Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Objednaný čierny, dodaný biely
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- nemožnosť vrátiť tovar do 14 dní pre firemných klientov s IČO
-
Neodporúča obchod
- Rýchlosť komunikácie
- Uvádzajú že notebook majú na sklade hoci tam reálne nie je
-
Neodporúča obchod
- Objednávka tovaru mi bola potvrdená 24.3.2024 10:17. Písali doručenie tovaru 2 až 3 dni. Dnes je 31.3.24 a zaplatený tovar mi stále neboldoručený.
Dlhá dodacia doba. Neviem či mi dopredu zaplatený tovar bude vôbec doručený.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň,
pravdepodobne došlo k nedorozumeniu. Objednaný tovar vám bol doručený kuriérom 27.3. 2024 o 11:40. Neobjednávali ste si náhodou aj niekde inde tovar?
S pozdravom
Tím EDIS s.r.o. -
Neodporúča obchod
- Čakám na reklamaciu zatial sa neozvali.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Na akú reklamáciu čakáte? Nijakým spôsobom ste sa nám o tom, že chcete niečo reklamovať neozvali, tak ťažko môžeme niečo vybavovať keď nevieme o čo sa jedná. Podľa objednávky ste si objednávali rýchlovarnú kanvicu, tak ak máte s ňou nejaký problém treba sa nám ozvať a nie hneď písať zlé hodnotenie, keď o ničom nevieme a dozvieme sa to až na základe vašej recenzie. Ďakujeme, EDIS s.r.o.
-
Neodporúča obchod
- objednávky mi boli zrušené bez udania dôvodu aj keď tovar mali skladom. Keď som im volal ani nezavolali naspäť.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň, volali sme Vám 20 minút po prijatí objednávky, kde sme Vám vysvetlili aká je situácia s telefónmi iPhone 14. Prosím nezavádzajte, že sme sa vám neozvali. A na stránke máme písanú dostupnosť do 24 - 48 hodín a nie, že je skladom. Sme závislí na distribúcii a nie vždy je všetkého dostatok ako by sme si priali aj my, aby boli všetci zákazníci spokojní a dostali tovar, ktorý si objednajú.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Predajca je podvodník ktorý deklaruje že vám predáva externý disk SSD pri čom vám pošle obyčajný HDD disk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reakcia obchodu EDIS
Pan Miroslav, objednal ste si externý disk WD Passport 5TB HDD. Pri tomto produkte sme nikdy nedeklarovali, že je to SSD, lebo je to proste HDD. Za to, že sa pomýlite pri objednávke, nemusíte hneď krivo obviňovať predajcu. Navyše 5TB SSD externý disk stojí 800€ a viac. Vy ste kúpil 5TB za 140€ s tým, že to je SSD? To mi nevychádza ;). Všetky obchody na Heureke pri tomto disku máme napísané, že sa jedná o pevný disk a nikde nie je, že je to SSD ako ste tvrdili. Treba najprv poriadne čítať a potom obviňovať niekoho za chybu čo ste spravili VY. A pokiaľ viem, tak na faktúre a aj na objednávke máte tiež napísané, že je to HDD.
-
Neodporúča obchod
- Onlineshop vam povoli objednavku aj ked produkty nie su na sklade
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- korektné jednanie
- pomalý Lenovo servis
- nevedia, ako Lenovo bude postupovať pri vybavení reklamácie
- nevedia ovplyvniť čakaciu dobu na vybavenie reklamácie
- bez priebežného informovania o stave reklamácie
- reklamácia vybavená v rozpore so všetkými dohodami
Lenovo NIKDY viac. Tovar doručený 19.12.2019. Hneď pri úplne prvom zapnutí som si všimol zasekuntý jeden celý pixel a ďalšie 2 vedľajšie pixely so zaseknutým subpixelom. Notebook naspäť zabalený a nepoužívaný. 02.01.2020 odoslaný predajcovi s požiadavkou na výmenu celého notebooku a vysloveným nesúhlasom s opravou - bol som informovaný, že ho vymenia kus za kus. Po cca 2 týždňoch po mojom telefonickom dotaze mi bolo oznámené, že výmena notebooku je možná len do 7 dní od zakúpenia, takže ho budú opravovať - výmena celého veka, nie len displeja, zdôrazňoval som, že nesúhlasím s rozoberaním veka a výmenou displeja. Dňa 29.01.2020 odoslaný "opravený" notebook naspäť. Tentokrát nemá vyhoreté pixely, ale veko rozobrali a vymenili displej. Výsledok: displej je nalepený krivo.
