Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ziadna komunikacia

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nekomunikuju žiadna odpoved na mail

    Nekomunikuju neodpovedaju na mail

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dobrý deň.Pri vybalovaní tovaru som zistila že ste mi poslali poškodený tovar ,ktorý ma veľmi rozčúlil,nakoľko mi to súrilo tak som zvedavá na vašu rýchlosť pri vybavení reklamácie.Spoliehala som sa na vaše rýchle dodanie,100% spokojnosť,nízku cenu.......ktorú udávate pri reklame.Za skoré vybavenie vopred ďakujem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišla mi SMS, že objednaný tovar nie je skladom. Mali by na to upozorňovať hneď pred objednaním a nie po objednaní, že ho naskladnia za 30dni..
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nulová komunikácia obchodu, nedvíhajú telefón, neodpovedajú na maily.

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    neevidujeme od Vás žiadny e-mail. Ak máte otázku treba ju napísať na [email protected] Ďakujeme, DOMOSS.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodanie tovaru v termíne - žiadna odozva od predávajúceho PREČO nedodali tovar -- už 7 dní je po úhrade

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar v počte 2ks avšak my sme v čase Vašej objednávky mali na sklade iba 1ks. Všetky tieto informácie píšeme na stránke pri produkte. Aktuálne sa samozrejme čaká na naskladnenie tovaru. Ďakujeme, DOMOSS

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol objednany ako novy a realne mi dali tovar, ktory bol pouzivany / vrateny zakaznikom spat. Obal od ovladaca roztrhany, ovladac pouzity, aj baterie v ovladaci uz boli vlozene.

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    neevidujeme od Vás žiadnu reklamáciu na "zle" dodaný tovar. Tovar ste si vyzdvihovali na osobný odber v predajni. Ak ste si pri preberaní nevšimli stav výrobku, kde ste jeho prebratie samozrejme mohli odmietnuť. Odporúčame poslať reklamáciu na prešetrenie stavu. Ďakujeme, DOMOSS

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel poškodený

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zaplatila a netuším kedy mi pride, lebo nie je na sklade, hlavne ze sa dá objednat

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    S produktom niesom spokojná ato z dôvodu že je slaba Keť som dala piecť hranolky tak som čakala 40 minút a to normálne není nakoľko som malá nejaké tie fritezi a vôbec som tak dlho nečakala narozdiel od tejto fritezy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Strohá odpoveď na otázku o termíne dodania po dlhom meškaní. Termín dodania neuvedený ani približne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Z Domoss.sk som si objednal mrazničku Whirlpool , ktorá hneď od začiatku nefungovala správne , po troch týždňoch som zistil že motor vôbec nevypína tak som ju reklamoval . Ich technik skonštatoval že je neopravitelnä. Dva týždne som sa im nevedel dovolať aby mi vrátili peniaze. Po dvoch mesiacoch som sa dočkal peňazí na moje prekvapenie však o 17€ menej ako som vyplatil , oznámili mi že za dopravu. Ja mám znášať náklady za niečo nefunkčné čo mi poslali. Domoss nikdy viac.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • cena, rýchlosť doručenia, komunikácia, všetko super
    • maximálna neochota reklamačného oddelenia riešiť problém s tovarom

    Prišiel mi poškodený tovar, v žehličke niečo hrkalo, potrebovali sme žehliť, stará sa pokazila. Stav som nahral som na video so zvukom a pýtal sa na rýchle riešenie. Mal som dojem, že išlo o vystavený kus čo mi bolo vyvrátené - ok beriem, tak asi výrobná vada. Video kľudne poskytnem. Po chvíľke otáčania vypadol zo žehličky malý plast. Obchod za stav výrobku, zrejme nemôže ale tá "ochota" a strohé odpovede reklamačného oddelenia ma presvedčila výrobok vrátiť a kúpiť iný inde. Čakám na vrátenie peňazí. Medzitým už zatiaľ spokojne žehlíme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neodpovedajú na mail áno po štyroch dňoch
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Všetko som vždy nakupovala v Domosse nakolko som to vždy tak brala, ze je to tim skvelych odborníkov.
    Teraz som sklamana.
    Po tyzdni od zaplatenia objednavky ma nikto nekontaktoval o termine dodania tovaru. Info linka je len uvedena, ale telefon opakovane nikto nevzal. Je mi to luto, ale takto sa nepristupuje k zakaznikom.

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu, ktorej však nerozumieme. Objednali ste si o.i. aj tovar, ktorý máme rozbalený, súčasťou kuchyne na kuchynskom štúdiu. Pri takomto tovare je napísané, že dodanie trvá dlhšie, konkrétne: "Ak sa tovar nachádza na kuchynskom / kúpeľňovom štúdiu s popisom - rozbalený kus, je nutné počítať s dodaním najskôr o 1-2 týždne". Aktuálne je to od Vášho objednania 6ty pracovný deň. Ďakujeme, DOMOSS.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar dosiel
    • Sklamanie

    Tovar som dostal, ale bol rozbaleny, obal poskodeny. Zapinanie stroja ide tazko. Popis produktu nebol celistvy. Skoda reci.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Bohuzial,zatial ziadne nemam,obchod nekomunikuje podla predstav,nikto ma nekontaktoval a nedal vediet kedy tovar bude k dispozii

  • Neodporúča obchod

    Ešte nemám čo hodnotit nakoľko mi tovar ešte neprišiel

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nezdvíhaju telefón v pracovné dni doobeda

    Tovar kt predávajú ako na sklade mi po týždni oznámili ze ho nemajú a budem musieť čakať 7 - 30 dní na doskladnenie. Obratom som im odpisala že chcem vrátiť peniaze a zrušiť objednávku na čo neragovali, na ďalší deň 3x som im volala v pracovný deň doobeda no nezdvíhaju. Aktuálne neviem čo vlastne s mojou zaplatenou objednávkou bude ďalej ....

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Vyrazne zlavy
    • Mnoho druhov tovaru
    • 7 pracovnych dni a nemám ani mail kedy/ako tovar doručia
    • Slabá komunikácia
    • Žiadna odozva