-
14.10.2023 som si zakupil v DUOS BA okuliare. 20.dec.23 som chcel reklamovat. Telefonicky, WhatsApp a ani na moj mail z 20.12.23 ziadna reakcia
-
Dobrý deň, ak vás zaujíma postup ako táto firma rieši situáciu, keď si zákaznik na mieste v predajni zaplatí za tovar ktorý nemajú skladom, tak čítajte! V predajni Eurovea si môj priateľ zaplatil zálohu 200€ za okuliare, ktoré nemáli na predajni, ale "vedia ich dodať do 14 dní". Nakoniec ich dodávali vyše mesiaca, medzi tým oklamali klienta, že kuriér je už na ceste a ani nebol . Tovar na predajni nesúhlasil s typom okuliarov ktoré si klient objednal, ale aj napriek tomu odmietli vráti zákaznikovi jeho zálohu na základe potvrdenia a nútili ho zakúpiť si v tej hodnote iné okuliare s tým, že mu vydali darčekovy poukaz.
A teraz otazká na Vás, milý predajca.. Príde Vam tento postup korektný voči klientovi?
Máte to niekde v reklamačnom poriadku uvedené? Nič také som tam nenašla. Pokiaľ viem, darčekové poukazy sa vydávajú v prípade zakúpené a následne vráteneho tovaru a nie, keď klientovi ani nedodáte tovar!
Doteraz môj priateľ nosí ten darčekový poukaz pri sebe. Žiadam Vás o nápravu, inak to budem riešiť cez kompetenté úrady. -
Dobrý deň, ak vás zaujíma postup ako táto firma riešit situáciu, keď si zákaznik na mieste v predajni zaplatí za tovar ktorý nemajú skladom, tak čítajte! V predajni Eurovea si môj priateľ zaplatil zálohu 200€ za okuliare, ktoré nemáli na predajni, ale "vedia ich dodať do 14 dní". Nakoniec ich dodávali vyše mesiaca, medzi tým oklamali klienta, že kuriér je už na ceste a ani nebol . Tovar na predajni nesúhlasil s typom okuliarov ktoré si klient objednal, ale aj napriek tomu odmietli vráti zákaznikovi jeho zálohu na základe potvrdenia a nútili ho zakúpiť si v tej hodnote iné okuliare s tým, že mu vydali darčekovy poukaz.
A teraz otazká na Vás, milý predajca.. Príde Vam tento postup korektný voči klientovi?
Máte to niekde v reklamačnom poriadku uvedené? Nič také som tam nenašla.
Doteraz môj priateľ nosí ten darčekový poukaz pri sebe. Žiadam Vás o nápravu, inak budem kontaktovať SOIku!