Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednala som si telefon ale zial pani v obchodi mi ho stihla ponuknut inemu zakaznikovi a neoverila si ci je este dostupny.

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    žiaľ, skutočne nastala situácia, keď sa zákazník pred Vami rozhodol o iný farebný variant ako mal pôvodne objednaný, čím nastal následne problém vo vybavení Vašej objednávky v požadovanom farebnom prevedení produktu.
    Veľmi nás mrzí, že objednaný produkt v požadovanej farbe sme už nevedeli zabezpečiť a iný farebný variant bol nevyhovujúci.
    Ďakujeme za Váš názor, prajeme všetko dobré.
    Digipartner, Sedúchová A.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Eshop dodáva výrobky, ktoré nie sú určené pre SK distribúciu.
    • Pri reklamácii mi samsung odmietol opraviť telefón
    • eshop ho teda posiela vraj do Polska
    • telefón mal zlomený napájací konektor, počítal som s tým, že reklamácia bude zamietnutá
    • očakával som teda servis, za ktorý si zaplatím. Túto možnosť mi ani neponúkli, len mi poslali telefom späť po 2 mesiacoch s tým, že oprava nerentabilná a presahuje 190 €
    • zo Samsungu som sa dozvedel, že oprava cca do 100€, ale neopravia, lebo nie je určený pre SK distribúciu
    • zaniesol som telefon do PC Expres, kde opravu stanovili na 70€
    • problém bol, že konektor bol neodborne opravovaný, akoby niekto nevedel pájkovať, toto sa ale podarili napraviť a vyriešiť.
    • Väčší problém bol, že telefón už nemal konektor na sluchátka, pravdepodobne sa hodil na ný servis
    • celý proces nákupu a riešenia reklamácie posúvam na Slovenskú obchodnú inšpekciu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • Kúpil som mobil, ktorý nebol určený pre náš a ani CZ trh (pre Taiwan). Predajca je povinný o tejto skutočnosti informovať zákazníka. Mňa neinformoval!
    • Takýto mobil sa nedá zaslať do autorizovaného servisu (lebo nie je určený pre náš trh).
    • Reklamácie vybavuje iba predajca!!!
    • Neposlal ho do značkového servisu (lebo nemôže), ale po 30 dňoch(po mojej urgencii emailom) mi zamietli reklamáciu.
    • Na moje konkrétne pripomienky mi vôbec neodpovedali a iba zahmlievali.
    • Brániť sa môžete iba súdnou cestou.
    • Kto by to robil kvôli 250€???
    • A s týmto predajca počíta.

    NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ V TOMTO ESHOPE!!!

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    informácie o predávanom tovare sú uvedené na stránke v e-shope pri každom jednom tovare, ďalej v obchodných podmienkach a v neposlednom rade i na doklade o kúpe.
    Akceptujeme Váš komentár i keď podobný obsah môže byť uvedený vždy, keď bude reklamácia vybavená v neprospech zákazníka.
    S pozdravom Digipartner.

    • 1/ ponúkajú tovar na sklade a pritom nie je na sklade
    • 2/ deklarujú cenu za tovar a potom pýtajú príplatok za farbu (objednaný v základnej čiernej)
    • 3/ boli sme dohodnutí, že zavolajú v určitý deň a nezavolali

