Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    • Zlá komunikacia

    Nedá sa mi prihlásiť na odber objednávky. Nefunguje online chcat na vyriešenie problému. Celé zle

    Reakcia obchodu Digihry.sk

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, ale kolega ma informoval, že to s Vami riešil po telefóne a na e-mailovú správu zatiaľ neobdržal odpoveď. Dajte nám prosím vedieť, či sa Vám podľa inštrukcii kolegu už podarilo prihlásiť.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar sa nezhoduje s obrázkom. Na obrázku je plastové kolíkové zapínanie, tovar však má popruh s kovovou sponou. Dôvod objednania bol práve plastové zapínanie.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar objednaný 4.12. spravny tovarcsom obdrzala 18.12.Zaslanie zlého tovaru,po reklamácii,že poslali nesprávny tovar som im ho poslala späť, niekoľko dní som sa denne musela pripomínať,aby mi poslali správny tovar ,nakoniec ho poslali na zlu adresu ,čo som našťastie dokázala vykomunikovat s kuriérom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Moja prvá aj posledná objemdka od Digihry.sk ! Nikdy viac ! Nákup som realizoval dňa 07.11.2024 14:15, Všetky produkty svietili ako "na sklade" za pár minút došiel mail že objednávka "Vybavená" predpokladal som tým pádom že je všetko vporiadku a čakal som svoj balík... no do 12.11. som nedostal žiadny notifikáciu ani nič tak som napísal mail že neviem si skontrolovať stav prepravy, volali mi spať že "ešte to ani neposlali lebo sa čakalo na nejakú hru aby to poslali naraz ale že dnes to už odosielajú" to by bolo vporiadku a nemal by som s tým problém... ale ako jeden seriózny obchod by mal svojho zákazníka informovať ak sa na niečo čaká prípadne ponúknuť či to chce poslať zvlášt alebo spolu... nehovoriac o tom že nikde stránke ani v maily nesvietil stav "Čaka sa na tovar" ale "VYBAVENÉ" ! ... ten deň mi ale neprišiel žiadny mail od obchodu či dopravcu o odoslaní (ak vôbec o tom ráčia informovať...) ani na druhý deň ráno nič... až mi zrazu o 10:15 došiel mail v znení:

    "veľmi nás to mrzí, ale Vašu objednávku 824000XYZX musíme stornovať, nakoľko už viacero z objednaných produktov nie je na sklade dostupných. Peniaze Vám vrátime späť na kartu, ktorú ste použili na zaplatenie.

    Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.

    S pozdravom / Best regards..."

    Takže deň predtým mi veselo klamali do telefónu, zvláštne je ale aj to že mi celú objednávku rovno zrušili ! A neponúkli mi poslať aspoň veci čo "skladom" sú, pripadne nedostupné veci vymeniť za iné ako býva v serióznych obchodoch zvykom ! Ale hlavne keď si aj teraz pozriem stránku Digihry.sk tak väčšina veci z mojej objednávky skladom je ! Len čuduj sa svete už samozrejme už s inou cenovkou... Oveľa vyššou ! Aká to náhoda...

    Reakcia obchodu Digihry.sk

    Dobrý deň.

    Vaša negatívna skúsenosť nás veľmi mrzí a aj my by sme boli radšej, keby sa Vašu objednávku podarilo vybaviť bez problémov. Ako sme uviedli v písomnej komunikácii, niektoré z produktov nám ukazovalo ako skladom, no pri kontrole sa zistilo, že nastala chyba v evidencii a fyzicky sme ich už nemali.

    Rovnaké tituly, ktoré sú skladom s vyššou cenou, úmyselne neboli označené ako Black Friday, nakoľko bola iná aj ich nákupná cena a do výpredaja bol vyhradený len obmedzený počet kusov od iného dodávateľa. Jedna hra tak mohla byť na eshope zalistovaná dvakrát, napríklad "BLACK FRIDAY! - South Park: Snow Day!" a "South Park: Snow Day!", pričom každá mala inú cenu. Keď sa vypredal akciový produkt, zostal už iba ten drahší, na ktorý sa zľava nevzťahovala.

    Objednávku sme stornovali, keďže sme nechceli riskovať, že Vám ponúkneme náhradné produkty, ktoré sa medzitým vypredajú, nakoľko po našej Black Friday akcii je veľký dopyt. Vytvorenie novej objednávky je v tomto prípade určite rýchlejšie a efektívnejšie riešenie.

