Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Tovar vôbec nebol naskladnený a nebol som upovedomení ani emailom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Eshop nekomunikuje
    • Dodacia doba viac ako dva tyzdne od objednania

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň. Ďakujeme za recenziu. Objednali ste si tovar s predpokladaným termínom dodania do týždňa. Avšak keďže ste objednal produkt ktorý sme mali na externom sklade tak bolo potrebné počkať na dodanie. Bohužiaľ došlo k oneskoreniu dodania z nášho externého skladu a teda objednávku sme Vám nestihli expedovať v predpokladanom termíne. Následne ste nás kontaktoval a na základe Vašej požiadavky bola objednávka Stornovaná.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    navýšenie ceny po odsuhlasení objednávky rôznymi priplatkami, účelovými bez dôvôdu

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Ďakujeme za vašu recenziu. Vo Vašej objednávke sa nachádzali produkty v cene 79,98€. Doručenie bolo v tomto prípade zadarmo avšak za dobierku sa pripláca 1€ ktoré bolo taktiež uvedené aj v zhrnutí objednávky. Keďže sa ukončuje cirkulácia 1 a 2 centoviek tak sa cena tak ako aj napr. v potravinách pri platbe v hotovosti zaokrúhľuje na celé 5 centovky. Teda vo Vašom prípade došlo k zaokrúhleniu nahor o 2 centy. Túto informáciu že došlo k zaokrúhleniu a aj cena dobierky Vám bola ukázaná ešte pred potvrdením objednávky.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Termik sa nezmestil za liatinový radiátor.

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň. Ďakujeme za recenziu. Vo vašej objednávke sa nachádzal produkt ktorý sme mali na externom sklade pri ktorom bola uvedená doba dodania 1 týždeň. Predpokladaný termín doručenia sme Vám zaslali aj prostredníctvom e-mailu. V prípade ak Vám nesedia rozmery termíku tak v rámci 30 dňovej lehoty je možné daný produkt vrátiť v neporušenom stave za ktorý Vám následne bude vrátená plná suma.

  • cítim sa podvedená, nakoľko ste po pár dňoch znížili cenu až o 50€, myslím, že je to neférové jednanie

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Ďakujeme za recenziu. Preverili sme produkt Glovii vyhrievané rukavice ktorý sa nachádza vo vašej objednávke. Od doby kedy ste zakúpili produkt až do dnešného dňa sa cena nepohla a ostala taká istá, a to 149€. Avšak rukavice značky KCFIR ktoré máme v ponuke sú momentálne v zľave za 99€. V prípade ak si želáte vaše rukavice vymeniť za iné v nižšej cenovej kategórií tak do 30 dní od zakúpenia môžete nepoškodený produkt vrátiť alebo vymeniť za iný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ziadna komunikacia

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň. Ďakujeme za recenziu. Na základe Vašej recenzie Vás kontaktoval Náš pracovník zákazníckej podpory. Bohužiaľ pri objednávke došlo k oneskoreniu dodania objednávky o 1 týždeň. Za oneskorenie sa ospravedlňujeme.

  • Do teraz tovar nemám už čakám 11 dni a už dávno je po sľúbenom termíne a keby im nenapíšem tak sa ani neozvu a tak čakám ďalej ……

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Ďakujeme za vaše hodnotenie. Objednávali ste produkt ktorý sme mali na externom sklade s predpokladanou dobou dodania 07. 11. - 08. 11. Bohužiaľ pri preprave došlo k oneskoreniu a objednávku sme Vám expedovali až 20.11. Za zdržanie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 3 tyzdnoch som objednavku zrusil nakoľko aj po mojom Telefonate a prislube z ich strany ze zistia prečo to tak dlho trva sa mi nik neozval .Neodporucam.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • V pohode DC istič, ale uvidíme až po rokoch
    • Doručenie pomerne rýchle, no nieje to žiadna turbo-alza :)
    • Naprd popis, až po dodaní som zistil, že je len do 250Vdc, mám 380V string, tak snad nevyhorí
    • Prekvapila ma nemilo udávaná vlastná spotreba 4 Watty. Ale odmerať to nejak nedokážem pri tejto inštalácii

    Zatial namontovaný len 2 dni, bez poruchy. Uvidí sa až časom, čo vydrží.
    Spotreba ističa ma prekvapila, tak neviem, či je to bežné, alebo je to nejaký nutne-oficiálny údaj vyžadovaný od výrobcu nejakou EU/SK legislatívou.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som ešte stále nedostal!!! Tak nemám čo hodnotiť!!

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň.

