Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Asi som si mal čítať recenzie skôr...objednávku som zaplatil 4 dni dozadu doteraz mi neprišiel mail o jej spracovaní v iných eshopoch sa po zaplatení objednávka rieši/expeduje do 24 hodín čo sú klasické zmluvné podmienky tu Vás nikto nemá za potrebu informovať ani len o jej spracovaní :)

  • Zdravim,
    nedalo mi sem tiež napísať. Objednal som si tovar dopredu zaplatil a po mnohých urgenciach mi to nakoniec prišlo po dvoch týždňoch. Zlá komunikácia. Dožadovanie sa informácií čo je s tovarom.
    Určite obchod neodporúčam.

    • Dobrý deň, ako kompenzáciu za predĺženú dobu dodania sme Vám ponúkli 15% zľavu z daného produktu. Danú zľavu sme Vám aplikovali. Následne ste sa aj napriek korektne doručenému tovaru a uplatnenej zľave rozhodli Vašu objednávku vrátiť. S čím sme samozrejme opäť nemali žiadny problém a vrátenie akceptovali, mrzí ma, že náš obchod neodporúčate, avšak z našej strany sme sa Vám vždy snažili ponúknuť riešenie, pre Vašu spokojnosť. S pozdravom, Lucia.

  • Zdravím.
    Bohužial, keďze nie som Heurekov overený zákazník, nemôžem napísať revenziu, tak aspoň takýmto spôsovom opíšem svoj zášitok, ktorý bol horší ako kedykoľvek z Aliexpresu či Wishu. Objednávala som 3 tvrdené sklá a jeden kryt na mobil. Po 4 dňoch (v nedelu) mi napísali, že moja objednácka je vyexpedovaná. Dva dni na to mi príde mail, že kryt na mobil nemajú na sklade a či si prosím alternatívu. V ten deň (utorok) doobeda som súhlasila zo zaslaním alternatívy. V piatom poobede stále žiaden oznam, že by to doručovacia služba prevzala. Písala som im a odpísali, že to ešte v ten deň pošlú. Konečne v utorok, po 13-tich dňoch som obejdnávku prevzala, zaplatila. A v balení sa nachádzali iba 3 tvrdené sklá a žiaden kryt. Takže 13 dní dodacia doba a zaplatila som za kryt, ktorý som ani nedostala...taká je moja skúsenosť.

    • Ďakujem za rýchle vyriešenie problému.

    • Dobrý deň, kontaktujte nás prosím na [email protected], radi pre Vás situáciu preveríme a doriešime k Vašej spokojnosti :-)

  • Zrušte Váš obchod!!! Ste veľmi zlá stránka.. Neviete riešiť problémy a ľudia majú na Vás zbytočné nervy.. Všetko máte z aliexpresu za hlúpe ceny..

  • Dobrý den,objednaval som u vás veci platba prebehla cez platobnú kartu ... suma bola stiahnutá ale tovar nikde neodpisujete na emaily ani nic .. čakám promtne vyriesenie
    číslo obj.: 262286

    • vyriešené problém bol niekde u mňa v emaily

  • Dobrý deň objednal som si ochrane sklíčko na xiaomi Mi 10t pro zaplatil kartou no potvrdenie o kúpe tovaru alebo hocijaká spätná väzba žiadna ..Písal som na podporu ktorú majú na stránke odpoveď zase žiadna

    • podobné som na tom veci za 40 euro a nic ani neprišlo

    • vyriesene

  • Keďže recenziu nemôžem poskytnúť tak sa obraciam tu objednal som si 1 x tvrdené sklo na šošovku xiaomi pivo x3+ tvrdené sklo na displej sklo na šošovku mi prišlo Okey sklo na displej mi prišla len krabička bez skla žiadam doopshop aby ma kontaktoval ešte som nezažil aby mi prišlo prázdne balenie akože originál zapaskovane a otvoríte tešíte sa na sklo a zrazu nič čakám na odozvu inak vyvodim dôsledky

    • Dobrý deň, v prípade, ak reklamujete tovar, je nás potrebné kontaktovať. Všetky možnosti nájdete v časti reklamácie na našej stránke. Kontaktný email: [email protected]

  • Včera (14. 12. 2020) som si bola prevziať tovar, ktorý som si objednala v hodnote 30,90 + poštovné, ale prišla mi prázdna krabička, iba s káblom a návodom. Obchod má na stránkie uvedené, že do 24 hodín odpovedá na e-mail, ale po 25 hodinách zo strany obchodu žiadna reakcia. Telefonovať sa tam nedá, tak by ma zaujímalo, ako sa mám dostať k svojmu tovaru?
    Žiadam Doopshop.sk, aby ma láskavo kontaktoval. V opačnom prípade budem musieť pristúpiť k ďalším krokom. Ďakujem.

    • Ďakujem doop shop veľmi pekne za promptné vyriešenie problému.

    • Dobrý deň, Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá :-) Sme radi, že situácia bola doriešená k Vašej spokojnosti.

  • Ako sorry,ale behom pár dní uskutočnené dva nákupy - pri oboch kupovaný kryt a ochranné sklo na mobilný telefon. Dnes som začal chystať darčeky pod stromček,tak som balíky rozbalil. Už pri prvom som zažil veľmi nemilé prekvapenie,keď kryt na mt bol v poriadku a spľňal moje predstavy,ale ochranné sklo bolo na dvoch miestach prasknuté. Pri druhom balíčku už som zostal úplne šokovaný. Kryt bol opäť OK,ale sklo prišlo totálne rozbité. Sorry,ale z tohto obchodu už neobjednám ani použitý toaletný papier.

    • Dobrý deň, tovar ako je tvrdené sklo je veľmi krehký, ak daný kuriér naloží s tovarom neprimerane, môže tvrdené sklo prasknúť. Nemôžeme fyzicky kuriéra kontrolovať, žiaľ. Stačí nás iba kontaktovať a tovar Vám vždy obratom vymeníme. Pekný deň. S pozdravom, Michal.