Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Perfektny kvalitny drevomaterial
    • Dlhe cakanie . Ale na dobre sa oplati čakat
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle a bezpečné.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Výborná komunikácia

    Žiadna

  • 70 %

    Pekný deň všetkým tak nakoniec reklamácia bola vyriešená a nový stolík bol dodaný v krátkom čase ďakujem

    Reakcia obchodu ecovita

    Dobrý deň p. Oláh,
    Vaša reklamácia, ktorú ste nám oznámil po roku a dvoch mesiacoch od zakúpenia konferenčného stolíka bola vybavená k Vašej spokojnosti výmenou za nový kus. Reklamácie nezamietame, ale riešime.

  • 100 %

    • Obchod ponúka zaujímavý tovar za bezkonkurenčnú cenu
    • Zatiaľ žiadna

    Obchodu záleží na zdraví kupujúcich

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Okamžite kontaktovanie ohladom datumov dodania
    • Bezproblemove zmeny v objednavke
    • Vsetko OK

    Nábytok prisiel v poriadku. Je nadherny, dakujeme.

  • 10 %

    Od stornovania objednávky v novembri (lebo po 2 mesiacoch zistili, že tovar sa asi prestal vyrábať) mi stále neboli vrátené peniaze na účet. Číslo účtu som mala poslať emailom (poslala som dokonca 2x), na ktoré som ale nedostala žiadnu potvrdzovaciu odpoveď. Po 2 týždňoch som znova písala mail, kedy mi budú vrátené peniaze a takisto žiadna odpoveď. Keď som tam volala, dozvedela som sa, že email asi prišiel do spamu a zabudli na to, ale že do konca týždňa mi peniaze pošlú. Prešli ďalšie 2 týždne, znova som im volala a tentokrát bol dovod dovolenka, ale sľúbili, že do konca týždňa už naozaj prídu peniaze. Neprišli. Ani po týždni.

    Dávajte si preto pozor na túto stránku, hlavne ak plánujete kupovať drahý nábytok.

    Reakcia obchodu ecovita

    Dobrý deň,
    nevieme konkrétne reagovať, pretože objednávku pod menom Bianka neevidujeme.
    Tovar okamžite po uhradení zálohy objednávame u dodávateľa v zahraničí, zo strany výrobcu môže prísť upresnenie objednávky, že daný tovar už nebude k dispozícii, resp. nastalo zdržanie dodania a to sa predlžuje aj o niekoľko mesiacov. Okamžite takúto situáciu riešime so zákazníkom telefonicky a dávame mu možnosť stornovania objednávky.
    Ospravedlňujem sa, ale musíme len reagovať na oznámenia dodávateľa, nie sme výrobcovia.
    Voči zákazníkom neevidujeme žiadne podlžnosti.

  • 100 %

    Sme spokojní, dobrá komunikácia s predajcom- telefonicky aj mailom, dobré ceny, a kupovaná posteľ je výborná. Tovar došiel v uvedenej lehote. Určite odporúčame :)

  • 100 %

    Spokojnosť, dodanie,komunikacia stihli to den pred vianocami takže my určite odporúčame

  • Odporúča obchod

    100 %

    na tovar cakam ale boli tak zlaty ze mi zavolali a oboznamili ma zo situaciou ze tovar objednavaju z nemecka a musim pockat ,takze v pohode pockam a som velmi rada ze mi dali vediet vela firiem taketo malickosti zanedbava dakujem

  • Neodporúča obchod

    objednávka 27.8.2022, dnes je 13.10.2022, tovar stále nedodaný

    Reakcia obchodu ecovita

    Dobrý deň p. Jančovič,
    ospravedlňujeme sa za dlhšiu dodaciu lehotu. Zvoz jedného kusa nábytku by bol pre nás nerentabilný a Vás by nevyšla doprava na 14,90€, ale na niekoľko stoviek eur. Jedná sa o luxusný nábytok, na ktorý sa Vám určite oplatilo počkať.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Profesionálna komunikácia zo strany zamestnancov, informovanosť o stave objednávky a v neposlednom rade krásny a hlavne kvalitný nábytok.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Eshop informuje o stave objednávky, tj. prijatá, potvrdená, odoslaná.
    • Dodacia doba dlhšia ako býva zvykom u eshopov, ktoré majú produkty "skladom - ihneď na odoslanie".
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rychle dodanie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolutne ziadna odozva zo strany predavajuceho. Iba tolko ze objednavka sa vybavuje...uz 2 tyzdne pritom pisali ze maju tovar skladom

    Reakcia obchodu ecovita

    Dobrý deň,
    na stránke máme uvedené skladom u dodávateľa. Ako sme Vám písali na email je potrebné sa informovať na našej infolinke o reálnom dátume dodania. Ponúkli sme Vám možnosť odstúpenia od zmluvy a navrátenia Vašich finančných prostriedkov na účet. Čakáme na Vaše rozhodnutie.