Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Dostal som SMS ze v piatok pride balik a neprislo

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    O doruceni som bol informovany az v den dorucenia a nie den predtym ako je pisane v podmienkach. Kurierovy sa nedalo zaplatit kartou o com som nebol informovany vopred.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar bol vo výpredaji označený viac ako 5 kusov.Tovar som dala do košíka,následne zaplatila.Na druhý deň som riešila s eshopom doručenie pričom mi oznámili ,že tovar nemajú skladom a za cenu ,ktorú som ho objednala a aj zaplatila mi ho nedodajú.Objednávku som zrušila a eshop mi do troch dní vrátil platbu.Uvedenú situáciu majú zmienenú v obchodných podmienkach čo je v poriadku ale ak niečo nemám skladom a tovar je na objednávku tak by to tam malo byt jasne uvedené za akú cenu.Zbytočné komplikácie.Nebol to môj prvý nákup, zatiaľ som bola vždy spokojná.No pri objednávkach tohto druhu tovaru budem už opatrnejšia , možno by bolo vhodnejšie sa na uvedený tovar najskôr informovať až následne objednávať a platiť.Komunikácia s obchodom uspokojivá.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľmi pomaly reagovali
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • spoľahlivosť
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Špatne formulovany inzerat spochybňujuci xakaznika

    Kupoval som tovar s tym,že je kompletný s bateriou.

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu na ktorú však musíme reagovať nakoľko sa nezakladá na pravde. Kupovali ste si brúsku NAREX pri ktorej je v popise jasne napísané nasledovné: "Akumulátor a nabíjačka nie sú súčasťou dodávky!". Z tohto dôvodu by sme boli radi ak by ste prehodnotili Vašu recenziu nakoľko nešlo o našu chybu. Ďakujeme, DOMOSS.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    3x som objednavala z domosu , adresu na dorucenie my vzdy system potvrdil spravnu no zasielku mi kurier vzdy dorucil na opacnu stranu sr. A musela som cakat dlhsie na dodanie tovaru kedze kurier ako taky musel urobit zmenu adresi manualne vzdy na spedicii z domosu dali kurierom zlu adresu aj ked ja som mala este raz opakujem v obj domos potvrdenu spravnu. Tovar dobri ale co ked uz 3x problem z dorucenim.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne výhody
    • Zavádzajú zákazníka

    Obchod na Heureka láka zákazníkov na nízku cenu aj keď tovar nevie dodať.Samozrejme ma pre Vás náhradný tovar.No nekup to.

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu, ktorá sa však nezakladá na pravde. Objednali ste si tovar, ktorý nebol skladom. Na stránke i na Heureka.sk je táto informácia vždy uvedená. V prípade objednania takéhoto tovaru zákazníkom, preverujeme dostupnosť tovaru u dodávateľa a pokiaľ tovar nie je dostupný je samozrejme zákazníkovi ponúknutá alternatíva ak je to možné. Samozrejme ak zákazník nemá záujem, môže objednávku zrušiť. Pekný deň, DOMOSS.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Po tom ako tovar predsju prepravcovi vobec nevedia kde je a kedy pride
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Napriek tomu, že som si cez e-shop objednal novú umývačku Bosch poslali mi vystavovaný kus zabalený v nejakom poloobale od mrazničky či chladničky Mora. Na moju sťažnosť nereagujú. Domoss prvý a posledný krát. Nikdy viac.

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    neevidujeme od Vás žiadnu "sťažnosť" ani e-mail. Napíšte nám prosím na [email protected] aby sme vedeli danú situáciu riešiť. Žiaľ bez podkladov od zákazníka nevieme, že takáto situácia nastala. Ďakujeme, DOMOSS

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dňa 16.12.2023 som vytvoril objednávku do dnešného dňa mi nebol dodaný tovar ani vrátenie peňazí.
    Vraj mám čakať tak čakám. Možno do ďalších Vianoc sa dočkám.