Ako poznámka ku kvalitnému Lenovo servisu - notebook prišiel s vybitou batériou. Servis je jednoducho príliš lenivý vytiahnuť nabíjačku. Pri reklamácii Lenova v 2012 mi obdobným spôsobom zničili batériu a reklamáciu samozrejme neuznali. -
Neodporúča obchod
Tovar nebol doruceny.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Mrzí nás, že stále nemáte doručený tovar. Ako sme Vás hneď po objednávke informovali, tak náš distribútor, ktorý ako jediný má v ponuke produkt, ktorý ste si objednali stále neexpeduje tovar. Bohužiaľ ho kúpila iná spoločnosť a od 3.1. do dnešného dňa 17.1. stále majú nefunkčný web. Malo im to trvať do 7.1., ale akosi nie sú schopný to dokončiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme. S pozdravom EDIS s.r.o..
-
Neodporúča obchod
Pracovníci Vášho obchodu si mylne vysvetlujú obchodný zákonník.
Na int.stránka máte staré znenie zákona o reklamáciách a preto tam zákazník-podnikateľ nemože nič vrátiť.
Keď už raz niečo kúpite..neexistuje to vrátiť,nedovoláte sa spravodlivosti.
Neodporúčam nikomu ten trapas.Treba na nich poslať ŠOI,čo samozrejme aj urobím.Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. My všetko máme v poriadku. Keď si prečítate v hocijakom inom eshope, tak všade nájdete to isté. Kúpili ste si tlačiareň a pomýlili ste si A4 s A3 formátom. Volali ste ku nám, že to chcete vymeniť. Povedali sme, keďže ste firma a tá nemá nárok na vrátenie tovaru do 14 dní, že zoberieme Vám to späť ak ste ju neotvárali. 5 krát ste nám to potvrdili, že nie je otváraná, tak sme súhlasili aj keď sme nemuseli. Doniesli ste nám ju prelepovanú svojou páskou a zasa ste nám klamal, že ste ju neotvárali. Keď sme Vám ponúkli riešenie ako sa to dá doriešiť vo Váš prospech, tak ste nesúhlasili. A ten trapas ste si spôsobil sám kvôli klamstvám s Vašej strany . S pozdravom EDIS s.r.o.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Prišiel mi pokazený Elektrolux kombinovaný sporák. Mám ho doma už druhý týždeň a stále neposlali servisného technika. Dnes oznámili,že príde až o týždeň. No čo dodať. Stará rúra nepečie, lebo je stará a nová, lebo prišla pokazená.
- Pokazený spotrebič
- Pokazený spotrebič
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Mrzí nás Vaše hodnotenie nakoľko hneď ako ste nám dali vedieť, že vám sporák nefunguje sme poslali postup na vyriešenie problému. Keďže, ale Electrolux Vám podľa bydliska pridelil servis (mimochodom vraj mu zoberú licenciu, lebo majú viacej sťažností), ktorý sa Vám neozval ako bolo napísané emaily. Následne ste nám volala a kolega hneď volal s Electroluxom ohľadom Vášho problému. Tam mu sľúbili, že zmenia servis a v čo najkratšom termíne prídu ku Vám. Výrobok ste dostala úplne nový, zabalený od výrobcu a to či je vadný sa zatiaľ nevie nakoľko ste si ho zapájali svojpomocne. S našej strany sme spravili všetko aby ste bola spokojná. S pozdravom EDIS s.r.o.
-
Neodporúča obchod
Nepáči sa mi, že si nemôžem vybrať farbu tovaru. Podložku pod myš som chcela sivú, lebo na čiernej je vidieť prach a každú smietku. Podložku pred klávesnicu som chcela čiernu alebo žltú, lebo mám žlté PC. Pri objednávke cez e-shop nebola kolonka, kde by sa dala uviesť farba. Volala som do obchodu EDIS v Žiline a potvrdii, že zákazník si nemôže vybrať farbu, že musí prijať, čo dostane. Blbé, nie? To čo je za jedanie so zákazníkom?
