Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Michal Molnár:
    Dobrý deň,
    ponúkaný tovar nie je blokovaný na operátorov, v telefónoch môžete samozrejme použiť SIM akéhokoľvek operátora.
    S pozdravom Digipartner, Sedúchová A.

  • Dobrý deň . Chcel by som sa spýtať kebyže si u vás kúpim mobil a je z dovozu či by mi zobral rovno sim kartu zo slovenska ako orange sk alebo by som si ho musel dať najprv odblokavať aby mi ju zobral. Ďakujem

  • KoPe:
    Vážený pane,
    žiaľ absolútne nemáme možnosť zistiť, za akú cenu ponúka dodávateľ ďalším odberateľom a obchodníkom svoj tovar. Od tejto základnej skutočnosti sa odvíja cena tovaru pre zákazníka. Ak iný obchodník nakúpi tovar výhodnejšie, predpokladám, že ho vie i ponúknuť výhodnejšie. A je to len jeho plus a bonus, verte, neverte.
    Áno, tel.číslo pre tech.podporu je rovnaké.
    Ďakujem, Sedúchová A., Digipartner.

  • Sedúchová A. - Digipartner:
    Kvitujem že odpovedáte aj na kritické e-maily, ale ťažko vám uveríme, že sa jedná o úplne odlišnú firmu, keď máte rovnaké telefónne číslo na "technické dotazy". Dodávatelia asi teda nebudú až tak odlišní.

  • Mihalčinová:
    Vďaka za prejavenú dôveru, prajeme Vám spokojnosť so zakúpeným tovarom, vážený zákazník.

  • Sedúchová A. - Digipartner: Peter: ceny
    Dobrý deň,
    porovnávate ceny inej firmy v Českej republike a firmy v Slovenskej republike, každá ďalšia firma či v Čechách, či na Slovensku má ceny odlišné, ktoré sa odvíjajú hlavne od ponuky dodávateľa.
    Ďakujem za pochopenie.

  • Super obchodík telefón som mala za dva dni maximálne spokojná zatiaľ :)

  • Prečo stojí Samsung i9192 S4 mini Duos na Digipartner.sk 329.70€ a na Digipartner.cz 7.944,- Kč (podľa aktuálneho kurzu 289,45€ pričom takýto kurz je už asi mesiac).

  • oliver:
    Dobrý deň,
    ponúkaný tovar je prevažne z dovozu, o čom informujeme samozrejme zákazníkov ako na úvodnej stránke, tak pri každom jednom produkte.
    Servis dodávateľa je plne funkčný, všetky dôležité a potrebné podmienky sú uvedené a prístupné v obchodných podmienkach.
    S pozdravom Digipartner.

  • N4ra: Vďaka za upozornenie, chyba bola odstránená.
    S pozdravom Digipartner.

  • Ponúkaný tovar je zakúpený najmä v inej členskej krajine Európskej Unie a v dohodnutej lehote dodaný kupujúcému za dohodnutú cenu. Predávajúcí taktiež zaistí, aby v tovare, kde nie je nahraný firmware so slovenským jazykom, bol pred predajom firmware prehraný tak, aby menu výrobku bolo v slovenskom jazyku, pokiaľ je to technicky možné. Dodaný tovar bude opatrený elektronickým návodom k obsluhe v slovenčine alebo tlačeným návodom.
    Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla predávajúceho, ak predávajúci neurčí inak (napr. dopraviť tovar priamo určenej osobe).

  • Dobry den,

    ako je to s reklamaciou? podla vasho inventara a diskusii tu je vacsina vasich telefonov je zo zahranicneho dovozu, dokonca predavate modely, ktore sa oficialne na slovenskom trhu nepredavaju (Sony Xperia ZR). ak by sa s tym telefonom nieco stalo, poslem ho vam a do 30 bude reklamacia vybavena? ako to funguje pri telefone, ktory autorizovany servis na slovensku oficialne neopravuje?

  • Dobrý deň,
    chcel som sa spýtať, ako je to s tou Sony xperiou Z...pretože v stručnom popise mate napísané, že ma 12mpix fotoaparát a potom v podrobnejšom popise je zase 13,1...
    Pozeral som sa aj na procesor, a mal by byť Quad a nie dual core ako mate v popise. Skúste sa na to pozrieť.
    Vďaka.

  • Dobrý deň,
    v Nededzi je sídlo spoločnosti, nie predajňa, v každom prípade po vytvorení objednávky a úhrady platby je možné po predchádzajúcej tel.dohode si tovar prevziať.
    S pozdravom Digipartner.

  • Dobry den.
    je mozne si tovar prevziat osobne priamo u Vas na prevadzke v nededzi?

  • Ladislav Bánsky:
    Dobrý deň,
    prístroje sú z dovozu.
    S pozdravom Digipartner.

  • dobry den.rad by som sa opytal na telefon LG P880 Optimus 4X ci je to slovenska distribucia alebo zahranicna a ze pre ktooru krajinu urcena.
    S pozdravom Laco

  • Ema: Dobrý deň,
    opakovane bola testovaná funkčnosť novej registrácie i prihlásenie existujúceho zákazníka, no nezaznamenali sme žiadny problém.
    S pozdravom Digipartner.

  • Tomáš: no veď som skúšala viackrát tak neviem kde je chyba , ale len predvčerom som sa registrovala a som si istá , že zadávam dobré údaje .

  • Ema: Dobrý deň. Ja som sa prihlasoval iež, na prvýkrát mi to nešlo, skúste to znova a malo by to ísť.