    radšej nakupujte inde

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážená zákazníčka,
    prepáčte, no Váš komentár je neuveriteľný. Tovar, ktorý ste objednala na sklade bol a to v bielom prevedení/ako bolo uvedené v poznámke pri produkte/. V katalógu bol zaradený tovar i v čiernom prevedení v rozdielnej cene, pri ktorom bolo výslovne farebné prevedenie určené Po telefonickom kontaktovaní sme Vás informovali, že Vám odosielame tovar aj s informáciou o farebnom prevedení, čo ste odmietla, pretože ste požadovala čierne prevedenie. Na základe obojstrannej dohody sme si stanovili približný termín dodania tovaru v požadovanej farbe s telefonickým kontaktovaním vopred, taktiež ste bola informovaná o inej cene zaradeného produktu v e-shope. Tel.kontakt: pondelok /kontaktovali sme Vás o odosielaní tovaru - prekážala farba produktu, odoslali sme Vám e-mail o nesúlade objednávky i informáciu o rozdielnej cene/., v utorok/ nekontaktovali sme Vás v tento deň kvôli nedostupným informáciám o farbe produktu zo strany dodávateľa, čím sme nemohli stanoviť termín dodania tovaru k Vám-zákaznikovi, v stredu sme Vás opäť kontaktovali a oznámili informáciu o dostupnosti tovaru na základe Vašej požiadavky s ospravedlnením absencie tel.kontaktu v utorok, no žiaľ, nebolo už možné s Vami naďalej komunikovať o rozdielných cenách, ktoré sú skutočne v katalógu uvedené a objednávku ste zrušila. Ospravedlňujeme sa, no nie je možné objednať si tovar lacnejší a chcieť odoslať tovar drahší v inom farebnom prevedení. Snažíme sa predchádzať k vzniku podobným nedorozumeniam telefonicky a dané riešiť, žiaľ, v tomto prípade bez Vášho akceptovania, no chyba nevznikla u nás a o to viac nás to mrzí.
    S pozdravom Digipartner.
    S pozdravom Digipartner

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ak predavaju tovar z inych krajin, tobboz ak uz bol upraveny pre ineho zakaznika (telefon obrandovany na orange, vnutri O2 aplikacie bez moznosti odinstalovania) bolo by fajn na to upozornit viditelnejsou poznamkou ako dva ridky v obchodnych podmienkach

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážená zákazníčka,
    pokiaľ ide o telefón s logom operátora, je to uvedené nielen v obchodných podmienkach, no viditeľná informácia je uvedená i pri tovare v katalógu v jeho popise/ ako to bolo uvedené a je i doposiaľ pri tovare Vami zakúpenom/. Trochu nás prekvapuje, čo uvádzate ohľadom aplikácií a prečo až po tak dlhej dobe používania tovaru opisujete nejakú nezhodu, neexistuje absolútne žiadny problém všetko riešiť a vyriešiť, pokiaľ problém existuje. Je to len otázka komunikácie a solídnosti,
    S pozdravom Digipartner.
    Vďaka, s pozdravom Digipartner.

  • Recenzia bola zmazaná na základe podkladov z eshopu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Zavádzajú zákazníka
    • Tovar bol rozbaleny, chýbali sluchátka
    • Namiesto 24 masiacov iba 12 mesiacov záruky
    • Keď som tam telefonoval tak boli arogantni a nakoniec mi zrušili hovor a viac nedvíhali
    • Na email odpovedali iba raz a viac neodpisovali

    Niečo hrozné, obchod neodporúčam

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    veľmi dobre si spomínam na náš telefonát, pričom som Vás osobne žiadala o miernejšiu komunikáciu v reálnejšom čase, vzájomnú e-mailovú komunikáciu evidujeme, prosím, Vaša reakcia po/ 15 mesiacoch/ s uvedenými klamstvami je neprípustná, vážený pán J.
    Pre doplnenie:
    Nečítanie obchodných podmienok, pričom Vás pane proces objednávky k tomu vyzýva, nie je zavádzanie zákazníka. Slúchadlá nie sú súčasťou balenia výrobku SAMSUNG S5830-balenie je uvedené na Vašej faktúre-výrobcom bol navyše pribalený náhradný zadný kryt.
    Váš atak považujem za nevhodný a nepravdivý.
    Sedúchová A., Digipartner.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena
    • Pristup k zakaznikom

    Su aj lepsie obchody

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    telefonicky sme sa kontaktovali ohľadom vybavenia Vašej objednávky, Vaše dodacie podmienky nebolo možné splniť, na základe toho ste žiadal o storno objednávky. Absolútne vylučujem akýkoľvek neadekvátny prístup z našej strany k Vám, Vaša reakcia je skutočne pozoruhodná, ďakujeme za príspevok.
    S pozdravom Digipartner, Sedúchová A.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    ?