    ďakujeme za vaše hodnotenie. Objednávali ste produkt ktorý sme mali na externom sklade s predpokladanou dobou dodania 30.10 - 2.11. Bohužiaľ pri preprave zo skladu došlo k oneskoreniu a objednávku sme Vám expedovali s týždňovým oneskorením. Za zdržanie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Dobry

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vaše hodnotenie. Vo vašom prípade bola objednávka odoslaná nasledujúci pracovný deň. Veríme, že všetko prebehlo z našej strany k spokojnosti. Vidíme, že ste klikli "Neodporúča obchod". Ak ste zaznamenali akékoľvek problémy pri objednávke či používaní produktu, pokojne nás môžete kontaktovať a radi vám pomôžeme.

    S pozdravom
    Tím ECOPRODUKT

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • ziadna, velmi zla skusenost s riesenim reklamacie
    • jedina možnost ako riesit reklamaciu je email , nijaky tel. kontakt na reklamacne odd., cim by sa reklamacia mohla doriesit za par minut. Z mojej skusenoti mi vychadza, ze tato firma asi reklamacne oddelenie ani nema, tym padom są Vam nema kto venovat.

    Velmi som verila tomuto obchodu a aj si myslím, ze pre predaj a poradenstvo okolo solarnych systemov moze byt dobry, podla toho ako sa prezentuju (osobnu skusenost nemam, ale hned Vam vedia ponuknut 15 poradcov po celej SR). Bohuzial ja som iba kupovala tovar za 19,70 EUR aj s dopravou a to je pre nich asi nezaujimave. Od 24AUG2023 riesim reklamaciu tovaru , na reklamacne oddelenie sa nijako nedopracujete ( ziadne tel. cislo) len mozete pisat email na [email protected]. Pisala som, dostala som spravu, ze sa mojou zalezitostou budu zaoberat a do 2 dnoch sa mi ohlasia. Pretoze sa nikto neohlasil, opat som sa pripomenula, az mi nakoniec pomohol poradca p.Sliz, kterému som zavolala lebo kontakty na poradcov su uvedené. On volal na firmu a poslal mi sms, ze ma bude niekto kontaktovat. Aj sa tak stalo a teda po 4 dnoch sa mi ohlasil p. Lachky, navrhol riesenie, ktore som prijala a tym to skoncilo. Posłała som dalsie emaily na [email protected]. Dna 31AUG mi pan Vlnka poslal email s textom :váš podnet sme posunuli našim kolegom z technického oddelenia, tí vás v blízkej dobe budú ohľadom danej záležitosti kontaktovať.
    Je 05SEP a ja pisem toto hodnotenie, lebo dnes mi prisiel uz dalsi rovnaky email s textom: Dobrý deň,
    Vašu správu sme zaznamenali pod číslom "89690" s predmetom "reklamacia".
    Teraz potrebujeme čas pripraviť pre vás odpoveď. Väčšinu zákazníckych otázok zodpovedáme do 2 pracovných dní.
    V prípade, že rozmýšľate nad solárnym systémom, dávame vám do pozornosti aj kontakty na našich kolegov, ktorých môžete za týmto účelom kontaktovať:
    a uvedenych 15 poradcov pre SR.

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za vašu reakciu. Telefónne číslo na reklamačné oddelenie je uvedené aj v potvrdzovacom e-maily, ktorý vám prišiel po odoslaní objednávky. Taktiež kontakty priamo na reklamačné oddelenie je možné nájsť aj na adrese: https://ecoprodukt.sk/reklamovat-tovar
    Či už sa jedná o tovar za 19€ alebo 19000€, každý náš zákazník je pre nás dôležitý.
    Ospravedlňujeme sa za situáciu, ktorá nastala s oneskorením odpovede. Aktuálna je vaša reklamácia už vybavená výmenou za nové osvetlenie.

    S pozdravom
    Tím ECOPRODUKT

  • Neodporúča obchod

    20 %

    obchod zo zaciatku posobil velmi dobre, poradili, prediskutovali sme co potrebujem. urobili zoznam "vsetkych" poloziek co potrebujem a odoslali. tovar prisiel a po par dnoch ked sme isli montovat sme zistili, ze prechodove krytky a konektory chybali. vsetko sme si museli zhanat inde alebo platit extra dopravu a objedavat u nich a stracali sme iba cas.
    volil by som uz iny obchod.

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vaše hodnotenie. Za nedorozumenie v prípade chýbajúcich krytiek a konektorov sa ospravedlňujeme. Celú situáciu sme spätne preverili. Rozhodli sme sa že vám vrátime peniaze nielen za dopravu ale aj za komplet prechodové krytky. Platbu za krytky vrátane dopravy poukážeme na váš účet v nasledujúcich dňoch.
    Veríme, že aspoň z časti takto kompenzujeme problémy, ktoré vám vznikli.

