Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Prvá objednávka prišla načas, ale neprišla kompletná, na email o objednávke už nereagovali. Druhá objednávka neprišla vôbec a po dvoch týždňoch ma oboznámili, že tovar už nie je na sklade..

    Reakcia obchodu zdravé fajčenie

    Vážený zákaznik,
    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Vianočný nápor bol pre nás extrémne náročný a predmetný produkt sa v priebehu objednávacieho procesu jednoducho vypredal.
    Každým dňom očakávame naskladnenie nového tovaru.

    Ďakujeme za prejavenú dôveru a dúfame, že nám zachováte priazeň.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dobré ceny
    • Bol mi doručený iný produkt aký bol objednaný
    • Po týždni niesu schopný ani len odpovedať na správy
    • Sľubujú expedíciu v deň objednania ak objednávate do 13:00 no v mojom prípade to nesplnili

    Všetko bolo doručené ok okrem toho že som objednal smok mico cartridge a prišla cartridge do smok novo, čo by až tak nevadilo keby opisovali na správy a dohodli by sme sa, ostatok objednávky bol v pohode

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednal som si Stick 80w a prišlo mi smok p25 kit

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Úplne všetko.. Zle.. Objednávka uskutočnená 2tyzdne sa ani nevyjadrili ci vôbec tovar poslali alebo nie.. Po kontakte obchodu ani neodpovedali.. Zďaleka sa vyhýbať..

    Totálna katastrofálne

    Reakcia obchodu zdravé fajčenie

    Vážený zákazník,
    Vaša objednávka č 221726532 Vaporesso VECO SOLO PLUS 3300 sa nám vrátila ako neprevzatá v odbernej lehote.
    Podľa popisu problému si myslíme, že problém bude vo Vašom spamovom filtri.
    Ak máte záujem tovar opätovne poslať , zavolajte 0903716843.
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Prišiel mi úplne iný tovar ako ten ktorý som si objednal. Po žiadosti o nápravu som nedostal žiadnu odpoveď.
    • Dlhá doba dodania

    Reakcia obchodu zdravé fajčenie

    Vážený zákazník,
    neustále sa snažíme o maximálnu spokojnosť zákazníkov preto nás táto situácia nesmierne mrzí.
    Nechceme vylúčiť, že nemôže nastať chyba.
    Avšak neevidujeme žiadnu reklamáciu ( formulár priamo na stránke ) ani emailovú či telefonickú sťažnosť.
    Sme pripravený okamžite vykonať nápravu, samozrejme na naše náklady.
    Podľa ID objednávky Vás stotožníme a zistíme kde je chyba a istotne ju napravíme.


    Prajeme pekný deň a len samé pozitívne skúsenosti pri elektronickom nakupovaní!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Pokazeny tovar

    Elektronicka cigareta mi prisla po naplneny hned knot zhorel takze je nepouzitelna nikdy viac si uz neobjednan stejto stranky :/

    Reakcia obchodu zdravé fajčenie

    Dobrý deň.
    Mrzí nás, že aj pri našej maximálnej snahe môže nastať situácia keď je zákazník nespokojný.
    Vadný tovar reklamujte! Je to jednoduché , predite do : https://realmax.reklamacie.sk/
    Postaráme sa o rýchle a bezproblémové vybavenie Vašej reklamácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si vape značky aramax power 5000 a miesto toho mi prišiel vape pen plus poslal som na reklamaciu a stále mi neprišla.Píšem emaily a nič.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Po prevzatí elektronickej cigarety kuriérom (23.11.2018) som tovar rozbalila. Tovar nefunguje, po inhalácii sa nerozsvieti kontrolné svetlo a e-cigareta "nedymí". Kontaktovala som obchod e-mailom s otázkou ako mám postupovať, že by som tovar chcela vrátiť, resp. reklamovať. Do dnešného dňa (27.11.2018) nikto na moju otázku nereagoval...

    Reakcia obchodu zdravé fajčenie

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť. Reklamácia u nás je veľmi jednoduchá, podľa inštrukcií na našom webe. Kliknite na reklamačný formulár a následne ho vyplnte a zašlite nám produkt. Reklamáciu urýchlene vybavíme k Vašej spokojnosti.
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nulová komunikácia, žiadne informácie o tovare ani týždeň po platbe
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Namiesto produktu aróma pre e-liquid Capella Churro (cukor , škorica) 13ml, mi bol doručený úplne iný produkt,a to TASTY LOOP CHURROS 10ml

    Reakcia obchodu zdravé fajčenie

    OOOPS...naozaj nás to mrzí , pravdepodobne zlyhal ľudský faktor.
    Podajte reklamáciu alebo zavolajte 0903716843.
    Vyriešime to okamžite bez akýkoľvek ďalších nákladov na poštovné.
    Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Široký sortiment
    • Neaktualizovaná dostupnosť produktov, obchod vás neinformuje o dostupnosti ani po vytvorení objednávky.