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Mrzí nás Vaše hodnotenie, čo sa týka tých podložiek. Prvú ste si objednala čiernu, čo bolo aj v popise a ohľadom nej ste ani nič nehovorila. Kolega s Vami volal ohľadom tej druhej, lebo na ilustračnej fotografii sú štyri farby. Keď ste mu povedala, že chcete žltú, tak zisťoval u distribúcie či sa dá vybrať farba. Tam mu bolo povedané a to povedal aj Vám, že sa nedá vybrať farba nakoľko nemajú všetky farby a posielajú takú farbu akú majú skladom. Povedali ste, že to teda risknete a pritom ste mali možnosť objednávku zrušiť alebo ste mohli podložky vrátiť. Keby sme mali podložky na predajni my, tak nie je problém Vám poslať akú ste chcela. S pozdravom EDIS s.r.o.
-
Neodporúča obchod
- Keď som si tovar objednávala, nikde som nevidela informáciu o tom, že nie je na sklade. Začiatkom týždňa mi volal predajca s tým, že tovar by mal do konca týždňa prísť, no nie je to isté. Potom mi volal na další týždeň ešte raz, že tovar stále nedorazil, ale že možno príde další týždeň. Následne som objednávku zrušila.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Informácia o tovare či je skladom je hneď pod "Vložiť do košíka" a je to červenou farbou, tak nechápeme, že ste to nevidela. Bolo tam napísané: "Tovar dostupný na objednávku. Informujte sa u predajcu na dostupnosť tovaru". Preto Vám aj náš predajca hneď volal, keď spracovával Vašu objednávku, že tovar nie je skladom a že predbežný dátum naskladnenia majú koniec týždňa. Keď sa tovar u našej distribúcie nenaskladnil v tom termíne, tak Vám zavolal, že posunuli predbežný dátum naskladnenia. Následne ste sa dohodli, že to chcete zrušiť. Ďakujeme Vám za hodnotenie. Z našej strany nedošlo k žiadnemu pochybeniu, lebo hneď ste bola informovaná o všetkých okolnostiach. My sme sa snažili Vám tovar dodať, ale keďže po vianočných sviatkoch je stále veľa tovaru vypredaného, tak to nedokážeme ovplyvniť . S pozdravom EDIS s.r.o.
-
Neodporúča obchod
Tovar som vrátil pre nefunkčnosť, čakám na vrátenie zaplatenej čiastky.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Nechápeme Vašu reakciu, že neodporúčate náš obchod. Hodnotí sa vždy doručenie, komunikácia a tie sme splnili k Vašej spokojnosti. To, že od výrobku ste čakali niečo iné a píšete, že bol nefunkčný nesúvisí s hodnotením lebo výrobok sme nevyrobili my a hodnotíte obchod ako taký. Keď ste nám zavolali, tak sme Vám navrhli, že Vám vrátime peniaze, nech pošlete výrobok späť, čo sa aj stalo, zasa k Vašej spokojnosti. Ďakujeme, EDIS s.r.o.
-
Neodporúča obchod
- Maju v tom bordel . Jeden vyrobok predaju viacerym zakaznikom a potom sa vyhovaraju ze mi nemozu nieco predat kedze to nemaju a vyhovaraju sa na server ,ktory sa akoze aktualizuje kazdych 24 hodin.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Keďže ste si objednali tovar, pri ktorom bolo napísané, že je poškodený obal a že je dostupný len 1kus a cez deň si to u nás objednal niekto iný, tak preto sme Vašu objednávku nedokázali vybaviť. Na stránke máme napísané, že objednávky vytvorené do 16tej hodiny budú na predajni do 24 až 48 hodín. Vy ste tovar objednávali 17:28hod, takže sa objednávka spracovala až nasledujúci deň, keď už daný držiak nebol dostupný. S tým serverom, na ktorom prebiehajú synchronizácie dostupného tovaru to nie je žiadna výhovorka. Synchronizácie nám prebiehajú vždy po 00:00 hodine, lebo keby prechádzali cez deň, tak by nebolo možné objednávať tovar a tak isto naši distribútori to majú prístupné len po pol noci a my sme viazaný na ich dáta, ktoré posielajú nie len nám, ale aj iným predajcom. Vždy sa snažíme vybaviť všetky objednávky, ale pri poškodenom alebo výpredajovom tovare je vždy dostupný len 1kus. S pozdravom EDIS s.r.o.