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    tovar Vám bol odoslaný ihneď ako bolo možné po vytvorení Vašej objednávky. Tovar sa nachádza v kuriérskej spoločnosti ako aj sám viete, túto situáciu stále riešime. Žiaľ pri objednávkach vo vianočnom období je nápor na kuriérske spoločnosti oveľa väčší ako v bežnom období a táto situácia môže nastať. DOMOSS

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napriek tomu že som tovar objednala 20.12.s požiadavkou na doručenie 29.12., tovar podľa informácie prepravcu bude doručený až po Novom roku. Domoss odovzdal tovar prepravcovi 27.12., uznávam, že sú sviatky, ale mohli ste ma upozorniť, tovar by som zakúpila inde.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Nedá sa tovar odskúšať tak posielajú braky

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu na ktorú si dovolíme reagovať. Našim zákazníkom neposielame žiadne "braky" ako píšete. Zakúpili ste si u nás tlakomer špičkovej švajčiarskej značky Microlife. Neevidujeme od Vás žiadnu reklamáciu nefunkčnosti. Ak máte problém s tovarom, ktorý akokoľvek nefunguje, odporúčam Vám tovar reklamovať alebo vrátiť do zákonnej lehoty 14 dní od obdržania tovaru. Negatívnou recenziou na obchod (ani na produkt) určite nič zákazník ani obchod nevyrieši. Ďakujeme, DOMOSS.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    So teraz mi tovar nedorazil prišiel viac ako týždeň. Komunikácia s vašim oddelením je veľmi slabá čakám na riešenie situácie

  • Tovar som nedostala...nereaguju na email neviem co sa stalo... Aj je vyplatene.... Som velmi smutná...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neochota komunikácie

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu. Na e-shope nemáme od Vás žiadne požiadavky ani otázky. Vaša objednávka bola vybavená ihneď.

    - objednávku ste si vytvorili v pondelok 13.11. o 19:05
    - 14.11. bola objednávka od nás vyexpedovaná
    - 15.11. ste tovar z objednávky prevzali

    Boli by sme radi ak by ste prehodnotili danú recenziu a v prípade nejasností nás môžete kontaktovať na [email protected]

    Ďakujeme, DOMOSS.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá dodacia doba
    • Slabá komunikácia

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu na ktorú si dovolíme reagovať.

    - objednávku ste si vytvorili 10.10. o 13:30
    - v objednávke ste si zvolili doručenie s výnosom a odvozom starého spotrebiča kde ako píšeme trvá dodanie zvyčajne 24-72 hodín
    - ako píšeme na e-shope, tovar odosielame do 2och pracovných dní
    - ihneď nasledujúci deň 11.10. bola zásielka od nás vyexpedovaná
    - zásielka Vám bola doručená 16.10. čo je na 3tí pracovný deň (do 72 hodín)

    Podľa všetkého sme splnili všetko ako sme deklarovali a preto by sme boli radi ak by ste prehodnotili Vašu recenziu. Ďakujeme, DOMOSS.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Obchod reagoval rýchlo, ale prepravná služba nema asi vozidla na doručovanie tovaru, tak 6 dní čakám na tovar a už ma to nebavi,, tak zrejme objednávku budem musieť zrušiť.

  • Neda sa platit kartou. V dnesnej dobe?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po prvy krat nič moc

    Reakcia obchodu DOMOSS

    Dobrý deň,

    žiaľ nemáme od Vás žiadnu informáciu ohľadom nespokojnosti s našimi službami. Vašu objednávku sme obdržali 23.8. o 21:40 a na druhý deň 24.8. sme objednávku odoslali. Ak Vás môžem poprosiť napíšte nám na e-mail [email protected] s dôvodom nespokojnosti s našimi službami. Ak vznikol nejaký problém a zákazník nám o ňom nedá vedieť, problém nevieme riešiť. Ďakujeme, DOMOSS.