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Váš príspevok, no uviedla ste nesprávny tel.kontakt, kde dotyčný nevedel nič o objednanom tovare a nereagovala ste ani na e-mail, ktorým sme Vás žiadali o upresnenie tel.kontaktu.
    Skutočne vinu nenesieme, Vaša reakcia nie je na mieste.
    Digipartner.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena avšak na úkor kvality
    • telefón posielam na reklamáciu tretí krát kvôli tej istej vade, čo viac dodat´?

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    žiaľ, nie sme výrobcom mobilného telefónu, argument cena na úkor kvality je bezpredmetný, s cenou to totiž nemá absolútne nič spoločné, to Vás ubezpečujem, pani B.
    S pozdravom Digipartner, Sedúchová A.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod uviedol nesprávnu cenu, objednávku mi zrušili a na email vôbec nereagovali. Očakával som aspoň ospravedlnenie.

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    jediný kus, ktorý bol v ponuke - no s funkčnou vadou, pričom cena výrobku bola správna, bol skutočne vypredaný, o čom sme Vás okamžite informovali e-mailom po uskutočnení objednávky.
    V každom prípade sa Vám za nemožnosť vybavenia objednávky dodatočne ospravedlňujeme.
    S pozdravom Digipartner. Sedúchová A.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • ceny vyzeraju byt vyhodne...
    • Hoci na stranke tvrdia ze tovar maju "na sklade 1 ks" nie su schopni ho dodat do 24 hod ako ine obchody. Dodacie doby "do 7 dni" su v dnesnom dynamickom internetovom obchode neprijatelne.

    Prvu objednavku som zrusil lebo sa mi nechcelo cakat tak dlho a objednal som si tovar inde. Musim povedat ze jednali ferovo.
    Po zlej skusenosti s inym obchodom (vadny tovar) som obnovil tu istu objednavku u DigiPartner, tu ale uz akosi nereagovali ani po 3 dnoch (do toho ratam aj vikend) a kedze sa mi to videlo pridlho, objednavku som opatovne zrusil. Chybala mi akakolvek odozva na moju druhu objednavku, ta prisla bohuzial az po jej zruseni. Pani mi hned volala a bola dost odmerana. Nepovazujem fakt ze vam volaju za az take velke plus, mna osobne zaujima skor rychla reakcia na objednavku a priebezne informacie co sa s nou deje, ab mal zakaznik naozaj dojem ze obchod ide na plne obratky a snazi sa co najrychlejsie objednavku vybavit. Silne pochybujem za maju tovar oznaceny ako "na sklade" naozaj na sklade, preco by ho inak nemohli odoslat do 24 hodin? Aj zakaznik by bol urcite rad.

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený pán V.,
    v krátkosti: 6.3.2013 ste si objednal tovar, 6.3.2013 sme sa dohodli a potvrdili si termín dodania tovaru 8.3.2013 - čo je dodanie do 2 pracovných dní.
    Žiaľ, 7.3.2013 ste zrušil potvrdenú objednávku/ kvôli objednávke v inom e-shope/. V poriadku.
    V piatok 8.3.2013 ste opakovane objednal tovar a už v pondelok 11.3.2013 ste ho stornoval, lebo sme Vás cez víkend neoslovili - ospravedlňujeme sa, cez víkend nepracujeme.
    Dodávame tovar najneskôr do 7 dní, pričom priemerná doba je skutočne 3 dni. Nikoho nemienime klamať, či zavádzať dobou dodania do 24 hodín, keď to tak vždy nie je.
    Ďakujeme za Vás postreh, tiež ste zabudol uviesť, že bezdôvodne zrušená objednávka z Vašej strany nebola už druhá, no tretia, na ktorú ste už časom zabudol. Urýchlene vytvorené objednávky boli vždy z Vašej strany i urýchlene zrušené i napriek vzájomnej dohode o jej platnosti a doručení.
    Ak ste pocítil akúkoľvek odmeranosť v našom rozhovore, ospravedlňujem sa, no dobré by bolo zvážiť, či nebola i na mieste.
    S pozdravom Sedúchová A., Digipartner.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Vo výdajni tovaru nemajú platobný terminál .