    S pozdravom
    Tím ECOPRODUKT

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    V príslušenstve mi nebol dodaný solárny nabíjací kábel, ktorý je v ponuke Ecoprodukt.sk / v obsahu balenia /. Hneď po zistení obsahu balenia som vám poslal mail na ktorý som dostal túto odpoveď: Vašu správu sme zaznamenali pod číslom "89587"
    Teraz potrebujeme čas pripraviť pre vás odpoveď. Väčšinu zákazníckych otázok zodpovedáme do 2 pracovných dní. Doteraz žiadna správa neprišla.

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vaše hodnotenie. Zároveň sa ospravedlňujeme za nedorozumenie a pri dodávke produktu. Na vašu správu sme zodpovedali až po 2 pracovných dňoch, čo nie je štandard avšak niekedy sa to v dôsledku zahltenia kolegov správami stáva. Budeme pracovať na zlepšení aby sme reakčný čas čo najviac skrátili. Následne túto situáciu riešil s vami kolega k vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Tím ECOPRODUKT

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Kúpil som si :Kliešťový digitálny multimeter Voltcraft VC-330.
    Pri prepnutí na meranie jednosmerného prúdu v rozsahu 2A sa mi na displeji objaví hodnota 0,220
    stlačím reset na displeji je ZERO a displej sa vynuluje.. Po vypnutí ZERO je na displeji opäť
    hodnota 0.220..
    Pri prepnutí na rozsah 20A je na displeji hodnota 00.19. Pri zapnutí ZERO sa displej vynuluje a po vypnutí
    ZERO je na displeji opäť 00.19 .
    Odborník mi odpísal, že je to v poriadku. No nie je.
    Pri obidvoch rozsahoch sa nedá odchylka vyresetovať a vždy je tam tá istá.
    Prístroj som vrátil a odber budem merať klasicky multimetrom .

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za vašu recenziu. Všetky tieto fakty ste nám zasielali a kolega z reklamačného oddelenia tieto veci s vami aj prebral prostredníctvom e-mailovej komunikácie. Vaše odstúpenie od zmluvy evidujeme a bolo už aj spracované na vrátenie peňazí. Veríme, že v prípade vášho opätovného nákupu iného produktu, bude prevádzka zrozumiteľnejšia.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Zlá komunikácia.

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za vašu recenziu. Po overení celej histórie komunikácie a vašich požiadaviek, by sme sa radi ospravedlnili za komplikácie a prieťahy, ktoré vznikli pri doručení nesprávneho produktu. Aktuálne je s vami kolega v kontakte s ktorým ste sa dohodli na riešení vo váš prospech. Sumu za nesprávny kábel vám zašleme späť na váš účet. Taktiež ako ospravedlnenie príjmite prosím zľavu na ďalší nákup, o ktorej vám taktiež vravel náš kolega v telefonáte.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • neschopná podpora

    pekný web, ale neschopný tím podpory, nedokážu ani po dvoch týždňoch vyriešiť základné veci (problém s registráciou)

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Problém, ktorý ste mali s registráciou, bol eskalovaný od kolegov z podpory na externého dodávateľa IT systému. Žiaľ nepodarilo sa im nájsť príčinu tejto chyby. Na základe ďalšej komunikácie vás a kolegov podpory, ste samostatne zmenili účet. Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti a za fakt, že nebolo v našich silách včas pomôcť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som vyhrievané ponožky a boli mi doručené vyhrievané vložky do topánok bez toho aby ma o tom obchod informoval.

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň. Ospravedlňujeme sa za komplikácie. Bohužiaľ došlo k chybe pri balení a omylom vám bol zaslaný zlý produkt. V blízkej dobe vás kontaktujeme a zariadime nápravu na naše náklady.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar fungoval len 5 dní.

    Reakcia obchodu ecoprodukt.sk

    Dobrý deň. Na základe vašej recenzie vás kontaktovalo naše technické oddelenie a preverilo funkčnosť zariadenia. Podľa informácií zariadenie funguje správne. Prajeme príjemne používanie.

  • Obchod neodporúčam..na koľko majú zavádzajúce informácie na webe ..kde ponúkajú tovar čo majú skladom ale v skutočnosti skladom nič nemajú.... tovar som zaplatil ..potom som tam volal a zistil že vlastne nič nemajú..spravil storno asi na 10 pokus kde mi každý tvrdil niečo iné a 10dni som sa nevedel dostať ku peniazom..obchod sám o sebe predražený.. určite sa dajú zohnať veci aj lacnejšie..len pre to som kupoval tam že to majú skladom ale oklamali ma...