-
Neodporúča obchod
Dva týždne som čakal na objednaný receiver a keď som im potom napísal, ako sa vyvíja moja objednávka, tak mi ju zrušili, že vraj dodávateľ ho už nedodáva. Pritom v iných obchodoch ho v tom čase naskladnili.
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Produkt Pioneer, ktorý ste si objednávali nebol dostupný pri objednaní od Vás. Súhlasili ste, že počkáte na naskladnenie. Ale keďže náš distribútor prestal túto značku predávať, tak nedokázali sme Vám prístroj dodať. Iné obchody prístroj mohli naskladniť, ale s nimi neobchodujeme. Naše zameranie je viac zamerané na výpočtovú techniku. Edis s.r.o.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- objednaný tovar bol naozaj skladom a mal dobrú cenu vs. konukrencia
- po odoslaní objednávky nám volali, že nie je možnosť prevziať tovar na dobierku, ale vzhľadom na rozmery zásielky bolo nutné tovar uhradiť prevodom - nikde nebolo žiadne upozornenie, resp. to majú mať rovno nastavené v eshope pri kúpe daného tovaru. Zbytočne to celé predĺžilo dodaciu dobu. Veď keď raz kupujem chladničku, tak je logické, že je to nadrozmerný náklad, tak tomu nastavím aj príslušné pravidlá pre platbu.
- okrem zaregistrovania objednávky a vytvorenie užívateľského konta sme nedostali žiadny informačný email o spracovaní objednávky, prijatí platby a HLAVNE o odoslaní objednávky a informácii, kedy mi bude objednávka doručená. Len mi zrazu volal dopravca Agemu, že príde za 10 minút.
Vybrali sme si firmu na základe dobrej ceny za tovar a aj pozitívnych hodnotení, ale vďaka opletačkám s chýbajúcou komunikáciou, si ďalší nákup rozmyslím.
Dopravca bol ochotný pomôcť s výnosom tovaru do bytu ako jediný z našich historických skúseností.Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Mrzí nás Vaše hodnotenie. Čo sa týka zmeny platby pri prevzatí. V obchodných podmienkach máme v bode 3.9 napísané ohľadom nadrozmerného tovaru a platby. Hneď sme Vám aj volali a dohodli sme sa a Vy ste súhlasila platbou prevodom. Tovar Vám bol expedovaný po platbe. Ako sa zachová dopravná spoločnosť to už ovplyvniť nevieme. Podľa rozmerov tovaru je tovar doručovaný rôznymi prepravnými spoločnosťami. Naša firma vždy nahlasuje tel. číslo aj emailovú adresu, aby zákazník bol informovaný ohľadom doručenia. Edis s.r.o.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Dobrá cena
- Dlhá doba doručenia
Reakcia obchodu EDIS
Dobrý deň. Mrzí nás, že ste dlho čakali na dodanie. Ale keďže bola Veľká noc, tak sme to nedokázali doručiť počas sviatkov a namiesto piatku to prišlo ku Vám až v utorok. Edis s.r.o.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Proti firme EDIS ako takej nič nemám,ale tovar konkrétne toner do HP bol nepoužiteľný,pretože išiel do tlačiarne nasilu,zadrhával a zasekávalo papier. Nebudem to reklamovať nemám na to čas a 15 E mi za to nestojí.
Meral som ten toner a bol vačší o 1,5 mm a tak tam nevošiel.Inak asi to bude zle poskladané .Stačí ak napomeniete plničov z PL :-)Som dosť zručný a tak som rozobral aj môj prázdny aj Váš naplnený,vymenil som časti s náplňou a už to funguje.Veci čo sa zvýšili som vyhodil. Takže je to vyriešené a tlačíme ďalej.Takže už sa nehnevám,ale dosť som zúril v sobotu ,keď som potreboval súrne niečo vytlačiť.