    Samozrejme, nesprávne zobrazovanie skladu vzniklo chybou na našej strane a znovu sa Vám za spôsobené problémy ospravedlňujeme. Radi by sme našim zákazníkom v každom prípade vyhoveli na 100% a je nám ľúto, že u Vás sa nám to nepodarilo.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nie som spokojný pretože keď som dal vyhľadávať hru kto za koľko predáva tak mi vyskočil aj digihry digitálna verzia co som si aj zakúpil a až potom som zistil ze to je update a nie hra pretože na obrázku bolo len mýlimi písmenami na písané že je to update aj napriek tomu ze som do vyhľadávača napísal názov hry a cena nie názov update takže som vyhodil peniaze do vzduchu. Ale update mi poslali hneď tak ze nemôžem povedať nič zlé ale aj tak mi to je na .... len som prisel o peniaze

    Reakcia obchodu Digihry.sk

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, uvedený produkt sa však volá "Dead Space: Deluxe Edition Upgrade", z čoho je zrejmé, že ide o upgrade na deluxe edíciu. Táto informácia je uvedená v popise produktu a tiež na úvodnom obrázku je upozornenie "Vyžaduje sa hra".

    Rozumieme Vášmu rozhorčeniu, no určite chápete, že nemôžeme niesť zodpovednosť za to, keď si zákazník objedná nesprávny produkt. Pokiaľ ste kľúč neaktivovali, kontaktujte nás prosím a poskytneme Vám inštrukcie, ako je možné získať peniaze za objednávku naspäť. Aktivované kľúče však už bohužiaľ nie je možné refundovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bol mi dodaný duplicitní kľúč.
    • Dlhá doba dodania,výhovorky.

    Ak budete ďalej takto jednať zo zákaznikom budete iba kritizovaní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod mal na stránke informáciu že má PC hru na sklade. Avšak po uhradení peňazí došla informácia že majú chybu v systéme, a že danú hru už nemajú a aj že peniaze zasielajú naspať. Peniaze však dodnes neprišli. Okrem toho po odoslaní mailu ohľadom otázky kedy budú peniaze zaslané obchod nijako nereaguje.

    Reakcia obchodu Digihry.sk

    Dobrý deň,

    Veľmi nás mrzí vaša skúsenosť s nákupom. Bohužiaľ produkt naozaj nebol dostupný a pracujeme na odstránení takýchto položiek z nášho portfólia. Už o niekoľko týždňov bude predstavený uplne nový automatický systém kde sa nám takéto niečo už nestane.

    Čo sa týka vrátení vašich prostriedkov, niekoľko dní to trvať môže, avšak vždy sa snažíme byť maximálne promptný. Momentálne počas hernej sezóny sa tento čas môže predĺžiť až na 7 dní. Ospravedlňujeme sa preto za dlhšie čakanie ako býva zvykom.

    S prianím pekného dňa,
    Váš tým digihry.sk

  • Neodporúča obchod

    • Devil
  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rychlost pohotovost
    • Nemoznost vratit digitalny produkt.

    Som nespokojny, kedze hra mi seka aj na vykonnom pc za 1800eur. Ako som sa dozvedel z roznych for u tejto hry PES19 je bezne ze hracom nefunguje dobre a vyrazne seka na akomkolvek nastaveni. Obchod digihry neumoznuje vratit digitalny tovar takze ano 27 eur vyhodenych von oknom som nespokojny.

    Reakcia obchodu Digihry.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu. Obchod Digihry.sk za celé svoje pôsobenie počas 3 rokov nedostal žiadne negatívne hodnotenie :) Je nám ľúto že sa to stalo práve teraz, a že sa to stalo kvôli produktu a nie kvôli nášmu pochybeniu. V našej redakcii tvrdo pracujeme aby bol každý zákazník maximálne spokojný a často pomáhame práve s nastaveniami alebo priamo s inštaláciami, náš technik sa vie zdarma pozrieť na váš PC a prispôsobiť ho k danej hre, minimálne urobiť ako odborník maximum aby problém s lagmi vedel obmedziť respektíve odstrániť. Stačí nás len kontaktovať.

    Bohužiaľ vo vašom prípade ste nás nekontaktoval a bez toho Vám pomôcť nevieme. Myslíme si že táto reakcia by mala patriť skôr pri produkt a nie pri obchod keďže pri kúpe digitálneho produktu ste vždy vopred upozornený že sa jedná o aktivačný kód a nie je ho možné po použití vrátiť alebo odobrať. To je to isté ako keby sa futbalista sťažoval nato že nehrá s pukom ale s loptou aj keď dobre vie že futbal sa hrá s loptou.

    Ďakujeme aj tak za vašu reakciu a dúfame že v budúcnosti ešte náš obchod navštívite.

    S pozdravom,
    Tým digihry.sk