozdravom.

  • Dobry den,

    aj ja sa chcem podelit o moj negativny zazitok s nakupovania v tomto obchode. tak ako pise nizsie rasto aj mne prisiel tovar rozbaleny, bez originalnej krabice. Rast nie je to ok. Ak si dostal takito tovar, znamena to ze uz bol pouzivany a ty si zan zaplatil ako za novy. Mne sa stalo to iste s internetovou kamerou. Tuto kameru nemali na sklade takze ju museli objednat u distributora co znamena, ze mal byt na 100% odoslany cisto novy tovar v original krabici a zalepeny bezpecnostnou nalepkou. Bohuzial prisliel mi tovar v rozbalenej krabici, ktory bol viditelne pouzivany a chybalo k nemu prislusentvo. Takze po nekolko dnovom cakani na novy tovar mi prisiel pouzity. Okamzite som volal do predajne a pytal som sa ako je to vobec este mozne ze v dnesnej dobe chcu takto klamat ludi. Ak by chceli predavat uz pouzity tovar musi to byt pri jeho kupe na internetovej stranke jasne vyznacene a takisto musi tomu zodpovedat aj cena, ktora za pouzity tovar by bola podstatne nizsia ako za novy. Slecna sa mi pokusala nahovorit ze tovar je na skladoch prebalovany a ze vyrobok je cisto novy. To predsa neexistuje ze vyrobca vyrobi vyrobok, posle ho v original krabici predajcovi pripadne distributorovi a oni ho idu prebalovat. V mojom pripade som tovar hned vratil, nakolko pri kupe cez internet ho mozete do 7 dni vratit a to aj bez udania dovodu. Peniaze mi predajca samozrejme vratil. Chcel som sa podelit o moj problem s tymto predajcom a ktoreho nikomu neodporucam.

  • Nedávno som si objednal základu dosku a bola zabalená bez originálneho obalu.Je to OK !!!!!!!

  • to si ako robite srandu 9 alebo 12 eur poštovne to čo je za obchod to uz radšej brloh abo PGS

  • To hodnotenie zakaznikov mozu podla vsetkeho robit len zakaznici, ktorym tovar naozaj boli schopni dodat, takze mam na nich tazke srdiecko. To hodnotenie je zavadzajuce.

    Jednalo sa o objednavku senzoru kinect a mna tentokrat sklamali na plnej ciare.

  • Myslim tym v pripade, ked mi objednany tovar, ktory bol slubeny v priebehu 10 dni, neboli schopni dodat za 40 dni a tak som u nich zrusil objednavku.

  • Akym sposobom je mozne pridat recenziu???

  • Prečo nejde pridať recenziu?

  • Anonym: Preposielali sme znova vsetky reklamacne emaily medzi 23. - 28.12.2009. V pripade nejasnosti alebo otazok nas kedykolvek kontaktujte..

    Chorvat Peter
    konatel

  • Reklamačné e-maily som dostal len dnes.Ja viem že nežijeme v ideálnom svete a neviem kde sa stala chyba.Ale doteraz som mal zlé skúsenosti s internetovým predajom