    Dňa 2.2.2018 som si objednal vaporizer, dnes 13.2 ešte stále neprišiel ani email o odoslaní. Po týždni čakania som písal email kde som sa musel pýtať čo je s mojou objednávkou a až vtedy som sa dozvedel že zvolená farba nieje skladom. Osobne pre mňa farba nebola dôležitá ale keď bola možnosť som si zvolil. Aj ked som spätne informoval predajcu že farba nieje podstatna, stále sa nič nepohlo.. Nabudúce by som už zvolil iny obchod.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • E-shop pravdepodobne stále funguje
    • Nespolahlivý
    • Pravá ruka nevie čo robí lavá
    • Takmer nulová komunikácia

    Moja skúsenosť>
    7 Januar - Objednávka tovaru

    8 Januar - Email "objednávka je pripravená na expedíciu a bude expedovavá do 24-48 hodín"

    11 Januar - Další email "Lutujeme tovar sa stal dočasne nedostupný. Očakávame naskladnenie po sviatkoch."
    Kde sa stala chyba pri expedícii ?! Píšu do 48 hodín a boli to 3 pracovné dni aby zistili že niečo nemajú keď to už malo byt pripravené na odoslanie.
    A tá veta o dostupnosti po sviatkoch... Akých velkonočných? To sú totiž najbližšie sviatky. Následuje rádiové ticho.

    19 Januar - píšem e-mail s dotazom na dostupnosť. Bez odpovedi. Google účet na ktorý som písal vľak aktívny bol pretože prispieval na google+ profil.

    21 Januar - Je skoro jedenásť večer a ja píšem e-mail s žiadostou o zrušenie objednávky a hned následne túto recenziu

    Skúsenosť v skratke: Objednávka prijatá, tovar naskladnený, pripravený na expedíciu, v moment kedy už mal byť dávno expedovaný dostanem e-mail o nedostupnosti bez približného dátumu (výraz po sviatkoch nepovažujem za časový údaj), čakám takmer 10 dní, skúšam sa dopátrat kde je chyba a NIČ.

    Toto sa ani nedá nazvať komunikáciou zo strany obchodu. 1/10 za to že mi aspoň prišiel automatizovaný e-mail o prijatí a expedícii objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlhé čakanie
  • Neodporúča obchod

    • dovolat sa tam neda a ked sa podari,tak iba sluby
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zlá komunikácia s obchodom, chaotické zasielanie mailových informácií, dlha dodacia doba
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec neodporúčam ... Neviem prečo ale tovar neprišiel ... Žiadal som o vrátenie peňazí .. ale zatiaľ sa ani to nestalo .. a vôbec neodpisuju na email a ani dovolať sa nedá :(

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tak takymto pristupom som sa este nestretol ako zavadzaju oni zakaznika.Po1: bolo napisane ze objednavky expeduju do dalsieho dna co som dostal po tyzdni!!
    • ObjedNal som si e-cigu a poslali starsi model a pritom som chcel a zaplatil za novy model.
    • No cele zle cela firma

    Hlavne sa vyvarujte a nneobjednavajte ludia.ako ja nakupujem vela na nete a tkyto pristup som este nevidel.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som tovar na sklade. Po cca týždni mi prišiel mail že objednanu kombináciu farieb tovaru nemaju a že môžem čakať alebo objednávku zrušiť. Odpovedal som že objednávku ruším avšak mail im nefunguje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia!

    Objednala som si e-cigu. Podla informaciach mala dorazit do cca 3 pracovnych dni.Ked nic neprichadzalo ani po tyzdni a pol,napisala som,co sa deje.Po 2 tyzdnoch ziadna odpoved!!! Objednavku som zrusila,aj ked si myslim,ze to bolo len "proforma" zrusenie,kedze vlastne ani po tomto mi ziaden email neprisiel!!! ODPAD OBCHOD!!! www.superclouds.eu je TOP!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedoručený zaplatený tovar
    • Neozývajú sa
    • Hrozne služby

    Tomuto obchodu som poslala na účet 60€ s tým, že som čakala na svoj objednaný tovar. Po 10 dňoch ho stále nemám neodpisuje na e-maily, na správy, nezdvihaju telefonáty.