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    v našom e-shope ste si zakúpil mobilný telefón HTC, pričom ste zaplatil za tovar vopred na účet. Naša spoločná komunikácia cez telefón sa týkala jedine farebného prevedenia tovaru. Taktiež u nás nie je možný osobný odber s platbou za tovar pri prevzatí.
    Je nám skutočne ľúto, no určite ste si zamenil e-shop a Váš príspevok nepatrí nám.
    Prajeme Vám spokojnosť so zakúpeným tovarom
    S pozdravom Sedúchová A., Digipartner.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • dobra cena
    • asi ziadne

    odporucam

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    vďaka za Vašu kladnú?, zápornú? recenziu,
    prajeme Vám spokojnosť so zakúpeným tovarom.
    S pozdravom Digipartner.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Uvadza nepravdive informacie o telefonich pristrojoch napr.odblokovane telefony...mne prisiel zablokovany tel.pristroj v hodnote 250 eur a este k temu s francuzkym soft. orange...

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený pán Sedl.,
    opakovane sa Vám ospravedlňujeme za spôsobený problém, ktorý samozrejme čo najskôr vyriešime, o čom sme Vás už i informovali. Tovar, ktorý ste si zakúpil, má v popise uvedené, že obsahuje logo Orange.
    S pozdravom Digipartner.

  • Hodnotenie bolo na základe dôkazov poskytnutých obchodom DIGIPARTNER.sk vyhodnotené ako zavádzajúce, zákazník požiadal o zrušenie objednávky.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Pred 10 dňami som si objednal telefon Nokia E6,ktorý my ešte stále nebol doručený.Nikto ma nekontaktoval a ked som sa Ja dotazoval kde je telefón bolo my povedané,že telefon opustil predajnu 2 dni po mojej objednávka a chyba je v doručovacej službe.

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážený zákazník,
    určite sa mýlite: pravdepodobne v e-shope a recenzia nepatrí nám.
    Dňa 18.5.2012 - 15:37hod ste si objednal tovar v našom e-shope, pričom následne 18.5.2012 o 17:20hod. sme Vás už kontaktovali ohľadom Vašej objednávky a po vzájomnej tel.dohode sme objednávku zrušili, pretože Vašou požiadavkou k tovaru bolo farebné prevedenie čierne, skladom v e-shope bol tovar výhradne v bielom prevedení. Uvedené Vám bolo zaslané i e-mailom, žiadna ďalšia komunikácia už nebola uskutočnená.
    Ďakujem, s pozdravom Digipartner, Sedúchová A.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • cena.
    • otváracie hodiny: Pondelok - Piatok 9.30 - 14.30.

    Prvý mobil som reklamoval. Po zapnutí vôbec nechytal signál. Po resete mobilu z neho zmizli 3 nainštalované hry.
    Reklamácia prebehla úplne v poriadku, do týždňa som mal druhý mobil, ktorý funguje (klop, klop, klop).
    Komunikácia s obchodom bola úplne v pohode, bezproblémová.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Poslali mi zásielku v poškodenej, poškriabanej škatule, keďže to mal byť darček, vyzeralo to veľmi zle.

    Reakcia obchodu DIGIPARTNER.sk

    Vážená zákazníčka,
    neevidujeme Vašu pripomienku ohľadom poškodenej zásielky - krabice, i pri expedovaní tovaru je všetko dôkladne kontrolované....